Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

prieš 21 minutes , Saltkalvis pranešimas:

Vat mh nežinau ta variklį nesenai tik nupirkau .....

Nu , kad ir kiek tų Mh bebūtų , tai visvien jei prie tepalo siurblio jau žadi lyst , būtinai pasimatuok švaistiklinį nors vieną kakliuką ir jo bendrą stovį . Tada ir matysis kas ir kaip , a prispėliot čia galima belenko ir bilenkiek ... o šiaip pagal tai kaip aprašėt , į įndėklų padilimą viskas rodo . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai taip karteri jeigu nulupsiu tai jau reikės indeklus pažiūrėt. Esu girdėjęs kad indeklus keičia veleno neslifave ka manot? Aš tai pats kiek ardes nemates kad indeklai susisveicia o velenas neapveltas būtų. Mano galva ant neslifuoto veleno nauji indeklai tai taspats kas lavonui aspirinas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 9 minutes , Saltkalvis pranešimas:

Nu tai taip karteri jeigu nulupsiu tai jau reikės indeklus pažiūrėt. Esu girdėjęs kad indeklus keičia veleno neslifave ka manot? Aš tai pats kiek ardes nemates kad indeklai susisveicia o velenas neapveltas būtų. Mano galva ant neslifuoto veleno nauji indeklai tai taspats kas lavonui aspirinas.

Kelis kart be šlifavimo esu keitęs(ypač švaistikliniai bun pasidėvėję) , nu nieko blogo nuo to tikrai nebuvo . Bet čia irgi reik protingai į tą dalyką žiūrėt , jei jau velenas leistinas dilimo normas viršija ar spaudimo nė vienetuko nebėr , tai jau aišku tik šlifavimas . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 1 valandų, Zalgirinis pranešimas:

labas kur butu galima gauti gera varikliui d-240 stumoline grupe ir kieno gamybos nes siuo metu tikrai pasirinkimas yra ir kainos atzvilgiu ačiu

Čekiškas (ne turbo) turiu įdėjas  į d 240 be turbo ir į d 243 su turbina. Viskas ok, tepalų nuo keitimo iki keitimo praktiškai kiek įpilu tiek ir išleidžiu. d240 pradirbes apie 900 m/h mechaniniu, d243 virš 2000 m/h elektroniniu.

Esu dėjas rusiškas bet nepaeidavo su jom, tepalu deginimas nuo pirmo užvedimo...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 55 minutes , Saltkalvis pranešimas:

Nu tai taip karteri jeigu nulupsiu tai jau reikės indeklus pažiūrėt. Esu girdėjęs kad indeklus keičia veleno neslifave ka manot? Aš tai pats kiek ardes nemates kad indeklai susisveicia o velenas neapveltas būtų. Mano galva ant neslifuoto veleno nauji indeklai tai taspats kas lavonui aspirinas.

Eina pasikeist indeklus, bent švaistiklinius tai tikrai. Turi žiūrėt kaip atrodo alkuninis, jei viskas gražu gali bandyt, jei ne tada tik šlifavimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Tarybiniam MTZ80 trūko alkūninis. Lytagroj matau yra už 210 eur (240-1005010 tarkim kiniškas) ir už 450 eur (D243-1005015 originalas). Skambinau į kitą parduotvuvę, tai pasiūlė gerą už 300:) Nuojauta, kad bus tas pats kas Lytagroj už 210. Skelbiu.lt originalius pardavinėja už 400. Per metus prasuku tik iki 150 mh. Planavau pirkti už 210, bet jei jie labai prastai laiko, geriau iškart dėt originalų, nes ardymas/surinkimas nėra paprasta procedūra. Bet kai prisiskaičiau info apie dabartinių dalių kokybę, tai ir su originalu gali būt loterija. Yra galimybė pirkti naudotą variklį už ~500 eur. Kurį maišą su kate rinktis?:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, 9/9 pranešimas:

Sveiki. Tarybiniam MTZ80 trūko alkūninis. Lytagroj matau yra už 210 eur (240-1005010 tarkim kiniškas) ir už 450 eur (D243-1005015 originalas). Skambinau į kitą parduotvuvę, tai pasiūlė gerą už 300:) Nuojauta, kad bus tas pats kas Lytagroj už 210. Skelbiu.lt originalius pardavinėja už 400. Per metus prasuku tik iki 150 mh. Planavau pirkti už 210, bet jei jie labai prastai laiko, geriau iškart dėt originalų, nes ardymas/surinkimas nėra paprasta procedūra. Bet kai prisiskaičiau info apie dabartinių dalių kokybę, tai ir su originalu gali būt loterija. Yra galimybė pirkti naudotą variklį už ~500 eur. Kurį maišą su kate rinktis?:)

Prieš kelis metus dėjau ale orginalų, tik kainavo kazkur apie 300 eur, kol kas sukasi gerai. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Varikliui D240 pirkau originalų alkūninį (400 eur) ir čekišką grupę (240 eur), kartu paėmiau tarpinių komplektą varikliams D240/245, kuriame yra ftoroplastiniai žiedai (F-4.118.3) dedami į tarpinę virš gilzės. Google randu, kad šitie žiedai dedasi į MTZ-1221 (kodas 260-1003031). Tarpinių kompl. yra iš http://gbc-ural.ru/remkomplekt-prokladok-dvig-d-240-mtz-nepolnyy-17-poz-rp  (Žiedai baltos spalvos). Pardavėjas sako reik motoristo, kad tvarkingai tuos žiedus įdėtų.. Man tai jie visai nivtiemu. Gal kas esate susidurę su tuo ir galite patarti, ką su jais daryti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 46 minutes , 9/9 pranešimas:

Varikliui D240 pirkau originalų alkūninį (400 eur) ir čekišką grupę (240 eur), kartu paėmiau tarpinių komplektą varikliams D240/245, kuriame yra ftoroplastiniai žiedai (F-4.118.3) dedami į tarpinę virš gilzės. Google randu, kad šitie žiedai dedasi į MTZ-1221 (kodas 260-1003031). Tarpinių kompl. yra iš http://gbc-ural.ru/remkomplekt-prokladok-dvig-d-240-mtz-nepolnyy-17-poz-rp  (Žiedai baltos spalvos). Pardavėjas sako reik motoristo, kad tvarkingai tuos žiedus įdėtų.. Man tai jie visai nivtiemu. Gal kas esate susidurę su tuo ir galite patarti, ką su jais daryti?

Patrumpinti pagal reikiama ilgi ir sudeti i tarpine.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su juo būtų mažiau dūmijama prie mažų sūkių , pvz. gavus varikliui apkrovos ar pradedant važiuot iš vietos . Dūmijantis variklis - blogis visom prasmėm . Plius jei jau dedi turbiną , tai reikėtų siurblį vežt pas reguliuotoją , kad  maksimalaus padavimo korektorių ir kūro normą pareguliuot . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , wydas63 pranešimas:

Su juo būtų mažiau dūmijama prie mažų sūkių , pvz. gavus varikliui apkrovos ar pradedant važiuot iš vietos . Dūmijantis variklis - blogis visom prasmėm . Plius jei jau dedi turbiną , tai reikėtų siurblį vežt pas reguliuotoją , kad  maksimalaus padavimo korektorių ir kūro normą pareguliuot . 

Kažkaip apsieina liaudis ir be to :) Standartiškai kuro normos varžtą pasuki ir viskas, net ir nepareguliavus turbina variklį pagyvina, ypač ant Yamz, malonu kai prieš kalną su priekaba ramiai be dūmų eina

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...