Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Prieš 2 valandas, i am Marius pranešimas:

Laba diena.

Reikia patarimų/pagalbos. MTZ 82 varikliui pučia kompresiją į aušinimo skystį. Iš karto įtariau, kad pramušta tarpinę. Būtų jau 3 kartas per 10 metų. Nusiėmiau galvutę. Mano liūdesiui tarpinė buvo sveika. Galvutę vežiau pas meistrus, apžiūrėjo, nušlifavo. Šlifuoti reikėjo, defektų buvo, bet įtrūkimų nerado. Išsivežiau kaip tvarkingą galvutę. Gilzės TIKRAI nepasėdusios. Tepale aušinimo skysčio nėra. Kondensato ant galvutės dangtelio nėra. Tarpinę dėjau gerą, iš tiekėjo kuris veža tiesiai iš gamyklos. Taip sudėti plastikiniai žiedai. Nauji varžtai, suveržta per 4 iteracijas dinamometriniu raktu 210 Nm sukimo momentu. Viskas gražu.

Kompresiją vistiek pučia, tokiu pačiu tempu. Kiek aš suprantu - gali būtų trūkusi gilzė.

Prašau patarimų, kaip rasti problemą. Jei gilzė - kaip rasti kuri. Ar kompresijos matavimas rodytų trūkimą? Jei yra kitų variantų - prašau patarkite, ką, kur ir kaip patikrinti.

Man taip buvo naujam mtz. Problema buvo vandens zagluškė, kur po išmetimo kolektorium prispausta. Originali kolektoriaus tarpinė buvo su per didelėm išpjovom, todėl dūmai pradegino zagluškės kampą ir varė dūmus į aušinimo skystį. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, Eduardas pranešimas:

Man taip buvo naujam mtz. Problema buvo vandens zagluškė, kur po išmetimo kolektorium prispausta. Originali kolektoriaus tarpinė buvo su per didelėm išpjovom, todėl dūmai pradegino zagluškės kampą ir varė dūmus į aušinimo skystį. 

Gal galite bakstelėti pirštu - kuri zagaluškė? Kairėje pusėje esanti man rodos  be šansų. Mano atveju pilnai dengia tarpinė ir pūsti tiek daug nebūtų įmanoma. (Nuotrauka ne mano).

7592044.jpg.3f6efa3f4e3057bad1db3284743708b2.jpg

Kiek suprantu, jei pradegtų, prakiurtų kažkuri zagluškė, tai turėtų varvėti visai stipirai, gal net stovėti aušinimo skystis kolektoriuje. Aš visgi šį reikalą atmetu. Yra mintis pirkt kitą galvą (gal gerą naudotą). 100 proc. atmesčiau galvutės faktorių.

Grįžtant prie gilzės: kaip rast? 

Ar gali dar pro kur patekt dujos? Mano supratimu - ne :|

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 31 minutes , i am Marius pranešimas:

Gal galite bakstelėti pirštu - kuri zagaluškė? Kairėje pusėje esanti man rodos  be šansų. Mano atveju pilnai dengia tarpinė ir pūsti tiek daug nebūtų įmanoma. (Nuotrauka ne mano).

7592044.jpg.3f6efa3f4e3057bad1db3284743708b2.jpg

Kiek suprantu, jei pradegtų, prakiurtų kažkuri zagluškė, tai turėtų varvėti visai stipirai, gal net stovėti aušinimo skystis kolektoriuje. Aš visgi šį reikalą atmetu. Yra mintis pirkt kitą galvą (gal gerą naudotą). 100 proc. atmesčiau galvutės faktorių.

Grįžtant prie gilzės: kaip rast? 

Ar gali dar pro kur patekt dujos? Mano supratimu - ne :|

Jei variklis tebėra surinktas tai užvest ir paeiliui atsukinėt po vieną vamzduką kuro nuo forsunkių. Turėtų pasijaust , kuri gilzė kiaura tai neduodant kuro turėtų burbuliuot iš radiatoriaus liautis ar bent matomai sumažėt. Įdomu kiek sena grupė?  Gali būt ne tik trūkusi, bet ir prarūdijusi mažom mikroskylutėm ( berods kavitacija šis reiškinys vadinasi)

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 minutes , roswell pranešimas:

Jei variklis tebėra surinktas tai užvest ir paeiliui atsukinėt po vieną vamzduką kuro nuo forsunkių. Turėtų pasijaust , kuri gilzė kiaura tai neduodant kuro turėtų burbuliuot iš radiatoriaus liautis ar bent matomai sumažėt. Įdomu kiek sena grupė?  Gali būt ne tik trūkusi, bet ir prarūdijusi mažom mikroskylutėm ( berods kavitacija šis reiškinys vadinasi)

 

Taip, variklis dar surinkas. Gera mintis. Gal net galima forsunkes išimti paeiliui. Sumažinus kompresiją pūtimas turėtų dingti visai. (Grupė sena. Variklis matęs vandens nemažai. Bet jau >5 metus užpiltas antifrizas).

Kitas dalykas - radus per kurį cilindrą pučia, dar nebus 100 proc. aišku - galva ar gilze... Ok, bus testas - bus rezultatas.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 valandas, i am Marius pranešimas:

Gal galite bakstelėti pirštu - kuri zagaluškė? Kairėje pusėje esanti man rodos  be šansų. Mano atveju pilnai dengia tarpinė ir pūsti tiek daug nebūtų įmanoma. (Nuotrauka ne mano).

7592044.jpg.3f6efa3f4e3057bad1db3284743708b2.jpg

Kiek suprantu, jei pradegtų, prakiurtų kažkuri zagluškė, tai turėtų varvėti visai stipirai, gal net stovėti aušinimo skystis kolektoriuje. Aš visgi šį reikalą atmetu. Yra mintis pirkt kitą galvą (gal gerą naudotą). 100 proc. atmesčiau galvutės faktorių.

Grįžtant prie gilzės: kaip rast? 

Ar gali dar pro kur patekt dujos? Mano supratimu - ne :|

Na pas mane buvo kairėj pusėj, ta tiesiai po išmetimo skyle. Skylutė kol maža, tai dujos praeina lengvai, o skystis nelabai. Be to, iš kart nelabai suprasi, per kaminą šaltas visada pagaruoja, o įkaisdamas greit tą vandenį iš kolektoriaus išgarina. O pūsdavo gan normaliai. 

Dar buvo YAMZ varikliui irgi burbuliavo, bet ir tokie kaip suodžiai ant vandens rinkosi, galvojau kur pučia su tepalu. O ten pasirodo buvo vandens pompos guolis pabiręs ir špižinė sparnuotė šiek tiek pasislinkusi trynėsi į korpusą pompos, tai vanduo nuo trinties ten užvirdavo, o "suodžiai" tai žpižiaus dulkės buvo. Nesupratau kol visai užstrigo ir diržą suplėšė. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 valandas, i am Marius pranešimas:

Taip, variklis dar surinkas. Gera mintis. Gal net galima forsunkes išimti paeiliui. Sumažinus kompresiją pūtimas turėtų dingti visai. (Grupė sena. Variklis matęs vandens nemažai. Bet jau >5 metus užpiltas antifrizas).

Kitas dalykas - radus per kurį cilindrą pučia, dar nebus 100 proc. aišku - galva ar gilze... Ok, bus testas - bus rezultatas.

 

Kompresorium paduod spaudima paeiliui i cilindrus..stumuoklis zemai ,atleidi voztuvu karamyslus kad butu uždaryti pastoviai..gal pasirodyku i radiatoriu burbulai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Purkstuku tarnavimo laikas nuo moto valandu nepriklauso, jei tu oer metus prasuksi 100 valandu diena padirbes savaite, menesi stoves purkstukai devesis greiciau, rudis sues, del ko del purkstuku kreipias pavasari, jei tramtorius nuo rudenio stovi, uzkuri ir pasimato bedos. Jej vaziuoji pastoviai ziema, vasara purstukai laikys ilgiau ir dar ziurint kokie nes dabar prastos kokybes kaip anksciau buvo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 1 valandų, Ramza pranešimas:

Purkstuku tarnavimo laikas nuo moto valandu nepriklauso, jei tu oer metus prasuksi 100 valandu diena padirbes savaite, menesi stoves purkstukai devesis greiciau, rudis sues, del ko del purkstuku kreipias pavasari, jei tramtorius nuo rudenio stovi, uzkuri ir pasimato bedos. Jej vaziuoji pastoviai ziema, vasara purstukai laikys ilgiau ir dar ziurint kokie nes dabar prastos kokybes kaip anksciau buvo.

Išdrįsiu suabejot. Jei taip būtų tai kaskart turėčiau pavasarį keis tpurkštukus. MTZ praktiškai visą žiemą išstovi be darbo ir su purkštukais kažkaip dar didesnių bėdų nesu turėjęs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 10 valandų, linas78s pranešimas:

Pagal šitą teoriją tai kombainai net neužsikurtų, mūsų kombainiukas 74 metų mėnesį per metus dirba po šiai dienai orginalūs purkštukai.

Orginalus purkstukai tau dirbo ir dirbs, tokiu niekas nebegamina ir nebepagamins, kokybiski. Pabandik pakeist naujais ir pamatysi kiek jie tau laikis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
Prieš 5 valandas, Mantas2342 pranešimas:

Gal ne taip parašiau , na po purkštuku varinės šaibukės ten tokios , kad neprikeptų ir ant pačio purkštuko vidurio manžetukai.

Kurio čia motoro? Naujoviški purkštukai. Gal stipriai kišdamas purkštukus mažetus prikirpai kur. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 3 valandas, Eduardas pranešimas:

Kurio čia motoro? Naujoviški purkštukai. Gal stipriai kišdamas purkštukus mažetus prikirpai kur. 

D 245 beroc pas mane 892 2011 tai iš naujesnių bus . Buvo toks varijantas , kad prikirpom , bet po to perdėjom ir jau kitas įdėjom tai gerai atrodo , neperkirpta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 2 valandas, Mantas2342 pranešimas:

na dar kart patikrinsiu ar tikrai neprikirpau.

Na jei jau vieną kart kirpo, tai negerai tiesiog dėt naujas gumas. Reik žiūrėt kur kerpa ir nušlifuot visus aštrius kampus. Ruskio nedadirbta šitoj vietoj, nerūpi jiems. Aš kai gilzes keičiau, irgi meįmanoma nesugadinus įgrūst, palikta nešlifuotas špižius kur lygus konusas turi būt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 2 valandas, Mantas2342 pranešimas:

na dar kart patikrinsiu ar tikrai neprikirpau.

Tos gumelės tik dėl purvo ir drėgmės(apsauginės). Purkštuką sandarina varinė šaibutė. Jei ta nesandarintų tai tau greičiau šnypštų nes kompresiją leistų. Gal tau greičiau per grįštamą leidžia. Bet kokiu atveju užkaitink šaibutes ir ataušink vandenį greit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 6 valandas, Robertas08 pranešimas:

Tos gumelės tik dėl purvo ir drėgmės(apsauginės). Purkštuką sandarina varinė šaibutė. Jei ta nesandarintų tai tau greičiau šnypštų nes kompresiją leistų. Gal tau greičiau per grįštamą leidžia. Bet kokiu atveju užkaitink šaibutes ir ataušink vandenį greit.

Nepadės, pas mane taip buvo praleidžia pro sriegi kur purkštukas uzsisuka. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...