rcrc Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Prasuko bloke sregi galvos varztas, galima sutvarkyt? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Chebra kodėl mano 245 motoro karsto tepalo spaudimas ant puses gazo ir daugiau rodo 3,5 o ant laisvu apsuku vos 1 terodo gal cia siurbliukas tepalo (fyltras ir tepalas kiestas prieš 50mh) duokite kokiu minciu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Chebra kodėl mano 245 motoro karsto tepalo spaudimas ant puses gazo ir daugiau rodo 3,5 o ant laisvu apsuku vos 1 terodo gal cia siurbliukas tepalo (fyltras ir tepalas kiestas prieš 50mh Dacikas mechaninis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 prieš 59 minutes , Saltkalvis pranešimas: Chebra kodėl ........ Greičiausia todėl , kad motovalandų apie 15k jau būsi prisukęs Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Su prasuktom valandom galimas variantas, bet keista kad ant puse gazo atsiranda tie 3,5 baro.. Pradžiai manau bandyk pasižiūrėt tepalo paėmėja su sirbliuku Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Vat mh nežinau ta variklį nesenai tik nupirkau bet manau su siurbliuku kas bus ar paemimu seip tiesa jame nebuvo pajungta tepalo radiatorius o as pajungiau nes as dejau ta 245 motora i 82 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zalgirinis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 labas kur butu galima gauti gera varikliui d-240 stumoline grupe ir kieno gamybos nes siuo metu tikrai pasirinkimas yra ir kainos atzvilgiu ačiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 prieš 21 minutes , Saltkalvis pranešimas: Vat mh nežinau ta variklį nesenai tik nupirkau ..... Nu , kad ir kiek tų Mh bebūtų , tai visvien jei prie tepalo siurblio jau žadi lyst , būtinai pasimatuok švaistiklinį nors vieną kakliuką ir jo bendrą stovį . Tada ir matysis kas ir kaip , a prispėliot čia galima belenko ir bilenkiek ... o šiaip pagal tai kaip aprašėt , į įndėklų padilimą viskas rodo . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Nu tai taip karteri jeigu nulupsiu tai jau reikės indeklus pažiūrėt. Esu girdėjęs kad indeklus keičia veleno neslifave ka manot? Aš tai pats kiek ardes nemates kad indeklai susisveicia o velenas neapveltas būtų. Mano galva ant neslifuoto veleno nauji indeklai tai taspats kas lavonui aspirinas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 prieš 9 minutes , Saltkalvis pranešimas: Nu tai taip karteri jeigu nulupsiu tai jau reikės indeklus pažiūrėt. Esu girdėjęs kad indeklus keičia veleno neslifave ka manot? Aš tai pats kiek ardes nemates kad indeklai susisveicia o velenas neapveltas būtų. Mano galva ant neslifuoto veleno nauji indeklai tai taspats kas lavonui aspirinas. Kelis kart be šlifavimo esu keitęs(ypač švaistikliniai bun pasidėvėję) , nu nieko blogo nuo to tikrai nebuvo . Bet čia irgi reik protingai į tą dalyką žiūrėt , jei jau velenas leistinas dilimo normas viršija ar spaudimo nė vienetuko nebėr , tai jau aišku tik šlifavimas . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Prieš 1 valandų, Zalgirinis pranešimas: labas kur butu galima gauti gera varikliui d-240 stumoline grupe ir kieno gamybos nes siuo metu tikrai pasirinkimas yra ir kainos atzvilgiu ačiu Čekiškas (ne turbo) turiu įdėjas į d 240 be turbo ir į d 243 su turbina. Viskas ok, tepalų nuo keitimo iki keitimo praktiškai kiek įpilu tiek ir išleidžiu. d240 pradirbes apie 900 m/h mechaniniu, d243 virš 2000 m/h elektroniniu. Esu dėjas rusiškas bet nepaeidavo su jom, tepalu deginimas nuo pirmo užvedimo... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Lapkričio 8, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 8, 2020 prieš 55 minutes , Saltkalvis pranešimas: Nu tai taip karteri jeigu nulupsiu tai jau reikės indeklus pažiūrėt. Esu girdėjęs kad indeklus keičia veleno neslifave ka manot? Aš tai pats kiek ardes nemates kad indeklai susisveicia o velenas neapveltas būtų. Mano galva ant neslifuoto veleno nauji indeklai tai taspats kas lavonui aspirinas. Eina pasikeist indeklus, bent švaistiklinius tai tikrai. Turi žiūrėt kaip atrodo alkuninis, jei viskas gražu gali bandyt, jei ne tada tik šlifavimas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
9/9 Paskelbta Lapkričio 16, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2020 Sveiki. Tarybiniam MTZ80 trūko alkūninis. Lytagroj matau yra už 210 eur (240-1005010 tarkim kiniškas) ir už 450 eur (D243-1005015 originalas). Skambinau į kitą parduotvuvę, tai pasiūlė gerą už 300:) Nuojauta, kad bus tas pats kas Lytagroj už 210. Skelbiu.lt originalius pardavinėja už 400. Per metus prasuku tik iki 150 mh. Planavau pirkti už 210, bet jei jie labai prastai laiko, geriau iškart dėt originalų, nes ardymas/surinkimas nėra paprasta procedūra. Bet kai prisiskaičiau info apie dabartinių dalių kokybę, tai ir su originalu gali būt loterija. Yra galimybė pirkti naudotą variklį už ~500 eur. Kurį maišą su kate rinktis?:) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
udugas Paskelbta Lapkričio 16, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2020 prieš valandą, 9/9 pranešimas: Sveiki. Tarybiniam MTZ80 trūko alkūninis. Lytagroj matau yra už 210 eur (240-1005010 tarkim kiniškas) ir už 450 eur (D243-1005015 originalas). Skambinau į kitą parduotvuvę, tai pasiūlė gerą už 300:) Nuojauta, kad bus tas pats kas Lytagroj už 210. Skelbiu.lt originalius pardavinėja už 400. Per metus prasuku tik iki 150 mh. Planavau pirkti už 210, bet jei jie labai prastai laiko, geriau iškart dėt originalų, nes ardymas/surinkimas nėra paprasta procedūra. Bet kai prisiskaičiau info apie dabartinių dalių kokybę, tai ir su originalu gali būt loterija. Yra galimybė pirkti naudotą variklį už ~500 eur. Kurį maišą su kate rinktis?:) Prieš kelis metus dėjau ale orginalų, tik kainavo kazkur apie 300 eur, kol kas sukasi gerai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
9/9 Paskelbta Lapkričio 18, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 18, 2020 Varikliui D240 pirkau originalų alkūninį (400 eur) ir čekišką grupę (240 eur), kartu paėmiau tarpinių komplektą varikliams D240/245, kuriame yra ftoroplastiniai žiedai (F-4.118.3) dedami į tarpinę virš gilzės. Google randu, kad šitie žiedai dedasi į MTZ-1221 (kodas 260-1003031). Tarpinių kompl. yra iš http://gbc-ural.ru/remkomplekt-prokladok-dvig-d-240-mtz-nepolnyy-17-poz-rp (Žiedai baltos spalvos). Pardavėjas sako reik motoristo, kad tvarkingai tuos žiedus įdėtų.. Man tai jie visai nivtiemu. Gal kas esate susidurę su tuo ir galite patarti, ką su jais daryti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramas 1 Paskelbta Lapkričio 18, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 18, 2020 prieš 46 minutes , 9/9 pranešimas: Varikliui D240 pirkau originalų alkūninį (400 eur) ir čekišką grupę (240 eur), kartu paėmiau tarpinių komplektą varikliams D240/245, kuriame yra ftoroplastiniai žiedai (F-4.118.3) dedami į tarpinę virš gilzės. Google randu, kad šitie žiedai dedasi į MTZ-1221 (kodas 260-1003031). Tarpinių kompl. yra iš http://gbc-ural.ru/remkomplekt-prokladok-dvig-d-240-mtz-nepolnyy-17-poz-rp (Žiedai baltos spalvos). Pardavėjas sako reik motoristo, kad tvarkingai tuos žiedus įdėtų.. Man tai jie visai nivtiemu. Gal kas esate susidurę su tuo ir galite patarti, ką su jais daryti? Patrumpinti pagal reikiama ilgi ir sudeti i tarpine. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramza Paskelbta Lapkričio 18, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 18, 2020 Tie balti ziedai kur dedas i tarpine yra ne vienodos puses, kur su rombais turi tokiu nelygumu reikia det i variklio puse, kur lygi i virsu, man taip sudejo , nuo pavasario kol kas jokiu bedu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Lapkričio 25, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 25, 2020 Sveiki zinovai surinkau 240 motora uzdejau turbo ka su kuro sistema kas gali ka patarti kur sureguliuoti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Lapkričio 25, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 25, 2020 Pasuk varzta be galvos gilyn viena aps ir bandyk kaip dumas ant apkrovos, jei visai ner dar pasuk... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Gruodžio 3, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2020 O kas ten buna per vakumas ar kas ten ant siurblio turbo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 3, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2020 Vakuminis siurblio korektrorius - pakol turbina nesukelia reikiamo priputimo slėgio , jisai riboja įpurškimo normą . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Tai man dedant turbo jis labai reikalingas? Praktikoje pasiteisines? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 24 minutes , Saltkalvis pranešimas: Tai man dedant turbo jis labai reikalingas? Praktikoje pasiteisines? O prieš kalną kai sunkiai traukia, gazą iki dugno spaudi ar po truputį? Ta pūslė tik tiem kas spaudžia iš karto dugną, kad variklis ir visi aplinkui dūmais nespringtų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Su juo būtų mažiau dūmijama prie mažų sūkių , pvz. gavus varikliui apkrovos ar pradedant važiuot iš vietos . Dūmijantis variklis - blogis visom prasmėm . Plius jei jau dedi turbiną , tai reikėtų siurblį vežt pas reguliuotoją , kad maksimalaus padavimo korektorių ir kūro normą pareguliuot . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 2 minutes , wydas63 pranešimas: Su juo būtų mažiau dūmijama prie mažų sūkių , pvz. gavus varikliui apkrovos ar pradedant važiuot iš vietos . Dūmijantis variklis - blogis visom prasmėm . Plius jei jau dedi turbiną , tai reikėtų siurblį vežt pas reguliuotoją , kad maksimalaus padavimo korektorių ir kūro normą pareguliuot . Kažkaip apsieina liaudis ir be to Standartiškai kuro normos varžtą pasuki ir viskas, net ir nepareguliavus turbina variklį pagyvina, ypač ant Yamz, malonu kai prieš kalną su priekaba ramiai be dūmų eina Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti