Jump to content

Vieno ir dvieju konturu stabdziu sistemu sujungimas?


Hamas

Recommended Posts

  • Atsakymai 64
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

nuperki grybini voztuva ir uzdedi ant priekabos, prie jo prijungi priekaba o antgalius darai nuimamus, tai yra furos shlangas kai reikia sujungi kai reikia atjungi, isbandyta, veikia be problemu ir technikine praleido, kai trala reikejo su vieno konturo sitema su fura sujungti tai tada ir ishmokau :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip man sujunkt case ( nera kompresoriaus) ir kamazine priekaba? :icon-cry:

ant kamazinės dek hidro stabdžius arba kompresorius ant caso :)

Nu sita ir pats supratau :) Bet kaip pvz ant traktoriaus uzdet kompresoriu? Nuo ko pajunkt ir pan. O gal geresnis variantas hidro stabdzius uzdet priekabai. Gal kas placiau pakomentuos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

komentaras labai paprastas, priekaba padaryt hidro labai nesunku, bet jei tarkim pasiskolini is ko nors priekaba arba nusiperki kita, jei visas pasiryzes padaryt ant hidro tai liuks, bet jei gyvenime atsitiks taip kad bevaziuojan nuleis padanga ar pan????

su rankine pompa pusi?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

komentaras labai paprastas, priekaba padaryt hidro labai nesunku, bet jei tarkim pasiskolini is ko nors priekaba arba nusiperki kita, jei visas pasiryzes padaryt ant hidro tai liuks, bet jei gyvenime atsitiks taip kad bevaziuojan nuleis padanga ar pan????

su rankine pompa pusi?

tam yra 12v kompresoriai, o kol pripus nueisi i kokia kavyne pavalgyt :)

o jei rimtai tai kompresorius yra geras daigtas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hidro stabdziu tai nedarysiu, nes tada prie kito traktoriaus nepajunksiu.O siap perskaiciau vorai tavo instrukcija kaip tu dejai i savo traktoriu pniaumo stabdzius.Visu pirma jeigu darant pavara nuo sparnuotes, tai as nelabai ten inkisiu to kompresoriaus,nes nera vietos.Antra, nieko neturiu ko reikia perdirbt stabdziam.O gal yra kokiu "perechodniku", kad trakoriu su hidro pajunkt su pniaumo stapdziais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, yra tokia problema - priekaba su vieno konturo stabdziu sistema, o naujas belarusas (952.3) jau su dvieju konturu sistema - ar iamanoma kanors padaryti, kad priekabos stabdziai normaliai veiktu? Kokie variantai?

Aciu

Visu lengviausiai ir pigiausiai tai pakeist traktoriaus stabdžių kraną (dviguba) į paprastą, nes dvigubo krano veikimo principas yra atvirkštinis nei paprasto

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hidro stabdziu tai nedarysiu, nes tada prie kito traktoriaus nepajunksiu.O siap perskaiciau vorai tavo instrukcija kaip tu dejai i savo traktoriu pniaumo stabdzius.Visu pirma jeigu darant pavara nuo sparnuotes, tai as nelabai ten inkisiu to kompresoriaus,nes nera vietos.Antra, nieko neturiu ko reikia perdirbt stabdziam.O gal yra kokiu "perechodniku", kad trakoriu su hidro pajunkt su pniaumo stapdziais.

problema kompresoriuje, daugiau jos niekur nera, o paieskojes vietos tikrai rasi, juk galima kazka isimti kazka ideti o ta isimta ideti kitur, galvok ir sugalvosi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka reiskia 2 konturu ta stabdžių sistema? nes pas 1025.3 tai irgi yra du kranai gale bet ar tai jau dvieju konturu?, nes as pvz tai viena krana pakeiciau i ta kamazini ar europini (kaip kas vadina kur ant visu priekabu panasus i rusiskus) buna ir kaipo ir anksciau viena slanga jungiu ir viskas veikia, o ten gale du kranai kaip suprantu tipo veikia kaip arsarginiai pajungiant 2 slangas tarp traktoriaus ir priekabos vienai plysus iskarto suveikia stapdziai ar pan. Kiek as cia rasau tiesa kiek nusisneku nes tiksliai nezinau todel idomu suzinoti kas tiesa kas ne?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka reiskia 2 konturu ta stabdžių sistema? nes pas 1025.3 tai irgi yra du kranai gale bet ar tai jau dvieju konturu?, nes as pvz tai viena krana pakeiciau i ta kamazini ar europini (kaip kas vadina kur ant visu priekabu panasus i rusiskus) buna ir kaipo ir anksciau viena slanga jungiu ir viskas veikia, o ten gale du kranai kaip suprantu tipo veikia kaip arsarginiai pajungiant 2 slangas tarp traktoriaus ir priekabos vienai plysus iskarto suveikia stapdziai ar pan. Kiek as cia rasau tiesa kiek nusisneku nes tiksliai nezinau todel idomu suzinoti kas tiesa kas ne?

viena žarna pasiduota oras, kita žarna valdymui, o vieno kontūro viskas valdoma ir paduodama viena žarna. dabar įdomu jeigu abi dviejų konturų žarnas sujungus į vieną ar valdytusi vieno kontūro stabdžiai, nes ant vieno traktoriau tik dviejų konturų stabdžiai tėra :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka reiskia 2 konturu ta stabdžių sistema? nes pas 1025.3 tai irgi yra du kranai gale bet ar tai jau dvieju konturu?, nes as pvz tai viena krana pakeiciau i ta kamazini ar europini (kaip kas vadina kur ant visu priekabu panasus i rusiskus) buna ir kaipo ir anksciau viena slanga jungiu ir viskas veikia, o ten gale du kranai kaip suprantu tipo veikia kaip arsarginiai pajungiant 2 slangas tarp traktoriaus ir priekabos vienai plysus iskarto suveikia stapdziai ar pan. Kiek as cia rasau tiesa kiek nusisneku nes tiksliai nezinau todel idomu suzinoti kas tiesa kas ne?

viena žarna pasiduota oras, kita žarna valdymui, o vieno kontūro viskas valdoma ir paduodama viena žarna. dabar įdomu jeigu abi dviejų konturų žarnas sujungus į vieną ar valdytusi vieno kontūro stabdžiai, nes ant vieno traktoriau tik dviejų konturų stabdžiai tėra :icon-question:

Sudomino sita tema apie konturus. Ka duoda tas valdymas ir kaip ten kas veikia? Kuri sistema geresne (reiktu manyt kad 2 kont., bet vistiek), ar jokio skirtumo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

paaiskinsiu praktiskai, dvieju konturu kol stovi ant rankinio stabdzio viena shlanga yra be slegio, tai yra stabdziai ijungti, tuo tarpu per kita shlanga balonuose palaikomas slegis, tai yra privalumas tada kai nesandari sistema, nes slegis balione islieka pastovusir ilgai stovint stabdymo jega nesumazeja.

vieno konturo stabdziu sistemoje stabdant isshlangos iseina oras i atmosfera o stabdziu kameros pripildomos oro is baliono, ilgai stovint jei kameros nesandarios oras iseina lauk is baliono taip sumazejaslegis sistemoje ir tuo paciu mazeja stabdymo jega, taigi tarkime jei ilga laika stovite ant rampos su vieno konturo stabdziu sistema ir ji yra nesandari , rizikuojate kad sastatas ims riedeti, ko neatsitiktu dvieju konturu sistemoje, zinoma tuo atveju jei per nesandaruma neiseina daugiau oro nei kompresorius gali tiekti.

taigi, dvieju konturu saugesne, vieno konturo paprastesne, jei sandari tai irgi saugi, bet....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...