Jump to content

del dyzelioko pasirinkimo


Marek

Recommended Posts

  • Atsakymai 407
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

suprast tai supratau kur ir kaip, tik shiaip erzinu, sakau gal dar ka nors netycia prasitarsi :)

Erzintojas :lol: siaip galiu prasitart kad noriu 530d :D gal kas turit toki dyzeliuka is forummieciu? galetumet papasakoti tuomet placiau apie ji kur kas kaip ir pan. :)

Aš turiu 525d. ;) Beveik tas pats.

na tai klok kiek ima kuro? kaip islaikymas? pas tawe juk geru metu tai visai kitas variklis :icon-rolleyes: as kalbu apie 98 metu.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

suprast tai supratau kur ir kaip, tik shiaip erzinu, sakau gal dar ka nors netycia prasitarsi :)

Erzintojas :lol: siaip galiu prasitart kad noriu 530d :D gal kas turit toki dyzeliuka is forummieciu? galetumet papasakoti tuomet placiau apie ji kur kas kaip ir pan. :)

geras pasirinkimas,pats apie toki galvoju,gal kitais metais pavyks paimt,pakeist is tds'o :) reik ziuret i tuos kurie yra nuo 2001 metu,iki to laiko gaminti 3.0d yra geri,bet ne tiek geri kiek tie naujesni :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To edvis- parašiau į privatą.

O kas dėl apžiūrų- labai teisingai. Ir manau, galėjo padaryti 10 metų ribą. Kai kurie pamąstys dažniau, su kokios būklės auto važinėja. ;)

Dar būtų siūlymas policijai-įsigyti aparatus, kuriais galima būtų tikrinti priekinių žibintų šviesą, kad galėtų atitinkamai griežtai bausti. Nes jau atsibosta pacukai, kurie laksto i visokius guolius kinietiškų xenonų prisidėję. Kas daug važinėja, ypač tamsiu paros metu, manau supras mane. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

beje noriu nudziuginti forumiecius automobilistus :D siandien paskelbe kad jei masina senesne nei 12metu technikene apziura varysim kas metus :icon-rolleyes:

Senesnė nei 13 metų :icon-exclaim: Įsigalios nuo sausio mėn.

gaidynas......

bires limonai i viena kisene...

tas pats ir su teisem po dvieju metu. svedijoj, jei tuos du metus tvarkingai vazinejai, keicia automatiskai, kitaip reik mokytis.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To edvis- parašiau į privatą.

O kas dėl apžiūrų- labai teisingai. Ir manau, galėjo padaryti 10 metų ribą. Kai kurie pamąstys dažniau, su kokios būklės auto važinėja. ;)

Dar būtų siūlymas policijai-įsigyti aparatus, kuriais galima būtų tikrinti priekinių žibintų šviesą, kad galėtų atitinkamai griežtai bausti. Nes jau atsibosta pacukai, kurie laksto i visokius guolius kinietiškų xenonų prisidėję. Kas daug važinėja, ypač tamsiu paros metu, manau supras mane. ;)

del automobilio bukles, lemia tarpine tarp vairo ir sedynes :icon-wink:

yra zmogeliai, zigulius is pirmo karto pravaro, o yra, kas ir apynaujem uz pinigus varo. pilnes kisenes stotyse dirbanciu.

kas liecia aparatus, jie nereikalingi, nes pagal visus reikalavimus, sviesos prietaisai automobilyje turi but tokie, kokie numatyti gamyklos gamintojos. tam guoliui su xenonke galima iskart atimt tech apziuros talona ir nukreipt apziuros praejimui. beda kinietiskos faros, kurios sviecia visur, tik ne i kelia, ir desiniavairiai automobiliai, kuriu irgi sociai vazineja.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To edvis- parašiau į privatą.

O kas dėl apžiūrų- labai teisingai. Ir manau, galėjo padaryti 10 metų ribą. Kai kurie pamąstys dažniau, su kokios būklės auto važinėja. ;)

Dar būtų siūlymas policijai-įsigyti aparatus, kuriais galima būtų tikrinti priekinių žibintų šviesą, kad galėtų atitinkamai griežtai bausti. Nes jau atsibosta pacukai, kurie laksto i visokius guolius kinietiškų xenonų prisidėję. Kas daug važinėja, ypač tamsiu paros metu, manau supras mane. ;)

na jo nesureguliuotos lempos ir mane veda ish kantrybes, bet man kazkodel atrodo kad uz vairo toli grazu ne patsukai, o tiesiog labai susireikshmine VIP atsovai, na bent jau jiems atrodo , kad jie VIP todel visus kitus galima tiesiog apakinti savo spindesiu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dėl tos techapžiūros tai pilnai pritariu Raimixs.Nebūkit naivūs,čia daroma tik dėl to,kad būtų kaip pasipinigaut.Ir darančių apžiūras firmų savininkams,ir šmeriams landžiojantiems po tomis mašinomis.Jeigu žmogus tvarkingas ir protingas,jo ir trisdešimties metų mašinytė bus tvarkingesnė kaip kokio aplepausio penkerių metų.Kas nesutinka,tegul pirmas į mane meta akmenį...O aplamai čia yra Lietuva,ir šis nutarimas kaip ir visi kiti yra niekalas,nes kaip kažkas rašė,yra 50 LT...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gerai,tada kalbam apie amžių.Nuo kurių metų atsirado oro pagalvės,ABS?Tai kodėl tada technikinė kartą per metus nuo 13?Nesiriša niekas.

buvo sneku daryt nuo 10 ar 8 metu....

nepamirskim korozijos ir metalo nuovargio.

o kodel 13???? manau kad is lubu sumaste musu gudruciai :lol::lol:

nors ne :D:D . patys jie drozia kokius 5m, paskui parduoda prastesniem draugam, tie dar 5m padrozia ir parduoda eiliniam zmogeliam, tokiem kaip mes, su pravaryta technikine. o kadangi paprasta liaudis vazineja vid 15m senumo masinom, tai dar syki pasinaudojo galimybe liaudi paturet......

cia jumoras, bet labai panasus i tiesa.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar.Prie ko auto saugumas ir tech. apžiūra?Jeigu aš varysiu apžiūrai kas mėnesį,ji nuo to pasidarys saugesnė?O važiuosiu kartą į savaitę.Mano galva,jeigu norėtų kažką padaryt dėl saugumo iš tecninės dalies,tai turėtų žiūrėt į automobilio ridą,o ne į amžių.Yra žmonių kurie per mėn.nuvažiuoja 200 km,ir yra kurie per dieną tiek nuvažiuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar.Prie ko auto saugumas ir tech. apžiūra?Jeigu aš varysiu apžiūrai kas mėnesį,ji nuo to pasidarys saugesnė?O važiuosiu kartą į savaitę.Mano galva,jeigu norėtų kažką padaryt dėl saugumo iš tecninės dalies,tai turėtų žiūrėt į automobilio ridą,o ne į amžių.Yra žmonių kurie per mėn.nuvažiuoja 200 km,ir yra kurie per dieną tiek nuvažiuoja.

tie dalykai tikrai susije :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim:

zinau is praktikos. pagal tyrimus, praejus tech apziura, smulkus defektai atsiranda po 6men eksplotacijos..... cia tyrimai Vokietijoj buvo atlikti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,gal galite patarti del masinos?Tevas zada pirkti masina,nesugalvojam kokia,bet tik dyzeli.Pvz ka manot apie Reno Laguna ,sefrane nuo 96m?Ar mersus iki 94m?Audi c4 ar b4 2.5 tdi ar 1.9tdi?kalba eina tik apie dyzelius.

Na esu praejes/turejes beveik visas Audi TDI modifikacijas: B4 TDI (66KW), A6 TDI (103 KW), Audi A4 (96 KW). Tai be abejones artimiausias man ir geriausias tas su kuriuo dabar vazineju (A4, 04m). Taciau nespjaunu ir i B4 kuri man asmeniskai tikrai mielesne nei griozdas A6. Traukimo tikrai uztenka ir plius kainos remonto tikrai taip nesikandzioja, kaip minetosios A6 (patikekit as ta zinau, su kiekviena prasuku po 40000 km per metus). O siaip esminis dalykas TDI turint, tai geri tepalai ir laiku keiciami filtrai (jei pilat zalia ypac aktualu). Patarimas - gera B4 (94 m, jau su elektra ir airbagais). Uzsimust tikrai uztenka :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar.Prie ko auto saugumas ir tech. apžiūra?Jeigu aš varysiu apžiūrai kas mėnesį,ji nuo to pasidarys saugesnė?O važiuosiu kartą į savaitę.Mano galva,jeigu norėtų kažką padaryt dėl saugumo iš tecninės dalies,tai turėtų žiūrėt į automobilio ridą,o ne į amžių.Yra žmonių kurie per mėn.nuvažiuoja 200 km,ir yra kurie per dieną tiek nuvažiuoja.

tie dalykai tikrai susije :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim:

zinau is praktikos. pagal tyrimus, praejus tech apziura, smulkus defektai atsiranda po 6men eksplotacijos..... cia tyrimai Vokietijoj buvo atlikti.

nu jo vokietijoje greitis svyruoja nuo 150 km/h ir i virshu neribotai, be to keliai toli grazu ne musu. vargu ar galima lyginti vokieciu tyrimus su musu , butu idomu jei jie atliktu tyrimus mano mashinai, kuri asfalta mato gan retai. manishkei jau po pirmos dienos eksploatacijos gedimu butu gal daugiau nei vokietijoje po 6 men. Pas mus keliai zhiaurus :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar.Prie ko auto saugumas ir tech. apžiūra?Jeigu aš varysiu apžiūrai kas mėnesį,ji nuo to pasidarys saugesnė?O važiuosiu kartą į savaitę.Mano galva,jeigu norėtų kažką padaryt dėl saugumo iš tecninės dalies,tai turėtų žiūrėt į automobilio ridą,o ne į amžių.Yra žmonių kurie per mėn.nuvažiuoja 200 km,ir yra kurie per dieną tiek nuvažiuoja.

tie dalykai tikrai susije :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim:

zinau is praktikos. pagal tyrimus, praejus tech apziura, smulkus defektai atsiranda po 6men eksplotacijos..... cia tyrimai Vokietijoj buvo atlikti.

nu jo vokietijoje greitis svyruoja nuo 150 km/h ir i virshu neribotai, be to keliai toli grazu ne musu. vargu ar galima lyginti vokieciu tyrimus su musu , butu idomu jei jie atliktu tyrimus mano mashinai, kuri asfalta mato gan retai. manishkei jau po pirmos dienos eksploatacijos gedimu butu gal daugiau nei vokietijoje po 6 men. Pas mus keliai zhiaurus :(

greitis neribojamas tik autobamuose :):)

na hansas ant tu dalyku visus toli aplenkes.....

kaip tik Svedijoj tiriamas rudijimas, taip Vokietijoj gedimai per technikine registruojami....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...