Jump to content

New Holland traktoriai


Recommended Posts

nesupyk Edviukai, aš čia reškiuosi labai mažai,bet visada viska paskaitinėju ir tavo kartais pasisakymai kiti labai jau vaikiški atrodo lyg viska bandai visiem pasiūlyti padaryti kaip jus darėt pakeisti ką jus keitėt, na nesupyk bet tikrai idiomai čia tu reškiesi kartais;)

Jai žmogus prašo patarimo tai pasakau savo nuomone. Bet visokiu yr, visokiu reik. :)

Negalvok, kad NH patys paciausi :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesupyk Edviukai, aš čia reškiuosi labai mažai,bet visada viska paskaitinėju ir tavo kartais pasisakymai kiti labai jau vaikiški atrodo lyg viska bandai visiem pasiūlyti padaryti kaip jus darėt pakeisti ką jus keitėt, na nesupyk bet tikrai idiomai čia tu reškiesi kartais;)

Jai žmogus prašo patarimo tai pasakau savo nuomone. Bet visokiu yr, visokiu reik. :)

tai kai patarinėji, tai būk tikras tuo ką sakai, o tai kita karta ims kas nors ir patikės :)

o jei kalbant į temą, tai TG285 rimtas traktorius (amerikonas), vaikiškų ligų kaip ir neturi tiek dėžė tiek varikliai žiauriai kantrūs.

problematiškiausios vietos: "UŽMIRŠUS" patepti kaištį kuris jungia priekinį tiltą su traktoriumi nukertamas kaiščio fiksatorius. Kaištis lenda laukan kol atsiremia i svorius, o tada išplakamas traversas, kaištis ir t.t.

naujo kainos geriau neklausti nebent turi stiprius nervus ir validolio tablete po liežuviu. Tiesa šitoj vietoj gan neblogai gali padėti Halteris arba panaši kontora.

Kas dėl kuro siurblio tai nėra pati stipriausia šio traktoriaus vieta (tai galioja visiem traktoriam, generatoriam, kateriam ir t.t. kuriuose stovi Cumins variklis su taip vadinamu "caps pump" kuro siurbliu)

naujo siurblio kaina sukasi kažkur apie 10000 eur.

pridavus sena, į vieta imant remontuota kaina butų, jei neklystu, iki 18000 lietuviškų priklausomai nuo kontoros. Žinant konkrečiai kuri vieta lazdavoja, galima keisti ir kažkurį gabalą, bet jei gerai pamenu tame siurbly nėra nieko kas kainuotų mažiau kaip 1000-1500 lt

pradžiai gal užteks :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesupyk Edviukai, aš čia reškiuosi labai mažai,bet visada viska paskaitinėju ir tavo kartais pasisakymai kiti labai jau vaikiški atrodo lyg viska bandai visiem pasiūlyti padaryti kaip jus darėt pakeisti ką jus keitėt, na nesupyk bet tikrai idiomai čia tu reškiesi kartais;)

Jai žmogus prašo patarimo tai pasakau savo nuomone. Bet visokiu yr, visokiu reik. :)

tai kai patarinėji, tai būk tikras tuo ką sakai, o tai kita karta ims kas nors ir patikės :)

o jei kalbant į temą, tai TG285 rimtas traktorius (amerikonas), vaikiškų ligų kaip ir neturi tiek dėžė tiek varikliai žiauriai kantrūs.

problematiškiausios vietos: "UŽMIRŠUS" patepti kaištį kuris jungia priekinį tiltą su traktoriumi nukertamas kaiščio fiksatorius. Kaištis lenda laukan kol atsiremia i svorius, o tada išplakamas traversas, kaištis ir t.t.

naujo kainos geriau neklausti nebent turi stiprius nervus ir validolio tablete po liežuviu. Tiesa šitoj vietoj gan neblogai gali padėti Halteris arba panaši kontora.

Kas dėl kuro siurblio tai nėra pati stipriausia šio traktoriaus vieta (tai galioja visiem traktoriam, generatoriam, kateriam ir t.t. kuriuose stovi Cumins variklis su taip vadinamu "caps pump" kuro siurbliu)

naujo siurblio kaina sukasi kažkur apie 10000 eur.

pridavus sena, į vieta imant remontuota kaina butų, jei neklystu, iki 18000 lietuviškų priklausomai nuo kontoros. Žinant konkrečiai kuri vieta lazdavoja, galima keisti ir kažkurį gabalą, bet jei gerai pamenu tame siurbly nėra nieko kas kainuotų mažiau kaip 1000-1500 lt

pradžiai gal užteks :icon-cool:

o tai greičiausiai tokių nepamirštamų vietų yra ir kituose NH modeliuose? Ką reiktų nepamiršti tepti Tm 165? :o

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kai patarinėji, tai būk tikras tuo ką sakai, o tai kita karta ims kas nors ir patikės :)

o jei kalbant į temą, tai TG285 rimtas traktorius (amerikonas), vaikiškų ligų kaip ir neturi tiek dėžė tiek varikliai žiauriai kantrūs.

problematiškiausios vietos: "UŽMIRŠUS" patepti kaištį kuris jungia priekinį tiltą su traktoriumi nukertamas kaiščio fiksatorius. Kaištis lenda laukan kol atsiremia i svorius, o tada išplakamas traversas, kaištis ir t.t.

naujo kainos geriau neklausti nebent turi stiprius nervus ir validolio tablete po liežuviu. Tiesa šitoj vietoj gan neblogai gali padėti Halteris arba panaši kontora.

Kas dėl kuro siurblio tai nėra pati stipriausia šio traktoriaus vieta (tai galioja visiem traktoriam, generatoriam, kateriam ir t.t. kuriuose stovi Cumins variklis su taip vadinamu "caps pump" kuro siurbliu)

naujo siurblio kaina sukasi kažkur apie 10000 eur.

pridavus sena, į vieta imant remontuota kaina butų, jei neklystu, iki 18000 lietuviškų priklausomai nuo kontoros. Žinant konkrečiai kuri vieta lazdavoja, galima keisti ir kažkurį gabalą, bet jei gerai pamenu tame siurbly nėra nieko kas kainuotų mažiau kaip 1000-1500 lt

pradžiai gal užteks :icon-cool:

Va sprendimas kuro sistemai

http://www.areadiesel.com/Pages/ag.aspx

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man regis kvailiems klausimams reikia atskiro skyriaus.

Kodėl žmogau tu mus laikau ekstrasensais, žinančiais kokia tavo technologija, koks galios poreikis, finansinės galimybės. Apie kuro suvalgymą tai čia išvis - rekia skaičiuot konkrečiam darbui atlikt sąnaudas, o ne daug kuro suvalgo - per kiek - per šviesmetį?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man regis kvailiems klausimams reikia atskiro skyriaus.

Kodėl žmogau tu mus laikau ekstrasensais, žinančiais kokia tavo technologija, koks galios poreikis, finansinės galimybės. Apie kuro suvalgymą tai čia išvis - rekia skaičiuot konkrečiam darbui atlikt sąnaudas, o ne daug kuro suvalgo - per kiek - per šviesmetį?

klausiu tu kurie turi panašios galios NH.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

klausiu tu kurie turi panašios galios NH.....

nei vienas tokios galios traktorius garais nevaziuoja, normaliai apkrauni, normaliai ir ims to kuro, apie + ir -, galėtų papasakot arunis :icon-wink:

turiu repair manual new holland t8000(angliskas), skirta remontui,gal jei kas turetu t6000 butu malonu apsikeisti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki forumieciai :eusa-hand: perziurejau keleta forumo straipsniu ir nusprenziau isijungti i jusu gretas. Kadangi dirbu UK jau daugiau kaip 10 metu ir didziaja dali dirbu zemes ukije kuriame turime 8 New Hollandus,2 JD GPS,Class lexion GPS kombaina su 10.5 metro kederiu,2 Bateman GPS purkstuvus 36metru,Grimerr cukriniu buroku kombaina,2Grimerr bulviu kasamasias,2teleskopiniai krautuvai ir daug visokios tehnikos. Jei kas turite kokiu klausimu apie sia technika galit klausti pasistengsiu atsakyti :D Dabar rasau i kelis jusu diskusijos klausimus. Del svoriu priekyje mes dedam nuo 1tonos iki 1.5 tonos ant priekio priklausomai koki agregata kabini ant galo dar ziurint kokius ratus naudoji ar placius,placius dvygubus,placius viengubus ir siaurus tai bulviu prieziurai ir kasymui sita komplektacija eina ant NH traktoriu kuriu gale prasideda nuo 165 AG. Dar apie deziu kalibravimus kiek teko kalibruoti tai TM ir TS kalibruojasi nesunkiai tik kaikuriem padeda ir nebesokineja kai kuriem jau nebepadeda reikia remonto kadangi cia remontuoti labai brangu tai stengiasi laikyti nauja technika daugiausiai 5metai arba greiciau keiciama i nauja.Siaip is visu darbo metu ir praktikos galiu pasakyti silpniausia NH vieta yra generatoriai, elektronika ir zemo slegio siurbliukai kuro. Generatoriai nelaiko del dulkiu sudyla labai greitai bet cia neprieziura :D ir siurbliukai del to kad kai kurie vairuotojai vaziuoja kol baigiasi kuras tada jie prigaudo brudo is bako ir nebeveikia. kas liecia varyklius ir dezes labai patvarios nebuvo dar niekada kazkas nutike rimciau apart elektroniniu (daciku).Kuro atzvilgiu tai nezinau kiek kiti ima bet sitiems TM ir TS pilno bako dienai kartais uztenka kartais nelabai ziurint kiek ir ka darai,jei ariant su pav.165AG per 12 val su 4korpusu vartomu plugu tai bakas beveik iseina per kamina o kiek suari tai priklauso nuo vairo ir zemes kondicijos nuo 7ha iki 15ha per diena,su priekaba per 12val apie 100-150litru ziurint koki atstuma velki iki vietos pas mus buna kad ir 20km viena puse vezi cia vaziuojant pilnu gazu ir nesaugant ar netaupant nieko nes niekas kuro neskaiciuoja kiek reikia tiek pili svarbu kad nepritrukti dienai :D Del JD jie yra virs 300AG su GPS sistema komplektuojami su dvigubais ratais tai yra sejant arba isdirbant zeme arba paprastai ratais.Del gedimu galiu pasakyti daug nepasitaiko bet buna taip pat elekronikos bedos.Dabar tiksliai nepamenu bet atrodo 2009metu buvo isleist su gamykliniu broku tai yra varyklio tepalo paemimo vamzdelis buvo su broku jis itrukdavo ir spaudimas dingdavo varykliuje tai brangus remontas bet kol garantinis buvo tai remontas nekainavo. pirmai pradziai tiek. Kaip ir rasiau anksciau kam kokiu klausimu yra klauskit pasistengsiu atsakyti viska is patirties :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
nutrūko NH TM 165 stabdžių šlangutės, jas pakeitus stabdžių nebėra? gal žinote kaip jie nusiorina?

pirmiausia tai koki skysti uzpylei ? ir ar yra stabdziai priekiniam tilte

supyliau mineralinį skystį tokį koks ir priklauso traktoriaus stabdžių sistemai. kad nesuėstų gumučių ir panašiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tas skystis turetu vadintis LHM zalios spalvos jei supylei kazka kita geriausiu atveju gausi pasikeisti stabdziu cilindriukus nes rem komplektu nera

nuorinimas vyksta sekancia tvarka:

[attachment=0]stabdziu orinimas.doc[/attachment]

1;2;3;4 taskus orini kiekvienai pusei savas pedalas

visus kitus abu pedalai sujungti kartu

dėkui arunis :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...