arunis Paskelbta Vasario 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2013 tai kad lyg viskas ten draugauja mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Vasario 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2013 tai kad lyg viskas ten draugauja mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga Va va o kas rėkė, kad pas JD tiltas su mėšlo transporterio grandinėmis Taigi, kad nebūtų taip baisu, kad kažkur gali pabėgti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Vasario 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2013 tai kad lyg viskas ten draugauja mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga Va va o kas rėkė, kad pas JD tiltas su mėšlo transporterio grandinėmis Taigi, kad nebūtų taip baisu, kad kažkur gali pabėgti ten buvo tik seip pastebejimas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Vasario 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2013 Nu va , pasirodo velnias nera toks baisus koki ji maliavoja , uzteko arunio keliu zodziu ir situacija tapo aiski o cia kazkas sako nedraugauja, nedraugauja ... nedraugautu tai ir nedetu tokios opcijos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dova07 Paskelbta Vasario 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2013 bet tas mygtukas aktyvuojas t.y. prie atitnkamo grecio amortizacija vėl įsijunge ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grazbek Paskelbta Vasario 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2013 Gerai kai yra forume specialistu o tai dar pora metu rimtais veidais butume pilste iš tuščio i kiaura. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edviuks Paskelbta Vasario 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2013 na bet kaip Arūnas sake, gi tas tilto užraktas išsijunge viršijus 12km/h berods. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Vasario 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2013 na bet kaip Arūnas sake, gi tas tilto užraktas išsijunge viršijus 12km/h berods. bet ir amortizacija labiausiai isizioja pajudant is vietos po to stabilizuojasi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edviuks Paskelbta Vasario 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 26, 2013 na tas tarpas tarp tilto ir remo tikrai didokas pasidaro. O arunai, kiek galim svorio dadet prie esamu 22x45kg ? Kad nebutu perdidele apkrova tiltui. ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Vasario 27, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 27, 2013 kai salnikus ispucia tada buna velu spresti draugauja ar ne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grumas Paskelbta Kovo 2, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 2, 2013 ar į savo NH pilate tik žymėtą kurą? ar naudojate ir parvežtinį iš kaimynų? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramas 1 Paskelbta Kovo 2, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 2, 2013 pries menesi per kazkokia laida ,autofanai berods ar kazkas panasaus rode ,kaip tyrimus atliko dyzelino.buvo parvezta is vokieciu,prancuzu ,lietuvos ,rusiskas ir spekit kuris geriausias??ogi tas rusiskas. tad jeigu tikrai jis neskiestas nemakliuotas,pili ir galvos nesuki Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dova07 Paskelbta Kovo 2, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 2, 2013 nieko ten baisaus jame nematom tik žiūrėk kad po šio posto i namus VMI neprisistatytu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grumas Paskelbta Kovo 2, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 2, 2013 nieko ten baisaus jame nematom tik žiūrėk kad po šio posto i namus VMI neprisistatytu nu, gal nieko , nes kiekis nedidelis, leistinas bake auto parsivežti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Kovo 3, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 3, 2013 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Kovo 3, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 3, 2013 tai kad lyg viskas ten draugauja mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga Ar pr. tilto amortizavimo sistema automatiskai persikalibruoja uzdejus (arba nuemus) ant priekio balastinius svorius? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edviuks Paskelbta Kovo 3, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 3, 2013 tai kad lyg viskas ten draugauja mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga Ar pr. tilto amortizavimo sistema automatiskai persikalibruoja uzdejus (arba nuemus) ant priekio balastinius svorius? Man rodos kad priekinio tilto kalibracija gali atlikti tik servizistas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Kovo 3, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 3, 2013 tai kad lyg viskas ten draugauja mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga Ar pr. tilto amortizavimo sistema automatiskai persikalibruoja uzdejus (arba nuemus) ant priekio balastinius svorius? praktiškai tai kaip ir nereikalinga, nes sistema slėgio pokyčiu nematuoja matuojamas ir išlaikomas tik amortizacijos darbinis lygis. Atliekant kalibravimą nustatoma žemutinė bei viršutinė ribos ir traktorius pastatomas i darbine padeti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edviuks Paskelbta Kovo 3, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 3, 2013 O arunai, daznai mums buna kad tas tiltas nepasikelia tiesiog . buna nusileides ir viskas. Atvaro sukalibruoja, ir po poros dienu vel jis nusileides. Kaip Dainius sake kartais reikia pavaziuoti pirmyn atgal, ir pasikelia. bet nevisada tai buna. kokios bedos su tuo tiltu ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Kovo 3, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 3, 2013 O arunai, daznai mums buna kad tas tiltas nepasikelia tiesiog . buna nusileides ir viskas. Atvaro sukalibruoja, ir po poros dienu vel jis nusileides. Kaip Dainius sake kartais reikia pavaziuoti pirmyn atgal, ir pasikelia. bet nevisada tai buna. kokios bedos su tuo tiltu ? visiem gyventi reikia būna ypatingai pagyvenusiem jog tiltas nusileidžia, pradėjus važiuoti ir viršijus 1,5-2km/h pradeda veikti amortizacija ir jį atstato kita karta padeda įjungimas išjungimas mygtuku, jei strigimas kartojasi gan dažnai reikėtu patikrinti amortizacijos hidroakumuliatorių p.s. HIDROAKUMULIATORIŲ ATSUKINĖTI TIK TILTUI ESANT APATINĖJ PADĖTY Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grazbek Paskelbta Kovo 4, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2013 Prie to pačio aruni kalbant apie hidroakumuliatoriu..Nuvežiau patikrinti hidro akumuliatoriu stabdžiu ir prie to pačio patikrinti darbini slėgi.Paklausė kiek turi buti to slėgio vartant knyga niekur neradau koks tas slėgis turi buti.O gal i senatve apžlibau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Kovo 4, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2013 Prie to pačio aruni kalbant apie hidroakumuliatoriu..Nuvežiau patikrinti hidro akumuliatoriu stabdžiu ir prie to pačio patikrinti darbini slėgi.Paklausė kiek turi buti to slėgio vartant knyga niekur neradau koks tas slėgis turi buti.O gal i senatve apžlibau. stabdziu ir dezes 10 baru amortizacijos jei neklystu 24 barai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Kovo 4, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2013 Prie to pačio aruni kalbant apie hidroakumuliatoriu..Nuvežiau patikrinti hidro akumuliatoriu stabdžiu ir prie to pačio patikrinti darbini slėgi.Paklausė kiek turi buti to slėgio vartant knyga niekur neradau koks tas slėgis turi buti.O gal i senatve apžlibau. stabdziu ir dezes 10 baru amortizacijos jei neklystu 24 barai Jei nori GTI varianto amortizacijai galima ir daugiau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkas ed Paskelbta Kovo 4, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2013 paskaičius matosi nekas iš tos hidraulines amnortizacijos geriau dėtų linges arba oro pagalves kaip valtroj būtų ramu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edviuks Paskelbta Kovo 4, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2013 paskaičius matosi nekas iš tos hidraulines amnortizacijos geriau dėtų linges arba oro pagalves kaip valtroj būtų ramu Visi ššš.... iskyrus JCB Fastrack. Va ten amortizacijai tobulinti duota daug laiko. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti