Jump to content

New Holland traktoriai


Recommended Posts

tai kad lyg viskas ten draugauja :eusa-think: mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga

Va va o kas rėkė, kad pas JD tiltas su mėšlo transporterio grandinėmis :D Taigi, kad nebūtų taip baisu, kad kažkur gali pabėgti :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad lyg viskas ten draugauja :eusa-think: mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga

Va va o kas rėkė, kad pas JD tiltas su mėšlo transporterio grandinėmis :D Taigi, kad nebūtų taip baisu, kad kažkur gali pabėgti :D

ten buvo tik seip pastebejimas :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pries menesi per kazkokia laida ,autofanai berods ar kazkas panasaus rode ,kaip tyrimus atliko dyzelino.buvo parvezta is vokieciu,prancuzu ,lietuvos ,rusiskas ir spekit kuris geriausias??ogi tas rusiskas. tad jeigu tikrai jis neskiestas nemakliuotas,pili ir galvos nesuki :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad lyg viskas ten draugauja :eusa-think: mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga

Ar pr. tilto amortizavimo sistema automatiskai persikalibruoja uzdejus (arba nuemus) ant priekio balastinius svorius?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad lyg viskas ten draugauja :eusa-think: mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga

Ar pr. tilto amortizavimo sistema automatiskai persikalibruoja uzdejus (arba nuemus) ant priekio balastinius svorius?

Man rodos kad priekinio tilto kalibracija gali atlikti tik servizistas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad lyg viskas ten draugauja :eusa-think: mygtukas aisku nebe reikalo idetas isjungimui, tiesa jo niekas beveik nenaudoja, o kadangi amortizacijos eiga yra gan didele tai daug ka isgasdina tas didziulis tarpas tarp tilto ir korpuso pakelus sunkesni padarga

Ar pr. tilto amortizavimo sistema automatiskai persikalibruoja uzdejus (arba nuemus) ant priekio balastinius svorius?

praktiškai tai kaip ir nereikalinga, nes sistema slėgio pokyčiu nematuoja matuojamas ir išlaikomas tik amortizacijos darbinis lygis.

Atliekant kalibravimą nustatoma žemutinė bei viršutinė ribos ir traktorius pastatomas i darbine padeti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O arunai, daznai mums buna kad tas tiltas nepasikelia tiesiog . buna nusileides ir viskas. Atvaro sukalibruoja, ir po poros dienu vel jis nusileides. Kaip Dainius sake kartais reikia pavaziuoti pirmyn atgal, ir pasikelia. bet nevisada tai buna. kokios bedos su tuo tiltu ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O arunai, daznai mums buna kad tas tiltas nepasikelia tiesiog . buna nusileides ir viskas. Atvaro sukalibruoja, ir po poros dienu vel jis nusileides. Kaip Dainius sake kartais reikia pavaziuoti pirmyn atgal, ir pasikelia. bet nevisada tai buna. kokios bedos su tuo tiltu ?

visiem gyventi reikia :D

būna ypatingai pagyvenusiem jog tiltas nusileidžia, pradėjus važiuoti ir viršijus 1,5-2km/h pradeda veikti amortizacija ir jį atstato kita karta padeda įjungimas išjungimas mygtuku, jei strigimas kartojasi gan dažnai reikėtu patikrinti amortizacijos hidroakumuliatorių

p.s. HIDROAKUMULIATORIŲ ATSUKINĖTI TIK TILTUI ESANT APATINĖJ PADĖTY

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie to pačio aruni kalbant apie hidroakumuliatoriu..Nuvežiau patikrinti hidro akumuliatoriu stabdžiu ir prie to pačio patikrinti darbini slėgi.Paklausė kiek turi buti to slėgio vartant knyga niekur neradau koks tas slėgis turi buti.O gal i senatve apžlibau. :eusa-doh:

stabdziu ir dezes 10 baru amortizacijos jei neklystu 24 barai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie to pačio aruni kalbant apie hidroakumuliatoriu..Nuvežiau patikrinti hidro akumuliatoriu stabdžiu ir prie to pačio patikrinti darbini slėgi.Paklausė kiek turi buti to slėgio vartant knyga niekur neradau koks tas slėgis turi buti.O gal i senatve apžlibau. :eusa-doh:

stabdziu ir dezes 10 baru amortizacijos jei neklystu 24 barai

Jei nori GTI varianto amortizacijai galima ir daugiau :lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...