Jump to content

savadarbe MTZ kabina


Recommended Posts

Beliko su blokiruote isiaiskint ,ijungeja padares is paskirstitojo vienos sekcijos tik niekaip negaliu atreguliuot virsslegio voztuvo kad nevirsitu kokiu 15 bar.Na ir prasilekiau siandien rimciau. :)

Gal pasirodysiu nebetoks išmanus, kaip mano telefonas, bet kokia blokiruote?

seku šį projektą ne todėl, kad pats kažką galvoju, bet kad įdomu, ką gali namudininkas geriau už fabričną sugalvot.

Kad gali, tai jau faktas :handgestures-thumbupleft:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Labai gera linkme einama, ir darbas, ir rezultatas puikus. Bet turiu buitinį klausimą: ten, kaip supratau, starteris ir iš vienos variklio pusės, ir iš kitos, ar ten ne starteris, koks kitas prietaisas? Ar ten jis buvo starteriu, kol dar kitoje pusėje puskačius buvo nenuimtas? Dėkui už atsakymą :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...
dedant elektrini paskirstitoja , iskarto atsiranda joistiko problema taip ir neradau gero , panaudojau don'o ir sekciju valdymas per mygtukus .

o jei skirstituvas tikslaus valdymo t.y nevien ijungta isjungta tai dar ir valdiklio reikia , sia problema isprendziau su savadarbiu .

Savadarbiam krautuvui uždėjau dviejų sekcijų rusišką hidropaskirstytoją (nežinau, ar MTZ, ar pupsiko, ar sorako, kokie ten būna), tai labai grubiai valdosi, laksto į visas puses strėlė.

Gal žinote kas, kokio paskirstytojo ieškot iš dėvėtų, kad būtų bent dvi sekcijos švelniai reguliuojamos.

Naujas dviejų arba trijų sekcijų paskirstytojas nuo 800lt prasideda, nepirksiu tokio. Gal yra kokio kombaino, ar kitokio ž.ū. aparato paskirstytojų, kurie leistų švelniau reguliuoti tepalo srautą?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad niekaip - pats skirstytuvo principas netinka - jungiant svirtį, yra toks momentas, kad jau uždaro "abratkę", bet darbinė sekcija dar neatidaryta, tada siurblys kaukia, japoniško traktoriuko variklis (16AG) dūsta, dūmais verčias. Nesveikas darbas ir varikliui ir siurbliui, ir operatoriui sunku pakrovėją valdyt.

Atsirado mintis skirstytuvo ašelės ertmių pakraščius aptekinti, kad nebūtų kraštas statmenas, o būtų truputį nuožulnas, gal tada palengviau pradėtų tepalą praleidinėti, nedusintų siurblio?..

Niekad nedaręs tokios razbaikos, gal nebūtų perdaug švenvagiška skirstytuvą sugadint?

Pridedu principinę schemą:

P.S. jaučiu aš čia ne į temą, gal galima kažkur ją labiau į temą perkelti?

post-3203-141521834193_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra apsauginis vožtuvas. Schemoje jo nerodžiau. Jį dar daugiau atsukus, krautuvas nebevež svorio.Krautuvo cilindrai ploni, mano nuomone, tai reiškia, kad ir cilindrai tiksliai apskaičiuoti pagal traktoriuko siurblio pajėgumą - dirba prie maksimalaus ribinio slėgio, jei biškį ką, tai per apsauginį vožtuvą visą tepalą paleidžia. Juk dėl to ir laksto krautuvas - siurblys labai gerai aprūpina cilindrus, atidarius skirstytuvą, hidrocilindrai suveikia maksimaliu greičiu. Žodžiu, siurblio-cilindrų sistema suderinta gerai, lieka tai, nuoseklesnio reguliavimo klausimas, kurį tikiuosi išspręsti aptekindamas hidroskirtytuvo ašeles.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 6 mėnesių...
  • po 2 savaičių...

o stai ir beveik uzbaigtas pirminis planas ,priekaba mano gamybos ,strele patu 925 kuria paemiau uz pigei bet dar tiek pat jei ne daugiau paklojau dalim kol pilnai atrestauravau.

Saunu grazus kurinys 

o cia liaudis ir pasistenge  http://www.samadielkos.lt/photogallery.php?photo_id=8452

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...