Jump to content

Laumetris ar Westernas


mode3605

Recommended Posts

Idomu dėl ko daro ta tarpa tarp ašiu didesni, nes kaip žiuriu tai stronga BL 600 ir BL650 skiriasi, arba Umega SPC19 ir SPC20 nors veža panašiai.

tarp asiu tarpas priklauso nuo priekabos ilgio ir svorio centro paskirstymo kiek pamenu Stronga dar 2009 su BL 650 buvo nuskambeje per Lietuva kai sudejo paprastas asis ir neisbande atidave priekabas klientui po to jiems teko klientui keisti jas i laisvai vairuojamas is savo saskaitos. Siaip konstrukciskai 6 metru kuzavas yra riba kai galima deti iki 1500mm tarpasi, ilgesni kuzavai savaime reikalauja didesnio tarpasio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 115
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Vaizdas pamažu aiškėja, kiek suprast pradededu tai jeigu ilgis virš 6 metru tai reiktu rinktis su vairuojama ašim, pasižiurėjau tai WF-18T turėtu kažkur 22 tonas vežti ir ilgis kėbulo berods 6,8 metro, bet kiek suprantu jie nededa vairuojamos ašies, tai čia jau minusas didelis tokiai priekabai turbut?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaizdas pamažu aiškėja, kiek suprast pradededu tai jeigu ilgis virš 6 metru tai reiktu rinktis su vairuojama ašim, pasižiurėjau tai WF-18T turėtu kažkur 22 tonas vežti ir ilgis kėbulo berods 6,8 metro, bet kiek suprantu jie nededa vairuojamos ašies, tai čia jau minusas didelis tokiai priekabai turbut?

jei ziureti butent WF:

pirmas klausimas butu kiek atstumas tarp asiu pas juos standarte, jei maziau nei 1550mm galima naudoti be vairuojamos asies (WF puspriekabe turi 2 isvertimo cilindrus nukreiptus i prieki - tai gal tai leidzia tureti mazesni tarpuasi,niekada nesigilinau i ju konstrukcija taip giliai) ;

antras klausimas padangos pas juos visada ant ribos - turiu omenyje tonaza prie 40km/h jeigu ruosiates perkrauti siulau is karto prasyti geresniu ratu. Jei gerai pamenu jie naudoja bandemarkt 20.5r22.5 arba 19.5 r22.5 jums reiktu butent tokiu, arba analogisku kitu kompaniju.

WF asis deda su atsarga tai ten viskas tvarkoje, del pakabos - jie naudoja specifines linges- gaminamas anglijoje tik jiems - tai jai kada butu problema su pakaba atsargines dalis galite gauti tik pas juos.

beje tikiuosi suprantate kad perkrovimas gamintoju traktuojamas kaip gamintojo atleidimas nuo garantiniu darbu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ašys tai pas WF-18T sudėtus 150x150 bent taip rašo ju kataloge, bet koks tarpas tarp ašiu tai nenurodo nei vienas gamintojas, niekas išskyrus WF nenurodo ir kokias ašis ar stabdžius deda, o kai paskambini atstovam užsiimančiais prekyba tai irgi ne ka pavyksta sužinot iš karto.

Paprasykit visu jus dominanciu imoniu kad atsiustu pasiulimus - tai kas kataloge dar gali skirtis realybeje (pvz. WF savo tinklapyje ideja visai kitokius parametrus nei siuometiniame kataloge, beje pas kitus gamintojus tas pats). Kataloguose gali isivelti ivairiu klaidu - nuo zmogisko faktoriaus iki pasenusiu techniniu duomenu, todel perkant puspriekabe prasykite pasiulimo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai turbut prie WF14T su grudyniais bortais 560/60R22,5 Vredestein Flotation+ padangos tinkamos. Nes su tokia pat komplektacija, tik skirtingom padangom Dojus (dejo Nokian'us 560/60R22,5), pas pati gamintoja atsieina ~5k pigiau puspriekabe.

14t puspriekabiai tokiu padangu pilnai pakanka http://www.vredestein.com/agricultural- ... 2-5-155-d/ prie 40km/h jos laiko kiekviena po 5280kg (bendrai bus apie 21t- 5t (pacios priekabos)+3t (ant grazulo nusiimanti apkrova) =19t (teoriskai padangos turetu laikyti toki svori, bent jau neradau ju puslapyje jokiu papildomu koficientu del dviasiu puspriekabiu). Siaip Vredestein kainu lygis yra zemesnis nei nokian tai del to gali ir susidaryti kainu skirtumas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ištikrųjų labai patiko MV paaiškinimai, bet.. Bet man kaip SOLOS atstovui nepatiko keli nepaminėti dalykai:

1) Apie grąžulo amortizaciją, kai kurie gamintojai (t.y. mes :) ) naudojame amortizaciją ant oro pagalvės ir amortizatorių (kas matė ir kas bandė tikrai sako, kad tikrai naudingas dalykas).

2) Kai kurių traktorinių puspriekabių gamintojai (t.y. mes :) ) leidžia greitį 50km/h (ašys ir padangos parenkamos tokiam greičiui) plius išskirtinais atvejais galime pasiūlyti ir iki 65 km/h, bet taip šis greitis jau plentui.

Ir vistik aš nesutinku, kad šios puspriekabės džentelmenams. Manau, kad jos darbo nebijančios ir krūvį laikančios puspriekabės :)

Tai tiek iš mano pusės, nors kažką tikrai pamiršau :)

Jei kam nors iškils klausimų, mano kontaktus rasite www.soloservis.lt :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ištikrųjų labai patiko MV paaiškinimai, bet.. Bet man kaip SOLOS atstovui nepatiko keli nepaminėti dalykai:

1) Apie grąžulo amortizaciją, kai kurie gamintojai (t.y. mes :) ) naudojame amortizaciją ant oro pagalvės ir amortizatorių (kas matė ir kas bandė tikrai sako, kad tikrai naudingas dalykas).

2) Kai kurių traktorinių puspriekabių gamintojai (t.y. mes :) ) leidžia greitį 50km/h (ašys ir padangos parenkamos tokiam greičiui) plius išskirtinais atvejais galime pasiūlyti ir iki 65 km/h, bet taip šis greitis jau plentui.

Ir vistik aš nesutinku, kad šios puspriekabės džentelmenams. Manau, kad jos darbo nebijančios ir krūvį laikančios puspriekabės :)

Tai tiek iš mano pusės, nors kažką tikrai pamiršau :)

Jei kam nors iškils klausimų, mano kontaktus rasite http://www.soloservis.lt :)

Noriu užduoti keleta klausimu kaip Solo atstovui :

1. Kuo pneumatinis ar hidraulinis grazulas yra naudingas lietuviams ir kuo pranasesnis uz lingini apart to kad jis sudetingesnis nei paprastas linginis irenginys?

2.kaip jus parenkate padangas ir asis prie 50km/h greiciui jei padangu ir asiu gamintojai techninias charakteristikas duoda prie 40km/h ir prie 60km/h ?

3. kaip kauno bandymu stotis sertifikuojanti traktorines puspriekabes jums isduoda sertifikatus virs 40km/h, ar tai paprasciausiai atskiri puspriekabiu komponentai leidzia jums deklaruoti didesni greiti?

is anksto dekui uz atsakymus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ištikrųjų labai patiko MV paaiškinimai, bet.. Bet man kaip SOLOS atstovui nepatiko keli nepaminėti dalykai:

1) Apie grąžulo amortizaciją, kai kurie gamintojai (t.y. mes :) ) naudojame amortizaciją ant oro pagalvės ir amortizatorių (kas matė ir kas bandė tikrai sako, kad tikrai naudingas dalykas).

2) Kai kurių traktorinių puspriekabių gamintojai (t.y. mes :) ) leidžia greitį 50km/h (ašys ir padangos parenkamos tokiam greičiui) plius išskirtinais atvejais galime pasiūlyti ir iki 65 km/h, bet taip šis greitis jau plentui.

Ir vistik aš nesutinku, kad šios puspriekabės džentelmenams. Manau, kad jos darbo nebijančios ir krūvį laikančios puspriekabės :)

Tai tiek iš mano pusės, nors kažką tikrai pamiršau :)

Jei kam nors iškils klausimų, mano kontaktus rasite http://www.soloservis.lt :)

O tu Solos atstove skaitei sita tema: http://www.zemesukis.com/transportavimo-technika/solos-puspriekabes-t13608.html???

Parenkat padangas kurios atlaiko tik garantini laikotarpi. Mano atveju parinktos MITAS. Kolkas manau kad iki NOKIAN joms dar toli.

Beje jei jau esi atstovas, kodel jokio atsiliepimo anoj temoj tavo nera? Ar cia tesiasi tradicijos kai su jusu firmos vadyba galima normaliai sneket tik iki tada kol sumoki pinigus??? O poto viskas dzin.

Nukrypom nuo temos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P. Žilvi55,

Na pavadinimų tiesiog kaip Jūs sakote, niekas nekeičia. Sąlyginai nauja įmonė, tiesiog dirbanti tose pačiose gamybinėse patalpose su naujais žmonėmis ir naujais technologiniais sprendimais. Visada atsižvelgiame į kritiką ir stengiamės tik tobulėti.

Tęsiant būtent temą susijusią su Jumis, Soloservis sutiko Jums padėti ir viską sutvarkyti, su sąlyga, kad Jūs atitempsite puspriekabę pas mus (nors pilnai galėjome nieko neprisiimti), tačiau iš Jūsų atsako nebuvo, o tik pylimas purvo.

Kažkodėl niekas kitas didelių nusiskundimų neturi, o jei kažkas ir buvo, viskas buvo susitarta ir sutvarkyta. Todėl manau, kad šioje vietoje veikia tik asmeninės ambicijos.

Visa šitą sakau todėl, kad būtent su manimi 2011m parodoje kalbėjomės asmeniškai ir mūsų pasiūlymas Jums buvo pateiktas, bet deja pats pasirinkote tokį variantą kokį pasirinkote.

Kalbant vien apie padangas, Mitas dirbančios padangos, bet mes prie jų nesam pririšti, jei tik yra pageidavimas, galime pasiūlyti kokias tik pageidaujate. Bet visada žiūrime tik tokias padangas, kurios laikytų apkrovas.

Na manau, kad tai vėl ne į temą ir dar didesnis nukrypimas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ištikrųjų labai patiko MV paaiškinimai, bet.. Bet man kaip SOLOS atstovui nepatiko keli nepaminėti dalykai:

1) Apie grąžulo amortizaciją, kai kurie gamintojai (t.y. mes :) ) naudojame amortizaciją ant oro pagalvės ir amortizatorių (kas matė ir kas bandė tikrai sako, kad tikrai naudingas dalykas).

2) Kai kurių traktorinių puspriekabių gamintojai (t.y. mes :) ) leidžia greitį 50km/h (ašys ir padangos parenkamos tokiam greičiui) plius išskirtinais atvejais galime pasiūlyti ir iki 65 km/h, bet taip šis greitis jau plentui.

Ir vistik aš nesutinku, kad šios puspriekabės džentelmenams. Manau, kad jos darbo nebijančios ir krūvį laikančios puspriekabės :)

Tai tiek iš mano pusės, nors kažką tikrai pamiršau :)

Jei kam nors iškils klausimų, mano kontaktus rasite http://www.soloservis.lt :)

Noriu užduoti keleta klausimu kaip Solo atstovui :

1. Kuo pneumatinis ar hidraulinis grazulas yra naudingas lietuviams ir kuo pranasesnis uz lingini apart to kad jis sudetingesnis nei paprastas linginis irenginys?

2.kaip jus parenkate padangas ir asis prie 50km/h greiciui jei padangu ir asiu gamintojai techninias charakteristikas duoda prie 40km/h ir prie 60km/h ?

3. kaip kauno bandymu stotis sertifikuojanti traktorines puspriekabes jums isduoda sertifikatus virs 40km/h, ar tai paprasciausiai atskiri puspriekabiu komponentai leidzia jums deklaruoti didesni greiti?

is anksto dekui uz atsakymus

Dėkui už klausimus, bandysime dėlioti atsakymus:

1) Mūsų nuomone pneumatinis grąžulo amortizavimas leidžia dar stabiliau traktorinei puspriekabei važiuoti keliu ar laukais ( ne taip tampomas traktorius). Plius galima reguliuoti oro pagalvės slėgį, kas leidžia reguliuoti pačio kėbulo lygį (vieną kartą sureguliavus, daugiau reguliuoti nereikia, bet jei reikia, tai galima be problemų padaryti).

2) Na mano žiniomis tiek padangų, tiek ašių gamintojai deklaruoja greitį ir prie 50km/h

3) Būtent atskiri naudojami komponentai ir mūsų, kaip gamintojo, sertifikatai leidžia mums deklaruoti greitį iki 50 km/h.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Drįsiu paprieštarauti dėl to tolygumo su pniaumatine amortizacija. Pirmas dalykas: ta puspriekabė keliu važiuojant linguoja nesvietiškai, kartais tenka net pristabdyti, nes baisu darosi. Kitas dalykas: kai taip linguojasi, nemaža dalis apkrovimo tenka pirmai puspriekabės ašiai, tai principe, pirma puspriekabės ašis būna apkrauta labiau nei antra. Ir negaliu nepaminėti, mano galva, nevykęs sprendimas yra galinio borto atidarymas. Kaip tie ranka sukami kabliai? Jų niekaip neatsuksi, kol nenuleisi per liuką grūdų. Nes įsitempia dangtis ir tie varžtai, tai nors rėk, niekaip jų neatsuksi kol nenuleisi grūdų per liuką, esantį galineme borte.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ištikrųjų labai patiko MV paaiškinimai, bet.. Bet man kaip SOLOS atstovui nepatiko keli nepaminėti dalykai:

1) Apie grąžulo amortizaciją, kai kurie gamintojai (t.y. mes :) ) naudojame amortizaciją ant oro pagalvės ir amortizatorių (kas matė ir kas bandė tikrai sako, kad tikrai naudingas dalykas).

2) Kai kurių traktorinių puspriekabių gamintojai (t.y. mes :) ) leidžia greitį 50km/h (ašys ir padangos parenkamos tokiam greičiui) plius išskirtinais atvejais galime pasiūlyti ir iki 65 km/h, bet taip šis greitis jau plentui.

Ir vistik aš nesutinku, kad šios puspriekabės džentelmenams. Manau, kad jos darbo nebijančios ir krūvį laikančios puspriekabės :)

Tai tiek iš mano pusės, nors kažką tikrai pamiršau :)

Jei kam nors iškils klausimų, mano kontaktus rasite http://www.soloservis.lt :)

Noriu užduoti keleta klausimu kaip Solo atstovui :

1. Kuo pneumatinis ar hidraulinis grazulas yra naudingas lietuviams ir kuo pranasesnis uz lingini apart to kad jis sudetingesnis nei paprastas linginis irenginys?

2.kaip jus parenkate padangas ir asis prie 50km/h greiciui jei padangu ir asiu gamintojai techninias charakteristikas duoda prie 40km/h ir prie 60km/h ?

3. kaip kauno bandymu stotis sertifikuojanti traktorines puspriekabes jums isduoda sertifikatus virs 40km/h, ar tai paprasciausiai atskiri puspriekabiu komponentai leidzia jums deklaruoti didesni greiti?

is anksto dekui uz atsakymus

Dėkui už klausimus, bandysime dėlioti atsakymus:

1) Mūsų nuomone pneumatinis grąžulo amortizavimas leidžia dar stabiliau traktorinei puspriekabei važiuoti keliu ar laukais ( ne taip tampomas traktorius). Plius galima reguliuoti oro pagalvės slėgį, kas leidžia reguliuoti pačio kėbulo lygį (vieną kartą sureguliavus, daugiau reguliuoti nereikia, bet jei reikia, tai galima be problemų padaryti).

2) Na mano žiniomis tiek padangų, tiek ašių gamintojai deklaruoja greitį ir prie 50km/h

3) Būtent atskiri naudojami komponentai ir mūsų, kaip gamintojo, sertifikatai leidžia mums deklaruoti greitį iki 50 km/h.

paemiau is jusu puslapio :

Traktorinė puspriekabė SOLOS TR-27

Techninės charakteristikos:

Suvirinta konstrukcija iš aukštos kokybės plieno OPTIM650

Dvi ADR ašys, max 24 tonų keliamosios galios, su lingine-svirtine pakaba

Grąžulas su kilpa traktoriui Ø 50

Bekamerinės padangos, MITAS 560/60 R-22,5

naudojat ADR asis jei galima patikslinkit kokias ir jei galima imeskite TUV sertifikato pavyzdi prie 50km/h - paprasciausiai iki siol prie 50 km/h nesu mates butu idomu paanalizuoti.

o del padangu atsiimu savo zodius MITAS 560/60 r-22.5 deklaruoja prie 50km/h, radau toki neatitikima pas jus butent sitos tr-27 puspriekabes padangos prie 50km atlaiko 4625kgx4= 18500kg ?! (man cia nesueina galai kaip bendros mases 24 000kg priekabai dedat tokias padangas, jus gal ant grazulo deklaruojate 5500kg ?)

del sertifikatu man dar klausimas - tai jus kaip imone turit kauno bandymu stoties sertifikata butent pvz. tr-27 ar paprasciausiai isduodat declaration of confirmity ir tiek? :)

del grazulo stabilumo as ko gero irgi prisidesiu prie pesimistinio poziurio, kaip ir buvau isreiskias nuomone - ant asfalto taip galbut jis ir tinkamas naudojimui, bet ne laukuose ir ne zvyrkeliuose.Manau sutiksit, pneumatiniai amortizatoriai nera tokie patikimi kaip "gabalas " metalo lingeje - ypac kai kalba eina apie puspriekabes praziemojima lauke. Siuo metu vieninteli privaluma matau lygio reguliavimas, bet vel kam to reikia jai traktoriai turi savo standartinius kilpu aukscius? Lietuva vis del to ne austrija ar norvegija kur nuo kalno leidžiantis ar i ji kylant tau reikalingas aukstesnis ar zemesnis kilpos aukstis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Drįsiu paprieštarauti dėl to tolygumo su pniaumatine amortizacija. Pirmas dalykas: ta puspriekabė keliu važiuojant linguoja nesvietiškai, kartais tenka net pristabdyti, nes baisu darosi. Kitas dalykas: kai taip linguojasi, nemaža dalis apkrovimo tenka pirmai puspriekabės ašiai, tai principe, pirma puspriekabės ašis būna apkrauta labiau nei antra. Ir negaliu nepaminėti, mano galva, nevykęs sprendimas yra galinio borto atidarymas. Kaip tie ranka sukami kabliai? Jų niekaip neatsuksi, kol nenuleisi per liuką grūdų. Nes įsitempia dangtis ir tie varžtai, tai nors rėk, niekaip jų neatsuksi kol nenuleisi grūdų per liuką, esantį galineme borte.

Na dėl pneumo amortizacijos, todėl dabar dedami amortizatoriai, kad neleistų oro pagalvei išsisiūbuoti kaip balionui.

Dėl galinio borto uždarymo ir tų "varžtų", na ten uždėta kaip "strachovkė", jų nebūtina visada uždarinėti, nes hidraulinis uždarymas tikrai laiko.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

paemiau is jusu puslapio :

Traktorinė puspriekabė SOLOS TR-27

Techninės charakteristikos:

Suvirinta konstrukcija iš aukštos kokybės plieno OPTIM650

Dvi ADR ašys, max 24 tonų keliamosios galios, su lingine-svirtine pakaba

Grąžulas su kilpa traktoriui Ø 50

Bekamerinės padangos, MITAS 560/60 R-22,5

naudojat ADR asis jei galima patikslinkit kokias ir jei galima imeskite TUV sertifikato pavyzdi prie 50km/h - paprasciausiai iki siol prie 50 km/h nesu mates butu idomu paanalizuoti.

o del padangu atsiimu savo zodius MITAS 560/60 r-22.5 deklaruoja prie 50km/h, radau toki neatitikima pas jus butent sitos tr-27 puspriekabes padangos prie 50km atlaiko 4625kgx4= 18500kg ?! (man cia nesueina galai kaip bendros mases 24 000kg priekabai dedat tokias padangas, jus gal ant grazulo deklaruojate 5500kg ?)

del sertifikatu man dar klausimas - tai jus kaip imone turit kauno bandymu stoties sertifikata butent pvz. tr-27 ar paprasciausiai isduodat declaration of confirmity ir tiek? :)

del grazulo stabilumo as ko gero irgi prisidesiu prie pesimistinio poziurio, kaip ir buvau isreiskias nuomone - ant asfalto taip galbut jis ir tinkamas naudojimui, bet ne laukuose ir ne zvyrkeliuose.Manau sutiksit, pneumatiniai amortizatoriai nera tokie patikimi kaip "gabalas " metalo lingeje - ypac kai kalba eina apie puspriekabes praziemojima lauke. Siuo metu vieninteli privaluma matau lygio reguliavimas, bet vel kam to reikia jai traktoriai turi savo standartinius kilpu aukscius? Lietuva vis del to ne austrija ar norvegija kur nuo kalno leidžiantis ar i ji kylant tau reikalingas aukstesnis ar zemesnis kilpos aukstis.

Na dėl amortizacijos, parašiau prieš tai, o tęsiant apie padangas, Jūs beveik teisus :)

Pagal katalogą MITAS 560/60 R22,5 padangos iš tiesų laiko 4625 kg, bet prie 65km/h greičio, o prie greičio 50km/h laiko 5200kg plius dar turi 17 proc atsargą.

Dėl ašių (deja turiu raudonuoti) puslapis neatnaujintas (bet dėkoju už pamatymą, būtinai keisime), naudojame FAD ašis. Dėl sertifikatų bandysiu juos išsitraukti.

Dėl bandymų stoties, kaip žinote Kaune atliekamas stabilumo bei masių ir gabaritų bandymas. Kuriuos mes turime visoms puspriekabėms. O toliau išduodama būtent tiekėjo deklaracija (sertifikatas), kuriuo mes patvirtiname visus duomenis ir prisiimame atsakomybę už puspriekabes.

P. MV, jei nesunku į asmeninę žinutę parašykite savo elektroninio pašto adresą, įmesčiau MITAS katalogą ir info apie ašis (tiesiog užima nemažai vietos visa ši medžiaga).

Šiam kartui užteks, susirašysime turbūt jau tik po savaitgalio.

Gero Jums visiems savaitgalio ir labai nepeikit manęs, kaip parasto pardavėjo, kuriam jo parduodamas produktas atrodo tikrai geras :)

P.S. Galbūt kitoje temoje reiktų pakalbėti apie grūdovežius - sunkvežimius, nes šioje vietoje tikrai turime ką pasiūlyti ir kas įsigyja, tas tikrai nekeikia mūsų produkto :)

Ačiū už dėmesį ir jei kažką pamiršau atsakyti, nekalkit prie kryžiaus :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tikrai didelė bėda su informacijos atnaujinimais :icon-redface: Ir prašant visada žiūrėti į pilną specifikaciją, galimybes ir neužsiciklinti tik kainoje :) Kodėl tai parašiau, nes TAIP, pas mus standartinėje įrangoje visada yra ir vyniojamas tentas ir aikštelė ir "juškė" gale (dažnai būna klausimų dėl šių dalykų).

MV, šiek tiek info permečiau į asmeninę žinutę.

Aurimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu paskaitineti graziai orientuota europine diskusija tarp dvieju vadybininku :)

Nuo saves noriu pridurti, kad kuo daugiau makaronu technikoje tuo daugiau problemu ir islaidu juos keiciant, kol galu gale tas technikos stebuklas visvien virsta metalo lauzo kruva, pastovi prieziura anksciau ar veliau daknisa ir neapsikentes tiesiog ieskai budu kaip atsikratyt to lauzo

genialu tai kas paprasta ir amzina tai kas genialu!

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu paskaitineti graziai orientuota europine diskusija tarp dvieju vadybininku :)

Nuo saves noriu pridurti, kad kuo daugiau makaronu technikoje tuo daugiau problemu ir islaidu juos keiciant, kol galu gale tas technikos stebuklas visvien virsta metalo lauzo kruva, pastovi prieziura anksciau ar veliau daknisa ir neapsikentes tiesiog ieskai budu kaip atsikratyt to lauzo

genialu tai kas paprasta ir amzina tai kas genialu!

as esu orentuotas i puspriekabiu projektavima ir gamyba - vadybininku dirbti dar neteko :), siaip solo seviso isskirtinumas lietuvos rinkoje tai ir yra kad tai gamintojas kuris dali gamybos perorentavo is "furiniu" puspriekabiu i zemes ukio puspriekabes nors tai is esmes dvi skirtingos sritys. Furinese svarbu patogumas, komfortas ir pan. dalykai, zemes ukyje svarbiausia paprastumas ir funkcionalumas (na sezono metu dar svarbu gedimu pasalinimas per kaip imanoma mazesni laiko tarpa :) ).

cia siaip nepeikiu as solo serviso priekabu tik siulau skirti daugiau demesio puspriekabiu isbandymui ir klientu poreikiu isklausymui :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi as esu orientuotas i zemes ukio produkcijos gamyba ir i daikta ziuriu kaip i priemone man padedancia dirbti ir uzdirbti, siai dienai, mano galva, technologiniai sprendimai ir kokybe yra ryskiai wf puseje, kadangi ir turiu ir dirbau, zinau kaip kalba vieni ir kiti, tai umegos gyvenime nebepirksiu, na nebent jie skaito kad gamintojo tehnologines klaidos tai ne gamintojo problemos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi as esu orientuotas i zemes ukio produkcijos gamyba ir i daikta ziuriu kaip i priemone man padedancia dirbti ir uzdirbti, siai dienai, mano galva, technologiniai sprendimai ir kokybe yra ryskiai wf puseje, kadangi ir turiu ir dirbau, zinau kaip kalba vieni ir kiti, tai umegos gyvenime nebepirksiu, na nebent jie skaito kad gamintojo tehnologines klaidos tai ne gamintojo problemos

Gal galima smulkiau apie tas technologines klaidas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi mano puspriekabe is ju pirkta pries berods 7 metus tai dalinai sutinku, kad daug kas pasikeite, bet isesmes nesutinku, kad tai gamintojus atleido nuo atsakomybes.

jei as budamas kaimietis restauruodamas padarau geriau nei gamintojas gamindamas tai sorry, man su tokiu gamintoju ne pakeliui

kalbu, apie lingine pakaba ir jos tvirtinima prie remo, apie problemos sprendima gamintojo saskaita arba dalinai dalijantis kastus ne nekalbu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...