Jump to content

Galios matavimo stendas


Recommended Posts

Cia pamastymui ar nebus programiskai padidinama variklio tuo metu galia matuojant per GTV:

"Trečiasis svarbus kriterijus – galios skaidymas į srautus ar jos sumavimas (John Deere, Case IH/New Holland, Landini, McCormic, Valtra). Dominuojant pagrindiniams darbams ir taikant intensyvaus žemės dirbimo technologijas, svarbiausia yra tik ta galia, kuri perduodama transmisijai. Nemažai gamintojų dalį papildomos galios perduoda GTV. Tai racionalus sprendimas, jei dirbama kombinuotais sėjos agregatais, frezomis. Efektyvu, jei traktorius naudojamas transporto darbams atlikti. Tačiau visais likusiais atvejais – ariant, skutant, sėjant (jei nenaudojamas GTV) ir nevažiuojant didesniais greičiais – galios padidėjimas neturi reikšmės. Reikia suprasti, gamintojui toks galios padidinimas naudingas dėl daugelio veiksnių: gaunami geresni lyginamieji rodikliai (masės ir galios, litrinės galios, pagaliau, lyginamasis kainos santykis su galios vienetu). Tačiau nereikia pamiršti, kad šis sprendimas taikomas tik vidutinės galios universalios paskirties traktoriuose, o jiems didinti galią per 180 AG neefektyvu. Pagrindinė priežastis – šios galios grupės traktoriai neturi pakankamos masės didesnei traukos galiai realizuoti."

http://www.manoukis.lt/print_forms/prin ... =1056&z=52

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia pamastymui ar nebus programiskai padidinama variklio tuo metu galia matuojant per GTV:

"Trečiasis svarbus kriterijus – galios skaidymas į srautus ar jos sumavimas (John Deere, Case IH/New Holland, Landini, McCormic, Valtra). Dominuojant pagrindiniams darbams ir taikant intensyvaus žemės dirbimo technologijas, svarbiausia yra tik ta galia, kuri perduodama transmisijai. Nemažai gamintojų dalį papildomos galios perduoda GTV. Tai racionalus sprendimas, jei dirbama kombinuotais sėjos agregatais, frezomis. Efektyvu, jei traktorius naudojamas transporto darbams atlikti. Tačiau visais likusiais atvejais – ariant, skutant, sėjant (jei nenaudojamas GTV) ir nevažiuojant didesniais greičiais – galios padidėjimas neturi reikšmės. Reikia suprasti, gamintojui toks galios padidinimas naudingas dėl daugelio veiksnių: gaunami geresni lyginamieji rodikliai (masės ir galios, litrinės galios, pagaliau, lyginamasis kainos santykis su galios vienetu). Tačiau nereikia pamiršti, kad šis sprendimas taikomas tik vidutinės galios universalios paskirties traktoriuose, o jiems didinti galią per 180 AG neefektyvu. Pagrindinė priežastis – šios galios grupės traktoriai neturi pakankamos masės didesnei traukos galiai realizuoti."

http://www.manoukis.lt/print_forms/prin ... =1056&z=52

Šišlavo anekdotai. Nors kartais jis ir faktų išverčia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo atvažiavę iš Dojaus. Sakė pakeis kuro siurblį, nes jau penkiems JD 7930 Lietuvoje tai padarė ir viskas pasikeitė į gerą pusę. Tik man labai įdomu, kodėl, kai pernai su jais gražiuoju bandėm spręst šitą problemą, nebuvo net atvažiavę pažiūrėt ....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo atvažiavę iš Dojaus. Sakė pakeis kuro siurblį, nes jau penkiems JD 7930 Lietuvoje tai padarė ir viskas pasikeitė į gerą pusę. Tik man labai įdomu, kodėl, kai pernai su jais gražiuoju bandėm spręst šitą problemą, nebuvo net atvažiavę pažiūrėt ....

Gali būti, kad ir jie forumą paskaitinėja. Tokios "reklamos" niekam nereikia. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo atvažiavę iš Dojaus. Sakė pakeis kuro siurblį, nes jau penkiems JD 7930 Lietuvoje tai padarė ir viskas pasikeitė į gerą pusę. Tik man labai įdomu, kodėl, kai pernai su jais gražiuoju bandėm spręst šitą problemą, nebuvo net atvažiavę pažiūrėt ....

Gali būti, kad ir jie forumą paskaitinėja. Tokios "reklamos" niekam nereikia. :)

Nemanau, kad skaito. Tiesiog jei sako, kad jau šešiems JD 7930 Lietuvoje jau keitė tuos siurblius, tai gal aš būsiu septintas :DDD Ir gal pagerės viskas ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko čia sudėtingo nėra paprasčiausiai reikia perprogramuot traktorius iš tier 3 i tier 2 taršos standarta, na kad traktoriukas apkrautas dūmą mestu tuo metu bus ir ta trauka, o šiaip iš patirties kalbant iki 1000-1200 moto val ir mano JD buvo guminis po to kažkaip lyg ir pagerėjo trauka minimaliai.Dėl visko kalta ES su savo taršos kietosiomis dalelėmis mažinimu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko čia sudėtingo nėra paprasčiausiai reikia perprogramuot traktorius iš tier 3 i tier 2 taršos standarta, na kad traktoriukas apkrautas dūmą mestu tuo metu bus ir ta trauka, o šiaip iš patirties kalbant iki 1000-1200 moto val ir mano JD buvo guminis po to kažkaip lyg ir pagerėjo trauka minimaliai.Dėl visko kalta ES su savo taršos kietosiomis dalelėmis mažinimu.

:lol: jau dabar skundžiasi žmonės, kad netraukia, tai ką sakysi kai JD turės atitikti Tier 4 reikalavimus?

tada reikės pirkti 200 ag traktorių 3 korpusų plūgui?? ir čia gamintojo, o ne ES kaltė

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip ziauriai nereikia bet tiesa sakai kol gamintojas kazko geresnio nesugalvos tol bus problema. Manau kad uztenka kelti tos tier reikalavimus gamintojai turi keisti krypti ir pereiti prie kitos kuro rusies kuri nekenktu aplinkai ir zemdirbiui :D Bet kol viskas naftos magnatu rankose tol niekas ir nesikeis :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • po 1 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...