Svečias Paskelbta Birželio 26, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 26, 2011 Marazai, wastegate naudingas tuo, kad apriboja maksimalų turbinos pučiamą slėgį. Pasiekus nustatytą slėgį dalis dujų nukreipiama būtent per šį vožtuvą aplenkiant turbinos sparnuotę. Jeigu nebūtų wastegate, turbina pūstų nekontroliuojamą slėgį (kuo tai kvepia turbūt pasakot nereikia). Tik visi šitie daiktai yra lengvosiose auto, o kaip rusiškos turbinos (pvz TKR) ? Jose ar yra kokie reguliavimo vožtuvai ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Birželio 26, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 26, 2011 trk6.3 jau yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Birželio 26, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 26, 2011 Na Edvinai apie egr as jau anksciau buvau prirases, nebesikartosiu. Jei pats nezinai tai eik pats ir teorijos skaityt (beje, nieko nera praktiskesnio uz gera teorija ) O jei manai kad as tik mokslus kandes tai turiu pasakyt jog pakankamai visokiu daiktu priardes esu, kad suprasciau kaip ir kas veikia. O pasidomejau tuo tkr 6.5 (ne 6.3, kaip kazkas sake), tai jis skirtas maziems sunkvezimukams, kur variklis taip pat nedirtba pastoviai pilna galia. Saip ar taip tada jei tokie protingi paaiskinkit kodel buvo sugalvota kintamos geometrijos turbina ir kas toj turbinoj kinta? jei su wastegate ir taip gerai veikia Kas nesuprato dar karta bandau isaiskinti, kaokia zala darys wastegate traktoriuje. is variklio pasalinti dumams bet kokiu atveju reikalinga energija. Tuo daugiau reikia, kuo pasipriesinimas didesnis. Ir tai gali buti tiek turbina, tiek duslintuvas. Bet turbina ta pasipriesinima pavercia naudinga veikla, sukeldama slegi isiurbimo kolektoriuje. Tai yra dali energijos grazina atgal suslegto oro pavidalu. Pasipriesinimui nera skirtumo per kur dumai eina. Per turbina ar per voztuva. Todel tam tikra dalis kuro, sudeginto pasipriesinimui per wastegate iveikti neduoda jokios naudos. Tokiu atveju geriau naudoti turbina su mazesniu pasipriesinimu, bet sukeliancia ta pati slegi isiurbimo kolektoriuje. Todel tkr6 ir yra taip pagamainta ir nereikai jai wastegate. Transporte toks traktorius tikrai bus smagus. O lauko darbuose gali baigtis ir voztuvo perkaitinimu. Bet jei noras yra praktiskai isbandyti - tai kodel ne. Juo labiau kad zmogus patirtimi dalijasi. Tada be teorijos ir praktikos bus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 27, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 27, 2011 Ėj, Marazai, duosiu aš tau da nevėlu jos nedėt. Gal imsiu ir nebandysiu, nors sako kad deda pritaikytas traktoram mašinų turbas jau senokai. Žinau tik pad paprastos TKR6 nedėsiu, kalbu apie pirmą modelį. Gal jau yra ir šustresnių, tobulesnių, reikėtų pasidomėt, nes visad tik burt ir eksperimentuot man jau baigia nusibost Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Birželio 27, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 27, 2011 Man minits kirba statyt turbiną, bet nenorėčiau eksperimentuoti, o pastatyti visą komplektą kad ir tą pačią TKR 6. O kuo ana negera, kad mėginat kažką prikonstruoti ? Ar neilgaamžė ar dar kas nors ? Čia žinoma , diskusija nuo kabinos iki turbinos, bet vistiek išsiaiškinti reikia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Birželio 27, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 27, 2011 turiu pasistates kintamos geometrijos turbina i savo dyzeliuka tai efektas superinis bet deja yra ir minusu lyginant su westgate bet cia jau offtopic..... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 27, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 27, 2011 Nu šep jau prie kabinkės kaminas pritvirtintas, tai tiesiogiai į temą ir turba TKR 6 per brangi lyginant kainą/ekonomiją. Nepamenu jau kas šnekėjo, samadielkose gal, kad bandė užkimšt ranka putimą ir išlaikė, o K26 ne. Va ir skirtumas. Žinoma geriau nei be jos, bet Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Birželio 27, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 27, 2011 Nu šep jau prie kabinkės kaminas pritvirtintas, tai tiesiogiai į temą ir turba TKR 6 per brangi lyginant kainą/ekonomiją. Nepamenu jau kas šnekėjo, samadielkose gal, kad bandė užkimšt ranka putimą ir išlaikė, o K26 ne. Va ir skirtumas.Žinoma geriau nei be jos, bet slegis dar neviskas jei daug slegio duosi atitinkamai ir kuro reiks, o ar tau reikalinga tiek galios? cia jau pagal poreiki aisku o turbinos jei rimtesnes reiktu ieskotis http://www.turboservisas.lt/index.php?i ... e=M21D24WA berods sitos, nuo 524td senojo E28, viskas idealiai tinka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Birželio 27, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 27, 2011 o turbinos jei rimtesnes reiktu ieskotis http://www.turboservisas.lt/index.php?i ... e=M21D24WA berods sitos, nuo 524td senojo E28, viskas idealiai tinka Turboservisas kažkaip man visai neimponuoja. Pastatėm ant lenktyninio bmw M57N2 jų restauruotas turbinas (ten jos dvi eina), tai po ~350 km mažosios ašelė sulinko ir sparnuotė užsikirto. O tie "servisistai" tik galvas kraipo ir nežino nuo ko čia taip nutiko. O ką turi galvoje "viskas idealiai tinka" ? Tvirtinimas prie originalaus turbininio kolektoriaus ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Birželio 28, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 28, 2011 taip tvirtinimas ir slangos, isskyrus dumu isejima is turbinos reikia pakombinuot Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 29, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 29, 2011 Va prašau ir rezultatas Truputį daugiau parašiau namie, nors viskas jau senai parašyta.. http://www.geltonas.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=23%3Asavadarb-mtz-kabina&catid=2%3Adienoratis&Itemid=2 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
monstras Paskelbta Birželio 29, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 29, 2011 Ką čia bepridėsi tiesiog liuks. Spaudžiu dešine Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belaruskis Paskelbta Birželio 29, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 29, 2011 Šaunuolis labai gražus ir neikainojamas darbas o kaip komfortas ar jaučiasi palyginus su originalia UK kabina? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deivisD Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 10balu malacius Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Šaunuolis Blaki, puikus darbas ir rezultatas ! Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 30, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Ačių. Reikėtų kabiną dabaigt tvarkyt, tada būtų geresnė garso izoliacija, tiesa net po sėdyne dangčio neprisukau o bendrai tai amortikais ir spyruoklėm kiek nusivyliau, tiksliau tuo kad stabdžiai ir panašiai yra pririšti prie kabinos, kas neleidžia jai daug vaikščiot. Ergonomika manau geresnė vien dėl hidraulikos, prietaisų skydelis irgi patogesnis. Reikėtų padirbėt tada paaiškėtų ar labai blogai padariau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintareta Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 darbas padarytas graziai traktorius atrodo gerai bet noreciau jeigu darbu autorius neisizeis viena pastabele kada sudejai priekines faras i kapoto virsu labai daro traktoriu panasu i senu laidu lenkiskus ar cekiskus traktorius o nuleidus faras apacion atrodytu kaip naujas modernus traktorius Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 30, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Tam yra priežastis išvaizda antraeilis dalykas. Apačioj žibintų nedėjau todėl, kad mažiau užstotų oro pratekėjimą radiatoriun, ir atidarius kapotą nesiremtų žibintai į svorius (vėliau kažkada bus). Kritika ir pastebėjimai visada į naudą jei nepradedama ieškot sliekų kur jų nėr. Kadangi minėjau jog dėsiu ir interkulerį, tai visumoj hgaunasi gana neplonas aušinamas sluoksnis. Pamaniau kad gal neblogai būtų idėt ir elektrini auto ventiliatorių. Gal net ant kapoto priekio iš vidaus jį pritvirtinčiau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Viskas ok padaryta. Dar mintelę - idėją - pasvarstymą - pasamprotavimą mestelsiu... Stabdžiai, sankaba, įmanoma šiek tiek "paderint", pirmas variantas: perdaryt pedalus, kad jie būtų atskirai nuo visko, kas po kabina, kitaip sakant, kad jie patys būtų kabinoje, o pačių stabdžių bei sankabos valdymą padaryti troseliais, traukėmis arba hidrauliu... antras variantas: pritaikyti kokius auto pedalus ir valdymą analogiškai, kaip paminėjau pirmame variante. Tokiu atveju kabina galėtų laisviau judėti, kur jai reikia, netrukdoma pedalų ir traukių. Beje, kur "įsūdei" "gazo" pedalą? Kas liečia papildomą aušintuvą (ventiliatorių), tai jis tikrai bus į naudą. Ypatingai sunkesniuose, lėtesniuose darbuose, kai temperatūra lauke +30 ir daugiau. Nepamiršk jam pridėti didesnio amperažo rėliukę Priedo, geriausia būtų, didelesnio diametro, daugmaž lygiai su pagrindiniais (tepalo ir vandens) radiatoriais. Našumas idealiausiai būtų toks, kad atitiktų su mechaniniu, varikliui pasiekus pilnus sūkius. Tvirtinti prie kapoto, kad ir iš vidaus, mano asmenine nuomone, nelabai kas gautųsi... Geriausia tvirtinti prie interkūlerio būtų, žinoma, tokiu atveju, jei interkūleris tokio pat pločio ir aukščio, kaip tepalo ir vandens radiatoriai... Ne pats blogiausias atvejis būtų - tvirtinti prie tepalinio radiatoriaus (tarp interkūlerio ir tepalinio radiatoriaus). Be to, dar įmanoma pritaikyti automatinį (automobilinį ar savadarbį) el. aušintuvo valdymą, t.y. pasiekus aušinimo skysčiui tam tikrą viršutinę temperatūrą (t.y. užkaitus skysčiui), daviklis per rėlę įjungtų aušintuvą, laikytų aušintuvą įjungtą, kol aušinimo skystis pasieks tam tikrą apatinę temperatūrą (t.y. ataušus skysčiui). Pradžiai tiek Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Ačių. Reikėtų kabiną dabaigt tvarkyt, tada būtų geresnė garso izoliacija, tiesa net po sėdyne dangčio neprisukau o bendrai tai amortikais ir spyruoklėm kiek nusivyliau, tiksliau tuo kad stabdžiai ir panašiai yra pririšti prie kabinos, kas neleidžia jai daug vaikščiot. Ergonomika manau geresnė vien dėl hidraulikos, prietaisų skydelis irgi patogesnis. Reikėtų padirbėt tada paaiškėtų ar labai blogai padariau gal gali truputi placiau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 30, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Dėkui už mintis kaip minėjai atskirt stabdžius, sankabą,nėra problema, visa bėda laikas vienintelė ir pagrindinė priežastis. Negaliu jo metus tvarkyt, nors žinau kaip padaryčiau stabdžius ir sankabą, nėra labai sudėtinga. Cilindriukus sudėt ties diskais. Kebliau darbinį, su dviem trosiukais junginėt, kaip ir palėtintoją. Apie ventiliatoriaus valdymą irgi galvojau, tiesa nepasidomejau kiek amperų rėlės reik, ale kad ir 70A dėt ir oki. Tiesa problema šiluminė rėlė. Kai prašau pagal laipsnius tingi ieškot, prašo auto sakyt. Reikėtu nuo 95 laipsnių. Kur ventiliatorių pastatysiu, manau, nėra labai svarbu, vistiek kone uždaras "tunelis" gaunasi, o kai "armonika" labiau išsiardo tai ir išplaut lengviau vistik 4 radiatorai bus. Interkuleris, hidraulika, variklinis tepalas ir vandens radiatorius. Gazas arčiau stabdžių, dešiniau. Nelabai man ten patiko, labiau patogu būtų buve prieky (ale 50), bet man ten nebetilpo troselis su pedalu.. Plačiau apie amortikus: itariu amortikai nėra puikiame stovy, nors ir visai nauji, ale itartinai pigūs buvo Ką daryčiau kitaip: amortiką dėčiau kartu su spyruokle, vienas kitame. Tada pilnai kartu dirbtų. Šoninį siūbavimą gesinčiau atatampom, traukėm, o dabar padaryta diržais. Nėra viskas blogai, bet galima geriau Fendt pvz, oro pagalvė su amortiku, ale kaina.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 xex, geras darbas, pagyrimo vertas Radiatoriaus valdyma geriausia daryti elektronini - kiek laipsniu reikes, tiek pasireguliuosi. Jei idomu kazkur ir ruskine schema turejau, kuria galima ziguliukan deti buvo. Siap tai ji labai paprasta, nesunkiai galima paciam padaryt. Kas liecia fiksuotos temperaturos daviklius, tai pvz italiskoms alfa romeo 145/146/155, lancia delta/dedra (94 - 96 m) buna dvigubi termostatai - vienas jugiasi prie kokiu 90, kitas prie kokiu 95. Ventiliatorius per varza pajungiamas kai temperatura zemesne, ir tiesiogiai kai didesne. Aisku traktoriuje galima viena is tu kontaktu panaudot, kuris tinkamiau atrodo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Birželio 30, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2011 Tai galima nebūtinai viską iškart griebt su tais stabdžiais ir sankaba. Pvz pirmiau sankabą ar stabdžius, po to esant galimybei kas lieka, po vieną ar po du Rėliukę 70-80 A dėt, pagal el. aušintuvo apetitą, žinoma jei rezervui amperiukas kitas lieka, dar sveikiau, patikimiau viskas veiks Blogiausiu atveju, galima ir rankinį ventiliatoriaus valdymą pasijungt, bet tokiu atveju netyčia gali ir nenužiūrėt kada įjungt/išjugt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Liepos 1, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2011 Turbūt apsiribosiu paprastu davikliuku kitką irgi vėlesniam laikui atidėsiu. Dar sureguliuosiu darbinį, tiksliau spyruoklę stipresnę nupirkt reikės, uždėt veidrodį ir psio - stampas apžiūros ir dirbt. Išbandžiau šviesas naktį - labai patenkintas Daugiau aprašymo: http://www.geltonas.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=23:savadarb-mtz-kabina&catid=2:dienoratis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darvis Paskelbta Liepos 12, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2011 Ačių Buvo, bet kai sužinojau kaina, atpuolė noras.. esu matęs ir oro pagalvę su amortiku vidury, bet jo kaina būtų koki pusę lenkiškos kabinos kainos (naudotų). Neapsimoka tiek daug investuot. Pigiau turbūt visą traktorą nusipirkt būtų. Pagarba. Seilė varva. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti