Jump to content

Savadarbės MTZ kabinos konstravimas (blakis)


Blakis

Recommended Posts

Marazai, wastegate naudingas tuo, kad apriboja maksimalų turbinos pučiamą slėgį. Pasiekus nustatytą slėgį dalis dujų nukreipiama būtent per šį vožtuvą aplenkiant turbinos sparnuotę. Jeigu nebūtų wastegate, turbina pūstų nekontroliuojamą slėgį (kuo tai kvepia turbūt pasakot nereikia). Tik visi šitie daiktai yra lengvosiose auto, o kaip rusiškos turbinos (pvz TKR) ? Jose ar yra kokie reguliavimo vožtuvai ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 267
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Na Edvinai apie egr as jau anksciau buvau prirases, nebesikartosiu. Jei pats nezinai tai eik pats ir teorijos skaityt (beje, nieko nera praktiskesnio uz gera teorija ;) ) O jei manai kad as tik mokslus kandes tai turiu pasakyt jog pakankamai visokiu daiktu priardes esu, kad suprasciau kaip ir kas veikia.

O pasidomejau tuo tkr 6.5 (ne 6.3, kaip kazkas sake), tai jis skirtas maziems sunkvezimukams, kur variklis taip pat nedirtba pastoviai pilna galia. Saip ar taip tada jei tokie protingi paaiskinkit kodel buvo sugalvota kintamos geometrijos turbina ir kas toj turbinoj kinta? jei su wastegate ir taip gerai veikia :)

Kas nesuprato dar karta bandau isaiskinti, kaokia zala darys wastegate traktoriuje.

is variklio pasalinti dumams bet kokiu atveju reikalinga energija. Tuo daugiau reikia, kuo pasipriesinimas didesnis. Ir tai gali buti tiek turbina, tiek duslintuvas. Bet turbina ta pasipriesinima pavercia naudinga veikla, sukeldama slegi isiurbimo kolektoriuje. Tai yra dali energijos grazina atgal suslegto oro pavidalu. Pasipriesinimui nera skirtumo per kur dumai eina. Per turbina ar per voztuva. Todel tam tikra dalis kuro, sudeginto pasipriesinimui per wastegate iveikti neduoda jokios naudos. Tokiu atveju geriau naudoti turbina su mazesniu pasipriesinimu, bet sukeliancia ta pati slegi isiurbimo kolektoriuje. Todel tkr6 ir yra taip pagamainta ir nereikai jai wastegate.

Transporte toks traktorius tikrai bus smagus. O lauko darbuose gali baigtis ir voztuvo perkaitinimu. Bet jei noras yra praktiskai isbandyti - tai kodel ne. Juo labiau kad zmogus patirtimi dalijasi. Tada be teorijos ir praktikos bus :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ėj, Marazai, duosiu aš tau :lol: da nevėlu jos nedėt. Gal imsiu ir nebandysiu, nors sako kad deda pritaikytas traktoram mašinų turbas jau senokai.

Žinau tik pad paprastos TKR6 nedėsiu, kalbu apie pirmą modelį. Gal jau yra ir šustresnių, tobulesnių, reikėtų pasidomėt, nes visad tik burt ir eksperimentuot man jau baigia nusibost :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man minits kirba statyt turbiną, bet nenorėčiau eksperimentuoti, o pastatyti visą komplektą kad ir tą pačią TKR 6. O kuo ana negera, kad mėginat kažką prikonstruoti ? Ar neilgaamžė ar dar kas nors ? Čia žinoma , diskusija nuo kabinos iki turbinos, bet vistiek išsiaiškinti reikia ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu šep jau prie kabinkės kaminas pritvirtintas, tai tiesiogiai į temą ir turba :lol: TKR 6 per brangi lyginant kainą/ekonomiją. Nepamenu jau kas šnekėjo, samadielkose gal, kad bandė užkimšt ranka putimą ir išlaikė, o K26 ne. Va ir skirtumas.

Žinoma geriau nei be jos, bet :)

slegis dar neviskas jei daug slegio duosi atitinkamai ir kuro reiks, o ar tau reikalinga tiek galios? cia jau pagal poreiki aisku :lol:

o turbinos jei rimtesnes reiktu ieskotis http://www.turboservisas.lt/index.php?i ... e=M21D24WA berods sitos, nuo 524td senojo E28, viskas idealiai tinka :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o turbinos jei rimtesnes reiktu ieskotis http://www.turboservisas.lt/index.php?i ... e=M21D24WA berods sitos, nuo 524td senojo E28, viskas idealiai tinka :icon-wink:

Turboservisas kažkaip man visai neimponuoja. Pastatėm ant lenktyninio bmw M57N2 jų restauruotas turbinas (ten jos dvi eina), tai po ~350 km mažosios ašelė sulinko ir sparnuotė užsikirto. O tie "servisistai" tik galvas kraipo ir nežino nuo ko čia taip nutiko.

O ką turi galvoje "viskas idealiai tinka" ? Tvirtinimas prie originalaus turbininio kolektoriaus ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačių. Reikėtų kabiną dabaigt tvarkyt, tada būtų geresnė garso izoliacija, tiesa net po sėdyne dangčio neprisukau :) o bendrai tai amortikais ir spyruoklėm kiek nusivyliau, tiksliau tuo kad stabdžiai ir panašiai yra pririšti prie kabinos, kas neleidžia jai daug vaikščiot. Ergonomika manau geresnė vien dėl hidraulikos, prietaisų skydelis irgi patogesnis. Reikėtų padirbėt tada paaiškėtų ar labai blogai padariau :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

darbas padarytas graziai traktorius atrodo gerai :eusa-clap: bet noreciau jeigu darbu autorius neisizeis viena pastabele kada sudejai priekines faras i kapoto virsu labai daro traktoriu panasu i senu laidu lenkiskus ar cekiskus traktorius o nuleidus faras apacion atrodytu kaip naujas modernus traktorius

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam yra priežastis :) išvaizda antraeilis dalykas. Apačioj žibintų nedėjau todėl, kad mažiau užstotų oro pratekėjimą radiatoriun, ir atidarius kapotą nesiremtų žibintai į svorius (vėliau kažkada bus).

Kritika ir pastebėjimai visada į naudą :) jei nepradedama ieškot sliekų kur jų nėr.

Kadangi minėjau jog dėsiu ir interkulerį, tai visumoj hgaunasi gana neplonas aušinamas sluoksnis. Pamaniau kad gal neblogai būtų idėt ir elektrini auto ventiliatorių. Gal net ant kapoto priekio iš vidaus jį pritvirtinčiau :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas ok padaryta. Dar mintelę - idėją - pasvarstymą - pasamprotavimą mestelsiu... Stabdžiai, sankaba, įmanoma šiek tiek "paderint", pirmas variantas: perdaryt pedalus, kad jie būtų atskirai nuo visko, kas po kabina, kitaip sakant, kad jie patys būtų kabinoje, o pačių stabdžių bei sankabos valdymą padaryti troseliais, traukėmis arba hidrauliu...

antras variantas: pritaikyti kokius auto pedalus ir valdymą analogiškai, kaip paminėjau pirmame variante. Tokiu atveju kabina galėtų laisviau judėti, kur jai reikia, netrukdoma pedalų ir traukių.

Beje, kur "įsūdei" "gazo" pedalą?

Kas liečia papildomą aušintuvą (ventiliatorių), tai jis tikrai bus į naudą. Ypatingai sunkesniuose, lėtesniuose darbuose, kai temperatūra lauke +30 ir daugiau. Nepamiršk jam pridėti didesnio amperažo rėliukę :) Priedo, geriausia būtų, didelesnio diametro, daugmaž lygiai su pagrindiniais (tepalo ir vandens) radiatoriais. Našumas idealiausiai būtų toks, kad atitiktų su mechaniniu, varikliui pasiekus pilnus sūkius.

Tvirtinti prie kapoto, kad ir iš vidaus, mano asmenine nuomone, nelabai kas gautųsi... Geriausia tvirtinti prie interkūlerio būtų, žinoma, tokiu atveju, jei interkūleris tokio pat pločio ir aukščio, kaip tepalo ir vandens radiatoriai... Ne pats blogiausias atvejis būtų - tvirtinti prie tepalinio radiatoriaus (tarp interkūlerio ir tepalinio radiatoriaus).

Be to, dar įmanoma pritaikyti automatinį (automobilinį ar savadarbį) el. aušintuvo valdymą, t.y. pasiekus aušinimo skysčiui tam tikrą viršutinę temperatūrą (t.y. užkaitus skysčiui), daviklis per rėlę įjungtų aušintuvą, laikytų aušintuvą įjungtą, kol aušinimo skystis pasieks tam tikrą apatinę temperatūrą (t.y. ataušus skysčiui).

Pradžiai tiek :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačių. Reikėtų kabiną dabaigt tvarkyt, tada būtų geresnė garso izoliacija, tiesa net po sėdyne dangčio neprisukau :)o bendrai tai amortikais ir spyruoklėm kiek nusivyliau, tiksliau tuo kad stabdžiai ir panašiai yra pririšti prie kabinos, kas neleidžia jai daug vaikščiot. Ergonomika manau geresnė vien dėl hidraulikos, prietaisų skydelis irgi patogesnis. Reikėtų padirbėt tada paaiškėtų ar labai blogai padariau :)

gal gali truputi placiau :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už mintis :) kaip minėjai atskirt stabdžius, sankabą,nėra problema, visa bėda laikas :) vienintelė ir pagrindinė priežastis. Negaliu jo metus tvarkyt, nors žinau kaip padaryčiau stabdžius ir sankabą, nėra labai sudėtinga. Cilindriukus sudėt ties diskais. Kebliau darbinį, su dviem trosiukais junginėt, kaip ir palėtintoją.

Apie ventiliatoriaus valdymą irgi galvojau, tiesa nepasidomejau kiek amperų rėlės reik, ale kad ir 70A dėt ir oki. Tiesa problema šiluminė rėlė. Kai prašau pagal laipsnius tingi ieškot, prašo auto sakyt. Reikėtu nuo 95 laipsnių.

Kur ventiliatorių pastatysiu, manau, nėra labai svarbu, vistiek kone uždaras "tunelis" gaunasi, o kai "armonika" labiau išsiardo tai ir išplaut lengviau :) vistik 4 radiatorai bus. Interkuleris, hidraulika, variklinis tepalas ir vandens radiatorius.

Gazas arčiau stabdžių, dešiniau. Nelabai man ten patiko, labiau patogu būtų buve prieky (ale 50), bet man ten nebetilpo troselis su pedalu..

Plačiau apie amortikus: itariu amortikai nėra puikiame stovy, nors ir visai nauji, ale itartinai pigūs buvo :)

Ką daryčiau kitaip: amortiką dėčiau kartu su spyruokle, vienas kitame. Tada pilnai kartu dirbtų. Šoninį siūbavimą gesinčiau atatampom, traukėm, o dabar padaryta diržais. Nėra viskas blogai, bet galima geriau :) Fendt pvz, oro pagalvė su amortiku, ale kaina..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

xex, geras darbas, pagyrimo vertas :)

Radiatoriaus valdyma geriausia daryti elektronini - kiek laipsniu reikes, tiek pasireguliuosi. Jei idomu kazkur ir ruskine schema turejau, kuria galima ziguliukan deti buvo. Siap tai ji labai paprasta, nesunkiai galima paciam padaryt.

Kas liecia fiksuotos temperaturos daviklius, tai pvz italiskoms alfa romeo 145/146/155, lancia delta/dedra (94 - 96 m) buna dvigubi termostatai - vienas jugiasi prie kokiu 90, kitas prie kokiu 95. Ventiliatorius per varza pajungiamas kai temperatura zemesne, ir tiesiogiai kai didesne. Aisku traktoriuje galima viena is tu kontaktu panaudot, kuris tinkamiau atrodo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai galima nebūtinai viską iškart griebt su tais stabdžiais ir sankaba. Pvz pirmiau sankabą ar stabdžius, po to esant galimybei kas lieka, po vieną ar po du :)

Rėliukę 70-80 A dėt, pagal el. aušintuvo apetitą, žinoma jei rezervui amperiukas kitas lieka, dar sveikiau, patikimiau viskas veiks :)

Blogiausiu atveju, galima ir rankinį ventiliatoriaus valdymą pasijungt, bet tokiu atveju netyčia gali ir nenužiūrėt kada įjungt/išjugt :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbūt apsiribosiu paprastu davikliuku :) kitką irgi vėlesniam laikui atidėsiu. Dar sureguliuosiu darbinį, tiksliau spyruoklę stipresnę nupirkt reikės, uždėt veidrodį ir psio - stampas apžiūros ir dirbt.

Išbandžiau šviesas naktį - labai patenkintas :)

img3536p.th.jpg img3539l.th.jpg img3541sx.th.jpg

Daugiau aprašymo:

http://www.geltonas.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=23:savadarb-mtz-kabina&catid=2:dienoratis

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...