Jump to content

Savadarbės MTZ kabinos konstravimas (blakis)


Blakis

Recommended Posts

  • Atsakymai 267
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Seku temą nuo pat jos susikūrimo pradžios. Šaunuolis Blaki! ,gera matyt tokius rezultatus.

Šlykštu skaityt komentarus žmonių ,kurie tik moka malt, atsiprašant ,šūdą ir aiškint : kas pigiau, kas brangiau , kas jų nuomone geriau arba koks kaimynas ką perka pigiau. , bet tai tik šnekos.

Tikiu,kad išbaigsi projektą iki galo , o tavo darbas bus įvertintas kaip aukšto lygio pavyzdys, kitiems panašaus būdo entuziastams :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirželis kai sudyla tada ir cypia, kita liga nepakankamai itemptas dirželis, o skriemuliai nepričiom.........

tik jau tu man nepasakok turejau golfa su sudilusiu skriemuliu draugas dar db su vektra cypia nes skriemuliai sudile-o kaip patemt kai ytempejas automatinis tavo nuomone? plius dirzas naujas ir cypia? :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, buč nuo tos pačios mašinos ir turbą paėmęs, ale pražiopsojau. Irgi dyzelis, bmv.

Lab Harka :) smagu kad užsukai. Nieko prieš kai pasiūlo kas pigiau ir geriau, bet kai apsimoka - neapsimoka ar kam išvis dirbu, nu.. :) ir darbų dafiga visokių, bent pusę net nebeprisiimu, nebespeju. Kas dėl entuziastų, tai nzn.. vienetai.

Pabaigsiu pilnai žiemą. Lubų apdailą, magą, turbą ir panašiai. Traktoras jau dirbantis, dab tik kuro siurblį truputį paremontuot išvežiau, leido tepalą pro tarpines. Jos su plombom, tai nebekišau nagų. O kitka tvarkoj. Tikiuosi motoras iki žiemos irgi laikys, nes prie jo jau nebekišau nagų :)

Škyvas turi dantukus, rumbelius, kai jie nudyla diržiukas kabinasi tik plokštuma, todėl labiau praslysta. Teisingai Sukasi sako. Taspat ir V formos škyvai. Sudyla ir dirželis nebegula pilnai arba gula pilvu. Tada buksuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, buč nuo tos pačios mašinos ir turbą paėmęs, ale pražiopsojau. Irgi dyzelis, bmv.

Lab Harka :) smagu kad užsukai. Nieko prieš kai pasiūlo kas pigiau ir geriau, bet kai apsimoka - neapsimoka ar kam išvis dirbu, nu.. :) ir darbų dafiga visokių, bent pusę net nebeprisiimu, nebespeju. Kas dėl entuziastų, tai nzn.. vienetai.

Pabaigsiu pilnai žiemą. Lubų apdailą, magą, turbą ir panašiai. Traktoras jau dirbantis, dab tik kuro siurblį truputį paremontuot išvežiau, leido tepalą pro tarpines. Jos su plombom, tai nebekišau nagų. O kitka tvarkoj. Tikiuosi motoras iki žiemos irgi laikys, nes prie jo jau nebekišau nagų :)

Škyvas turi dantukus, rumbelius, kai jie nudyla diržiukas kabinasi tik plokštuma, todėl labiau praslysta. Teisingai Sukasi sako. Taspat ir V formos škyvai. Sudyla ir dirželis nebegula pilnai arba gula pilvu. Tada buksuoja.

apie ka as ir kalbu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia svarbiausia kad pakankamai greitai dirbti sugebi :)

nes bent jau man tokie darbai gret neinas, nors irangai lituku negailiu.

Kas del daugieiliu V formos skriemuliu tai labai padeda jei ju virsuneles tekinimo staklem nuimi, tada nebebuna smailios ir nebebuksuoja (nebecypia). Dazniausai aktualu labai apkrautiem ir mazo diametro skriemuliam generatorius, vairo stiprintuvas).

O veleno skriemuli kazin ar pavyktu tekint, ant gumos pasodintas jis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks jau ten greit, galva sukas nuo visko :lol: nors is tikro kai tiek perdirbimu tai gal ir greit. Cia ne tik kabinos padarymas o kone puse traktoro sukonstravimas. Priezastis ta, kad bet koks perdarymas itakoja kitam daiktui o pastarasis dar kazkam. Daug ka galima supaprastint minimalizuojant.

Marazai, apie koki velena sneki?

Sedziu daba Norgej, nuziurejau cia keleta neblogu traktoriuku ir pora stiporiu priekabu kuriu baisiai insireike :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas neaisku is to ka aprasiau?

Su hidraulika aktyviai dar nedirbau, todel nzn kokios temperaturos laikosi. Manau pajungimas nuo vairo bus tinkamas. Galima jungt ir nuo nupylimo bet kurios vietos, tik pries filtra ir reik jau slegi ziuret kad nupylimas per radiatoriu nebutu didesnis nei per filtra.

Jei daryt grubiai tik vyniotuvui, tai galbut primityuviausias variantas butu jungt vyniotuvo sukimo nupylima per radiatoriu ir ji det ant vyniotuvo. Ziurint koks modelis..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprasau, matyt kitur kazkur jau rasiau.. :) gal samadielkose..

Vaira dariau bendrai su hidraulika, todel ausinima visos sistemos padariau per vairo nupylima. Tiesiog nuo danfoso nupylimo pajungiau slangute per radiatoriu atgal i tepalo baka.

Radiatorius originalus belaruso, nauji dabar tokie kaip foto eina. Rradiatorius pajungtas prieky vandens radiatoriaus. Gal uzteks ausinimo, nes dasidet planuoju ir interkuleri..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel manote kad automobline turbina geriau uz tkr?

Na automobilines aukstasleges, bet jos, jei ne kintamos geometrijos, turi praleidimo voztuva, kuris zenkliai naudinguma variklio sumazina. Lengvuosiuose automobiliuose tai neaktualu, nes pilna gali varikliai dirba santykinai trumpa laika.

kas cia per nesamones?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputį nesupratau :) Marazas manęs klausi ar šiaip pamąstymą iškėlei?

Nesakau kad TKR blogiau, manau kad kaina/nauda neproporcinga. Nors praktikos su turbinų pritaikymu neturiu, pabandysiu prikonstruot auto, o kas gausis matysim :)

Dėl vožtuvo, tai manau jo dėka naudingumas ir yra didesnis nes jis atsidaro tik prie didesniu sūkių kai jau per didelis slėgis, o tai leidžia turėt gerą slėgi prie mažesnių sūkių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrint kaip lygini tą kainą. Nauja tkr-6 apie 500-600lt, o automobilio nauja ir 2 ir 3 tūkstančiai lt :). Aišku žiūrit iš šroto mašininę , bet lyginat nelyginamą, imkit ir tkr dėvėtą tada...

Blow off valve- nuleidžia orą.

wastegate- vožtuvas, kuris neduoda sukelt slėgio didesnio, nuleidžia išmetamąsias dujas aplink sparnuotę, ko pasekoje nebepaduoda didžiausio slėgio.

Nauda, kad turbina ilgiau tik tarnauja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrint kaip lygini tą kainą. Nauja tkr-6 apie 500-600lt, o automobilio nauja ir 2 ir 3 tūkstančiai lt :). Aišku žiūrit iš šroto mašininę , bet lyginat nelyginamą, imkit ir tkr dėvėtą tada...

Blow off valve- nuleidžia orą.

wastegate- vožtuvas, kuris neduoda sukelt slėgio didesnio, nuleidžia išmetamąsias dujas aplink sparnuotę, ko pasekoje nebepaduoda didžiausio slėgio.

Nauda, kad turbina ilgiau tik tarnauja.

apsoliucios nesamones, slegio "lubas" gali susireguliuoti pagal norus, gali ir isvis ji antjungti varys tuomet maksimuma :)

Truputį nesupratau :) Marazas manęs klausi ar šiaip pamąstymą iškėlei?

Nesakau kad TKR blogiau, manau kad kaina/nauda neproporcinga. Nors praktikos su turbinų pritaikymu neturiu, pabandysiu prikonstruot auto, o kas gausis matysim :)

Dėl vožtuvo, tai manau jo dėka naudingumas ir yra didesnis nes jis atsidaro tik prie didesniu sūkių kai jau per didelis slėgis, o tai leidžia turėt gerą slėgi prie mažesnių sūkių.

Isiskaitykit Blakis labai teisingai viska surase :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

blow off naudojamaas tik benzininiuose varikliuose.

O wastegate nenaudingas nes dali dumu praleidziant per voztuva prarandama energija kuri galetu or ai cilindrus pust. Tai gerai galios didinimo atzvilgiu, nes prie mazu sukiu gali galinguma geresni pasiekt, bet blogai ekonomiskumo atzvilgiu, nes ismetamu duju energija prarandama iveikti pasipriesinimui per voztuva. Todel kol nebuvo VGT turbinu visada buvo naudojamos zemasleges turbinos be jokiu voztuvu.

Tarp lengvojo automobilio ir traktoriaus varikliu esminis skirtumas tas, jog traktoriaus variklis sukonstruotas ilgalaika dirbti pilnais sukiais ir pilna galia, o automobilio - galia panaudojama tik tam tikrais momentais, kuomet didinamas automobilio greitis. Maksimaliu galingumu variklio ilgaamziskumas zymiai krenta. Taip pat lengvosios auto tepalu specifikacijos zymiai aukstesnes ir

daznesnis keitimo interrvalas (apie 200val senoms, iki 500 val naujoms auto (30000km intervalas)).

Bandyti deti turbina galima, bet kas gausis tai reikia atsargiai ziureti.

Beje, belaruso velenas nelabai megsta dideli sukimo momenta esant nedideliems sukiams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

blow off naudojamaas tik benzininiuose varikliuose.

O wastegate nenaudingas nes dali dumu praleidziant per voztuva prarandama energija kuri galetu or ai cilindrus pust. Tai gerai galios didinimo atzvilgiu, nes prie mazu sukiu gali galinguma geresni pasiekt, bet blogai ekonomiskumo atzvilgiu, nes ismetamu duju energija prarandama iveikti pasipriesinimui per voztuva. Todel kol nebuvo VGT turbinu visada buvo naudojamos zemasleges turbinos be jokiu voztuvu.

Tarp lengvojo automobilio ir traktoriaus varikliu esminis skirtumas tas, jog traktoriaus variklis sukonstruotas ilgalaika dirbti pilnais sukiais ir pilna galia, o automobilio - galia panaudojama tik tam tikrais momentais, kuomet didinamas automobilio greitis. Maksimaliu galingumu variklio ilgaamziskumas zymiai krenta. Taip pat lengvosios auto tepalu specifikacijos zymiai aukstesnes ir

daznesnis keitimo interrvalas (apie 200val senoms, iki 500 val naujoms auto (30000km intervalas)).

Bandyti deti turbina galima, bet kas gausis tai reikia atsargiai ziureti.

Beje, belaruso velenas nelabai megsta dideli sukimo momenta esant nedideliems sukiams.

Rasai neisigilines, nieko jis nepraleidzia kol nepasiekia uzsiduoto slegio,kazkokias teorijas pastini skaitytas is auto forumo, tik visa tai ka tu rasai apie dalini praleidima yra ne turbinos westgate, o EGR kuris cia isvis ne prie ko. Paniojiesi vyruk ir stipriai :eusa-naughty: Matosi kad tik sausa teorija gyvas ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...