Jump to content

Savadarbės MTZ kabinos konstravimas (blakis)


Blakis

Recommended Posts

  • Atsakymai 267
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Misla, viskas ok :)

Kapsuk, kas per testas?

Šian nusikamavau visai. Niekaip neiveikiau stiklų valytuvo valdymo. Situacija tokia, kad yra varikliukas, jame 5 laidai: 1-2 greičio, pagrindinis minusas ir du valdymo. Kaip padaryt kad valytuvai sustotų toj pačioj vietoj radau, o kaip pajungt per rėlę ir per pertraukėją nesupratau niekaip. Bėda kad nzn ar tinka valytuvų rėlė ir kokie laidai turi eiti į svirteles.

Pasiguodžiau :)

Pasijungiau šildymo, starterio rėlės, priekinių šviesų ir net pypsio, kuri išardžiau ir išvaliau, nes net nebeprapypė :)

Buvau klaidų pridaręs, mat šviesas darbines, o kartu ir priekines viršutines, pajungiau tiesiai nuo jungiklio. Taip jungt iš bėdos galimėtų tik galines, o pas mane priekyje juk ilgosios, nesjunginėsiu gi kiekvieną kart atskiru jungtuku, tad perjungiau visą valdyma nuo pažibinčių (šitai irgi pamiršau), o ilgąsias viršutines nuo pagrindinių ilgūjų. Švyturėlį, beje, irgi per pažibinčius jungiau. Dab išjungus gabaritus išsijungia viskas. Patogiau. Priekinės viršutines galima įjungt tik kaip papildomas, be ilgūjų jos neveiks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Blaki, jeigu paėmei valytuvų varikliuką nuo lengvos auto, ten jungimas toks, kad vyksta varikliuku stabdymas pasiekus kontaktą, nes kitu atveju jis prašoka ir vėl valo. Reikia pasikuisti schemose. Nuo kokios auto naudoji valytuvų varikliuką ir visą mechanizmą ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitą žinau, padarau kad stotų vienoj vietoj, bet visos schemos neikertu niekaip.

Rėlės kelios yra, tiek pasato, tiek dar nzn net kieno. Kojos panašios, schema ant rėlės irgi kone tokia pat, bet niekaip nepajungiu pačios rėlės nors ji tikrai veikianti.

Varikliukas nzn kieno, pasato labai panašus, fiškė tokia pat net, gal golfo. Rėlė irgi pasate veikia. Svirtelės mazdos kažkokios. Randu kas ten ir kur jungiasi, net schemą pasato radau, bet jos neperkandu niekaip.

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=el_zr

Konkrečiai

http://volkswagen.msk.ru/electro/el_zr/list18.jpg

Tam kartui numojau į tai ranka, valytuvo nors viena padėtis veikia ir oki. Žinoma geriau kai yra reguliuojamas pertraukėjas, bet negaliu savaitę prie valytuvo sėdėt.. :)

p.s. rėlė atrodo tokia pat, tik modelis kitas. Tai pirmas linkas kurį radau, nors jame informacijos mažoka

http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=19481

Kapsuk, užlankstei :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Pajungiau veik viską išskyrus priekį. Gavau priekinius žibintus, bet iki jų dar nedaėjau, buvo kitų darbų, o ir pasivažinėt su mierga buvom išmovę, tai truputį užtruko darbai :)

Jau sudėjau bakus, kuro daviklius, pirkau VDO firmos, draugelis irgi uzsisakė.

vdo-liquid%20-level-sender.jpgvdo-petrol-level-gauge.jpg

250mm ilgio vamzdelis standartiniam bakui ir daviklis skydely kainuoja 300lt. Tiesa be kontrolinės lempikės. Jai perdariau plūdinį matuoklį, tiesiog išmečiau tą plokštelę su varža ir idėjau tekstolito variuoto, kontaktą sujungs tik prieš pat pabaigą, t.y. kai kuro bus labai nebedaug, paskui pamatuosiu kiek (dar neužpildžiau bakų).

Padariau valytuvą, originalus belerio, be varikliuko bet su dviem laikikliais kainuoja apie 100lt, todėl nepirkau. Isigijau 71cm valytuvą ir vidury privirinau skersinuką su dviem mašinos obuoliukais. Valo labai neblogai, kaip pas žmones, ne taip kaip original beleruso - žydiškai.

Dar sujungiau skirstytuvo išėjimo šlangelas, be cilindro išėjimai kairėj ir dešinėj po du, ir du gale (panašiai kaip original).

Suvirinau ilipimo paminas, irgi gavosi pusėtinai :)

Sudėjau visus stiklus išskyrus du apatinius langiukus, nedėjau kad neiškulčiau bedirbdamas.

Padariau dar daug ką, bet visko net nesuminėsiu.. šian prijungiau ir palėtintojo rankeną, bus kairėj, ir pradžia gazo. Nebetilpo man priekiniam skydely, teko dešiniau išnešt. Žėsiu kas gausis.

Ryt poryt reikės ruoštis traktoro skyrimui, dėt starterį, atjungt tiltą ir nufrezuot vietą kronšteinui, bus hidro vairas.

Apskritai kabinos konstravimas jau kaip ir baigtas. Nepadaryti tik priekinio skydelio šoniniai skydai ir kapotas. Nėr apdailos ant durelių ir lubų. Pastarąsias paliksiu kaip yr, reik jau blokelių stakles paleist, vibro stalą konstruot, vibro sytą..

Atiprašau kad foto nėr :) nebeprisiruošiu pafotkyt, tai ten lekiu tai ten.. ne vieną darbą dirbu, nors labiausiai stengiuosi traktorą dabaigt, jau kartais norisi jį padegt :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas niekuo neklijuota, neradau tinkamos medžiagos. Prieš dažymą graviteksu purkšta, daugiau niekuo nedengta.

Kabinos nebekonstruoju visai, tvarkau traktoro priekį. Suremotuotas kuro siurblys, pasikeičiau purkštukus, nufrezavau balkį ir prisukau vairo cilindrą, daba perskyriau pusiau ir tvarkau sankabą ir kitus pribumbasus. Gal pirmadienį palėksiu iki tiekimo, gal gausiu starterinę lentą ir persibraižysiu skylės diametrus. Smagratį draugelis pradėjo tekint, ale apsižiūrėjo kad neturi tokio didelio slankmačio (reik nuo 400, o pas ji iki 350mm), tai darbas vėl atidėtas, ale darbo ir taip sočiai, tai nesuku labai galvos :)

******************************

Kaip minėjau, galima puskačiaus smagratį perdaryt į starterinį. Tam tereikia jį visą aptekint nenuimant puskačiaus vainiko.

Tekinasi gana sunkiai ir nzn kiek jum tai kainuos :) metalas pokietis, bet mano atveju tekino draugas kol aš jam kambariuką glaisčiau, net vainiką uždėjo :)

Taigi, smagratį aptekino 1mm daugiau nei yra vainiko dydis. Tada atskirai ikaitino žiedą (uždėjus ant smagračio kaitint nepatariu) ir jis gana nesunkiai užsikalė ant senojo aptekinto vainiko. Senojo vainiko liko ~6-7mm.

Tam kad vainikas nepersikaltų, ant jo paliko mažytį laiptelį (starterinis smagratis didesnis). Va ir gavosi kas gavosi :) po starteriu reikės tarpinę pakišt, nes be jos dantukai remiasi į smagratį.

img3103s.th.jpg img3104t.th.jpg img3105b.th.jpg img3108ci.th.jpg

Kad jau pradėjau žaist (taupyt), tai perdariau ir puskatinio lentą. Jos pas mane buvo dvi, tai dvi ir perdariau.

Buvau Lytagroj, paprašiau duot pasimieruot lentą. Nu jie žmogai neskūpus, tai pasakė kad galiu matuot. Pasibraižiau kur bus skylės ir užvirinau angas (nors reikėjo jas užvirint prieš tai).

Tada sukaliau pora špilkų kad stovėtų kaip turi stovėt, ir pragrežiau skylutes. Dvi iš jų prasriegiavau, o viena sukasi į korpusą.

Tada užsidėjau ant frezavimo staklių ir prafrezavau skylutę starteriui. Esu dares ir su rezaku ir bulgarke, nėra labai privalomos staklės, tikslumas tik didesnis :)

Prašau rezultatas:

img3098.th.jpg img3099o.th.jpg img3101z.th.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas niekuo neklijuota, neradau tinkamos medžiagos. Prieš dažymą graviteksu purkšta, daugiau niekuo nedengta.

Kabinos nebekonstruoju visai, tvarkau traktoro priekį. Suremotuotas kuro siurblys, pasikeičiau purkštukus, nufrezavau balkį ir prisukau vairo cilindrą, daba perskyriau pusiau ir tvarkau sankabą ir kitus pribumbasus. Gal pirmadienį palėksiu iki tiekimo, gal gausiu starterinę lentą ir persibraižysiu skylės diametrus. Smagratį draugelis pradėjo tekint, ale apsižiūrėjo kad neturi tokio didelio slankmačio (reik nuo 400, o pas ji iki 350mm), tai darbas vėl atidėtas, ale darbo ir taip sočiai, tai nesuku labai galvos :)

tai vistiek iki sienapjutes reiktu aplaistyt :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Kaip sykis pradėjau kapotą konstruot. Iki tol pakeičiau smagratį, idėjau straterį, auto generatorių su plačiais škyvais, gavosi labai neblogai. Bemvo genertorius ir škyvai, 95A. Krauna iki tol kol gest motoras pradeda. Labai puiku :) dar smulkmenų visokių, sujungiau auto daviklius tepalo slėgiui, vandens temperatūrai. Tepalo daviklis su dviem išėjimais: slėgio ir kontrolinei lempikei.

Išbandžiau ir važiavimą. Pradžioj kabina daug plaukiojo, tad idėjau diržus slopinančius šoninį vaikščiojimą. Sumažėjo, bet vistiek daug lakstė. Paskui aptikau kad priekiniai kronšteinai pirštais prisukti ir visai palaidi. Prisukau ir pasidare gana neblogai :) Amortikai būtų gerai, bet daba daryčiau kitaip. Amortikai vertikaliai kartu su spyruoklėm, o šoninį svyravima slopintų tipo šarnyrai. Kas negerai: kabina vaikšto kiek daugiau nei tik su gumom, nors slopina vibraciją, bet atsiranda stabdžių, sankabos, darbinio per kietas surišimas su kabinke. Būtų idealu sudėt cilindriukus. Darbiniui galima ir troselį naudot.

Kadangi nebespejau susirast turbo, tai kaminą prikonstravau tik tam kartui. Kriokia kai stalinas :lol:

Kapotui padariau tik rėmą, skardos pakankamai nenusipirkau.. ir sudėjau žibintus. Traktoras jau darbinės būklės. Nzn ar bedėsiu apdailą kabinkėj, paliksiu ir dar kažką žiemai, darbų ir taip dafiga..

img3134dq.th.jpg img3166v.th.jpg img3178c.th.jpg img3206p.th.jpg

Beje, neprisiruošiau aprašyt vairo konstravimo, bet veikia gerai ir su NŠ10, nors mažokas truputi :) priekinis radiatoras yra hidraulikai. Vairo sistema bendra, tad pajungiau jį nuo vairo nupylimo.

Jei kils klausimų - rašykit, nes nemažai praleidau..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu labai tragedijos nematau, vistiek reikėjo platesnį dirželį dėt arba du siaurus nes generatorius virš kilovato, per silpnas jau vienas. Škyvus dovanų gavau, tai ir perdariau, juolab generatorius tos pačios auto.

Cypia kai sudyla dirželis, škyvai, neitemptas diržiukas ar vandens papuola :) nzn kaip bus, bet blogiausiu atveju pakeisiu škyvus i originalius dvigubus. Generatoriaus nutekinsiu ir tvarkelė.

Jau padariau kapotą, liko prieky sytą dėt ar skyles prapjaut skardoj ir tinkliuką uz jų dėt, da nenutariau kaip bus :)

Kapoto metalas apie 170lt su lakšto sukarpymu.

img3206j.th.jpg img3215n.th.jpg img3216x.th.jpg img3217a.th.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu labai tragedijos nematau, vistiek reikėjo platesnį dirželį dėt arba du siaurus nes generatorius virš kilovato, per silpnas jau vienas. Škyvus dovanų gavau, tai ir perdariau, juolab generatorius tos pačios auto.

Cypia kai sudyla dirželis, škyvai, neitemptas diržiukas ar vandens papuola :) nzn kaip bus, bet blogiausiu atveju pakeisiu škyvus i originalius dvigubus. Generatoriaus nutekinsiu ir tvarkelė.

Jau padariau kapotą, liko prieky sytą dėt ar skyles prapjaut skardoj ir tinkliuką uz jų dėt, da nenutariau kaip bus :)

Kapoto metalas apie 170lt su lakšto sukarpymu.

img3206j.th.jpg img3215n.th.jpg img3216x.th.jpg img3217a.th.jpg

nes generatorius virš kilovato,-virs1000 vatu???!!! :icon-eek:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pažiūrėsi. Senesnis kainavo 500lt be skardų šonuose, naujesnis nzn kiek + man reik prieky vietos interkuleriui + atrodo gaidiškiau nei šitas :lol: + žibintai žemai, irgi minusas tiek atidarius tiek žolėj važiuojant ar kai nelygu. Asfaltu geriau žemai.

Viskas aišku, nors mačiau sklebimuose pardavinėjo devetus kapotus bet kaina ir ne iš mažūjų, Tik klausimas vientilčiui dar ir intercooleris ar neužtenka jėgos vien tik su turbina tuo labiau, kad tik vienas varomas tiltas? Bėja kokia turbina dėjai? Mano galva, kad TKR-6 (mažajai) per mažas oro filtras orginalus belaruso

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...