Blakis Paskelbta Gegužės 3, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 3, 2011 Misla, o koks Tavo komentaro tikslas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Gegužės 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 4, 2011 Nu darbas superinis, bet perskaicius visus idetus darbus, as net nesusimastes pirkciau lenkiska.aisku vargo daug,bet viskas daryta nuo dusios,savas kurinys,malacius Blakis-tuoj atsiras kinietisku galesi pigiau pirkt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Misla Paskelbta Gegužės 4, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 4, 2011 Misla, o koks Tavo komentaro tikslas? Blaki, juk vien tavo darbas vertas kokių 10 000 Lt, o dar plius medžiagos. Todėl aš ir nesiryžčiau tokiam darbui. Jokiu būdu nenorėjau supeikt tavo triūso. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Gegužės 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 5, 2011 Belieka ROPS ir FOPS testą atlikt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Gegužės 5, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 5, 2011 Misla, viskas ok Kapsuk, kas per testas? Šian nusikamavau visai. Niekaip neiveikiau stiklų valytuvo valdymo. Situacija tokia, kad yra varikliukas, jame 5 laidai: 1-2 greičio, pagrindinis minusas ir du valdymo. Kaip padaryt kad valytuvai sustotų toj pačioj vietoj radau, o kaip pajungt per rėlę ir per pertraukėją nesupratau niekaip. Bėda kad nzn ar tinka valytuvų rėlė ir kokie laidai turi eiti į svirteles. Pasiguodžiau Pasijungiau šildymo, starterio rėlės, priekinių šviesų ir net pypsio, kuri išardžiau ir išvaliau, nes net nebeprapypė Buvau klaidų pridaręs, mat šviesas darbines, o kartu ir priekines viršutines, pajungiau tiesiai nuo jungiklio. Taip jungt iš bėdos galimėtų tik galines, o pas mane priekyje juk ilgosios, nesjunginėsiu gi kiekvieną kart atskiru jungtuku, tad perjungiau visą valdyma nuo pažibinčių (šitai irgi pamiršau), o ilgąsias viršutines nuo pagrindinių ilgūjų. Švyturėlį, beje, irgi per pažibinčius jungiau. Dab išjungus gabaritus išsijungia viskas. Patogiau. Priekinės viršutines galima įjungt tik kaip papildomas, be ilgūjų jos neveiks. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Gegužės 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 5, 2011 R.O.P.S. Roll Over Protective Structure F.O.P.S. Falling Objects Protective Structure http://www.youtube.com/results?search_q ... +test&aq=f Netaupyk saugumo sąskaita Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gegužės 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 5, 2011 Blaki, jeigu paėmei valytuvų varikliuką nuo lengvos auto, ten jungimas toks, kad vyksta varikliuku stabdymas pasiekus kontaktą, nes kitu atveju jis prašoka ir vėl valo. Reikia pasikuisti schemose. Nuo kokios auto naudoji valytuvų varikliuką ir visą mechanizmą ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Gegužės 5, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 5, 2011 Šitą žinau, padarau kad stotų vienoj vietoj, bet visos schemos neikertu niekaip. Rėlės kelios yra, tiek pasato, tiek dar nzn net kieno. Kojos panašios, schema ant rėlės irgi kone tokia pat, bet niekaip nepajungiu pačios rėlės nors ji tikrai veikianti. Varikliukas nzn kieno, pasato labai panašus, fiškė tokia pat net, gal golfo. Rėlė irgi pasate veikia. Svirtelės mazdos kažkokios. Randu kas ten ir kur jungiasi, net schemą pasato radau, bet jos neperkandu niekaip. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=el_zr Konkrečiai http://volkswagen.msk.ru/electro/el_zr/list18.jpg Tam kartui numojau į tai ranka, valytuvo nors viena padėtis veikia ir oki. Žinoma geriau kai yra reguliuojamas pertraukėjas, bet negaliu savaitę prie valytuvo sėdėt.. p.s. rėlė atrodo tokia pat, tik modelis kitas. Tai pirmas linkas kurį radau, nors jame informacijos mažoka http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=19481 Kapsuk, užlankstei Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belaruskis Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 kaip darbai einasi ar sujunginejai elektra? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pajungiau veik viską išskyrus priekį. Gavau priekinius žibintus, bet iki jų dar nedaėjau, buvo kitų darbų, o ir pasivažinėt su mierga buvom išmovę, tai truputį užtruko darbai Jau sudėjau bakus, kuro daviklius, pirkau VDO firmos, draugelis irgi uzsisakė. 250mm ilgio vamzdelis standartiniam bakui ir daviklis skydely kainuoja 300lt. Tiesa be kontrolinės lempikės. Jai perdariau plūdinį matuoklį, tiesiog išmečiau tą plokštelę su varža ir idėjau tekstolito variuoto, kontaktą sujungs tik prieš pat pabaigą, t.y. kai kuro bus labai nebedaug, paskui pamatuosiu kiek (dar neužpildžiau bakų). Padariau valytuvą, originalus belerio, be varikliuko bet su dviem laikikliais kainuoja apie 100lt, todėl nepirkau. Isigijau 71cm valytuvą ir vidury privirinau skersinuką su dviem mašinos obuoliukais. Valo labai neblogai, kaip pas žmones, ne taip kaip original beleruso - žydiškai. Dar sujungiau skirstytuvo išėjimo šlangelas, be cilindro išėjimai kairėj ir dešinėj po du, ir du gale (panašiai kaip original). Suvirinau ilipimo paminas, irgi gavosi pusėtinai Sudėjau visus stiklus išskyrus du apatinius langiukus, nedėjau kad neiškulčiau bedirbdamas. Padariau dar daug ką, bet visko net nesuminėsiu.. šian prijungiau ir palėtintojo rankeną, bus kairėj, ir pradžia gazo. Nebetilpo man priekiniam skydely, teko dešiniau išnešt. Žėsiu kas gausis. Ryt poryt reikės ruoštis traktoro skyrimui, dėt starterį, atjungt tiltą ir nufrezuot vietą kronšteinui, bus hidro vairas. Apskritai kabinos konstravimas jau kaip ir baigtas. Nepadaryti tik priekinio skydelio šoniniai skydai ir kapotas. Nėr apdailos ant durelių ir lubų. Pastarąsias paliksiu kaip yr, reik jau blokelių stakles paleist, vibro stalą konstruot, vibro sytą.. Atiprašau kad foto nėr nebeprisiruošiu pafotkyt, tai ten lekiu tai ten.. ne vieną darbą dirbu, nors labiausiai stengiuosi traktorą dabaigt, jau kartais norisi jį padegt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belaruskis Paskelbta Gegužės 28, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 28, 2011 kaip isklejevai kabinos vidu? su dermantinu? kuo klijavai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Gegužės 28, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 28, 2011 Kol kas niekuo neklijuota, neradau tinkamos medžiagos. Prieš dažymą graviteksu purkšta, daugiau niekuo nedengta. Kabinos nebekonstruoju visai, tvarkau traktoro priekį. Suremotuotas kuro siurblys, pasikeičiau purkštukus, nufrezavau balkį ir prisukau vairo cilindrą, daba perskyriau pusiau ir tvarkau sankabą ir kitus pribumbasus. Gal pirmadienį palėksiu iki tiekimo, gal gausiu starterinę lentą ir persibraižysiu skylės diametrus. Smagratį draugelis pradėjo tekint, ale apsižiūrėjo kad neturi tokio didelio slankmačio (reik nuo 400, o pas ji iki 350mm), tai darbas vėl atidėtas, ale darbo ir taip sočiai, tai nesuku labai galvos ****************************** Kaip minėjau, galima puskačiaus smagratį perdaryt į starterinį. Tam tereikia jį visą aptekint nenuimant puskačiaus vainiko. Tekinasi gana sunkiai ir nzn kiek jum tai kainuos metalas pokietis, bet mano atveju tekino draugas kol aš jam kambariuką glaisčiau, net vainiką uždėjo Taigi, smagratį aptekino 1mm daugiau nei yra vainiko dydis. Tada atskirai ikaitino žiedą (uždėjus ant smagračio kaitint nepatariu) ir jis gana nesunkiai užsikalė ant senojo aptekinto vainiko. Senojo vainiko liko ~6-7mm. Tam kad vainikas nepersikaltų, ant jo paliko mažytį laiptelį (starterinis smagratis didesnis). Va ir gavosi kas gavosi po starteriu reikės tarpinę pakišt, nes be jos dantukai remiasi į smagratį. Kad jau pradėjau žaist (taupyt), tai perdariau ir puskatinio lentą. Jos pas mane buvo dvi, tai dvi ir perdariau. Buvau Lytagroj, paprašiau duot pasimieruot lentą. Nu jie žmogai neskūpus, tai pasakė kad galiu matuot. Pasibraižiau kur bus skylės ir užvirinau angas (nors reikėjo jas užvirint prieš tai). Tada sukaliau pora špilkų kad stovėtų kaip turi stovėt, ir pragrežiau skylutes. Dvi iš jų prasriegiavau, o viena sukasi į korpusą. Tada užsidėjau ant frezavimo staklių ir prafrezavau skylutę starteriui. Esu dares ir su rezaku ir bulgarke, nėra labai privalomos staklės, tikslumas tik didesnis Prašau rezultatas: Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Gegužės 28, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 28, 2011 Kol kas niekuo neklijuota, neradau tinkamos medžiagos. Prieš dažymą graviteksu purkšta, daugiau niekuo nedengta.Kabinos nebekonstruoju visai, tvarkau traktoro priekį. Suremotuotas kuro siurblys, pasikeičiau purkštukus, nufrezavau balkį ir prisukau vairo cilindrą, daba perskyriau pusiau ir tvarkau sankabą ir kitus pribumbasus. Gal pirmadienį palėksiu iki tiekimo, gal gausiu starterinę lentą ir persibraižysiu skylės diametrus. Smagratį draugelis pradėjo tekint, ale apsižiūrėjo kad neturi tokio didelio slankmačio (reik nuo 400, o pas ji iki 350mm), tai darbas vėl atidėtas, ale darbo ir taip sočiai, tai nesuku labai galvos tai vistiek iki sienapjutes reiktu aplaistyt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belaruskis Paskelbta Birželio 12, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2011 tai gal galutini vaizda butu galma pamatyt jei su stiklais jau? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 12, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2011 Kaip sykis pradėjau kapotą konstruot. Iki tol pakeičiau smagratį, idėjau straterį, auto generatorių su plačiais škyvais, gavosi labai neblogai. Bemvo genertorius ir škyvai, 95A. Krauna iki tol kol gest motoras pradeda. Labai puiku dar smulkmenų visokių, sujungiau auto daviklius tepalo slėgiui, vandens temperatūrai. Tepalo daviklis su dviem išėjimais: slėgio ir kontrolinei lempikei. Išbandžiau ir važiavimą. Pradžioj kabina daug plaukiojo, tad idėjau diržus slopinančius šoninį vaikščiojimą. Sumažėjo, bet vistiek daug lakstė. Paskui aptikau kad priekiniai kronšteinai pirštais prisukti ir visai palaidi. Prisukau ir pasidare gana neblogai Amortikai būtų gerai, bet daba daryčiau kitaip. Amortikai vertikaliai kartu su spyruoklėm, o šoninį svyravima slopintų tipo šarnyrai. Kas negerai: kabina vaikšto kiek daugiau nei tik su gumom, nors slopina vibraciją, bet atsiranda stabdžių, sankabos, darbinio per kietas surišimas su kabinke. Būtų idealu sudėt cilindriukus. Darbiniui galima ir troselį naudot. Kadangi nebespejau susirast turbo, tai kaminą prikonstravau tik tam kartui. Kriokia kai stalinas Kapotui padariau tik rėmą, skardos pakankamai nenusipirkau.. ir sudėjau žibintus. Traktoras jau darbinės būklės. Nzn ar bedėsiu apdailą kabinkėj, paliksiu ir dar kažką žiemai, darbų ir taip dafiga.. Beje, neprisiruošiau aprašyt vairo konstravimo, bet veikia gerai ir su NŠ10, nors mažokas truputi priekinis radiatoras yra hidraulikai. Vairo sistema bendra, tad pajungiau jį nuo vairo nupylimo. Jei kils klausimų - rašykit, nes nemažai praleidau.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
roswell Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Kaži ar tik nebūsi klaidą padaręs vietoj trapecinio tą kitokį diržą įdėjęs. Bentjau man kai turėjau Fordą su 1,8 d varikliu tai tie platūs diržai man kažkaip nelaikė. Biški padyla ir cypt pradeda. Tada jau tempk netempęs, nepadeda. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUKASI Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Kaži ar tik nebūsi klaidą padaręs vietoj trapecinio tą kitokį diržą įdėjęs. Bentjau man kai turėjau Fordą su 1,8 d varikliu tai tie platūs diržai man kažkaip nelaikė. Biški padyla ir cypt pradeda. Tada jau tempk netempęs, nepadeda. skriemuliai kai sudyla tada ir cypia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Dirželis kai sudyla tada ir cypia, kita liga nepakankamai itemptas dirželis, o skriemuliai nepričiom......... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 14, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Nu labai tragedijos nematau, vistiek reikėjo platesnį dirželį dėt arba du siaurus nes generatorius virš kilovato, per silpnas jau vienas. Škyvus dovanų gavau, tai ir perdariau, juolab generatorius tos pačios auto. Cypia kai sudyla dirželis, škyvai, neitemptas diržiukas ar vandens papuola nzn kaip bus, bet blogiausiu atveju pakeisiu škyvus i originalius dvigubus. Generatoriaus nutekinsiu ir tvarkelė. Jau padariau kapotą, liko prieky sytą dėt ar skyles prapjaut skardoj ir tinkliuką uz jų dėt, da nenutariau kaip bus Kapoto metalas apie 170lt su lakšto sukarpymu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 O ar nebuvo geriau det orginalu kapota tų naujesniu platesnio profilio su nukirstu priekiu ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 14, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Kaip pažiūrėsi. Senesnis kainavo 500lt be skardų šonuose, naujesnis nzn kiek + man reik prieky vietos interkuleriui + atrodo gaidiškiau nei šitas + žibintai žemai, irgi minusas tiek atidarius tiek žolėj važiuojant ar kai nelygu. Asfaltu geriau žemai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Nu labai tragedijos nematau, vistiek reikėjo platesnį dirželį dėt arba du siaurus nes generatorius virš kilovato, per silpnas jau vienas. Škyvus dovanų gavau, tai ir perdariau, juolab generatorius tos pačios auto.Cypia kai sudyla dirželis, škyvai, neitemptas diržiukas ar vandens papuola nzn kaip bus, bet blogiausiu atveju pakeisiu škyvus i originalius dvigubus. Generatoriaus nutekinsiu ir tvarkelė. Jau padariau kapotą, liko prieky sytą dėt ar skyles prapjaut skardoj ir tinkliuką uz jų dėt, da nenutariau kaip bus Kapoto metalas apie 170lt su lakšto sukarpymu. nes generatorius virš kilovato,-virs1000 vatu???!!! Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laurisdr Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 o kas čia tokio, mes dėjom 900 vatu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Birželio 14, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Na taip, 1140w. Įrašai voltus, amperus - gauni vatus. http://www.supercircuits.com/resources/tools/Volts-Watts-Amps-Converter Originalus irgi panašus stovi, gal kiek silpnesnis, nepamenu jau.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 14, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2011 Kaip pažiūrėsi. Senesnis kainavo 500lt be skardų šonuose, naujesnis nzn kiek + man reik prieky vietos interkuleriui + atrodo gaidiškiau nei šitas + žibintai žemai, irgi minusas tiek atidarius tiek žolėj važiuojant ar kai nelygu. Asfaltu geriau žemai. Viskas aišku, nors mačiau sklebimuose pardavinėjo devetus kapotus bet kaina ir ne iš mažūjų, Tik klausimas vientilčiui dar ir intercooleris ar neužtenka jėgos vien tik su turbina tuo labiau, kad tik vienas varomas tiltas? Bėja kokia turbina dėjai? Mano galva, kad TKR-6 (mažajai) per mažas oro filtras orginalus belaruso Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti