Jump to content

new holland 8770 reikalinga nemazai pagalbos


Zipas

Recommended Posts

  • Atsakymai 79
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

  • po 3 savaičių...

Prasidejo pirmi darbai, prasidejo ir bedos.

O beda tame, kad galines slaunis nebesikiloja nei is kabinos nei is lauko. Ir ant ekranelio rodo perbraukta simboliuka su slaunim. Slaunis dabar stovi pakeltos ant (50 rodo aranelije kokiame jos aukstyte), nebent ratuka pasuki aukscio jos dar auksciau pakyla, o jai ji nusuki i nuline padeti jos nusileidzia vel iki 50. Daugiau nei is salono nei is lauko spaudant miktukus jos nei krus.

Kame cia cia beda gali buti?????

Labai didelis dekui butu uz pagalba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei supranti gali pasiskaityt cia vienas is sprendimu

When it comes to hydraulics and linkage control all SLE models have a closed-centre load sensing system with the pump providing a variable flow, on demand, up to 75 litres/min. EDC - Electronic Draft Control - was standard, although some SLEs may come with the optional mechanical system.

There are few problems with either the control system or the linkage, although the draft sensing pins can work loose.

Two U-shaped brackets hold the pins in place - sometimes their bolts can break off allowing the pins to come out. Check that the nuts and bolts are all in place.

SL tractors have a standard gear pump supplying a maximum output of 65.9 l/min. Mechanical control is standard but a few original owners did take the higher spec route of EDC. These are, however, very rare.

Visas straipsnis http://www.farmersjournal.ie/2003/0215/ ... ractor.htm

Galit pasiskaityt kas kazka pirkt panasaus norit kaip NH 7840

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne apie tokį traktorių čia kalba eina MF

Koks skirtumas jei tas EDC visiems vienodas :) , biski nedau lyg ten architektura skiriasi .Isvis el.liftu skirtingu labai mazai visi pirmieji NH, MF dar keli uzpatentavo ir jie daug nesiskiria jau nemazai metu. Apie tai kas stovi NH manau arunis daugiau papasakotu- bet visiems tos pacios bedos draft sensoriu fiskes, maitinimas, knopkes ant sparnu tiksliau tai kas ten po tom apdailom, pozicijos sensorius ir kalibracijos ir ten daugiau ner kam sugest.

Jei pablevyzgojant neesu mates geresnio lifto nei MF - paprastumas nerealus funkcionalumas taip pat. Voras ir apsidziauge kai atrado amortizacijos funkcija- praktiskai nebereikalinga kabinos amortizacija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jai as dabar atjunksiu NH lifto fiskes isvalyti , poto man reiks perkalibruoti??

O kaip tai padaryti dar viena beda. Man nesiklaibruoja, arba del to, kad kazkas negerai su liftu, arba kazka netaip darau.

Gal zinot kaip tiksliai reikia NH 8770 lifta sukalibruoti??

Nesikalibruoja todel kad kazkas negerai. Tikrink fiskes, akumo krovima ir saugiklius.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jai as dabar atjunksiu NH lifto fiskes isvalyti , poto man reiks perkalibruoti??

O kaip tai padaryti dar viena beda. Man nesiklaibruoja, arba del to, kad kazkas negerai su liftu, arba kazka netaip darau.

Gal zinot kaip tiksliai reikia NH 8770 lifta sukalibruoti??

fiskes atjungus nieko kalibruot nereikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na orai truputio tegu atsila reiks meginti. Bet sunku patiketi kad del fiskiu. jai jos nekontaktuotu manau visai neturetu kelti. Ar as klystu?

Neklysti. Ziurek kokius erorus meta.

kad zinok jokiu eroru nemeta, tik paveiksliukas dega perbrauktas toks kelimo

pajunginek kelimo- nuleidimo jungtuka ir rankenele kartu stumdyk turi padeti, man taippat buna

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

kad zinok jokiu eroru nemeta, tik paveiksliukas dega perbrauktas toks kelimo

pajunginek kelimo- nuleidimo jungtuka ir rankenele kartu stumdyk turi padeti, man taippat buna

na bandziau ir isardes buvau, atrodo liktais reostatas tas tos rankeneles gribauja. Bet Litagra geriausiu atveju tik po menesio atvestu. gal kazkaip kitaip butu galima suzaisti??

Ir kur galima butu rasti klaidu codu paaiskinimus, bet kokia kalba, nes meta tai viena tai kita koda kad kazkas negerai.

Inera visa isverciau niekur nerandu.

Dekui is anksto

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad zinok jokiu eroru nemeta, tik paveiksliukas dega perbrauktas toks kelimo

pajunginek kelimo- nuleidimo jungtuka ir rankenele kartu stumdyk turi padeti, man taippat buna

na bandziau ir isardes buvau, atrodo liktais reostatas tas tos rankeneles gribauja. Bet Litagra geriausiu atveju tik po menesio atvestu. gal kazkaip kitaip butu galima suzaisti??

Ir kur galima butu rasti klaidu codu paaiskinimus, bet kokia kalba, nes meta tai viena tai kita koda kad kazkas negerai.

Inera visa isverciau niekur nerandu.

Dekui is ankstoddel klaidu kodu kreipkis i Litagros vyrus , arunis geras bicas pades manau :P

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad zinok jokiu eroru nemeta, tik paveiksliukas dega perbrauktas toks kelimo

pajunginek kelimo- nuleidimo jungtuka ir rankenele kartu stumdyk turi padeti, man taippat buna

na bandziau ir isardes buvau, atrodo liktais reostatas tas tos rankeneles gribauja. Bet Litagra geriausiu atveju tik po menesio atvestu. gal kazkaip kitaip butu galima suzaisti??

Ir kur galima butu rasti klaidu codu paaiskinimus, bet kokia kalba, nes meta tai viena tai kita koda kad kazkas negerai.

Inera visa isverciau niekur nerandu.

Dekui is ankstoddel klaidu kodu kreipkis i Litagros vyrus , arunis geras bicas pades manau :P

darbai jau ant nosies, o tokios nesamones daros, ziauru! :icon-twisted:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Rusu kalba tai tikrai tiks :) O pas tave ta vartotojo knyga ar pilnas manualas?

Turiu klausima visiem. Zodziu po remonto dezes, man i deze supyle tepalus ISO 46. Saltam traktoriui junginejant reversa pirmyn atgal viskas graziai dirba, begiu nedauzo, tik traktorius padirba uzkaista ir ziauriai pradeda dauzyti reversa pirmyn atgal. Kas gali buti, ar gali buti kad netinka tepalai, jie per daug suskisteja? Is anksto dekui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Keturiasdešimt šeštas yra paprastas eilinis hidraulinis tepalas, tik paskui po skaičių eina gamintojo "navarotai" - HM, HV ir t.t. (aš pats naudoju 46-ą Lotos arba rusišką, bet tik hidraulinėms sistemoms). Tu pirma sakyk, ar išsiaiškinai, ar galima pilti į transmisiją hidraulinį tepalą? Čia vėlgi gali būti niuansų (pvz. ar hidrosistema išvien su transmisija).

Mūsiškiam Deutz-Fahr į transmisiją gamintojas leidžia pilti pusiausintetinę variklinę alyvą. Taigi, savaime susipaprastina tepalų keitimas, jei į variklį pilam ne mineralinę, o pusiau sintetinę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Keturiasdešimt šeštas yra paprastas eilinis hidraulinis tepalas, tik paskui po skaičių eina gamintojo "navarotai" - HM, HV ir t.t. (aš pats naudoju 46-ą Lotos arba rusišką, bet tik hidraulinėms sistemoms). Tu pirma sakyk, ar išsiaiškinai, ar galima pilti į transmisiją hidraulinį tepalą? Čia vėlgi gali būti niuansų (pvz. ar hidrosistema išvien su transmisija).

Mūsiškiam Deutz-Fahr į transmisiją gamintojas leidžia pilti pusiausintetinę variklinę alyvą. Taigi, savaime susipaprastina tepalų keitimas, jei į variklį pilam ne mineralinę, o pusiau sintetinę.

na man pagal NH gamintojo reikalavimus priklausytu alyva tokia M2C134-D kuri atitinka siuos standartus, cia raso NH knygoje. Stai vienos ir kitos alyvos palayginimai ar matote didelius skirtumus??:

ISO 46 (supilta) http://www.substech.com/dokuwiki/doku.p ... oil_iso_46

kokia prikluaso http://www.kroon-oil.com/en/products/ca ... ificaties/

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...