Jump to content

LINDNER GEOTRAC 124


Recommended Posts

na man mazazemiui tai pasirode "fantastiska" kaina :D

kuria prasme "fantastiska", palygink su F ar JD premium nemanau kad kad bus didesne?:)

Pradinės pateikiamos kainos absoliučiai prasilenkia su protu :eusa-pray: Jūs čia ką sumąstėt su 10 parduodamų traktorių per metus uždirbt milijonus?

Ir baikim čia lygintis su F ar JD premium, pasilyginkit pradžiai bent su Zetor, nes kiek teko čiupinėti pastarasis ne ką prastesnis, o jei lyginti ką gauni už tą pačią kaina tai ir du kart geresnis :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš pardavejus aš nieko prieš neturiu bet šiuo konkrečiu atveju, nelabai aiškus ir tas traktorius, Perkinso variklis, ZF pavaru deže, kai gerai pažiuri tai nieko gudraus tik išpusta kaina ir didele reklama, lošiama ant to kad jeigu brangus daiktas tai ir geras, žinoma gal tas traktorelis ir neblogas, bet pagal kaina tai iperkamas tik labai stipriems ukiams, o stipriems ukiams tokios klases traktoriu beveik nereikia, nes ten purskia ir barsto su stipriasniais nei 130aj fendais ir džoniais. Džoni ar fenduka paemes uz panašia kaina tai ir del serviso bus ramiau, nes tu Lindneriu nera perdaug parduota tai manau ir patyrusiu meistru nefontanai, o elektronikos tai ten yra nemažai, išvada peršasi kad kaip tokiai egzotikai tai kaina tikrai nemaža.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kas del perkinso, tai gan placiai paplites variklis MF, mccormick, class naudojamas, sakyciau turetu neblogas variklis, del kitu mazgu ka as zinau......

Matai logika gali but ir tokia, jeigu vokiečiai idejo perkinsa i lindneri tai jau daiktas su kosmine kaina gali but, bet jeigu lenkai sudejo tuos pačius mazgus i kruva už žymiai pigesne kaina tai jau tada šudas turetu but.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu chebra lostu ant garsiu mazgu, tai tie garsus mazgai ir butu surenkami kokiam garazeli prie Poznanes, kur kainuotu pigiausiai ji sujungt, o vien sujungt nepakanka bet kaip.

tai dabar mieli sios temos dalyviai pradekim apie visus traktorius i visas temas tokius pat pasisakymus, nes ten irgi traktoiai ne 100% naturalus dauguma jau net priekiniu tiltu nesigamina, ir ka tai padaro traktoriu prastesniu?

kai i LT iriedejo pirmieji vakarietiski traktoriai, tai kad ir tai butu buves JD visi irgi kreivai ziurejo, o ka siandien turim, tai kad nedarykit skubotu isvadu, po 10 meteliu paziuresim kiek siu traktoriu dirbs musu gimtinej :)

p.s. LINDNER yra tikras AUSTRAS, o ne vokietis.

ir niekas cia kitu traktoriu nepeikia, zmones renkasi pagal savo poreikius.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu chebra lostu ant garsiu mazgu, tai tie garsus mazgai ir butu surenkami kokiam garazeli prie Poznanes, kur kainuotu pigiausiai ji sujungt, o vien sujungt nepakanka bet kaip.

tai dabar mieli sios temos dalyviai pradekim apie visus traktorius i visas temas tokius pat pasisakymus, nes ten irgi traktoiai ne 100% naturalus dauguma jau net priekiniu tiltu nesigamina, ir ka tai padaro traktoriu prastesniu?

kai i LT iriedejo pirmieji vakarietiski traktoriai, tai kad ir tai butu buves JD visi irgi kreivai ziurejo, o ka siandien turim, tai kad nedarykit skubotu isvadu, po 10 meteliu paziuresim kiek siu traktoriu dirbs musu gimtinej :)

p.s. LINDNER yra tikras AUSTRAS, o ne vokietis.

ir niekas cia kitu traktoriu nepeikia, zmones renkasi pagal savo poreikius.

Remigijau kaip pas linder su amortizacijom? kokie galimi variantai? :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu chebra lostu ant garsiu mazgu, tai tie garsus mazgai ir butu surenkami kokiam garazeli prie Poznanes, kur kainuotu pigiausiai ji sujungt, o vien sujungt nepakanka bet kaip.

tai dabar mieli sios temos dalyviai pradekim apie visus traktorius i visas temas tokius pat pasisakymus, nes ten irgi traktoiai ne 100% naturalus dauguma jau net priekiniu tiltu nesigamina, ir ka tai padaro traktoriu prastesniu?

kai i LT iriedejo pirmieji vakarietiski traktoriai, tai kad ir tai butu buves JD visi irgi kreivai ziurejo, o ka siandien turim, tai kad nedarykit skubotu isvadu, po 10 meteliu paziuresim kiek siu traktoriu dirbs musu gimtinej :)

p.s. LINDNER yra tikras AUSTRAS, o ne vokietis.

ir niekas cia kitu traktoriu nepeikia, zmones renkasi pagal savo poreikius.

Matai galima ir nieko nepeikiant užmest tokia replikele: surenkami kokiam garazeli prie poznanes.... sujungt nepakanka bet kaip. O kur garantija kad tuos lindnerius surinkineja ne koks turkas garaželyje, kotais nesimato padevetu ju per daug vakaruose, matyt praktikos surinkime metai kiti tiktais?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Remigijau kaip pas linder su amortizacijom? kokie galimi variantai? :icon-rolleyes:

1.galima uzsisakyti priekini amortizuojanti tilta, tai yra nepriklausoma pakaba, ko kiti gamintojai tokios klases traktoriuje negali pasiulyti.

2.kabinos amortizacija ant oro pagalviu.

3.kabinoje sedyne su pneumatine pakaba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kur garantija kad tuos lindnerius surinkineja ne koks turkas garaželyje, kotais nesimato padevetu ju per daug vakaruose, matyt praktikos surinkime metai kiti tiktais?

jeigu nuo 1948m iki siu dienu metai kiti tada keistas laiko suvokimas pas mus. nuvykite i Austrija, i KUNDL'o miesta, randasi ne taip toli Vokietijos sienos ir Miunchen'o ir pamatysite gamykla kurioje ir yra gaminami visi Lindner traktoriu modeliai.

o ju daug nesimato gal del keliu priezasciu:

1.gamyklos apimtys tikrai nera kaip JD, F, NH ar kitu gamintoju.

2.Kadangi nedieles apimtys apie 1500 tarktoriu per metus tai procentaliai jie sudaro mazesne dali

3.Kadangi nedideles apimtys, tai galima daugiau demesio skirti i surinkima, o ne i masine gamyba

4.Gal geras traktorius tai niekas ir nenori devetu parduoti.

to: Edvis sito malonumo kaina truputi didesne nei eiliniu tarktoriu su balkiniu amortizuojanciu tiltu, ji uzsakius gamykla ideda priekinius diskinius stabdzius, 50km/h greiti ir papildoma stabdi per preikinio tilto kardana, efektyviam stabdymui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kur garantija kad tuos lindnerius surinkineja ne koks turkas garaželyje, kotais nesimato padevetu ju per daug vakaruose, matyt praktikos surinkime metai kiti tiktais?

jeigu nuo 1948m iki siu dienu metai kiti tada keistas laiko suvokimas pas mus. nuvykite i Austrija, i KUNDL'o miesta, randasi ne taip toli Vokietijos sienos ir Miunchen'o ir pamatysite gamykla kurioje ir yra gaminami visi Lindner traktoriu modeliai.

o ju daug nesimato gal del keliu priezasciu:

1.gamyklos apimtys tikrai nera kaip JD, F, NH ar kitu gamintoju.

2.Kadangi nedieles apimtys apie 1500 tarktoriu per metus tai procentaliai jie sudaro mazesne dali

3.Kadangi nedideles apimtys, tai galima daugiau demesio skirti i surinkima, o ne i masine gamyba

4.Gal geras traktorius tai niekas ir nenori devetu parduoti.

to: Edvis sito malonumo kaina truputi didesne nei eiliniu tarktoriu su balkiniu amortizuojanciu tiltu, ji uzsakius gamykla ideda priekinius diskinius stabdzius, 50km/h greiti ir papildoma stabdi per preikinio tilto kardana, efektyviam stabdymui.[/quote

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

niekas neuzsipuola bet si temaapie traktorius LINDNER o ne apie JD, nors paskaicius cia vakar du kolegos karstai gincijosi apie JD sioje temoje, tai vel moderatoriu reikes prasyti kad pravalyt

as apskritai nieko pries kitus traktorius neturiu, tik va kolegos turi pries Lindner, nors tikiu kad net paciupineje nera normaliai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

to: Edvis sito malonumo kaina truputi didesne nei eiliniu tarktoriu su balkiniu amortizuojanciu tiltu, ji uzsakius gamykla ideda priekinius diskinius stabdzius, 50km/h greiti ir papildoma stabdi per preikinio tilto kardana, efektyviam stabdymui.[/quote

Tai jei komplektuot priekį amortizuojantį tai tik nepriklausoma pakaba ar ir plaukiojantis balkis įmanomas?

tik va kolegos turi pries Lindner, nors tikiu kad net paciupineje nera normaliai.

Remigijau tai sakyk kur mums jį gyvai pačiupinėt? o gal leisi per parodą kokį račiuką apsukt kad įsitikint nepriklausomos pakabos privalumais? ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei komplektuot priekį amortizuojantį tai tik nepriklausoma pakaba ar ir plaukiojantis balkis įmanomas?

balkis- neamortizuojantis tiltas, jei nori amortizuojancio - nepriklausoma pakaba

Remigijau tai sakyk kur mums jį gyvai pačiupinėt? o gal leisi per parodą kokį račiuką apsukt kad įsitikint nepriklausomos pakabos privalumais? ;)

klausimai i PM, galima ir pas mus, galima ir visoje Lietuvoje pas ukininkus, jei rimtai domins ir per paroda pademonstruosim;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...