Jump to content

Ar galima vaziojant 6 begu per must i 9 ?


SS

Recommended Posts

  • Atsakymai 58
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Pavaru negalima musinet (ir permusti rasosi kartu), nors ir galima is 6 i 9 perjungt, tik kokia to prasme? Jei nuo lengvo kalniuko, tai nieko bloga, o jei pastoviai, tai nusiteik kad reikes tevui padet traktora remontuot.

As tai pastoviai is 6 i 9 perjungiu :icon-eek:

Kas ten gali dilt ar mustis, jei matoras patraukia tai viskas gerai :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Palauk, prisikabyk priekaba su sesiolika baltu rulonu ir pradek vaziuoti devintu, tai kol isivaziuosi - pavasaris ateis. Cia pagal mane nesamone, turi leisti lengvai kiekviena begi must, reiks dar bandyti sankaba pareguliuoti nuvaryt pas pazystamus...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Palauk, prisikabyk priekaba su sesiolika baltu rulonu ir pradek vaziuoti devintu, tai kol isivaziuosi - pavasaris ateis. Cia pagal mane nesamone, turi leisti lengvai kiekviena begi must, reiks dar bandyti sankaba pareguliuoti nuvaryt pas pazystamus...

nevark ir negaisk veltui laiko - mtz ne bmw, opel ar audi.

tuscias is 6 i 9 gali jungt, bet tik pergazaves. o krautas 16 baltu ruliu - is 8 i 9 vezli, paskui i 9 kiski.

is tikro, gaila, kad nebera GAZ53, zmones bent begius junginet ismoktu rusiskai texnikai, nereiktu uzdavinet kvailu klausimu...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e :lol::lol::lol:

O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? :D Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust :icon-eek:

susivienodina velenu greiciai, ir daug svelniau pavara persijungia, jei jungi is letesnes i greitesne.

jei jungi is greitesnes i letesne - isjungi pavara, atleides sankaba pergazuoji, ir vel ismynes ijungi pavara.

sunku jaunimui dabar :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e :lol::lol::lol:

O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? :D Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust :icon-eek:

susivienodina velenu greiciai, ir daug svelniau pavara persijungia, jei jungi is letesnes i greitesne.

jei jungi is greitesnes i letesne - isjungi pavara, atleides sankaba pergazuoji, ir vel ismynes ijungi pavara.

sunku jaunimui dabar :D

o tu pabandyk is aukstesnes pavaros jungdamas i zemesne nuspausti viena karta sankaba ir paduoti gaza (pergazuoti).lygiai tas pats gausis. tas vadinams pergazavimas du kart sankaba paminkius yra skirtas pradedantiems. Kol vairuotojas ismoksta isgirsti kiek reikia duoti varikliui apsuku kad susiderintu velenu greiciai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e :lol::lol::lol:

O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? :D Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust :icon-eek:

GAZ 51, GAZ 69 reikėjo spausti sankabą du kartus , nes jų greičių dėžėse nebuvo sinchroniztorių , tai sušvelnindavo dantračių sukibimą :icon-wink:

O jei tau labai gražu kaip maišas juodų dūmų iš kamino pasipila perjungus iš 6 į 9 , tai tamstos reikalas :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

netik maišas juodo dūmelio ispjaunamas, bet ir gerai papildomai pridusinamas apkrautas variklis...

galima ir be sankabos perjunginėt pavaras kuo puikiausiai, bet lygiame kelyje, bei reikia jau gerų įgūdžių, žinot kiek paduoti gazo, kad susivienodintų velenų greičiai...

aš asmeniškai dvigubą sankabos permynimą su pergazavimu atidirbau net ne su GAZ'iku, o su "gruzinskoe čiūdo" KAZ 4540 (kolchida). žinoma pavarų dantračiai negergždžia, bet kartais tiesiog nenori įsijungt aukštesnė arba žemesnė pavaros, tad tenka atleisti sankabą, truputį pergazuot, tada antrąkart išmynus sankabą, pavaros jungiasi, kaip scaniai ar volvo :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...