SS Paskelbta Liepos 16, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Dabar yra taip: Vaziuoju as sestu begiu, musu i devinta, ir permusimo metu girdisi labai stiprus gvergzdesys, tik pristojus persimusa begis., ar cia normalu, ar sankabai kazkas ne to ?
SS Paskelbta Liepos 16, 2010 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Tai didele beda ? Kaip ja butu galima sutvarkyti ?
SS Paskelbta Liepos 16, 2010 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Jus nesijuokit, as dar neseniai palyginus pradejau dirbti su traktoriais, tad esu dar zalias.
Blakis Paskelbta Liepos 16, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Pavaru negalima musinet (ir permusti rasosi kartu), nors ir galima is 6 i 9 perjungt, tik kokia to prasme? Jei nuo lengvo kalniuko, tai nieko bloga, o jei pastoviai, tai nusiteik kad reikes tevui padet traktora remontuot.
jawax Paskelbta Liepos 16, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Išjungi 6, atleidi sankabą, paduodi gazo, spaudi sankabą ir jungi 9. Turi jungtis švelniai
Buffalo Paskelbta Liepos 16, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Pavaru negalima musinet (ir permusti rasosi kartu), nors ir galima is 6 i 9 perjungt, tik kokia to prasme? Jei nuo lengvo kalniuko, tai nieko bloga, o jei pastoviai, tai nusiteik kad reikes tevui padet traktora remontuot. As tai pastoviai is 6 i 9 perjungiu Kas ten gali dilt ar mustis, jei matoras patraukia tai viskas gerai
Blakis Paskelbta Liepos 16, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 16, 2010 Junkit, man tai kas.. 9 is vietos irgi galima vaziuot.
SS Paskelbta Liepos 17, 2010 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 Palauk, prisikabyk priekaba su sesiolika baltu rulonu ir pradek vaziuoti devintu, tai kol isivaziuosi - pavasaris ateis. Cia pagal mane nesamone, turi leisti lengvai kiekviena begi must, reiks dar bandyti sankaba pareguliuoti nuvaryt pas pazystamus...
Arunas7 Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 Junkit, man tai kas.. 9 is vietos irgi galima vaziuot. jei prie traktoriaus nieko neprikabinta tai visada 9 pavara ir pradedu vaziuoti. 15 metu sankaba laiko.
Raimisx Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 Palauk, prisikabyk priekaba su sesiolika baltu rulonu ir pradek vaziuoti devintu, tai kol isivaziuosi - pavasaris ateis. Cia pagal mane nesamone, turi leisti lengvai kiekviena begi must, reiks dar bandyti sankaba pareguliuoti nuvaryt pas pazystamus... nevark ir negaisk veltui laiko - mtz ne bmw, opel ar audi. tuscias is 6 i 9 gali jungt, bet tik pergazaves. o krautas 16 baltu ruliu - is 8 i 9 vezli, paskui i 9 kiski. is tikro, gaila, kad nebera GAZ53, zmones bent begius junginet ismoktu rusiskai texnikai, nereiktu uzdavinet kvailu klausimu...
beleris Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e
Buffalo Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust
beleris Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 nezinau kas ivyksta,bet syki pabandziau,tai jungiasi be jokio brosdesio dantraciu,o viena syki ismynus siektiek sugergzdzia ,sakau gal pristabdo dantracius ger iau
storas Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 pakol su gaz 53 nepavazinesi nesuprasi.
Raimisx Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust susivienodina velenu greiciai, ir daug svelniau pavara persijungia, jei jungi is letesnes i greitesne. jei jungi is greitesnes i letesne - isjungi pavara, atleides sankaba pergazuoji, ir vel ismynes ijungi pavara. sunku jaunimui dabar
Arunas7 Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust susivienodina velenu greiciai, ir daug svelniau pavara persijungia, jei jungi is letesnes i greitesne. jei jungi is greitesnes i letesne - isjungi pavara, atleides sankaba pergazuoji, ir vel ismynes ijungi pavara. sunku jaunimui dabar o tu pabandyk is aukstesnes pavaros jungdamas i zemesne nuspausti viena karta sankaba ir paduoti gaza (pergazuoti).lygiai tas pats gausis. tas vadinams pergazavimas du kart sankaba paminkius yra skirtas pradedantiems. Kol vairuotojas ismoksta isgirsti kiek reikia duoti varikliui apsuku kad susiderintu velenu greiciai.
Raimisx Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 prie ko cia pradedantys??? sistema ta pati, ar pradedi ar baigi
Arunas7 Paskelbta Liepos 17, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 17, 2010 prie ko cia pradedantys??? sistema ta pati, ar pradedi ar baigi ,,Pradedantieji" tai yra tie kurie tik pradeda vazinetis traktoriais (vaikai).
Raimisx Paskelbta Liepos 18, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 18, 2010 prie ko cia pradedantys??? sistema ta pati, ar pradedi ar baigi ,,Pradedantieji" tai yra tie kurie tik pradeda vazinetis traktoriais (vaikai). tai pagal tave, reik is vis be sankabos junginet ? smagu
SS Paskelbta Liepos 18, 2010 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 18, 2010 Jau issprendziau problema del gvergzdimo: Tarpinei buvo viskas tvarkoj, tereikejo sankaba paregulioti, dabar musasi be jokiu garsu
Tėvukas Paskelbta Liepos 19, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 19, 2010 teisingai Raimisx,as kaip gazike mtz begius kalu,is 8 i 9 dusik sankaba isminu,tai isijungia kaip BMW'e O kas ten ivyksta kai antra kart sankaba nuspaudi? Nesuprantu, nematau jokio skirtumo viena ar du kart spaust GAZ 51, GAZ 69 reikėjo spausti sankabą du kartus , nes jų greičių dėžėse nebuvo sinchroniztorių , tai sušvelnindavo dantračių sukibimą O jei tau labai gražu kaip maišas juodų dūmų iš kamino pasipila perjungus iš 6 į 9 , tai tamstos reikalas
armatūrinis Paskelbta Liepos 29, 2010 Pranešti Paskelbta Liepos 29, 2010 netik maišas juodo dūmelio ispjaunamas, bet ir gerai papildomai pridusinamas apkrautas variklis... galima ir be sankabos perjunginėt pavaras kuo puikiausiai, bet lygiame kelyje, bei reikia jau gerų įgūdžių, žinot kiek paduoti gazo, kad susivienodintų velenų greičiai... aš asmeniškai dvigubą sankabos permynimą su pergazavimu atidirbau net ne su GAZ'iku, o su "gruzinskoe čiūdo" KAZ 4540 (kolchida). žinoma pavarų dantračiai negergždžia, bet kartais tiesiog nenori įsijungt aukštesnė arba žemesnė pavaros, tad tenka atleisti sankabą, truputį pergazuot, tada antrąkart išmynus sankabą, pavaros jungiasi, kaip scaniai ar volvo
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti