varstelis Paskelbta Rugpjūčio 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 25, 2010 Palauk, prisikabyk priekaba su sesiolika baltu rulonu ir pradek vaziuoti devintu, tai kol isivaziuosi - pavasaris ateis. Cia pagal mane nesamone, turi leisti lengvai kiekviena begi must, reiks dar bandyti sankaba pareguliuoti nuvaryt pas pazystamus... nevark ir negaisk veltui laiko - mtz ne bmw, opel ar audi. tuscias is 6 i 9 gali jungt, bet tik pergazaves. o krautas 16 baltu ruliu - is 8 i 9 vezli, paskui i 9 kiski. is tikro, gaila, kad nebera GAZ53, zmones bent begius junginet ismoktu rusiskai texnikai, nereiktu uzdavinet kvailu klausimu... Raimi super palyginimas is tikro jau seniai ipratau nors su gaziku nedirbau bet ir su lengvadu syk sankaba spaudziu O vaikam tai reik ne sankaba reguliuot o kokia poradienu bibliotekoj pasedet ir PASKUI STABDZIUKA PIRMINIO VELENO PASIREGULIUOT. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gytis924 Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Gytis tau bananu reiktu is moderatoriu visus forumiecius pravardziuojant.... nemoki kulturingai diskutuot tai nesirodyk tam forume.... Paciam teko pamatyt savo akim ir paciam pabandyt ant traktorio 1025 kad begius meta be sankabos.... aisku tiki transporte vaziuojant ..... jis dar mazas... uzaugs - susitupes. susitupet susitupesiu bet proto uztex begiu be sankabos nemetit..... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Varzteli, stabdziuko naujuose nebera.. nzn kode. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ferrari Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Oho kokie ginčai Iš pat pradžių išgirdęs, kad tipo 4 bėgių diapozonus su belarus'u be sankabos perjungia, pagalvojau negi taip rytai pažengė, kad įtaisė kažką panašaus kas vakariečiuos stovi, nors ir tam pačiam JD, kur su mygtuku 4 diapozonus gali keist nežiūrėdamas į jokią sankabą, nes ten visvien neper dantračius eina kai jungi Bet dabar supratau, kad tai tikrai netaspats... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 26, 2010 Oho kokie ginčai Iš pat pradžių išgirdęs, kad tipo 4 bėgių diapozonus su belarus'u be sankabos perjungia, pagalvojau negi taip rytai pažengė, kad įtaisė kažką panašaus kas vakariečiuos stovi, nors ir tam pačiam JD, kur su mygtuku 4 diapozonus gali keist nežiūrėdamas į jokią sankabą, nes ten visvien neper dantračius eina kai jungi Bet dabar supratau, kad tai tikrai netaspats... Ferrari begius gali pas 1025 ir 1221 sinchornizuotose musinet begius be sankabos aisku tik vaziuojant greitint arba letint o daugiau viskas su sankaba... bet va depazonus turi su sankaba junginet ir tai traska kad ir sankaba naudoji.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2010 Oho kokie ginčai Iš pat pradžių išgirdęs, kad tipo 4 bėgių diapozonus su belarus'u be sankabos perjungia, pagalvojau negi taip rytai pažengė, kad įtaisė kažką panašaus kas vakariečiuos stovi, nors ir tam pačiam JD, kur su mygtuku 4 diapozonus gali keist nežiūrėdamas į jokią sankabą, nes ten visvien neper dantračius eina kai jungi Bet dabar supratau, kad tai tikrai netaspats... Ferrari begius gali pas 1025 ir 1221 sinchornizuotose musinet begius be sankabos aisku tik vaziuojant greitint arba letint o daugiau viskas su sankaba... bet va depazonus turi su sankaba junginet ir tai traska kad ir sankaba naudoji.... gali tik be didesniu problemu i letesni perjungt pats turiu zveri su pilnai sinxro deze. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2010 Oho kokie ginčai Iš pat pradžių išgirdęs, kad tipo 4 bėgių diapozonus su belarus'u be sankabos perjungia, pagalvojau negi taip rytai pažengė, kad įtaisė kažką panašaus kas vakariečiuos stovi, nors ir tam pačiam JD, kur su mygtuku 4 diapozonus gali keist nežiūrėdamas į jokią sankabą, nes ten visvien neper dantračius eina kai jungi Bet dabar supratau, kad tai tikrai netaspats... Siaip mtz-100 mtz-102 mtz-142 ir pirmuose modeliuose mtz1221 ejo dezes principe kaip pas t-150k. bet kodel iki siu dienu ju nebededa nez dar pirmosiose parodose ka pasesi apie kokius 2000 metus buvo bielkiu su tokiom dezem Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RRemigijus Paskelbta Spalio 2, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 2, 2010 Dabar yra taip: Vaziuoju as sestu begiu, musu i devinta, ir permusimo metu girdisi labai stiprus gvergzdesys, tik pristojus persimusa begis., ar cia normalu, ar sankabai kazkas ne to ? Jis ir girdesis visada tas garsas nieko nepadarysi nes pavaru deze be sinkronizatoriu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Spalio 2, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 2, 2010 jei deze su sinchronizatoriais tai taip ir nesuprantu kam jungt sankabos neismynus. Sinchronizatoriai tam ir yra kad perjunginet lengvai gatetum. O pats paprastam belarusui 82 pagreitintoja ir pavaras is 8 i 9 transporte visada be sankabos jungineju. Daug lengviau taip. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti