Jump to content

DT75 patarkite


gapsis

Recommended Posts

Dėkui visiems patarėjams. Šn problemą išsprendžiau.Pradžioj pažiūrėjo vožtuvus, ten kažko stipriai netaip nebuvo. Paskui perėjo prie degimo siurblio. Sakė stipriai pervėlyvas (berods, nelabai ėmiau į galvą.). Pastatė kaip priklauso, traktoriukas kuresi labai nesunkiai.

 

su amzium dilant krumpliams (perdavimui) degimas naturaliai veluoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Taigi remontavom dt varikli smd-18. Pakeitem grupę. Uždėjom naują turbiną TKR-8.5. Padarėm (apkadkę). Na ir išleidom su plūgais arti bruzgynų. Po poros dienų arimo turbina apsipylė tepalais. Išardom, sudilusi įvorė. Sakom brokuota, uždėjom kitą turbo, po poros dienų apkrovos vėl tas pats. Na nutarėm kad blogas gamina. Uždėjom nuo kombaino dirbančio. Vistiek apsipila tepalais.Klausimas kur problema? Tepalas pakeistas ir švarus, karteri kompresijos tikriausiai nėra, nes alsuoklis tai apdulkėjęs. Jau nebežinau kas daryt, reiktų gal matuot spaudimas tepalo prie turbinos tepimo. Ir dar gal žinot kur dar parduoda remkomplektus tokių turbinų, nes jų jau lentyną pririnkau:).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei filtriuko sietukas mirtinai uzkistas tai ir tepalo spaudimo i turbina ner. kazkada man pusantrinio lempute prie 2 atm. pradejo uzsideginet, tai kai isardziau filtriuka tai geda kam ir parodyt butu :) o as su smd 19 turiu kitokia beda, uzvedus spaudimo rodykle eina iki galo, net manometra sugadino, bandziau atleist voztuva, ir galiausiai visai isemiau ir nieko vistiek iki galo. kai pasyla ant laisvu pakrenta, padidinus apsukas vel kyla iki galo. variklis pirktas is zinomo zmogaus, buvo kombaine

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 1 metų...
Prieš 18 valandų, urbonas10 pranešimas:

Gal kas galit pasakyt kur ant alkūnės mietkės smd -18 varikliui? Įtariu kad per ankstyvas degimas mano dtoke.

Degims , statos panašiai kaip ir mtz , ten yra iš vairuotojo pusės smagraty skyliuks , kur isistato špylka . Tik DT'oke , kai ieina į smagratį būna VRT o ne degimas , todėl reik prie priekinio variklio škyviuko pasidaryt rodyklikę ir kai ilys štiftas užbrėžk prieš ją brukšniuką ir tai bus VRT (špylka imi lauk) . Nuo to brukšnelio pagal laikrodį atmatuoji 32mm ir brauki dar vieną brukšnelį ir tai bus įpurškims 22*  . Nu ir kai statysi siurblį , nedaryk tos klaidos kad užsipildytu kūru siurblio štuceris (tada bus vėl ankstyvas :D ) , ant degimo brukšniuko kūras turi tik-tik-tik sujudėt ir fiksuoji . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

7 minutes ago, urbonas10 pranešimas:

Dėkui, nežinojau kiek laipsnių visa kita susigaudysiu. Variklis buvo ardytas, ir kiek pamenu smagratis gali užsidėt bet kaip, tai gali būt kad VRT reiks ieškot išsukus forsunkę.

Per forsunkės skylę nelab tiksliai(aš taip manau) . Darau taip - pirmojo cilindro , kuri patogiau vožtuvą nuspaudžiu kiek tik įmanoma ir po juom ka nors pakišu (su fleksu atpjaunu kokį gelžgaliuką) šalia kėlimo strypo ir tada atsargiai suku veleną kol atsirems stūmoklis į vožtuvą - brėžiu brukšnelį , suku atgal kol atsiremia vėl brukšniuks . Tarpą tarp brukšnelių dalinu pusiau ir turiu garantuotą VRT .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

15 minutes ago, urbonas10 pranešimas:

Kaip suprast suku atgal kol vel atsiriame? Kur atsirekia sukant atgal?

Vožtuvas kai nuspaustas ir užfiksuotas , į ji ir remiasi stūmoklis vieną kart pagal laikrodžio rodyklę o sukant atgal , prieš . Gaunasi dvi vienodos veleno padėtys , kurias riboja užfiksuotas vožtuvas , o tarpe tarp jų , per vidurį - VRT .  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol daeina per ilgą kala iki durnos galvos. Masčia

On 2017-04-27 at 17:14, wydas63 pranešimas:

Degims , statos panašiai kaip ir mtz , ten yra iš vairuotojo pusės smagraty skyliuks , kur isistato špylka . Tik DT'oke , kai ieina į smagratį būna VRT o ne degimas , todėl reik prie priekinio variklio škyviuko pasidaryt rodyklikę ir kai ilys štiftas užbrėžk prieš ją brukšniuką ir tai bus VRT (špylka imi lauk) . Nuo to brukšnelio pagal laikrodį atmatuoji 32mm ir brauki dar vieną brukšnelį ir tai bus įpurškims 22*  . Nu ir kai statysi siurblį , nedaryk tos klaidos kad užsipildytu kūru siurblio štuceris (tada bus vėl ankstyvas :D ) , ant degimo brukšniuko kūras turi tik-tik-tik sujudėt ir fiksuoji . 

O buvo nevisai taip kaip sakei. Varštas į smagratį  statosi po paleidimo varikliu. Ir ten ne VRT, o degimo pradžia. Žodžiu viskas kaip MTZ.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

52 minutes ago, urbonas10 pranešimas:

 

O buvo nevisai taip kaip sakei. Varštas į smagratį  statosi po paleidimo varikliu. Ir ten ne VRT, o degimo pradžia. Žodžiu viskas kaip MTZ.

.Mat kaip :eusa-think: ,..... nu iš atminties rašiau , o gal variklius sumaišiau , bet kiek atmenu tai špylkai iėjus vožtuvus reguliuodavau a degimą jau su savom mietkėm . Nu svarbu išsiaiškinai :) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...