Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

bandziau forsunkes kest vieto i veziau anta kart reguliuot i kita kontora bet vistiek nedirba nebezinau mistika kazkokia su tuo motoru dedas na ryt bandysiu siurbli sumainyt jei nepades vel teks ardyt ziuret jau nebera nervu kai tik laisvo laiko yra ir sedi prie traktoriau ir taip jau antra savaite bet nedirba nors tu ka

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar yra kompresorius ant to traktoriaus, jeigu yra tai dar pasižiurek ar neatsileidusi veržle kuri randasi po laikrodžiu, man yra buve naujam t-40 ant laisvu apsuku dyrba gerai o padavus gazo negražiai dyrbo ir šviesius dumus mesdavo ir dar visoks biesas, praktiškai visa varikli perrinkom, kuro siurblius kaitaliojom, pasirodo ta veržle nepriveržta iš gamyklos buvo, paveržem ir jau 20 metu darbuojasi jis. ( ten ant šponkes konusinis sujungimas ir ta šponke prasisukdavo)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Sveki,ruosiuos pirkti T-40am darbui miske.Mane gasdina kad jei suges pavaru deze Lietuvoje problema su naujom detalem dezei siam traktoriukui,kazin kaip istikruju.Ir dar i ka atkreipti demesi perkant si mechanizma.
:) bijai vilko neik i miska :) pirk drasiai tik pasiimk koki zmogu kuris turi toki traktoriu ,o cia daug gali parasyti ,reik ziuret vietoj,detaliu yra
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimelis.Kiek teko matyti pas vienu stovi vieno plunzerio siurblys pas kitus keturiu plunzeriu,kame cia reples.Internete skaiciau kad yra dvieju rusiu varikliai 37 AG ir 50 AG.

kur vienu plunzeriu tai originalus T40 siurblys ,o 4 plunzeriu deda -cia MTZ siurblys,pas mane stovi originalus-nesiskundziu,kaip kas nori taip daro vieniems vienas gerai kitiems kitas,del arklio jegu tai paprastas sorokas yra 37,o 50 tai cia naujesni,tiksliai nezinau,neteko susitikti,cia Jau LTZ,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimelis.Kiek teko matyti pas vienu stovi vieno plunzerio siurblys pas kitus keturiu plunzeriu,kame cia reples.Internete skaiciau kad yra dvieju rusiu varikliai 37 AG ir 50 AG.

variklis d-37 turi 40ag, o naujesnis d-144 turi nuo 46 iki 55 arkliu priklausomai nuo gamybos metu. Buvo kazkuri laida is gamyklos su keturiu plunzeriu siurbliu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va baigiam issiaiskinti.Paskutinis neaiskumas,kas do per nesamone darosi su vairo stiprintuvu kad dauguma keiksnoja,tipo ant kelio pagauti neina.
tingi remontuoti ir keiksnoja :D ,akys bijo -rankos padaro :D

Nu jeigu zmones perdarineja stiprintuva tai reiskia nelabai gaunas sutvarkyti.

Jeigu nezinai nerasinek nesamoniu,tos tavo sypseneles manes nedomina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimelis.Kiek teko matyti pas vienu stovi vieno plunzerio siurblys pas kitus keturiu plunzeriu,kame cia reples.Internete skaiciau kad yra dvieju rusiu varikliai 37 AG ir 50 AG.

variklis d-37 turi 40ag, o naujesnis d-144 turi nuo 46 iki 55 arkliu priklausomai nuo gamybos metu. Buvo kazkuri laida is gamyklos su keturiu plunzeriu siurbliu.

Dekui,matote neteko man susidurti su maziukais traktoriukais taip kad domiuos kas zino.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimelis.Kiek teko matyti pas vienu stovi vieno plunzerio siurblys pas kitus keturiu plunzeriu,kame cia reples.Internete skaiciau kad yra dvieju rusiu varikliai 37 AG ir 50 AG.

variklis d-37 turi 40ag, o naujesnis d-144 turi nuo 46 iki 55 arkliu priklausomai nuo gamybos metu. Buvo kazkuri laida is gamyklos su keturiu plunzeriu siurbliu.

Dekui,matote neteko man susidurti su maziukais traktoriukais taip kad domiuos kas zino.

man atrodo tik per televizoriu matei traktoriu
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va baigiam issiaiskinti.Paskutinis neaiskumas,kas do per nesamone darosi su vairo stiprintuvu kad dauguma keiksnoja,tipo ant kelio pagauti neina.
tingi remontuoti ir keiksnoja :D ,akys bijo -rankos padaro :D

Nu jeigu zmones perdarineja stiprintuva tai reiskia nelabai gaunas sutvarkyti.

Jeigu nezinai nerasinek nesamoniu,tos tavo sypseneles manes nedomina.[/labai jau tamsta nemandagus , :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyrai patarkit nebezinau ka bedaryt nedirba 3 cilindra ziedai pakeisti,kompresija kaip ir vienoda visuose cilindruose (nebuvo normallaus prietaiso pamatuot nes skale nublukus bet visuose vienodai rode),galvos pritekintos (buvo voztuvai susikalene) voztuvai sandariai uzsidaro ,forsunkes atreguliuotos kaip turi but (170), voztuvai gerai atreguliuoti (isiurbimas 0.3, ismetimas 0.35). Uzkurus be ismetimo kolektoriaus ant mazu gazu dirba poto pagazavus meta balta aitru duma ir matos slapias ismetimo voztuvas

Beda isspresta beda buvo siurblyje idetas mtz keturiu plunzeriu siurblys traktoriukas iskart atsigavo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
Nu va baigiam issiaiskinti.Paskutinis neaiskumas,kas do per nesamone darosi su vairo stiprintuvu kad dauguma keiksnoja,tipo ant kelio pagauti neina.
tingi remontuoti ir keiksnoja :D ,akys bijo -rankos padaro :D

Remontuoti netingi žmonės. Tik kad gali mažai ka padėt tas remontas. O nauja vairo kalonėlė kainuoja 960lt lytagroj. Tai geriau yra perdayt į hidraulinį vairą, juolab, kad nereikia net cilindro, viskas iš to pačio persidaro. Dozatorius kainuoja 430lt, visas šlangas su angaliais pagamino man už 200lt. Dar tekinimo darbai, kuriuos man padarė nemokamai, bet manau kainuotų iki 50 lt. Bendroj sumoj gaunasi nepilnai 700lt, ir hidraulinis vairas vistik malonesnis ir lengvesnis, už paprastą. Išvada, protingai daro žmonės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va baigiam issiaiskinti.Paskutinis neaiskumas,kas do per nesamone darosi su vairo stiprintuvu kad dauguma keiksnoja,tipo ant kelio pagauti neina.
tingi remontuoti ir keiksnoja :D ,akys bijo -rankos padaro :D

Remontuoti netingi žmonės. Tik kad gali mažai ka padėt tas remontas. O nauja vairo kalonėlė kainuoja 960lt lytagroj. Tai geriau yra perdayt į hidraulinį vairą, juolab, kad nereikia net cilindro, viskas iš to pačio persidaro. Dozatorius kainuoja 430lt, visas šlangas su angaliais pagamino man už 200lt. Dar tekinimo darbai, kuriuos man padarė nemokamai, bet manau kainuotų iki 50 lt. Bendroj sumoj gaunasi nepilnai 700lt, ir hidraulinis vairas vistik malonesnis ir lengvesnis, už paprastą. Išvada, protingai daro žmonės.

kaip supratau pasidarei tai imesk nuotrauku visuomenei
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...