Jump to content

Blogiausias servisas


prijaučiantis

Recommended Posts

  • po 2 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...

O kas per gedimas? Kaimynui ir specagra buvo beveik mėnesį tvarkius garantinį, bet ten darbo jiem buvo ir ale dalies trūko vienos ir nesutvarkė ilgai, jam galinė dalis visa keitėsi nuo dėžės iki šlaunų, liejinio brokas buvo ar kažkas panašaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu matai, garantiją turi daryt tas kas parduoda dažniausia, o čia jei kokia dar sudėtingesnė situacija, pati specagra gali nenorėt imtis, plius kai darbai jau kaip suprantu pradėti.  šiaip per galvą nieks neduos, gali pasiskambint specagrai į servizą gal kažką pagelbės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija sunki. Ir garantinis baigiasi gegužės pradžioj. Prie dėžės megneto per 500mth aptarnavimą rado skardą sulankstytą prikibusią. Nusivežė traktorių Kaunan. Skambina:" viskas gerai. Jokių garsų pašalinių nėra. Viskas jungiasi. Gavosi tik traktoriaus pavežiojimas - vežam atgal". Nu aš aišku sakiau kad nejuokautų ir ardytų normaliai. Vistiek iš kažkur atėjo ta skarda. Tai šiaip netaip "įkalbinau" skirt traktorių pusiau. Už dviejų dienų skambina "gamyklos brokas, nėra vienoj vietoj fiksavimo žiedo(beveik sprindžio skersmens)". To pasekoj išlėkė reguliavimo šaibos, aptrynė du guolius ir aišku pačios reguliavimo šaibos suvarytos. Jau vien virš mėnesio laukiu kol atsius jiem ta fiksavimo žiedą. Kiek supratau užsakinėja per specagrą. Ir įdomus dalykas kad nenori pratest garantijos nei kiek. Traktorių skyrė tik pusiau. To žiedo trūksta intarpe kur palėtintojai stovi. Dėžės pačios neimė žiūrėt nors tepalas tai visur bendras. Neaišku ar ten kokio šaibis nenunešė... 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as situo atveju piktesniu tonu kalbeciau, o jei nekalbetu graziai jie tai tam yra atstovybes kur apgina vartotoju teises ir t.t. vat nuo tokiu ir begt reikia kur servizo neturi normalaus, sunki situacija uzuojauta vien del kiek galvos skausmo yra ir bus dar.... bandyti reiktu su specagra kalbeti juk paskambinus glaima paklausti i galva neduos. rasyk ir skunda gamyklai del servizo sitos imones.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandiem neapsikentęs skambinau direktoriui agrotekos. Nu ir ką. Jam visai dzin. Mes svarbu pardavėm. Šneka viską skirtingai negu nauja serviso vadovė (kuri pagal pavadinimą zetor forterra 140 hsx manė kad tai presas....). Esmė kad jau ir trašas barstyt ne už kalnų reiks ,o traktorių dar dalių negavęs. Pagal jų vadovą viskas ką jų įmonė pasako yra visiškos pasakos nebent tai parašo raštu. Čia šnekant apie detalių atsiuntimo terminus ir žadamą laiką sutvarkyt traktorių. Dar šiand įdomiai buvo. Detalės turėjo būt šioj savaitėm treč-ketv. Pakambinu serviso vadei. Atsiranda nauji terminai. Detalės bus 03.14 o per 15-16d surenka. O direktorius per šiandiem pokalbį sako kad traktorių paleis jau pirmadienį. Tai įdomu ar be detalių tų ar kaip...? Vyrai. Kas skaitėt postą aplenkit šitą kontorą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai graziai viska reikia surasyti ant balto lapo - kada prasidejo, kas buvo, ir kaip buvo, ka zadejo, ir kas gaunasi. Tada dar tame baltame lape surasyti savo pageidavimus, jog artejant darbams nenusiteikes laukti nezinios, todel prasai kol suremontuos skirti pakaitini traktoriu, arba parasai kad analogisko galingumo pats issinuomuosi is kontoros pvz zalios ar melynos. Srendimams ir atsakymams duodi tarkim savaite. Tada viska graziai pasirasai, uzdedi data, ir registruotu laisku jiems issiunti. Lauki atsakymo - manau bus grubiai trys raides kaimyniskos snektos. Tada eini issinuomoji traktoriu, renki saskaitas ir eini i teisma civilinio proceso budu supaprastinta tvarka gal praeis (rasytiniu budu be posedziu). Kai atvarys sutvarkyta - pilna traktoriaus priemimo akta, bei isklotine apie atliktus darbus (ne ten kokia kvaila ju aptarnavimo forma su neiskaitomu chirurgo rastu, o pilna su daliu kodais, medziagu pavadinimais, remonto laikotarpiu). Manau jei kariauti tai kariauti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš jau penktadienį daviau jiem raštišką užklausimą dėl traktoriaus diagnostikos ir atliktų darbų ataskaitos. 

Blogiausias dalykas dėl garantijos pratesimo išsireikalavimo. Visgi gamyklos brokas labai sudėtingoj sistemoj. Tepalas gi ir dėžę ir hidrauliką aptarnauja. Plius niekas nežino kiek toj vietoj kur reguliavimo šaibos pabiro kiek jų iš viso buvo. Gal dabar dar viena dėžėj sėdi ir juokias nes servisas dėžės pačios neardė. Tik tą intarpą nuėmė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...