Jump to content

PLŪGAI


sigis

Recommended Posts

Cia ir yra didziausias vadybos brokas, kai parduoda pluga su hidrauliniu vagu plocio reguliavimu, o pirmos vagos su sukamu varztu :D , Nesuderinamumas auksiausiam lygi, lig ir turi ferari, bet kad plita po gazo pedalu pakista. Smagu kai rimta chebra diskutuodama atkasa tokiu idomiu dalykeliu. O kiek dar ju neatkastu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mes kai uzsisakinejom,mus taip pat vadybininkas atkalbinejo nuo priekinio korpuso uzgirbio reguliavimo hidro cilindru ir sutikom,bet kai atveze ziurim,kad jis taip pat ikomplektuotas ir dar uz ta pacia kaina... ;) ir dabar niekaip neisivaizduoju kaip be jo reiketu dirbti,palengvina darba,nes kai nori siauriau arti tai turi ir priekini korpusa pasiaurinti.

Kiek žinau, tai pirmo korpuso užgriebis turi būti lygus traktoriaus rato pločiui. Tai kverneland'ui čia ir yra privalumas, kad pirmas korpusas atskirai reguliuojasi. Tad tokioje vietoje patartina traukė, jei ką...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mes kai uzsisakinejom,mus taip pat vadybininkas atkalbinejo nuo priekinio korpuso uzgirbio reguliavimo hidro cilindru ir sutikom,bet kai atveze ziurim,kad jis taip pat ikomplektuotas ir dar uz ta pacia kaina... ;) ir dabar niekaip neisivaizduoju kaip be jo reiketu dirbti,palengvina darba,nes kai nori siauriau arti tai turi ir priekini korpusa pasiaurinti.

Kiek žinau, tai pirmo korpuso užgriebis turi būti lygus traktoriaus rato pločiui. Tai kverneland'ui čia ir yra privalumas, kad pirmas korpusas atskirai reguliuojasi. Tad tokioje vietoje patartina traukė, jei ką...

Ka daryt jeigu rato plotis koki 70cm? :eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam kvernelendui eina specialios verstuvės(bent jau man taip sakė) kurios užverčia vagas gerai, vadinasi užgriebis nebūtinai 70, o idomu ar gerai ir ilgai laiko tas cilindras pirmo korpuso užgriebiui reguliuoti, man toks įspūdis kad pas mane lis kažkiek stumdosi, nors ir naujas plūgas :icon-redface:

Čia su tuom 70cm aš pašposijau, bet dabar supratau kad be reikalo, vyručiai pirmos vagos užgriebis turi but kaip ir visu kitu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mes kai uzsisakinejom,mus taip pat vadybininkas atkalbinejo nuo priekinio korpuso uzgirbio reguliavimo hidro cilindru ir sutikom,bet kai atveze ziurim,kad jis taip pat ikomplektuotas ir dar uz ta pacia kaina... ;) ir dabar niekaip neisivaizduoju kaip be jo reiketu dirbti,palengvina darba,nes kai nori siauriau arti tai turi ir priekini korpusa pasiaurinti.

Kiek žinau, tai pirmo korpuso užgriebis turi būti lygus traktoriaus rato pločiui. Tai kverneland'ui čia ir yra privalumas, kad pirmas korpusas atskirai reguliuojasi. Tad tokioje vietoje patartina traukė, jei ką...

:D gerai žinai.traktoriaus ratas jug važiuoja paskutinio korpuso padaryta vaga :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam kvernelendui eina specialios verstuvės(bent jau man taip sakė) kurios užverčia vagas gerai, vadinasi užgriebis nebūtinai 70, o idomu ar gerai ir ilgai laiko tas cilindras pirmo korpuso užgriebiui reguliuoti, man toks įspūdis kad pas mane lis kažkiek stumdosi, nors ir naujas plūgas :icon-redface:

kad nuo verstuviu neturetu labai priklausyti vagos plotis, jeigu noragas (žagrė) bus tik 55 cm pločio, tai verstuvė tikrai nepraplantins tos vagos. o va kaip klausia Viktorass ratu plotis 70cm, tai specialiai traktoriams su plačiomis padangomis, ant galinio korpuso dedamas vagos krasto atpjovejas, taip praplatina vaga ir nebereikia minti suartos dirvos.

tarp kitko vagu uzvertimo gerumas priklauso kokio tipo verstuves, sraigtinės, pusiau sraigtinės ir pan.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam kvernelendui eina specialios verstuvės(bent jau man taip sakė) kurios užverčia vagas gerai, vadinasi užgriebis nebūtinai 70, o idomu ar gerai ir ilgai laiko tas cilindras pirmo korpuso užgriebiui reguliuoti, man toks įspūdis kad pas mane lis kažkiek stumdosi, nors ir naujas plūgas :icon-redface:

kad nuo verstuviu neturetu labai priklausyti vagos plotis, jeigu noragas (žagrė) bus tik 55 cm pločio, tai verstuvė tikrai nepraplantins tos vagos. o va kaip klausia Viktorass ratu plotis 70cm, tai specialiai traktoriams su plačiomis padangomis, ant galinio korpuso dedamas vagos krasto atpjovejas, taip praplatina vaga ir nebereikia minti suartos dirvos.

tarp kitko vagu uzvertimo gerumas priklauso kokio tipo verstuves, sraigtinės, pusiau sraigtinės ir pan.

galeciau diskutuoti,bet tik laukia prie plugo,nes musu naujas kvernalando plugas tikrai daro platesnes vagas nei jusu minetas 55cm. musu traktoriaus padangu plotis 65cm ir ne velnio jis nemina vagos... ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nes musu naujas kvernalando plugas tikrai daro platesnes vagas nei jusu minetas 55cm. musu traktoriaus padangu plotis 65cm ir ne velnio jis nemina vagos... ;)

Tai pas patį verstuvės 28 nr., berods taip vadinas :eusa-think:

atrodo :eusa-think: per daug i ta nesigilinau,kol nereikia keisti ar panasiai tai ir tiksliai negaliu pasakyti...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam kvernelendui eina specialios verstuvės(bent jau man taip sakė) kurios užverčia vagas gerai, vadinasi užgriebis nebūtinai 70, o idomu ar gerai ir ilgai laiko tas cilindras pirmo korpuso užgriebiui reguliuoti, man toks įspūdis kad pas mane lis kažkiek stumdosi, nors ir naujas plūgas :icon-redface:

kad nuo verstuviu neturetu labai priklausyti vagos plotis, jeigu noragas (žagrė) bus tik 55 cm pločio, tai verstuvė tikrai nepraplantins tos vagos. o va kaip klausia Viktorass ratu plotis 70cm, tai specialiai traktoriams su plačiomis padangomis, ant galinio korpuso dedamas vagos krasto atpjovejas, taip praplatina vaga ir nebereikia minti suartos dirvos.

tarp kitko vagu uzvertimo gerumas priklauso kokio tipo verstuves, sraigtinės, pusiau sraigtinės ir pan.

pats, pone ,maisai pora terminu, tai arimo vagos plotis ir atartos vagos plotis, Arimo plotis nusistato, arba yra nustatytas pagal plugo konstrukcija nuo 35iki 50cm, o ataros plotis priklauso nuo verstuves ilgio ir reguliuojamo kampo (verstuves) Pvz, pas visus skutikus verstuvinius yra trumpos verstuves, pas juos ir atara siaura ,ciut platesnis ratas mina atarta dirva, o paimkim kvernelando ilgiausia verstuve ,tiksliai dabar neatsimenu bet kazkur eina iki 120cm tai tikrai, jei nedaugiau, aisku ji stovi kampu, Esu kasinejas artartas vagas, tai pastebejau kad atara yra padeta 1,5karto placiau nei aria noragas. tai pilnai tikiu ,kad tokio plocio padanga labai mazai mina vaga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei pas mane galinio traktoriaus rato plotis 70cm, tai geriausias varijantas placios verstuves? :eusa-think:

Ne plačios bet ilgesnes Kaip kvernelando tai jos žymimos 28 Nr.

Galvoju pirkti sena overuma 6k tai ten tiketis kad bus ilgesnes verstuves neverta. :eusa-think:

Tai taip iseina kad matysis kiekvienas vaziavimas :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei pas mane galinio traktoriaus rato plotis 70cm, tai geriausias varijantas placios verstuves? :eusa-think:

Ne plačios bet ilgesnes Kaip kvernelando tai jos žymimos 28 Nr.

Galvoju pirkti sena overuma 6k tai ten tiketis kad bus ilgesnes verstuves neverta. :eusa-think:

Tai taip iseina kad matysis kiekvienas vaziavimas :eusa-think:

Del overumo nezinau reikia pasiklausti tau specialistu kurie su tai buvo susidure

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą žmonėsms, kurie turi overum plūgus. Kaip ten situacija su atraminiu ratuku ? Mano nupirktame plūge kažkaip keistokai klibėjo, tai šiandien išardžiau. Nei įvorės, nei guolio... Toks vaizdas, kad metalas į metalą drožiasi. Kaip turi būti iš tikrųjų ? Nes jau turiu mintį perdaryti ant guolių visą šį reikalą . Nuo M412 paėmus priekinę stebulę originalaus ratuko skylės tinka 1:1, tik ašelė gaunasi menka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą žmonėsms, kurie turi overum plūgus. Kaip ten situacija su atraminiu ratuku ? Mano nupirktame plūge kažkaip keistokai klibėjo, tai šiandien išardžiau. Nei įvorės, nei guolio... Toks vaizdas, kad metalas į metalą drožiasi. Kaip turi būti iš tikrųjų ? Nes jau turiu mintį perdaryti ant guolių visą šį reikalą . Nuo M412 paėmus priekinę stebulę originalaus ratuko skylės tinka 1:1, tik ašelė gaunasi menka.

blogai, kad svedai pamego adatinius guolius deti.. ir i atpjovimo diskus, ir matyt tavo atveju tame rate stovi tokie.. jei atrodo kad metalas i metala droziasi.. jie ten labai ploni dedasi, todel jam subirus tau taip ir atrodo.. siaip cia tik pamastymas, nesu dar ardes pats..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą žmonėsms, kurie turi overum plūgus. Kaip ten situacija su atraminiu ratuku ? Mano nupirktame plūge kažkaip keistokai klibėjo, tai šiandien išardžiau. Nei įvorės, nei guolio... Toks vaizdas, kad metalas į metalą drožiasi. Kaip turi būti iš tikrųjų ? Nes jau turiu mintį perdaryti ant guolių visą šį reikalą . Nuo M412 paėmus priekinę stebulę originalaus ratuko skylės tinka 1:1, tik ašelė gaunasi menka.

jei plugas pakabinamas ir nevartomas tai orginalai ne adatinai guoliai stovi, o buna ašyje pusmėnulinis griovelis ir stebulėje toks pat pusmėnulinis. kai uzmauni stebule ant tos asies tai gaunasi jau apvalus takelis, i kuri, per stebules tepimo taska prikisa guolio šratų ir gaunasi guolis be aboimų. paprastas, bet siuo atveju drisciau pasakyti kad prastas padarymas. tai vienam plugui prisitekinau stebule ir pasidariau asi su konusiniais guoliais, ketvirti metai jokiu bedu daugiau ir jokio klkibejimo. o kitam plugui ta pati beda buvo, tai prikonstravau rusisko plugo rateli su visa stebule ir asimi, tai sis jau treti metai ir apkrovos ir nesvarumai jau nebaisus.

Galvoju pirkti sena overuma 6k tai ten tiketis kad bus ilgesnes verstuves neverta. :eusa-think:

Tai taip iseina kad matysis kiekvienas vaziavimas :eusa-think:

pasidomek overumo atsarginiu daliu kas prekiauja (owerumas pas mane vienas su normaliom sraigtinėm verstuvėm, tik ant galinio korpuso uzmontaves atpjoveja (jis kampu nupjauna vaga) ir puikaiusiai ariu su belarusu ir kirovinėm padangom gale, kasinėjau ir žiūrėjau ir nesumina nė kiek tie platūs ratai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet reikalingas kažkoks sprendimas. Ant ratuko apkrovos neturėtų būti daugiau, nei ant lengvojo automobilio vieno priekinio rato ? Net ir plūgo staigesnio nuleidimo žemėn atveju vistiek ratukas žemėn netrinktelna, į korpusus atsiremia :eusa-think: Man kažkaip menkai atrodo mano pasirinktos stebulės ašis... Arba lieka vienas variantas: daryti poliamidinę arba kaproloninę įvorę ir mauti ant tos ašies. Nes pati ašis jau gerokai apgraužta, o nei adatinių nei kokių šratinių guolių ten jau nei su žiburiu nerasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą žmonėsms, kurie turi overum plūgus. Kaip ten situacija su atraminiu ratuku ? Mano nupirktame plūge kažkaip keistokai klibėjo, tai šiandien išardžiau. Nei įvorės, nei guolio... Toks vaizdas, kad metalas į metalą drožiasi. Kaip turi būti iš tikrųjų ? Nes jau turiu mintį perdaryti ant guolių visą šį reikalą . Nuo M412 paėmus priekinę stebulę originalaus ratuko skylės tinka 1:1, tik ašelė gaunasi menka.

Turėta bedu... tai panaudota ta pati stebulė tik nupjautas jos vienas sonas aklinas ir ašies gale išgrežta skylė šplintui užkontruot kad, stebulė nesmuktu nuo ašies... ir sudeti berods du guoliai i stebule.. pora metu kaip dirbam kolkas laiko

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...