Jump to content

ka pirkt?


dirmukas

Recommended Posts

  • Atsakymai 65
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

  • po 2 mėnesių...

db nusprendziau kad jei pirkt tai reiktu arba alfa 156 arba a6 su c4 kebulu arba peza 406 kokiu 2000 m. kas geriausia butu is siu varijantu? :) man paciam tai kazkaip labiausiai dusia linksta prie a6 su 2,5 tdi motoriuku. intere kiek paziuriu tai uz 13000 lt galima visai padoria rast, o jei jau rimtai uzsiimt ieskot tai dar ir nusideret eina :P i ka patartumet atkreipt demesi renkantis viena is siu modeliu? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl Peugeot 406- turėjau ~2000m 2,0hdi ~80 kw. Tai įspūdžiai neblogi. Važiuoja mašina maloniai, tyliai, viskas ok. Bet... Pastovūs elektros gedimai:nebeveikia tas, grybauja anas... Galinė pakaba sudėtinga kažkokia, tai man pastoviai pareidavo. Na ir šiaip nepatikima: po manęs pažįstamas nupirko, tai daug problemų ir rimtesnių turėjo. Pažįstamas tokią pat turėjo, tai irgi dažnai gedo.

Dėl Audi A6 C4 kėbulu. Turėjau tokias 2. Abi buvo 2,5 tdi 103 kw, 6 pavaros. Viena buvo sedanas paprasta, kita karavanas quattro. Apie šias mašinas tik geri prisiminimai. :) Traukia neblogai, ekonomiškos, patikimos, pigus važiuoklės remontas. Na, apie tai jau kažkur rašiau. :D

Dėl AR 156- manau joje tėra tik vaizdas. neturėjau tokios, teko girdėt iš turinčių, kad gero nieko. Na ir pats manau, kad itališkų auto stiprioji pusė dizainas.

Dėl BMW 5. Dabar turiu 530d 04'. Važinėjau metus su 02' 525d. Mano išvados bendros abiems auto- malonus vairavimas, brangus išlaikymas. BMW turi kažką tokio... :) Na jie irgi turi savo bugu, bet neitin baisių: davikliai sproginėja ABS, kartais navi grybauja. Bet šiaip atperka kiti dalykai. :) Kiek girdėjau apie TDS senesniuosius, jie turėjo daugiau bugų.

Tai va tiek nuomonės. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

padoriai del rudijimo laiko visos masinos kol lietuvos auksarankiai prie ju neprikisa nagu, jei buvo dauzta, ta vieta kur sutvarkyta vienodai rudys tiek audi tiek opeliui, vienintelis privalumas opel pries audi bus tas, kad kai surudys opel tai i galva neimsi, vistiek visi zino, kad opelis rudyja :D
Čia apie rūdis ne šiaip iš pilvo, bet skaičiau žurnale švedų tyrimus. Bulka 1 ar 2 vieta su volvo dalinasi. O labiausiai rūdija ne opeliai (čia maždaug 10 metų mašinos), bet japonkės, ypač Tojota korola. Bet pagal gedimus japonkės jau pirmauja (mažiausia genda).
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka galit apie a4 patart? kazi geriau 1,9 ar 2,5 tdi variklis? del traukos tai aisku kad 2,5 o kaip visa kita? kaip ekploatacija? ir biski ne i tem db klausimas :D gal zinot kas noretu golfa 3 pirkt? :D 1,9 td universalas, zalias perlas, r16 ratai, xenonai, angel eyes lempos, skaidrus posukiai, langai visi niaukti amerikanska plevele, bukle nera ideali, bet technikine be kysiu praejau :) foto yra http://zemesukis.com/photogallery.php?photo_id=2588 lipdukai lengvai nusilupa :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka galit apie a4 patart? kazi geriau 1,9 ar 2,5 tdi variklis? del traukos tai aisku kad 2,5 o kaip visa kita? kaip ekploatacija? ir biski ne i tem db klausimas :D gal zinot kas noretu golfa 3 pirkt? :D 1,9 td universalas, zalias perlas, r16 ratai, xenonai, angel eyes lempos, skaidrus posukiai, langai visi niaukti amerikanska plevele, bukle nera ideali, bet technikine be kysiu praejau :) foto yra http://zemesukis.com/photogallery.php?photo_id=2588 lipdukai lengvai nusilupa :)

jei a4 tai ziurek su 1.9 varikliu ir su dviem raudonom, nes 2.5 jau eina V6 formos variklis ir kiek girdejau, nemazai problemu turi.

tiek kad 2.5 komplektuojami dazniausia su 6 pavaru dezem

tai irgi privalumas :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1,9 su dviem raudonom irgi nelabai vykes,del to vadinamas yra "pompaduzu" :D sako beveik nera jokio skirtumo tarp galios su viena raudona ir dviem raudonom (81kW ir 85kW).tas naujesnis variklis 1,9 su dviem raudonom,kur 96kW stovi,turi problema su oro srauto matuoklem,neretoj buna jinai parejus. o apie 2,5 V6 nekokie atsiliepimai,vien eksploatacines islaidos dideles.vien grandinems pakeist poros gabalu neuzteks :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1,9 su dviem raudonom irgi nelabai vykes,del to vadinamas yra "pompaduzu" :D sako beveik nera jokio skirtumo tarp galios su viena raudona ir dviem raudonom (81kW ir 85kW).tas naujesnis variklis 1,9 su dviem raudonom,kur 96kW stovi,turi problema su oro srauto matuoklem,neretoj buna jinai parejus. o apie 2,5 V6 nekokie atsiliepimai,vien eksploatacines islaidos dideles.vien grandinems pakeist poros gabalu neuzteks :)

siaip pas 2.5 V6 grandiniu nera, bet islaikymas lyginant su 1.9 dvigubai brangesnis 2 dirzai, 2 itempejai, beveik 2gubai tepalo pilti reik, kuro irgi sanaudos didesnes, tiek kad ergonomija kita pagalvok nera ten gaza paspaudus, eina kaip velnias... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimeli del masinos tai gal cia idesiu. Mano mamaite ture 87 mazda 323 automatas 1,5 motoriukas benzinas. Skundziasi, kad nei is sio nei is to uzgesta. Isedau pabandyt salta graziai uzsikure ir vaziavo bet prie ketvirtos sankrizos uzgeso. Uzkuriau kol laikau gaza virs 2000 sukasi palei 2000 pradeda trukciot kaip vienas cilindras nedirbtu jei paleidi zemiau 2000 uzdusta. Spaudziu stabdi ir gaza vienu metu taip pavyksta ijungti 1 pavara pradedu vaziuot abarotai 1500 vaziuoja negesta tik trukcioja. 2 pavara tie patys abarotai trukciojumo nebera D vaziuoju iki sekancios sankrizos tik stabdi spust ir uzgeso. Dar vienas simptomas nusaudo vakumo zarneles dabar kietai uzverzem bet vistiek kartais nuspjauna. Taigi klausimas kur praded ieskot variklyje, greiciu dezej, ar kurnors tarp ju'

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimeli del masinos tai gal cia idesiu. Mano mamaite ture 87 mazda 323 automatas 1,5 motoriukas benzinas. Skundziasi, kad nei is sio nei is to uzgesta. Isedau pabandyt salta graziai uzsikure ir vaziavo bet prie ketvirtos sankrizos uzgeso. Uzkuriau kol laikau gaza virs 2000 sukasi palei 2000 pradeda trukciot kaip vienas cilindras nedirbtu jei paleidi zemiau 2000 uzdusta. Spaudziu stabdi ir gaza vienu metu taip pavyksta ijungti 1 pavara pradedu vaziuot abarotai 1500 vaziuoja negesta tik trukcioja. 2 pavara tie patys abarotai trukciojumo nebera D vaziuoju iki sekancios sankrizos tik stabdi spust ir uzgeso. Dar vienas simptomas nusaudo vakumo zarneles dabar kietai uzverzem bet vistiek kartais nuspjauna. Taigi klausimas kur praded ieskot variklyje, greiciu dezej, ar kurnors tarp ju'

jei nusaudo vakuumo zarneles reiskia yra slegis, senesniu vakumas budavo jungiamas isiurbimo kolektoriuje. vakuumas reguliuoja ir kura ir degima jei neklytu. ziurek is kur pajungtas vakuumas ir kokiu budu ten atsiranda slegis. beje karbas ar purskalas ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Karbas o vakumas kad nepameluot ...(ten giliai po oro filtru net nelindau) paskambinsiu pasiklausiu

manau as tau tiksliai gedimo nenustatsiu bet as pradeciauieskot ko saudo vakuumas, gali buti kad degimas negeras, gal dirzelis persoko. bet faktas kad jei vakumas nera atskiras irenginys, o prijungtas prie isiurimo sistemos ten jokiais budais negali buti slegis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...