Jump to content

traktoriu chiptuning


M&M

Recommended Posts

Kokios galimybės pachiptiuninguoti John deere 8270R. Ką panašiai gautume rezultate :eusa-think: ir Kokia technologija naudojant. Reikalavimas- nepakenkiant garantiniam. Nagi meistrai laukiu pasiūlymų :eusa-think::eusa-shifty:

Salyginai labai mazos perspektyvos su jusiskiu: saugiai - apie 16-18Ag ir 35-40Nm sukimo. Mano poziuriu, realaus skirtumo nebus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios galimybės pachiptiuninguoti John deere 8270R. Ką panašiai gautume rezultate :eusa-think: ir Kokia technologija naudojant. Reikalavimas- nepakenkiant garantiniam. Nagi meistrai laukiu pasiūlymų :eusa-think::eusa-shifty:

Salyginai labai mazos perspektyvos su jusiskiu: saugiai - apie 16-18Ag ir 35-40Nm sukimo. Mano poziuriu, realaus skirtumo nebus.

Garantija - trys metai! Lysi i kompa?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios galimybės pachiptiuninguoti John deere 8270R. Ką panašiai gautume rezultate :eusa-think: ir Kokia technologija naudojant. Reikalavimas- nepakenkiant garantiniam. Nagi meistrai laukiu pasiūlymų :eusa-think::eusa-shifty:

Salyginai labai mazos perspektyvos su jusiskiu: saugiai - apie 16-18Ag ir 35-40Nm sukimo. Mano poziuriu, realaus skirtumo nebus.

:( Teks Fendt pirkti :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios galimybės pachiptiuninguoti John deere 8270R. Ką panašiai gautume rezultate :eusa-think: ir Kokia technologija naudojant. Reikalavimas- nepakenkiant garantiniam. Nagi meistrai laukiu pasiūlymų :eusa-think::eusa-shifty:

Salyginai labai mazos perspektyvos su jusiskiu: saugiai - apie 16-18Ag ir 35-40Nm sukimo. Mano poziuriu, realaus skirtumo nebus.

:( Teks Fendt pirkti :eusa-think:

o tai Tu tu JD arkliu kur badracioke sedi nepamirsai priskaiciuot? :D na tu arkliu kur protingais juos vadina :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As cia matau diskusija tik tokia, vienas apie ratus , kitas apie roges. Galingas dedi nuorodas apie lengvu automobiliu cipinima , kam to reikia?. Mums zemes vaikams ne. Baikit stumditis smelio dezej (mano masinyte grazesne, ne mano didesne) :icon-evil: ir is to vistiek nieko gero, jokiu konkreciu pavizdziu, jokios info is tokios diskusijos. Briedas kazkoks , moderatoriai atkreipkit demesi i tas nesamones.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.galingas.lt/deutz-fahr-agrotron-pirmasis

Gamykliniai parametrai:

110kW/150Ag/588Nm

Parametrai po programavimo:

145kW/195Ag/705Nm

Planuojamas kuro taupymas: 6-8%.

Finansinė pusė:

Analogiškas traktorius su galingesniu (apie200Ag) varikliu kainuoja ~50.000Lt brangiau.

Komplektuojant tuos pačius variklius su analogiškais mazgais, pagrindinis skirtumas lieka programinėje variklio įrangoje.

Mūsų darbas - iš variklio išgauti optimalius parametrus, išvengiant dirbtinai sukurtų programinių apribojimų

sis aprasymas kaip muilo burbulas, po programavimo telieka tik tiketi deklaruojama suprogromuota galia, skaitosi analogiskas traktorius 200 Ag, bet ta analogiska taip pat siulysit programuoti ir sakysit kad kitas analogioskas 250 Ag. Kiekvienas variklis turi savo nominaliaja galia, virs kurios joks programavimas nepakels iki saugaus variklio darbo. Manau pries lyginant mazesnios galios variklius su didesnes galios reiketu pirma sulyginti tu varikliu esminius techninius skirtumus del ko ju galia skiriasi, ar tik del softo ar is esmes del kito variklio ar atskiru jo daliu :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.galingas.lt/deutz-fahr-agrotron-pirmasis

Gamykliniai parametrai:

110kW/150Ag/588Nm

Parametrai po programavimo:

145kW/195Ag/705Nm

Planuojamas kuro taupymas: 6-8%.

Finansinė pusė:

Analogiškas traktorius su galingesniu (apie200Ag) varikliu kainuoja ~50.000Lt brangiau.

Komplektuojant tuos pačius variklius su analogiškais mazgais, pagrindinis skirtumas lieka programinėje variklio įrangoje.

Mūsų darbas - iš variklio išgauti optimalius parametrus, išvengiant dirbtinai sukurtų programinių apribojimų

sis aprasymas kaip muilo burbulas, po programavimo telieka tik tiketi deklaruojama suprogromuota galia, skaitosi analogiskas traktorius 200 Ag, bet ta analogiska taip pat siulysit programuoti ir sakysit kad kitas analogioskas 250 Ag. Kiekvienas variklis turi savo nominaliaja galia, virs kurios joks programavimas nepakels iki saugaus variklio darbo. Manau pries lyginant mazesnios galios variklius su didesnes galios reiketu pirma sulyginti tu varikliu esminius techninius skirtumus del ko ju galia skiriasi, ar tik del softo ar is esmes del kito variklio ar atskiru jo daliu :eusa-think:

dazniausiai - skiriasi tik softas. paimkim fendt 927 ir 936. idendiska viskas, o kumeliu skirtumas apie simta. ir kainoj yra skirtumas, daug didesnis, nei softo perrasymo kaina (nelegaliai).

tas pats ir su kitu spalvu traktoriais.tarkim galios diapazonas 165-225 ag, skiriasi tik galines pakabos kelimo jega. motoras, deze, tiltai - identiski...

vat cia ir iskyla klausimai - o kam moket brangiau????

beje, galingo bajeris, kad is 936, galima 400 su kapeikom, kumeliu isspaust, prajuokino.... gal uztektu EGR voztuva uzblokuot,kas damestu 10-20 kumeliu, nes dezes remontas - labai brangi procedura....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu ar tikrai identiska pas fendt 927 ir 936, pradejus giliau listi i detaliu katalaga pasimato tikri skirtumai, kai skiriasi stumokliai, svaistikliai o ant galo ir kitoks siurblys stovi

Pritariu siai nuomonei. Nes jau tikrai netikiu kad vien softo pagalba butu isgaunami tokie skirtumai. Gal variklio blokas ir panasus, bet skirtumu tikrai yra ir turi buti. :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik taip atrodo jog broliai yra identiski dviniai :icon-wink: , kad ir toks pavizdis caseih magnum 310 ir 335. Pasirodo neuztenka 310 pacipinti viem motora , reikia dar ir dezej sankabeliu spaudima sukelti. Manau giliau pasiknysus dar daugiau skirtumu gausis netik dezej bet ir hidraulikoj ir dar bala zino kur :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

beje, galingo bajeris, kad is 936, galima 400 su kapeikom, kumeliu isspaust, prajuokino.... gal uztektu EGR voztuva uzblokuot,kas damestu 10-20 kumeliu, nes dezes remontas - labai brangi procedura....

Dede Raimi, ar galetumete paaiskint EGR voztuvo veikimo principa, kada jis uzsidaro, kada atsidaro, kokiais tikslais jis naudojamas?

Ir prie to pacio, gal jus galit atsakyt i mano klausima: ar galima 922 padrutint iki 936, keiciant tik programa?

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

o jei trumpai kas nesprechina angliskai tai EGR pagalba grazinama dalis ismetamuju duju atgal sudegt, ko pasekoje mazeja ismetamu tersalu ir padideja variklio naudingumas, nes nesudeges kuras grizta atgal ir tt o pastraipos pabaigoje kalba apie galingo minetus DPF.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek zinau imant pavyzdi JD 6030 modeliu gama tai tarp 6630 ir 6930 skirtumas tik 20ag varikliai vienodi bet va sankabeles jau skiriasi dydziu....

Nevisai taip, powerquad deze ta pati, sankabeles tos pacios, bet pas 6930 "traction cluch" turi vienu diskeliu daugiau. Taciau range box'ai ir galiniai tiltai skiriasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai atsiprašau tų kieno rimtus pranešimus ištryniau nes buvo ne visai į temą (ant karštūju papuolė) glingas.lt užsidirbo tris perspėjimus, manau ir misla, dyras, bsaulius nusipelno po vieną (už stilių) raimisx likimą aptarsim tarp moderatorių.

Dabar tema jūsų galit tęsti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
geriausiai chipint bielkiu paprasta uzmeti turbina intercoleri comon rail kuro sistema ir dar visokiu nesamoniu ir is 80 arkliu butu 120 gal net 130 :D

...paskui perpurtai deze, tilta po sunkesniu darbu, pasirupini atsargom , kad butu po ranka , alukininis velenas, dezes veleneliai, guoliai ivairus krumpliaraciai. Galu gale apmastai ar nevertejo iskart nusipirkti ta 120ag jau gatavai padaryta is gamyklos :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...