Jump to content

traktoriu chiptuning


M&M

Recommended Posts

drysciau papriestaraut, kas del vairuotojo,anksciau kai varikliai neturejo ivairiu ribotuvu tai jo, buvo galima ji uzpjaut, o dabar? apsuku nesukelsi,dumais nesipilia, vienu zodziu variklis guminis bet vaziuoja ir jo kazko neisprievartausi, va po Jusu reguliavimu, tai jo, kas duos garantijas ir nes atsakomybe apie variklio ilgaamziskuma, ar jau jus dabar pratinat klientus prie tos minties kad ne taip traktoristas GAZA paspaude.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Priestarauti galima viskam, taciau pasikartosiu, jog pagrindine ribojimu ir gerokai nuslopintu galingumu priezastis - emisijos normos ir rinkodara. Kur kas pigiau islaikyti "software" inzinieriu komanda nei nuolat gaminti techniskai skirtingu varikliu versijas ;)

Tada pabandom paskaiciuoti ar apsimoka :) Pvz kiek butu galima pakelti (procentaliai arba AG) galinguma Fendt 820 Vario ir kiek tas malonumas kainuotu :). Galima ir i PM jei paslaptis :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Priestarauti galima viskam, taciau pasikartosiu, jog pagrindine ribojimu ir gerokai nuslopintu galingumu priezastis - emisijos normos ir rinkodara. Kur kas pigiau islaikyti "software" inzinieriu komanda nei nuolat gaminti techniskai skirtingu varikliu versijas ;)

Tada pabandom paskaiciuoti ar apsimoka :) Pvz kiek butu galima pakelti (procentaliai arba AG) galinguma Fendt 820 Vario ir kiek tas malonumas kainuotu :). Galima ir i PM jei paslaptis :)

Yra kainininkas jų puslapyje. Tam Fendtui prisidėtų 52AG (+25%), o kainuotų 470 eurų :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Priestarauti galima viskam, taciau pasikartosiu, jog pagrindine ribojimu ir gerokai nuslopintu galingumu priezastis - emisijos normos ir rinkodara. Kur kas pigiau islaikyti "software" inzinieriu komanda nei nuolat gaminti techniskai skirtingu varikliu versijas ;)

Tada pabandom paskaiciuoti ar apsimoka :) Pvz kiek butu galima pakelti (procentaliai arba AG) galinguma Fendt 820 Vario ir kiek tas malonumas kainuotu :). Galima ir i PM jei paslaptis :)

Yra kainininkas jų puslapyje. Tam Fendtui prisidėtų 52AG (+25%), o kainuotų 470 eurų :D

Na gal tegul specialistas atsako....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm :) Na, kainininka (tegu ir angliska) as idejau dviejose matomiausiose tinklalapio vietose :)

Pacituoju jau anksciau kito forumisto rasta info: Minetam modeliui - apie +52AG (+25%), kaina 470 eurų + PVM (sito galbut ir nepastebejote). PVM zinoma, ne italiskas 20%, o musiskis, 19% (kol kas).

Jums leidus, dingstu savaitei atostogoms. Galima juk 7 dienas per vasara pabandyt pailseti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galingas.lt nebijot, kad stalių užrūstinsit :lol: Tuoj dar apie vieną firmą laikraščiai rašys ir teismais skambės.

P.S. Pasitaisiau :icon-wink:

Nu ir jumorelis rytinis :) Dirbdamas legalu darba, mokedamas mokescius, investuodamas ir sulaukdamas geru klientu atsiliepimu, teismu ir lietuvisko pavydo nebijau :) Negirdejau nei vieno atvejo, kad Europoje ar JAV masinu programuotojai butu paduoti i teisma :) Perrasymo irangos gamintojai - galbut, bet cia jau korumpuotu gamyklu inzinieriu ir ju darbdaviu problema problema. Uzuodziu kazka nedraugisko, bet mes gi Lietuvoj, zinoma ;)

Siaip ar taip, turiu dar visa diena ir grizes mielai paskaitysiu apie "firma, apie kuria rase laikraciai ir skambejo teismai" :D Jei nesunku, patikslinkit informacija.

p.s. - pasitaisau del 820 Fendt'u: del pavaru dezes kaitimo ir nesamoningu sanaudu po galingumo kelimo suzinosiu gryzes. Sitos informacijos neturejau, reik patikrint.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galingas.lt nebijot, kad stalių užrūstinsit :lol: Tuoj dar apie vieną firmą laikraščiai rašys ir teismais skambės.

P.S. Pasitaisiau :icon-wink:

Nu ir jumorelis rytinis :) Dirbdamas legalu darba, mokedamas mokescius, investuodamas ir sulaukdamas geru klientu atsiliepimu, teismu ir lietuvisko pavydo nebijau :) Negirdejau nei vieno atvejo, kad Europoje ar JAV masinu programuotojai butu paduoti i teisma :) Perrasymo irangos gamintojai - galbut, bet cia jau korumpuotu gamyklu inzinieriu ir ju darbdaviu problema problema. Uzuodziu kazka nedraugisko, bet mes gi Lietuvoj, zinoma ;)

Siaip ar taip, turiu dar visa diena ir grizes mielai paskaitysiu apie "firma, apie kuria rase laikraciai ir skambejo teismai" :D Jei nesunku, patikslinkit informacija.

p.s. - pasitaisau del 820 Fendt'u: del pavaru dezes kaitimo ir nesamoningu sanaudu po galingumo kelimo suzinosiu gryzes. Sitos informacijos neturejau, reik patikrint.

Taip ir nesupratau, ar jus ECU perprogramuojat, ar power boxus montuojat?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek kainuotu valtra n111 eh cr programavimas ir kiek arkliu ir niutonu atsirastu ? gal jus galit ir ribotuva nuimt greicio nes dabar variklio apsukos 1900 o greitis 42 .

Nepykit kad pasikartoju, bet kainininkas yra http://www.galingas.lt/traktoriu-chiptiuningas

Valtra N111 (90kW) pokyciai - apie 31Ag, sukimas ~ +25%. Realiai manau tarp 20 ir 25%.

Jie pas mus kol kas neprogramuojami, todel greicio ribotuvai bus savo vietose :) Kaip bus veliau - nezinau. Specifine sritis, neskubedami viska statom i savo vietas. Cia daug nepriskubesi, o bet kokiai perrasymo irangai svaistyti pinigus - ne pats geriausias metas. Ne su viena praeityje teko skaudziai pasimokyti, kai perrasant kiekviena naujesni kompa atsiranda po nauja zila plauka. O po nesekmingo perrasymo visi 5 turbut :)

Su lengvosiom masinom kitaip. Joms programuoti naudojam bene brangiausia, bet tikrai patikima iranga. Zemes ukio technikai, ypac naujausiu metu - pagrinde kol kas tik pajungiami moduliai. Jie niekada nebus tokiam pat lygyje kaip pilna variklio programos korekcija, bet turi savo pliusu, ir nemazu. Dimsport Rapid pagrindinis privalumas - ne tik auksta kokybe, bet plius galutinis kalibravimas, ko negali pasiulyti kiti gamintojai (nenoriu diskusijos paversti reklamine kampanija, pasistengsiu nutyleti tokius dalykus).

Vystau minti nagingesniems technikos turetojams su siokia tokia nuolaida siulyti "susimontuok pats" modeli, tik nesugalvojam, kaip daryti su kalibravimu po montavimo.

Viskas, manes savaitei nera. Grazaus oro ir cia!

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek kainuotu valtra n111 eh cr programavimas ir kiek arkliu ir niutonu atsirastu ? gal jus galit ir ribotuva nuimt greicio nes dabar variklio apsukos 1900 o greitis 42 .

Nepykit kad pasikartoju, bet kainininkas yra http://www.galingas.lt/traktoriu-chiptiuningas

Valtra N111 (90kW) pokyciai - apie 31Ag, sukimas ~ +25%. Realiai manau tarp 20 ir 25%.

Jie pas mus kol kas neprogramuojami, todel greicio ribotuvai bus savo vietose :) Kaip bus veliau - nezinau. Specifine sritis, neskubedami viska statom i savo vietas. Cia daug nepriskubesi, o bet kokiai perrasymo irangai svaistyti pinigus - ne pats geriausias metas. Ne su viena praeityje teko skaudziai pasimokyti, kai perrasant kiekviena naujesni kompa atsiranda po nauja zila plauka. O po nesekmingo perrasymo visi 5 turbut :)

Su lengvosiom masinom kitaip. Joms programuoti naudojam bene brangiausia, bet tikrai patikima iranga. Zemes ukio technikai, ypac naujausiu metu - pagrinde kol kas tik pajungiami moduliai. Jie niekada nebus tokiam pat lygyje kaip pilna variklio programos korekcija, bet turi savo pliusu, ir nemazu. Dimsport Rapid pagrindinis privalumas - ne tik auksta kokybe, bet plius galutinis kalibravimas, ko negali pasiulyti kiti gamintojai (nenoriu diskusijos paversti reklamine kampanija, pasistengsiu nutyleti tokius dalykus).

Vystau minti nagingesniems technikos turetojams su siokia tokia nuolaida siulyti "susimontuok pats" modeli, tik nesugalvojam, kaip daryti su kalibravimu po montavimo.

Viskas, manes savaitei nera. Grazaus oro ir cia!

Kas tas kalibravimas po montavimo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas rytas.

Turiu dar visa valanda, tai vietoj pusryciu nesusilaikiau neuzsukes pas jus. :)

Atsakau i keliskart konkreciai uzduota klausima, kuri lyg ir atsakiau, tik galbut ne visiskai tiesiai: siai dienai galim tik montuoti galingumo modulius.

Tuo paciu metu renkames is skirtingu perrasymo irangos gamintoju ir analizuojam, kurie kompai turi didziausia paklausa, kuri iranga bus stabiliausia naudojant ir t.t. Kitaip sakant, niekur neskubam, bet rezultate manau bus taip, kaip yra dabar su lengvesnio transporto varikliais: nesiulom ir neislaikom nieko nereikalingo, neturim per dideliu patalpu ir t.t., bet kas liecia daromu programu kokybe ir naudojama iranga, toj vietoj netaupom ir siulom tik auksciausios kokybes programini darba (programu sudarymo procese dalyvauja vokieciai).

Originali ir patikima iranga kainuoja labai nepigiai, todel bet ko skubedami nesusipirksim - uz kiekviena nereikalinga pirkini juk moka klientas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turbut arkliai grazesni ir tvirtesni priauga softa perasius , nei statant chipbox'a :D , nors reiktu tiksliau pasiziuret ka Vitoldas ( sorry jei maisau) siulo ir kas ten tam moduli stovi, ir siaip perasinejant tam tikru niuansu yra, kaip pvz sisu naudojamas id modulis, tai kazi ar kam kiltu ranka softa ant pabandymo :D ipust ir paziuret kas gausis :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turbut arkliai grazesni ir tvirtesni priauga softa perasius , nei statant chipbox'a :D , nors reiktu tiksliau pasiziuret ka Vitoldas ( sorry jei maisau) siulo ir kas ten tam moduli stovi, ir siaip perasinejant tam tikru niuansu yra, kaip pvz sisu naudojamas id modulis, tai kazi ar kam kiltu ranka softa ant pabandymo :D ipust ir paziuret kas gausis :D

ipac zinant jo kaina :D nors lyg su naujesniu softu jis pasidaro kaip ir nebereikalingas jei neklystu :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...