Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Kaip idomiai rusas apchatke reikalauja dirbti lengvus darbus pirmose 100mt kazkur i skaicius nesigilinam.... o vakarietis reikalauja pirmom darbo valandom varyt kaip priklauso su gera apkrova...... :eusa-think::eusa-think::eusa-think:

Kazin kiek ten tiesos nes nauja masina vakarietiska perkant ir rekomenduoja nevirsijant 3000 variklio sukiu nuvaziuot 10000km esme tame kad kas nauja tai ir negali perplest.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

i pluga iskart nekinkau, bet mazumele tusciom pasivazinedavau ir prie nesunkiu darbu, del to kalenimo pusdieni tusciom tai mano nuomone kategoriska

tevas tai pagazuoja vis kas koki pusvalandi. Sake, kad negalima tusciais ilgai birbint. Musu ne belarusas, bet ideja turetu panasi buti. Keleta valandu taip padirbo variklis, po to dar pravaziavau galiuka puse gazo. Tai tikriausiai gerai darom ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tuščia eiga dirbant apdega stumokliai, žiedai ir cilindras, neprisidirbusiam tai ypač opu. 20l kuro tuščia eiga, manau, daugoka, o pora ar penketa - nepakenks. Sūkių daug iškart duot irgi reikėtų vengt, prideginsit stumoklius, momentaliai tepalai pajuoduos.

Kas dėl pridirbimo šaltam, tai būtų gerai jei grupė kokybiška. Tada išties geriau prisidirba, o šiaip tai dirbu iškart lengvus darbus, nesicackinu labai, tai vėl gi dėl remontinės grupės (ar, pavadinkim, mažiau kokybiškos). Labai abejoju ar yra pirkt tokios pat kokybės kokia eina eksportiniams variantams. Naują eksportinį tikrai labiau pasaugočiau.

Draugelis labai kruopščiai pridirbinėjo grupę šaltai, saugojo, o gavosi šnipštas, pora metų ir nebėr kompresijos. Kokybė lieva, kaip ir diduma detalių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, nors 1977m metu daug neturejau, bet puikiai pamenu, ka dare tevas, nauja 52 gaves.

pirmiausia - uzdejo tiesu vamzdi, ir gryzes namo, tuscia eiga bent 2 ar 3 dienas prabirbe... motoras dirbo kaip laikrodukas - starterinis priedo, rudeni cukriniu kombaina traukdavo. apie 8 metus, gal daugiau, vaziavo su tuo motoru, paskuj 80 nauja idejo - kolukis 10 nauju motoru parsiveze, tai vienas motoras ir dabar be remonto dar vaziuoja...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausima. remontavom mtz82, keitem indeklus, voztuvus pritrynem.bet db neina prasukt alkuninio veleno.kame saknys?

Šimtą kart rašiau neskubėt o žiūrėt. Teisingai ydėtas velenas y pagrindinius ydėklus ir iki galo užveržus prasisuka ranka. renki švaistiklinius vėl užveržus turi kuo laisviausiai stumdytis švaistiklis truputį y šonus ant kakliuko. Priežasčių gali būt šimtai pradedant šlifavimu brokuotom dėtalėm ir baigent žioplių gaudymu. Užtenka atraminius pužiedžius kita puse ydėt užveržus jau neprasuki.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Linko kaimyno mtz motoras...

kadangi jis kitos texnikos specas - teks ardyt man...

ryt pradesiu ... versijos 3

1. luzes velenas.

2. issisuxarines voztuvas

3. bus tikroji .

cituoju save, bet kitaip neiseina...

motora paleidau, nors dar keliu smulkmenu truksta....

o atsitiko stai kas - atsisuko svaistiklio kakliuko verzle, kitas varztas nutruko su svaistiklio gabalu.

rezultate - sudauzytas stumoklis, gilze, koromislu asies laikiklis (voztuvai gavo per galvas), indeklai. velenas kaip ir sveikas. nedaug truko, kad but pramustas karteris...

:eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...