Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Prieš 6 valandas, lauztuvas pranešimas:

O ar ce taip blogai tureti  1 ant laisvu esant karstam varikliui? 

cia visiem skirtingai.. vienam mazas slegis normalu esant karstam varikliui, kitas sako kad nekazka po variklio rinkimo praejus 500 moto/h, dar sekanciam poste kas nors uzgiedos kam reikalingas didesnis slegis, jei tepasi esant mazam slegiui ir taip be galo.. :)

pas mane pati 10w40 tepalas ir kaip minejau saltas ant letu apie 4 bar.  o stipriai padirbejus ant laisvu laiko 1 su biski, ir nesuku galvos del to. Sekancia diena uzsivedi ir vel taip pat

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Realiai , pačiam varikliui iš to vožtūvų veržimo jokios naudos . System turi but sureguliuota pagal variklio konstruktyvą , taip kaip numatyta gamintojo :  temperatūra 80C , tepalas pagal sae 30 ,  siurblio apsauginis vožtuvas 7,5-8 atm , praleidimo(manometras kabinoj) 2,5-3,5 atm . Dirbant ir dylant varikliui , spaudimas kūrį rodo kabinos manometras ir duoda realią info apie jo būklę , su ta sąlyga jog prie vožtūvų jokie specai nagų nebus prikišę :D . Slėgio kritimas mažiau 0,8 atm neleistinas . Teisingą alkūninio veleno guolių darbą užtikrina tarpelis pačiam guolį  ir alyvos sudaromos plėvelės storis + jos tvirtumas , o slėgio kėlimas veržiant vožtuvus šitų parametrų nekeičia niekaip :eusa-naughty: .  Atsitikus taip jog spaudimas mažas a remontuotis nėr čieso , teisingiausiai būtų pakelt slėgį per pačios alyvos klampą . Pakinta ir jos sudaromos plėvelės storis , kas ir užtikrins kūriam laikui veleno guolių darbą . Dar galima padidint esamo tepalo plėvės atsparumą , bet tai jau atskira tema , galinti sukelt nereikalingą burbuliacija  :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 7 valandas, sole pranešimas:

Tas reguliavimas realiai duoda kokios naudos, ar tik kad kabinoj slėgį rodo didesnį?

pagalvok pats, kam tas reguliavimas isvis itaisytas ? tiesiog nusipirkus ar tai centrifuga nauja ar ta pati filtro kronsteina ten nezinia kas ir iki kiek atreguliuota,  tai nusipirkus ir pasikoreguoji. Nejaugi pasikeites tokia detale pamatysi kad vos to slegio tera pulsi keisti alkunini su indeklais neva del sudilimo ? Nekalbu apie tuos barskancius ir pribaigtus variklius kur tikrai reikaligas remontas ir joks voztuvo reguliavimas nieko nepakeis

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Baltarusis darė pakeitimus programoj 1025.5 mtz, paklausiau ar ne per žemas tepalo spaudimas 2,2-2,4 prie 1,6-1,8k apsukų kai važiavom išbandyt prikabinę kultivatorių, tai parodė kad pas jį kompe rodo virš 3 spaudimą tuo metu. Taip ir nesupratau iki galo kodėl taip yra, nes jau rusų kalbą primiršau. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 minutes , sole pranešimas:

Baltarusis darė pakeitimus programoj 1025.5 mtz, paklausiau ar ne per žemas tepalo spaudimas 2,2-2,4 prie 1,6-1,8k apsukų ........

Nu a kodėl nori to didesnio spaudimo ? Tavajam mtzoke turbina ir tepalo filtras , prie tokio spaudimo pirmoji ilgiau sandarumą įšlaikys antrasis mažiau šiukšlių į karterį varys  . Jei laisvom kokį pusantro laiko , viskas norm sakyčiau .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 17 minutes , wydas63 pranešimas:

Greičiausiai taip ir buvo  ... , bet ale ir kantrus rupužė :eusa-think: , po triejų metų tiktais susirūpino . :D

Išputė........ Šiaip iki remonto kad datraukčiau prieš pernykštę rudeninę sėją ir aš vožtuvą truputį paveržiau, slėgis kilstelėjo, nors problema buvo įndėkluose. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 21 valandas, wydas63 pranešimas:

Prasukukt 500mot/val ir tūrėt "1" .... , rezultatas tiesiog puikus :D

O kad mes nezinom koks tas spaudimas buvo iskart po remonto. Gar ir tebuvo toks, tik dabar sugalvoju pasigerinti

As jau kokius penkis metus ar daugiau su tokiu slegiu gyvenu. Vis uzeina noras pasigerint bet kiek visur paskaiciau, pazejau youtube tai esme ne tuose voztuvuose (aisku jei jie neisdile ir nepastrige). 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 11 valandų, kestasxxxl pranešimas:

Išputė........ Šiaip iki remonto kad datraukčiau prieš pernykštę rudeninę sėją ir aš vožtuvą truputį paveržiau, slėgis kilstelėjo, nors problema buvo įndėkluose. 

jeigu vos suktelejus slegis kilstelejo tai dar dideles bedos nera, kitas variantas kai viska "uztempi" o spaudimo neber, tada amen. Prie problemu prisideda ir skirstymo velenelio ivoriu bukle, apacioj tiek galvos virsuj, siurbliuko buklė, plius reguliavimo voztuvo korpuse esantis isdilimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...

Sveiki susidūrėm su tokia situacija darėm variklio kapitalinį D245 ty keitėm grupę,  galvą šlifavom, siurblį reaguliavom ir purkštukus dabar kaip ir viskas gerai būtų ir kuriasi ir traukia, bet per oro filtą eina garsas lyg muštų kompresiją atgal. Kas galėtų būt su vožtuvais kažką pridirbo šlifuotojai, nes buvo liepta patikrint?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 1 valandų, belarus52 pranešimas:

Sveiki susidūrėm su tokia situacija darėm variklio kapitalinį D245 ty keitėm grupę,  galvą šlifavom, siurblį reaguliavom ir purkštukus dabar kaip ir viskas gerai būtų ir kuriasi ir traukia, bet per oro filtą eina garsas lyg muštų kompresiją atgal. Kas galėtų būt su vožtuvais kažką pridirbo šlifuotojai, nes buvo liepta patikrint?

Kazkurio cilindro isiurbimo voztuvas blogai sureguliuotas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 3 valandas, belarus52 pranešimas:

Sveiki susidūrėm su tokia situacija darėm variklio kapitalinį D245 ty keitėm grupę,  galvą šlifavom, siurblį reaguliavom ir purkštukus dabar kaip ir viskas gerai būtų ir kuriasi ir traukia, bet per oro filtą eina garsas lyg muštų kompresiją atgal. Kas galėtų būt su vožtuvais kažką pridirbo šlifuotojai, nes buvo liepta patikrint?

Klausimas kokie meistrai, ar vožtuvų sėdynę normalią padarė, ar šiaip patrynė tuos pačius ir fsio. Suk motorą su raktu ir pajausi, ar visi cilindrai gerai vienodai kompresiją laiko. Aš po YAMZ236 kapitalinio sukant su raktu turiu sustot per kiekvieno cilindro mirties tašką, kol kompresija atsileis, nes neina prasukt. O prieš kapitalinį tik du cilindrai panašiai kompresiją laikė. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...