Povilas Paskelbta Birželio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2014 Palauk kol žiedai prisidirbs. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Birželio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2014 Voztuvo koto ir yvores bukle , irgi svarbu , ypac ileidimo . Ziurejot ,norm ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belarus52 Paskelbta Birželio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2014 Palauk kol žiedai prisidirbs. jau jis dirbo visa diena beveik ir taspats Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Birželio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 30, 2014 Bet ir ant gilziu C raide ir ant stumokliu Cicia pagal viska tai taip ir turi buti-teoriškai,bet pas mus dauguma tarp ju ir aš T-40 keiciau taip gilzos M stumokliai C ir viskas labai normaliai ,tik patariama toki remonta daryti rudeni ,kad pakol prisidirba viskas neperkaitintum Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
automalonumas Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Sveiki visi,tiksliai neatsimenu bet kazkur cia esu mates kad zmones kazkokiu tepalu sutepdavo galvutes tarpine kad ji geriau laikydavo.gal zinot kuo? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Sveiki visi,tiksliai neatsimenu bet kazkur cia esu mates kad zmones kazkokiu tepalu sutepdavo galvutes tarpine kad ji geriau laikydavo.gal zinot kuo? "Senais ciesais" , teko matyt kad sutepdavo , grafitiniu tep. , kad sekantį kartą imant galvutę , lengviau pašalinti seną tarpinę . Bet gal to nedaryk , nes aš taip sutepes buvau , variklio tąkart neuzvedziau , trūko kai kurių detalių , kai po kelių savaičių susiruosiau uzkurimui , pagalvojau kad nepamaišytų perverzt galvą . Rezultate tarpine išspaudė , visa buvo suminkstejus , nuo šiol jokių tepimu . Gal Pats apie kokį kitą sutepima girdejot ? , aš tik tą tezinau . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Purškiamu variu purškia, kad geriau užpildytu nelygumus jei pakorėjimų yra. Bet geriau nušlifuot ir neužsiimt eksperimentais. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gunia Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 kaimyno MTZ pucia antifryza ir radiatoriaus...pakeitė tarpine (galvojo joje bėda) nepadeda.. kas dar? trukusi galva? trukusi cilindra? antifryzo i tepalą nevaro..i cilindras per naktį nepribėga.. Imti galva ir vežti tikrinti...gal galimas koks vidinis trukimas? Vienam buvo trukus cilindra prie viršaus bet tad jam pribėgdavo vandens i vidu.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Vienas iš variantų - būna trūkusi gilzė, ties ta vieta kur prasideda suodžiai ant gilzės viršaus. Viršutinio žiedo viršus. Kol pirmą kartą radome, pakeitėme dvi tarpines be reikalo. Jokio pribėgimo į gilze net antifryzo nebuvo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
automalonumas Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Vyrai,pas mane beda biski kitokia.Lengvajam dyzeliniam automobiliui (common rail sistema) per purkstukus varo kompresija i lauka...purkstuku saibos naujos.beda tame kad negaliu stipriai ju priverzti,labai silpni varztai ir sriegio vietos,nes galva tai aliumine ir matosi ne karta sukineta.Ir mastau ka daryt,baisu perverzt,tai gal kazkuo patepus padetu kazkiek siu reikalu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gunia Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Vyrai,pas mane beda biski kitokia.Lengvajam dyzeliniam automobiliui (common rail sistema) per purkstukus varo kompresija i lauka...purkstuku saibos naujos.beda tame kad negaliu stipriai ju priverzti,labai silpni varztai ir sriegio vietos,nes galva tai aliumine ir matosi ne karta sukineta.Ir mastau ka daryt,baisu perverzt,tai gal kazkuo patepus padetu kazkiek siu reikalu. koks čia auto?..kad žinotume ko nepirkti.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gunia Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Vienas iš variantų - būna trūkusi gilzė, ties ta vieta kur prasideda suodžiai ant gilzės viršaus. Viršutinio žiedo viršus. Kol pirmą kartą radome, pakeitėme dvi tarpines be reikalo. Jokio pribėgimo į gilze net antifryzo nebuvo. ko gero realiausias variantas...kai išardys bus matyti.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
automalonumas Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Mercedes benz A170 2000m.2 purkstukus laiko svirtis ,kuri prisukta varztu ant 10 (sriegis M6) puikus sprendimas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 Mercedes benz A170 2000m.2 purkstukus laiko svirtis ,kuri prisukta varztu ant 10 (sriegis M6) puikus sprendimas Po kiekvieno purkštukų ištraukimo reikia pataisyti šaibos vieta galvutėje spec reiboriumi. Tada tikrai neleidžia. Bet ši, prapūtimo pro šoną, situacija turi ir pliusą, bent purkštukai išsiima lengvai Stipriau perveržiant ištraukia sriegį iš galvutės. Tenka pakeisti į 8 x6 mm špilką. Viskas būtų chuinią, jeigu nereikėtų išardyti pusės priekio kol pasieki purkštukus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Spalio 30, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 30, 2014 kaimyno MTZ pucia antifryza ir radiatoriaus...pakeitė tarpine (galvojo joje bėda) nepadeda.. kas dar? trukusi galva? trukusi cilindra? antifryzo i tepalą nevaro..i cilindras per naktį nepribėga..Imti galva ir vežti tikrinti...gal galimas koks vidinis trukimas? Vienam buvo trukus cilindra prie viršaus bet tad jam pribėgdavo vandens i vidu.. Kažkada turėjom panašia bėda, pakeitus tarpines pūsdavo i radijatoriu, keitėm gal tris kartus, paskutini karta kai keitėm tai dar papyldomai dėjom tokius baltus plastmasinius žiedus (lytagroi pirkom su tarpine) nuo to karto nustojo pusti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
no-dj Paskelbta Lapkričio 16, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2014 Sveiki, kad nekurti naujos temos klausiu cia. MTZ 50 vanduo buvo uzsales. I gilzes per tarpine vandens buvo prieje ir stumokliui pakilus iki auksciausio tasko nebejo daugiau variklio prasukti. Atitirpus nesunkiai uzsikure, bet per alsuokli ir matuokle tepalai vaziuot pradejo. Galva buvau nuemes visualiai viskas tvarkoj atrodo, gilzes stumokliai irgi. Matosi tik kuriuose vietose tarpyne buvo prakalta, pajuode. Tarpyne pakeiciau nauja, bet uzkurus vistiek pucia tepala upeliu. Per kuria vieta gali pusti i karteri. Per ziedus, ar voztuvai? Gal dar kur? Reikia jusu pamastymu. Aciu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Lapkričio 16, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2014 Sveiki, kad nekurti naujos temos klausiu cia. MTZ 50 vanduo buvo uzsales. I gilzes per tarpine vandens buvo prieje ir stumokliui pakilus iki auksciausio tasko nebejo daugiau variklio prasukti. Atitirpus nesunkiai uzsikure, bet per alsuokli ir matuokle tepalai vaziuot pradejo. Galva buvau nuemes visualiai viskas tvarkoj atrodo, gilzes stumokliai irgi. Matosi tik kuriuose vietose tarpyne buvo prakalta, pajuode. Tarpyne pakeiciau nauja, bet uzkurus vistiek pucia tepala upeliu. Per kuria vieta gali pusti i karteri. Per ziedus, ar voztuvai? Gal dar kur? Reikia jusu pamastymu. Aciu. dazniausia dar linksta svaistikliai sutruksta stumokliai -isnesa indekla svaistiklini -akies tikslumu nenustatysit-galvute reikia slifuoti ir tikrinti ar netrukus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Lapkričio 16, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2014 Sveiki, kad nekurti naujos temos klausiu cia. MTZ 50 vanduo buvo uzsales. I gilzes per tarpine vandens buvo prieje ir stumokliui pakilus iki auksciausio tasko nebejo daugiau variklio prasukti. Atitirpus nesunkiai uzsikure, bet per alsuokli ir matuokle tepalai vaziuot pradejo. Galva buvau nuemes visualiai viskas tvarkoj atrodo, gilzes stumokliai irgi. Matosi tik kuriuose vietose tarpyne buvo prakalta, pajuode. Tarpyne pakeiciau nauja, bet uzkurus vistiek pucia tepala upeliu. Per kuria vieta gali pusti i karteri. Per ziedus, ar voztuvai? Gal dar kur? Reikia jusu pamastymu. Aciu. Variklis 50-to ar 80-to? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mano ukis Paskelbta Lapkričio 18, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 18, 2014 Sveiki, gal biski ne i tema, bet apsvieskit kuo skiriasi D240 varyklis nuo D-243? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belarus8822 Paskelbta Lapkričio 19, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 19, 2014 niekuo seip pagal viska turbut d243 yra keliais arkliais galingesnis uz 240, bet siurbly pareguliavus d240 ta paty turi kaip d243. nes d240 turbut turi tik 75 ar kazkiek ten arkliu, o d243 turi tipo 80 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
no-dj Paskelbta Lapkričio 22, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 22, 2014 Variklis 50-to ar 80-to? D50 variklis. Pro galva nepucia. Kyla tepalas is karterio pro karamyslu stangeles. Samprotaujant bus ziedai tikriausiai, ar ne? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Lapkričio 22, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 22, 2014 D50 variklis. Pro galva nepucia. Kyla tepalas is karterio pro karamyslu stangeles. Samprotaujant bus ziedai tikriausiai, ar ne? jei 50 tai galutėj yra tokios propkutės, kur apsago galvutę nuo trukimų kai vanduo užsala, buvo toks atvejis užšaldė ir pyle po to vandenį atšildžius, tada visas vanduo į karteri. Pradėjom ardyt variklį ir radom po dangteliu galvutės išmustas propkutes, tada jas sukalėm į vieta ir beda tuo baigėsi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
no-dj Paskelbta Lapkričio 23, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 23, 2014 jei 50 tai galutėj yra tokios propkutės, kur apsago galvutę nuo trukimų kai vanduo užsala, buvo toks atvejis užšaldė ir pyle po to vandenį atšildžius, tada visas vanduo į karteri. Pradėjom ardyt variklį ir radom po dangteliu galvutės išmustas propkutes, tada jas sukalėm į vieta ir beda tuo baigėsi. Kad tepale vandens nera, neina jisai i karteri (ne baltas tepalas). Tik is karterio lauk lipa per alsuokli ir matuokle. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Lapkričio 23, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 23, 2014 Kad tepale vandens nera, neina jisai i karteri (ne baltas tepalas). Tik is karterio lauk lipa per alsuokli ir matuokle. Trukes kompresinis ziedas-kompresija musa i karteri ir tai sukelia tepalo ..lipima.. lauk ...buna kad alsuoklis uzsikises .... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
no-dj Paskelbta Lapkričio 23, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 23, 2014 Trukes kompresinis ziedas-kompresija musa i karteri ir tai sukelia tepalo ..lipima.. lauk ...buna kad alsuoklis uzsikises .... Gera mintis reikia alsuokli dar patikrinti. Jei ne tada griauti viska,karteri, galva.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti