Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Sveiki,

turiu problema su MTZ 952 varikliu. Prasuko 4 cilindro indekla, radom karteri tik drozliu kruva. Pakeistas velenas, indeklai, grupe, gilzes. Po remonto uzkurus tepalo spaudimas pakilo iki 5 atm, po 15 min nukrito iki 1, dar po 5 min iki 0, Ant aukstu apsuku pakyla iki 2,5-3, ant zemu beveik nulis. Net pradejo negraziai dirbti, matyt turbinai nebepakanka tepalo slegio. Bandziau keisti filtra, slegio matuokle, vis vien tas pats.

Kurt ieskot viniu?

P.S. velenas originalas (taip jau pardavejai nuaiskino) skirtas turbininiams. indeklai "dvigatel - d50, komplekt 50-1005100-B3" H1.

Buna tokia profesija ,,motoristas,, -jis tik ardo ir renka variklius vaiksto smaluotas visas su mikometru ir akiniais- ,karviu nemelzia ,nearia ,sieno nevarto . ;) sudeti viska paeiliui neuztenka,nors ir turint veto pazymejima.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

turiu problema su MTZ 952 varikliu. Prasuko 4 cilindro indekla, radom karteri tik drozliu kruva. Pakeistas velenas, indeklai, grupe, gilzes. Po remonto uzkurus tepalo spaudimas pakilo iki 5 atm, po 15 min nukrito iki 1, dar po 5 min iki 0, Ant aukstu apsuku pakyla iki 2,5-3, ant zemu beveik nulis. Net pradejo negraziai dirbti, matyt turbinai nebepakanka tepalo slegio. Bandziau keisti filtra, slegio matuokle, vis vien tas pats.

Kurt ieskot viniu?

P.S. velenas originalas (taip jau pardavejai nuaiskino) skirtas turbininiams. indeklai "dvigatel - d50, komplekt 50-1005100-B3" H1.

Buna tokia profesija ,,motoristas,, -jis tik ardo ir renka variklius vaiksto smaluotas visas su mikometru ir akiniais- ,karviu nemelzia ,nearia ,sieno nevarto . ;) sudeti viska paeiliui neuztenka,nors ir turint veto pazymejima.

Pas mane ne veto pazymejimas, mechanikos inzinerijos bakalauras, ponas. Vien si pavasari jau trecias belarusas skerstas mano uki, tik su siuo idomi problema pasitaike. Ir apskritai belarusui dar tik 1500 mh, visi kiti indeklai buvo dar tikrai apynormaliai. ko tas 4 pasivyniojo? Pries men sankaba tvarkem (diskatorius, diskas, isminamas guolis), bet nelabai surisu kad cia susije. Siaip sitas traktoriukas dirba pas mane daugiausia transporte, valkioja 13 t backike ir priekaba 14 t. O vasara sienapjove pakabinta 3,2m. Tai nesakyciau kad per baisiai, nors darbo turi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"tedyvm" , o velena matavai, irgi H1 ?

Matuoti nematavau, pardavejai uztikrino kad taip ir yra...

Siandien buvau nuvaziaves pas ju. Jau buvau supykes :icon-mad nes man nepatiko indeklu komplekto kodas, pagal detaliu kataloga sitie eina iki mtz82, o 952 jau kitu kodu turetu eiti. Patikino kad cia tikrai nera skirtumo... bet koda tai kazkodel kita sugalvojo gamykla... Nepatinka man tokie himicai. Bet gerai kad problema pavyko isspresti... Ziuresim kaip tie indeklai laikys...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"tedyvm" , o velena matavai, irgi H1 ?

Matuoti nematavau, pardavejai uztikrino kad taip ir yra...

Siandien buvau nuvaziaves pas ju. Jau buvau supykes :icon-mad nes man nepatiko indeklu komplekto kodas, pagal detaliu kataloga sitie eina iki mtz82, o 952 jau kitu kodu turetu eiti. Patikino kad cia tikrai nera skirtumo... bet koda tai kazkodel kita sugalvojo gamykla... Nepatinka man tokie himicai. Bet gerai kad problema pavyko isspresti... Ziuresim kaip tie indeklai laikys...

Na kodas , greiciausia ne siaip gamintojo sugalvotas , greiciausia bus kita frikc.sluoksnio sudetis , labiau turb. taikytina . Variklio idirbima laikau baigtu po valandos darbo . Tepala paprasciausiai , anksciau pakeisciau nei iprastai (del šventos ramybes :) ) . Ta "apkatke" , manau transmisijai , kitiem mazgam prisidirbt daugiau skirta , bet cia mano asmen.nuomone . A kas del indeklu laikymo , deda gi turb. paprastiem motoram .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"tedyvm" , o velena matavai, irgi H1 ?

Matuoti nematavau, pardavejai uztikrino kad taip ir yra...

Siandien buvau nuvaziaves pas ju. Jau buvau supykes :icon-mad nes man nepatiko indeklu komplekto kodas, pagal detaliu kataloga sitie eina iki mtz82, o 952 jau kitu kodu turetu eiti. Patikino kad cia tikrai nera skirtumo... bet koda tai kazkodel kita sugalvojo gamykla... Nepatinka man tokie himicai. Bet gerai kad problema pavyko isspresti... Ziuresim kaip tie indeklai laikys...

Na kodas , greiciausia ne siaip gamintojo sugalvotas , greiciausia bus kita frikc.sluoksnio sudetis , labiau turb. taikytina . Variklio idirbima laikau baigtu po valandos darbo . Tepala paprasciausiai , anksciau pakeisciau nei iprastai (del šventos ramybes :) ) . Ta "apkatke" , manau transmisijai , kitiem mazgam prisidirbt daugiau skirta , bet cia mano asmen.nuomone . A kas del indeklu laikymo , deda gi turb. paprastiem motoram .

Del kodo as ir taip galvoju. Na ziuresim kiek laikys. Jei mazai, parduotuve praras lojalu klienta :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kodo as ir taip galvoju. Na ziuresim kiek laikys. Jei mazai, parduotuve praras lojalu klienta :)
parduotuve nekalta :icon-cool: diplomas dar ne viskas-neteko dirbti su zmonemis kurie rankose padaro svaistiklio guoliaviete ?

Parduotuves vadybininkas prizadejo viska uzsakyti ir surinkti ko reikia (vietoje turbininiam veleno neturejo), todel i si darba nesikisau. Vadybininka pazistu seniai, kol kas problemu nera pridares. Taciau, kaip matau reikia ir cia tikrinti... O prie ko svaistiklio guoliaviete, tai nelabai supratau... Siaip komentuoti reiktu pirma issiaiskinus situacija bent pusetinai... O gal cia jusu, ponas, budas, pirmiausia nauja apmetyti s... o paskui vartytis?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kodo as ir taip galvoju. Na ziuresim kiek laikys. Jei mazai, parduotuve praras lojalu klienta :)
parduotuve nekalta :icon-cool: diplomas dar ne viskas-neteko dirbti su zmonemis kurie rankose padaro svaistiklio guoliaviete ?

Parduotuves vadybininkas prizadejo viska uzsakyti ir surinkti ko reikia (vietoje turbininiam veleno neturejo), todel i si darba nesikisau. Vadybininka pazistu seniai, kol kas problemu nera pridares. Taciau, kaip matau reikia ir cia tikrinti... O prie ko svaistiklio guoliaviete, tai nelabai supratau... Siaip komentuoti reiktu pirma issiaiskinus situacija bent pusetinai... O gal cia jusu, ponas, budas, pirmiausia nauja apmetyti s... o paskui vartytis? Tiek to pamirskit ta guoliaviete :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kodo as ir taip galvoju. Na ziuresim kiek laikys. Jei mazai, parduotuve praras lojalu klienta :)
parduotuve nekalta :icon-cool: diplomas dar ne viskas-neteko dirbti su zmonemis kurie rankose padaro svaistiklio guoliaviete ?

Parduotuves vadybininkas prizadejo viska uzsakyti ir surinkti ko reikia (vietoje turbininiam veleno neturejo), todel i si darba nesikisau. Vadybininka pazistu seniai, kol kas problemu nera pridares. Taciau, kaip matau reikia ir cia tikrinti... O prie ko svaistiklio guoliaviete, tai nelabai supratau... Siaip komentuoti reiktu pirma issiaiskinus situacija bent pusetinai... O gal cia jusu, ponas, budas, pirmiausia nauja apmetyti s... o paskui vartytis?

Tiek to pamirskit ta guoliaviete :icon-cool:

Svaistikliai pakeisti su visa grupe. Tai apie jokias guoliavietes net nera kalbos. Ir siaip ar nors kiek itakoja tepalo spaudima, kame ir buvo problema, svaistiklio guoliavietes? Nemanau... :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

вкладыши коленвала двигателя Д-240

вкладыши коленвала двигателя Д-240вкладыши коленвала двигателя Д-240

применяются на двигателях :

Д-240

Д-241

Д-242

Д-243

Д-245

Биметалл для производства подшипников изготавливается с применением технологии и оборудования английской фирмы «Glasier».

Биметалл состоит из стальной основы (сталь 08ПС) и антифрикционного сплава:

АО-20 (олово 20%, медь 1%, алюминий остальное)

АО-12 (олово 12%, медь 1%, алюминий остальное)

АО-6 (олово 6%, медь 1%, алюминий остальное)

АО10С2 (олово 10%, свинец 2%, алюминий остальное)

Бр.ОФ 6,5-0,15 (олово 6,5%, остальное медь)

Бр.ОЦС 4-4-2,5 (олово 4%, цинк 4%, свинец 2,5%, остальное медь)

Технические характеристики шатунных вкладышей

номер комплекта сплав наименование размера диаметр шейки вала, мм

50-1004140А АО20 шатунные Н1 68,25

50-1004140А АО20 шатунные Н2 68,00

50-1004140А АО20 шатунные Р1 67,5

50-1004140А АО20 шатунные Р2 67,0

50-1004140А АО20 шатунные Р3 66,5

Технические характеристики коренных вкладышей

номер комплекта сплав наименование размера диаметр шейки вала, мм

50-1005100Б3 АО20 коренные Н1 75,25

50-1005100Б3 АО20 коренные Н2 75,00

50-1005100Б3 АО20 коренные Р1 74,50

50-1005100Б3 АО20 коренные Р2 74,00

50-1005100Б3 АО20 коренные Р3 73,50

skaityt ru mokat ..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

turiu problema su MTZ 952 varikliu. Prasuko 4 cilindro indekla, radom karteri tik drozliu kruva. Pakeistas velenas, indeklai, grupe, gilzes. Po remonto uzkurus tepalo spaudimas pakilo iki 5 atm, po 15 min nukrito iki 1, dar po 5 min iki 0, Ant aukstu apsuku pakyla iki 2,5-3, ant zemu beveik nulis. Net pradejo negraziai dirbti, matyt turbinai nebepakanka tepalo slegio. Bandziau keisti filtra, slegio matuokle, vis vien tas pats.

Kurt ieskot viniu?

P.S. velenas originalas (taip jau pardavejai nuaiskino) skirtas turbininiams. indeklai "dvigatel - d50, komplekt 50-1005100-B3" H1.

Tau reikejo paklaust kuom skiriasi turbininis velenas. Kolegai lytagros specialistai padave 82 velena sako jie visi vienodi, idejus naujai 1025 mtz spaudimas vos 1 :icon-wink: Gavus tikra d-245 velena bedos issisprende.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau reikejo paklaust kuom skiriasi turbininis velenas. Kolegai lytagros specialistai padave 82 velena sako jie visi vienodi, idejus naujai 1025 mtz spaudimas vos 1 :icon-wink: Gavus tikra d-245 velena bedos issisprende.

Nemanau , kad litagre suprantamai paaiškins kuo jie skirias . Sakys kietesnis ,stipresnis ir pan. . Bukit geras , jei nesunku cia paaiškint , butent kodel : "spaudimas vos 1 :icon-wink: Gavus tikra d-245 velena bedos issisprende" . Labai idomu , del ko tas spaudimo skirtumas toks gaunas ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

вкладыши коленвала двигателя Д-240

вкладыши коленвала двигателя Д-240вкладыши коленвала двигателя Д-240

применяются на двигателях :

Д-240

Д-241

Д-242

Д-243

Д-245

Биметалл для производства подшипников изготавливается с применением технологии и оборудования английской фирмы «Glasier».

Биметалл состоит из стальной основы (сталь 08ПС) и антифрикционного сплава:

АО-20 (олово 20%, медь 1%, алюминий остальное)

АО-12 (олово 12%, медь 1%, алюминий остальное)

АО-6 (олово 6%, медь 1%, алюминий остальное)

АО10С2 (олово 10%, свинец 2%, алюминий остальное)

Бр.ОФ 6,5-0,15 (олово 6,5%, остальное медь)

Бр.ОЦС 4-4-2,5 (олово 4%, цинк 4%, свинец 2,5%, остальное медь)

Технические характеристики шатунных вкладышей

номер комплекта сплав наименование размера диаметр шейки вала, мм

50-1004140А АО20 шатунные Н1 68,25

50-1004140А АО20 шатунные Н2 68,00

50-1004140А АО20 шатунные Р1 67,5

50-1004140А АО20 шатунные Р2 67,0

50-1004140А АО20 шатунные Р3 66,5

Технические характеристики коренных вкладышей

номер комплекта сплав наименование размера диаметр шейки вала, мм

50-1005100Б3 АО20 коренные Н1 75,25

50-1005100Б3 АО20 коренные Н2 75,00

50-1005100Б3 АО20 коренные Р1 74,50

50-1005100Б3 АО20 коренные Р2 74,00

50-1005100Б3 АО20 коренные Р3 73,50

skaityt ru mokat ..

As kazkaip labiau pasitikiu pacio gamintojo isleistais detaliu katalogais, o ne is n gamintoju puslapiu istrauktu aprasymu... Detaliu kataloge (prisegu istraukta puslapi) sitam MTZ 952 varikliui 245.5 indeklai jau eina situo kodu А23.01-81-240Т...

katalogai_800-14.pdf

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As kazkaip labiau pasitikiu pacio gamintojo isleistais detaliu katalogais, o ne is n gamintoju puslapiu istrauktu aprasymu... Detaliu kataloge (prisegu istraukta puslapi) sitam MTZ 952 varikliui 245.5 indeklai jau eina situo kodu А23.01-81-240Т...

Jei butu netike indeklai butu uzspaude jum velena arba tiesiog butu klibejimas -cia grubiai. Renkant visada matuojama ka turima o ne sudedama ir paliekama ,surenkant butina viena operacija kuria zino motoristai , jusu atveju surinkot, prasukot,ivyko staigus dilimas (uzkiso paskutini svaistikini kanala ir prasuko indekla) ir uztat nukrito spaudimas ,karteryje atsirado dzindru -guoliavietes sudilo o ne prisidirbo .. cia surinkimo brokas ! po surinkimo velenas turi prasisukti sukant ranka . dzindru neturi buti karteryje. Geriausia yra atsivezti motorista(cia toks kuris renka variklius) ir surenka uzuot mete pinigus bandymam ir laiko gaisimui ..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man rodos, kad truputi nesusikalbam , "Augunstas" apie matmenis , gi "tedyvm" apie sudeti frikcinio sluoksnio . Pagal duotus duomenis -"АО-20 (олово 20%, медь 1%, алюминий остальное)" , iseina kad tinka turbininiam motorui , is kitos puses neaisku kokia sudetis indeklo "situo kodu А23.01-81-240Т" . Jei kazkuo ipatinga , tada zinoma geriau naudot pataraji .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man rodos, kad truputi nesusikalbam , "Augunstas" apie matmenis , gi "tedyvm" apie sudeti frikcinio sluoksnio . Pagal duotus duomenis -"АО-20 (олово 20%, медь 1%, алюминий остальное)" , iseina kad tinka turbininiam motorui , is kitos puses neaisku kokia sudetis indeklo "situo kodu А23.01-81-240Т" . Jei kazkuo ipatinga , tada zinoma geriau naudot pataraji .
Jei apie sudeti nesiginciju -jei apie tai kodel prasuko ir nukrito spaudimas tam itakos neturejo .as pats toki varianta turejau -pries maike plesant reikia pripazinti kad pats jis ten suklydo . ;) vat jei per du menesius dirbimo butu nukrites tada kalti indeklai ar ju sudetis metalu.Blogiausia kad diplomas neleidzia pripazinti klaidu :icon-cool:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As kazkaip labiau pasitikiu pacio gamintojo isleistais detaliu katalogais, o ne is n gamintoju puslapiu istrauktu aprasymu... Detaliu kataloge (prisegu istraukta puslapi) sitam MTZ 952 varikliui 245.5 indeklai jau eina situo kodu А23.01-81-240Т...

Jei butu netike indeklai butu uzspaude jum velena arba tiesiog t visada matuojama ka turima o ne sudedama ir paliekama ,surenkant butina viena operacija kuria zino motoristai , jusu atveju surinkot, prasukot,ivyko staigus dilimas (uzkiso paskutini svaistikini kanala ir prasuko indekla) ir uztat nukrito spaudimas ,karteryje atsirado dzindru -guoliavietes sudilo o ne prisidirbo .. cia surinkimo brokas ! po surinkimo velenas turi prasisukti sukant ranka . dzindru neturi buti karteryje. Geriausia yra atsivezti motorista(cia toks kuris renka variklius) ir surenka uzuot mete pinigus bandymam ir laiko gaisimui ..

Taigi ponas netaip mano problema perskaitete, kapitalinis buvo daromas del to jog buvo pavyniotas indeklas, ir po remonto tiesiog nesukilo spaudimas. Kaip viskas paaiskejo po to tiesiog buvo likusi drozle spaudimo voztuve, ji isvalius problema issisprende. Tik dabar aiskinuosi kodel vadybininkas ikiso ne tokius indeklus, kurie priklauso pagal katalogus. Su ju dydziais viskas tvarkoj, bet va del frikc.sluoksnis??? Kazkodel velenas daug brangesnis, nors jo razmieras tai tas pats...

va kaip buna kai nesusikalbi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada kuro filtra su korpusu nupirkau kinietiska, verzk neverzes, tarpines dek nedejes vis vien purskia pro sonus.... blin susinervojau ir uzdejau senaji persrieges nuorinimo varzto kiauryme...

Pora men. atgal , nusipirkau kuro kraneli (uzrasai ru), kuro atstoinika (uzrasu ner) - lygiai tas pats , kaip ir Tau . Skaitau forume - nusipirkau "voltyre" padangas po keliu men. guzai . Cekiskas siurblys , nedaug padirbo- uz remonta praso daug :) , MTZ camon rail - kiek paklausai isvis "pasaka" , prietaisu skydelis - problema ant problemos ,turbut testi ner prasmes :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...