Jump to content

Kombainas Case Ih Af 2388 X-Clusive


Recommended Posts

  • Atsakymai 98
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbta
Kombainas Case Ih Af 2388 X-Clusive.Gal kas jau naudojates,kokie atsiliepimai.?

abejoju ar cia tikiu bus. man irgi butu labai idomu isgirsti kaip jis sukasi ;)

jo konstrukcija yra LABAI paprasta.

Paskelbta
bet kazi kaip su tuo rotorium, kai dregni grudai? ir tipo i diena 3 kart reik reguliuot ta rotoriu teisybe?

tas reguliavimas knopkes paspaudimas, o dregnus kulia, apie tai jau buvo diskutuota

Paskelbta
rotorinis Clasas kulia tikrai sudinai.

Case rotorinius gamina jau daugiau kaip 20 metu, todel manau, kad geresnis. :)

Dėl claas'o rotorinio drėgnuose,ar žolėtuose laukuose visiškai pritariu.

Paskelbta

nemanau kad naujuose jis yra s****. reikia kulti svarius ir sausus javus, tada jokiu problemu nebus, o jei y slapia lauka nuvaziuosi ir zoles bus tai ne case nepakuls.

Paskelbta
Otai sakė kad JD rotorius šūdas taip išeina kad ir class :icon-rolleyes::icon-question:

Class gryno rotoriaus negamina jei ką, JD dabar deda "Bullet" rotorius. Mum JD rotorinis gal ir šūdas, bet ten kur sausa - šūdas yra kratikliai. Visgi Lietuvoj perkant gryną rotorių reik kelis kartus gerai pagalvot, nes gali būt tokios kūlimo sąlygos, kad teoriškai arklys, o praktiškai neatsikelia.

Paskelbta

Kolegos, kombainus gamina CLAAS ir JD, o kiti siaip kazka kuria, buria ir kas gaunasi tas. Rotoriniu kombainu kulti tas pats kaip smuiku groti. Ten nera nieko tokio kas butu aiskiai pasakyta - sukiai, vejas atidarymas ir t.t. Kazkas sake kad tris kartus rotorini reikia reguliuoti, gali reikti ir dar daugiau reguliuoti kad juo eitu kulti o ne kura deginti. O siaip tai bet kuris kombainas turi buti reguliuojamas ne pries javapjute o visos javapjutes metu, zodziu pastoviai. Nes ryta kuliam vienokio dregnio javus, diena kitokio o vakare vel kitaip, todel ir vejas ir sietu atidarymas turi buti keiciamas pastoviai pagal kultura. Pabaigai - jei planuojat isigyti kombaina, nepirkit egzotikos nei pagal pavadinima nei pagal kombaino vidurius. O jei jau planuojat isigyti rotorini pamastykit kas juo kuls, jei kombainierius bijo paekperimentuoti ir paspaudineti mygtukus, tikrai to nedarykit, investija neatsipirks.

Paskelbta
Kolegos, kombainus gamina CLAAS ir JD, o kiti siaip kazka kuria, buria ir kas gaunasi tas. Rotoriniu kombainu kulti tas pats kaip smuiku groti. Ten nera nieko tokio kas butu aiskiai pasakyta - sukiai, vejas atidarymas ir t.t. Kazkas sake kad tris kartus rotorini reikia reguliuoti, gali reikti ir dar daugiau reguliuoti kad juo eitu kulti o ne kura deginti. O siaip tai bet kuris kombainas turi buti reguliuojamas ne pries javapjute o visos javapjutes metu, zodziu pastoviai. Nes ryta kuliam vienokio dregnio javus, diena kitokio o vakare vel kitaip, todel ir vejas ir sietu atidarymas turi buti keiciamas pastoviai pagal kultura. Pabaigai - jei planuojat isigyti kombaina, nepirkit egzotikos nei pagal pavadinima nei pagal kombaino vidurius. O jei jau planuojat isigyti rotorini pamastykit kas juo kuls, jei kombainierius bijo paekperimentuoti ir paspaudineti mygtukus, tikrai to nedarykit, investija neatsipirks.

isklausius tokia svaria nuomone nejucia kyla klausimas ir kiek gi kombainu ponas esate isbandes, kad taip tvirtai galite uztikrinti jog klasas ir jd tai kombainas, o visi kiti tik siaip pasistatyti del grozio

Paskelbta
Kolegos, kombainus gamina CLAAS ir JD, o kiti siaip kazka kuria, buria ir kas gaunasi tas. Rotoriniu kombainu kulti tas pats kaip smuiku groti. Ten nera nieko tokio kas butu aiskiai pasakyta - sukiai, vejas atidarymas ir t.t. Kazkas sake kad tris kartus rotorini reikia reguliuoti, gali reikti ir dar daugiau reguliuoti kad juo eitu kulti o ne kura deginti. O siaip tai bet kuris kombainas turi buti reguliuojamas ne pries javapjute o visos javapjutes metu, zodziu pastoviai. Nes ryta kuliam vienokio dregnio javus, diena kitokio o vakare vel kitaip, todel ir vejas ir sietu atidarymas turi buti keiciamas pastoviai pagal kultura. Pabaigai - jei planuojat isigyti kombaina, nepirkit egzotikos nei pagal pavadinima nei pagal kombaino vidurius. O jei jau planuojat isigyti rotorini pamastykit kas juo kuls, jei kombainierius bijo paekperimentuoti ir paspaudineti mygtukus, tikrai to nedarykit, investija neatsipirks.

isklausius tokia svaria nuomone nejucia kyla klausimas ir kiek gi kombainu ponas esate isbandes, kad taip tvirtai galite uztikrinti jog klasas ir jd tai kombainas, o visi kiti tik siaip pasistatyti del grozio

Aruni geras pastebejimas. as irgi betygalos norojau paklausti tada kas jei ne case ih rotoriniai kombainai yra gaminami ilgiausiai ir daugiausiai istobulinti. toj vietoj net ir jd neturi patirties tiek kiek case.

beje ar teko pjauti su rotorium? galiu pasakyt tiek kad ir loxa gali pasodint ir kults. ir i 2proc. nuostoliu tilps. o normalus kombaininkas nukults, ir daug.

beje kiek zinau amerikoj daugumoi tik rotoriai ir pjauna kur sausesnes salygos, visi kiti yra sss. tas isreklamuotas classas isvis tik europoi vazineja.

Paskelbta
:D

gali kelti nosi aukstai, juk nh apdejo jd ;)

Durniu lenktynes , kurios nieko neparodo.

cia gi humoras. aisku kad neparodo, case rotoriaus pobugnia atleidus jauciu 3 begiu galetum varyt

Paskelbta
:D

gali kelti nosi aukstai, juk nh apdejo jd ;)

Durniu lenktynes , kurios nieko neparodo.

cia gi humoras. aisku kad neparodo, case rotoriaus pobugnia atleidus jauciu 3 begiu galetum varyt

nieko neparodo, bet paziureti linksma :D

Paskelbta

Na rimtai kules tai neesu su daug kombainu, taciau isbandes Lex570, JD STS ir NH rotorini esu isbandes. O parduoti ju tai tikrai nemazai teko. Ir Jus uzsukit i Kesko, Doju ar SV Technika o finale i DotPro ir pamatysit kas ir kiek turi argumentu vieni pries kitus. Case netgi nera itrauktas i konkurentus nei pagal kaina nei pagal kokybe nei pagal pralaiduma. Nesvarbu kas ilgai gamina, reikia ziureti kas pagamina. O del JD rotorinio pakalbekit su Kedainiu ukininkais, vienas toks buvo isigijes ir nekule. O siaip tai as noriu Jus pasveikinti, jog turite savo nuomone, domites, diskutuojat ir kazkada isigysit kombaina o ne kazka panasaus.

Paskelbta

Apie vieną tokį Kėdainių Ūkininką tai netik kombainu nekūlė bet ir Vaderstado sėjalką sugebėjo apversti.Gal vyrai, sakau tarpinė neaiški kad žmogui taip nesiseka :icon-question: Plachomų tanciorų i j..... mešaet

Paskelbta
Na rimtai kules tai neesu su daug kombainu, taciau isbandes Lex570, JD STS ir NH rotorini esu isbandes. O parduoti ju tai tikrai nemazai teko. Ir Jus uzsukit i Kesko, Doju ar SV Technika o finale i DotPro ir pamatysit kas ir kiek turi argumentu vieni pries kitus. Case netgi nera itrauktas i konkurentus nei pagal kaina nei pagal kokybe nei pagal pralaiduma. Nesvarbu kas ilgai gamina, reikia ziureti kas pagamina. O del JD rotorinio pakalbekit su Kedainiu ukininkais, vienas toks buvo isigijes ir nekule. O siaip tai as noriu Jus pasveikinti, jog turite savo nuomone, domites, diskutuojat ir kazkada isigysit kombaina o ne kazka panasaus.

zinai tu del vieno dalyko tai tikrai klysti del case. turi nemazia ukininku tu paciu dominatoriu prisipirke senu (bet naujesniu nei musu international), ir ka galiu pasakyt kad komforto bei valdymo prasme tai clasui dominatoriui toli iki musu international 1460. tas pats case rotorinis 2388 labai panasus i musu senuka, aisku ten elektronika komfortas, ir daug kitu patobulinimu, bet pati kombaino konstrukcija (siu isdestymas ir visa kita) yra lygiia tokia pati (tik apie varikli skyriasi). tai sy ta reiskia.

beje teko ne viena karta apziuret ir aptarinet naujaji 8010, tai ten konstrukcija jau siek tiek pakeista, bet mano manymu i blogaja puse, jau ir dirzu ir slangu visokiu pripinta sociai. beje ant 2388 yra labai mazai dirzu bei visokio hidraulikos vamzdziu ;)

idomu kas buna kai kokio klaso dirzas nutruksta ant pilnu apsukimu, nes ten dirzas ant dirzo o prie to dirzo dar dirzelis. beto ir visokiu slanguciu ir vamzdeliu pilna.

beje paskaiciavau dirzus ant case 2388

vienoje puseja:

2 dirzai vienas hidro siurblio kitas iskrovimo sraiges

kita puse

5 dirzai, ventiliatoriaus, atmusimo biterio, skleistuvo, sietu bei pelu bei grudu sraiges ir pereinamasis.

kombaino virsus:

1 pagrindinis

1 rotoriaus

+priemimo kameros ir kederio sukimo 2 dirzai.

+variklio, bei kondidino

dauguma dirzu paprasti kuriuos galima nusipirkti ne is dotpro

yra tik 2 specifiniai dirzai, tai rotoriaus ir toks sesiabriaunis.

Paskelbta
Na rimtai kules tai neesu su daug kombainu, taciau isbandes Lex570, JD STS ir NH rotorini esu isbandes. O parduoti ju tai tikrai nemazai teko. Ir Jus uzsukit i Kesko, Doju ar SV Technika o finale i DotPro ir pamatysit kas ir kiek turi argumentu vieni pries kitus. Case netgi nera itrauktas i konkurentus nei pagal kaina nei pagal kokybe nei pagal pralaiduma. Nesvarbu kas ilgai gamina, reikia ziureti kas pagamina. O del JD rotorinio pakalbekit su Kedainiu ukininkais, vienas toks buvo isigijes ir nekule. O siaip tai as noriu Jus pasveikinti, jog turite savo nuomone, domites, diskutuojat ir kazkada isigysit kombaina o ne kazka panasaus.

mano manymu spresti apie kombaina galima atkulus maziausiai sezona ir pabandzius ne tik idealias salygas, bet reiketu ir paklampoti, ir i piktzoles yvaryti tada pasirodys kas tai per masina o cia kad pasedi diena kita arba mechanizatorius duoda pora ratu aplink lauka aplekti tai nieko neparodo, ar ne tiesa kalbu?

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...