Jump to content

Horsch sėjamosios


Recommended Posts

  • Atsakymai 1.7k
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Sveiki Horsch sejamuju turetojai, gal kuris turite Horsh airseeder 6 sejamaja ir galetu pakomentuoti jos pliusus ir minusus, gedimus, eksplotavimo islaidas ir pan. Aciu :)

Pliusai:

-paprasta eksploatacija-norageliai, padukai ir dar keletas detaliu;

-jei pradursi rata daug greiciau sutvarkysi nei diskines sejamosios;

-gali daryti tiesiogine seja i raziena( cia teoriskai, praktiskai to nieks nedaro, daroma nebent pavasari po issalimo kai dirva jau buvo is rudens idirbta, siuo atveju si masina dirba gerai)

-dideli tarpai tarp noragu, drasiai galilma seti i minimaliai dirbta ir nebijoti kad uzsikisi siaudais.

-kadangi tai yra noragine masina, tai ji tuo paciu ir palygina lauka.

Minusai:

-diskiniu myletojai pasakys "kaip su sejos gylio kontrole", cia nereikia bijoti kadangi noragai lenda gana giliai ir "nesasi" tokia dirvos banga, tai sekla nelygiausiose vietose vis tiek yra uzberiama su kazkiek tai zemiu, juolab kad is galo dar velkasi akecios.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Sveiki koliegos,

Trumpai apie darba su Horsch sejamaja-

1.Kadangi jusu bunkeris yra spaudiminis tai jis turi buti uzdarytas sandariai. Priesingu atveju norma bus mazesne, nes del slegio is dozatoriaus apacios i bunkeri sekla salyginai pakyla, kvieciuose to gali ir nesijausti ypac jei bunkeris pilnas, o rapsai tikrai sukyla, taip kad jei atsejai tai nepralosei.

2.Del normos , padarius kalibravima kompas rodo greicius nuo iki, kad protingai dirbtu sejalka turetu greiciai buti nuo 2km/h iki kokiu 20km/vak. (cia grubiai).

3. Rotoriu gali pakeisti ir su pilnu bunkeriu-knygoje aprasyta kaip tai daryti (tikrai daug kartu teko skaityti) :).

Sekmes

Taigi kai viskas sudygo pasimate :D kur atsejau tai zenkliai per tankus o kur neatsejau galima sakyt isvis nieko nera... bet keistai keturi vaziavimai tusti tik pries galus padyge, paskui du vaziavimai normaliai sudyge paskui vel tuscia :) vadinas BUTINAI REIKIA UZDARYTI SEKLADEZE

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Hrsch pronto 4dc atsirado hidraulikos problema. Pastoviai pradejo nebelaikyti pakelimo cilindras ir jis sesdamas isstumia lauk desini zenklintuva (ziurint is galo). Traktoriaus hidro pora nekalta , problema sejamojoj , horscho Nerijus sako reikia det zagluskes ir bus aisku ar dezute ar cilindras (nelebai tikiu jog cilindras) o ir tas Nerijus M. pazadukas nei priskambint nei prisisaukt . Zodziu gal kam pazistama beda? , ka keisti? Jau dakniso pastoviai groti su hidro pora... :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hrsch pronto 4dc atsirado hidraulikos problema. Pastoviai pradejo nebelaikyti pakelimo cilindras ir jis sesdamas isstumia lauk desini zenklintuva (ziurint is galo). Traktoriaus hidro pora nekalta , problema sejamojoj , horscho Nerijus sako reikia det zagluskes ir bus aisku ar dezute ar cilindras (nelebai tikiu jog cilindras) o ir tas Nerijus M. pazadukas nei priskambint nei prisisaukt . Zodziu gal kam pazistama beda? , ka keisti? Jau dakniso pastoviai groti su hidro pora... :eusa-think:

Pazystama beda, reikia zeti zenklintuvu dezute, ten arba korpusas isdiles ar ten giliai viduje stovi voztuvos tai gali uztekti tik guminius ziedelius pakeist.

Norėjau paklaust ka reikia pasidaryti, kad galetu seti pupas Horch Pronto 2008m?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi siemet sesiu nemazai pupu , pasirodo, pakalbejus parodoj su horscho specais reikalinga keisti dozatoriu (geltonas) , jo sienele ir dar kazkokia skardele . Problema tame , kad kas pirke pries kokius 5-6 metus tu dalyku paprasciausiai nebudavo komplektacijoje (naujoms dabar jau buna) , gal sakau kas turi ir jiems nereikalinga ? Beda tame , kad firmos uzsake tuos pribambasus dar ju nesulaukia o seti tai reikia... :eusa-think:

Tai ar teko siemet seti pupas, viskas tvarkoj?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hrsch pronto 4dc atsirado hidraulikos problema. Pastoviai pradejo nebelaikyti pakelimo cilindras ir jis sesdamas isstumia lauk desini zenklintuva (ziurint is galo). Traktoriaus hidro pora nekalta , problema sejamojoj , horscho Nerijus sako reikia det zagluskes ir bus aisku ar dezute ar cilindras (nelebai tikiu jog cilindras) o ir tas Nerijus M. pazadukas nei priskambint nei prisisaukt . Zodziu gal kam pazistama beda? , ka keisti? Jau dakniso pastoviai groti su hidro pora... :eusa-think:

Pas mane panaši bėda buvo tik vienos pusės ženklintuvas išeidinėdavo daugiau kitos šiek tiek, tai manžetas cilindro buvo nusibaigęs. Pakeičiau ir viskas gerai.

Praleidžiant pagrindinio cilindro manžetui susiknisa ne tik šoniniai ženklintuvai, bet ir galiniai vėžų ženklintuvai bei kliūties režimas. Manau čia silpna Pronto vieta, nes keičiau pagrindinį manžetą jau 3 kartus, žodžiu kur tai kas antri metai. Nors transporte važinėju ant klipsų.

Taigi siemet sesiu nemazai pupu , pasirodo, pakalbejus parodoj su horscho specais reikalinga keisti dozatoriu (geltonas) , jo sienele ir dar kazkokia skardele . Problema tame , kad kas pirke pries kokius 5-6 metus tu dalyku paprasciausiai nebudavo komplektacijoje (naujoms dabar jau buna) , gal sakau kas turi ir jiems nereikalinga ? Beda tame , kad firmos uzsake tuos pribambasus dar ju nesulaukia o seti tai reikia... :eusa-think:

Tai ar teko siemet seti pupas, viskas tvarkoj?

Manau pupoms turi būti tas pats kas ir žirniams. Geltona ritė, skardelė į galą nuo ritės ir tarpinė į priekį nuo ritės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hrsch pronto 4dc atsirado hidraulikos problema. Pastoviai pradejo nebelaikyti pakelimo cilindras ir jis sesdamas isstumia lauk desini zenklintuva (ziurint is galo). Traktoriaus hidro pora nekalta , problema sejamojoj , horscho Nerijus sako reikia det zagluskes ir bus aisku ar dezute ar cilindras (nelebai tikiu jog cilindras) o ir tas Nerijus M. pazadukas nei priskambint nei prisisaukt . Zodziu gal kam pazistama beda? , ka keisti? Jau dakniso pastoviai groti su hidro pora... :eusa-think:

Julius viska gerai susake

jei su cilindru viskas gerai tai problema zenklintuvo dezutese

pasidarai keturias zagluskes atjungi slangas pries dezute vienoj pusej, uzglusini, pakeli, jeigu leidziasi slangas prijungi atgal ta pati darai kitoj pusej, jeigu leidziasi visvien del dusios ramumo glusini abi puses

jei pakelus sejamoji nebesileidzia reiskias problema tiek vienoje tiek kitoje dezuteje

issiardai dezute iskrapstai guminiu zieduku likucius pritaikai naujus nes rem komplektu nebuna ir vualia

jei zvelgiant giliau yra tikimybe, nors ir nedidele kad problema elektomanetiniame voztuve, bet siulyciau pradeti nuo pigesniu dalyku

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hrsch pronto 4dc atsirado hidraulikos problema. Pastoviai pradejo nebelaikyti pakelimo cilindras ir jis sesdamas isstumia lauk desini zenklintuva (ziurint is galo). Traktoriaus hidro pora nekalta , problema sejamojoj , horscho Nerijus sako reikia det zagluskes ir bus aisku ar dezute ar cilindras (nelebai tikiu jog cilindras) o ir tas Nerijus M. pazadukas nei priskambint nei prisisaukt . Zodziu gal kam pazistama beda? , ka keisti? Jau dakniso pastoviai groti su hidro pora... :eusa-think:

Parašyk Algi kai išspręsi problemą. Įdomu ar pakaks reikalų su ženklintuvais ar vis tik pagrindiniam cilindre bėda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Problema buvo dezutese , praktiskai perrinkau visus manzetelius ir laiko , nors pries tai pakeiciau cilindra nauju (cia keiciau ne del nelaikimo o del stoko galo trukimo) problemos neisprende . Tai va kai bedos issisprendzia atrodo nieko ner geriau uz turima daikta... ;)

Kiek aš ardžiau, tai pas mane vis pagrindinio salnikai buvo kiauri. Bet jei ką žinosim, kad ir dėl kitų reikalų požymiai panašūs. Gerai, kad pasidalinai info.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Na horsch sejamuju savininkai, toks klausimas - ar galima bus normaliai dirbt su Horsch pronto 6m be trasu tempiant 230ag traktorium ? Nerijus tikino, kad drasiai.. :) ACIU !

Kolega su t 7060 213ag eidavosi neblogai, bet uzdeti dubliai koks didesnis kalniukas ar slapesne lomike peilis, turi mazint per begius. Po chipavimo 260 ag eina uztikrintai visur :eusa-whistle: Net belarusas 130ag per kancias 2 metus tampe sesemetri horscha

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai sausa ir nelenda tai tikiu kad be problemu, tik norisi, kad butu rezervas bent sioks toks nenumatytom aplinkybem. Aisku, chipas galetu viska isspresti :)

Chipas vyska isspres , leksi per lauka su vejeliu , galvosi gal reiketu sejamajai dar koki metra dadeti... Zinoma jumoras tik verta pasidometi ar sekanciam modeli pagal galinguma nera kokios asies pagal diametra storesnes ar guolio kokio platesnio kazkuriam transmisijos kamputi... O dabar visai rimtai , 4m su idirbimu turi ka veikt 220ag (ypac pupu sejimas) , zinoma jei dirbimas tik dirvos pakutenimui ir sejos gylis tik 3cm gali ir 8m tempt su tais 260ag . Vienas mano forumo kolega seja su 6m horshu tempdamas ji su 360ag ir kazkodel nesako , kad reikia platesnes (nors zinant jo buda ir charakteri gali isgirsti ir kitaip :) )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai sausa ir nelenda tai tikiu kad be problemu, tik norisi, kad butu rezervas bent sioks toks nenumatytom aplinkybem. Aisku, chipas galetu viska isspresti :)

Chipas vyska isspres , leksi per lauka su vejeliu , galvosi gal reiketu sejamajai dar koki metra dadeti... Zinoma jumoras tik verta pasidometi ar sekanciam modeli pagal galinguma nera kokios asies pagal diametra storesnes ar guolio kokio platesnio kazkuriam transmisijos kamputi... O dabar visai rimtai , 4m su idirbimu turi ka veikt 220ag (ypac pupu sejimas) , zinoma jei dirbimas tik dirvos pakutenimui ir sejos gylis tik 3cm gali ir 8m tempt su tais 260ag . Vienas mano forumo kolega seja su 6m horshu tempdamas ji su 360ag ir kazkodel nesako , kad reikia platesnes (nors zinant jo buda ir charakteri gali isgirsti ir kitaip :) )

kalba eina apie sejamaja be trasu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai sausa ir nelenda tai tikiu kad be problemu, tik norisi, kad butu rezervas bent sioks toks nenumatytom aplinkybem. Aisku, chipas galetu viska isspresti :)

Chipas vyska isspres , leksi per lauka su vejeliu , galvosi gal reiketu sejamajai dar koki metra dadeti... Zinoma jumoras tik verta pasidometi ar sekanciam modeli pagal galinguma nera kokios asies pagal diametra storesnes ar guolio kokio platesnio kazkuriam transmisijos kamputi... O dabar visai rimtai , 4m su idirbimu turi ka veikt 220ag (ypac pupu sejimas) , zinoma jei dirbimas tik dirvos pakutenimui ir sejos gylis tik 3cm gali ir 8m tempt su tais 260ag . Vienas mano forumo kolega seja su 6m horshu tempdamas ji su 360ag ir kazkodel nesako , kad reikia platesnes (nors zinant jo buda ir charakteri gali isgirsti ir kitaip :) )

taip, zinau kolega is birzu irgi su 360 tampo - kito silpnesnio nelabai turi kad prikabinti ta sejamaja. Rapid 4m sejant giliau, kai dregna, tas 230ag jaucia ir dar kaip. Aisku, vaderstadtas garseja kaip arkliu reikalaujantis, tad isvadu daryt kaip ir negali. Reik dar viska isdiskutuoti normaliai pries sprendima priimat, arba gaut isbandyt ant lauko butu geriausia :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visos sejalkos geros, kai zeme gerai ydirbta ir nei per dregna nei per sausa, nors jau ysitikinau, kad geriau dregnesne nei sausa. Aplink seja, vaderstad rapid mechanines ir pneumatines, amazone cirrus, vaderstad spirit, horsch pronto dc 6m, kuria tampo su 180ag traktorium, del traukimo nieko negaliu pasakyt maciau, kad seja ir ne pirmus metus, bet salia nesedejau nezinau nei koks greitis nei ka. Geriausiai symet dygo seta su rapid ir spirit, jei tarp rapid ir spirit, tai spirit geriausia sejos kokybe tiek rapsa tiek javus sejant, tik kad ta sejalka velninskai brangi.

O kas pas Spiritine kitaip, lyginant su Porno DC?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...