Jump to content

Galios elektroninis valdymas


watska

Recommended Posts

Sveiki, gal galit kasnors normaliai paaiskint, kas yra tas galios elektroninis valdymas traktoriuje? kaip jis isijungia, kada ji galima naudot ir pan. ar ji galima naudot pastoviai, pvz ariant? man reikalingas 165 arkliu traktorius, o veikiant elektroniniam galios valdymui jis jau tampa 215 arkliu zveris. tai gal galiu imt kokiu 140 arkliu... padidejus galiai jis taps kokiu 180 AG. idomu butu zinot jusu nuomone.

Aciu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, gal galit kasnors normaliai paaiskint, kas yra tas galios elektroninis valdymas traktoriuje? kaip jis isijungia, kada ji galima naudot ir pan. ar ji galima naudot pastoviai, pvz ariant? man reikalingas 165 arkliu traktorius, o veikiant elektroniniam galios valdymui jis jau tampa 215 arkliu zveris. tai gal galiu imt kokiu 140 arkliu... padidejus galiai jis taps kokiu 180 AG. idomu butu zinot jusu nuomone.

Aciu

Cia tik reklaminis triukas tas galios valdymas, tau tarki mariant tas galios valdymas nieko nepades, nes jis skirtas GTV ir transporto darbams, o ariant nieko tau nedades nei vienu nusenusio kumelio.

Tas galios valdymas pasireiskia tuom kad tarkim dirbant su freza+sejamoji ir varant i kalna tau padideja galios poreikis, tada kazkaip paduoda daugiau galios per GTV ir tavo traktorius be problemu varo i ta kalna nesustodamas, nu vienu zodziu sudetingas tai dalykas, jei nori pasiskaityt apie taj daugiau taj nueik i NH puslapi, parsisiusk brosiuru is NH puslapio, ten jie apie tai labai daug reklamuojasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, gal galit kasnors normaliai paaiskint, kas yra tas galios elektroninis valdymas traktoriuje? kaip jis isijungia, kada ji galima naudot ir pan. ar ji galima naudot pastoviai, pvz ariant? man reikalingas 165 arkliu traktorius, o veikiant elektroniniam galios valdymui jis jau tampa 215 arkliu zveris. tai gal galiu imt kokiu 140 arkliu... padidejus galiai jis taps kokiu 180 AG. idomu butu zinot jusu nuomone.

Aciu

Cia tik reklaminis triukas tas galios valdymas, tau tarki mariant tas galios valdymas nieko nepades, nes jis skirtas GTV ir transporto darbams, o ariant nieko tau nedades nei vienu nusenusio kumelio.

Tas galios valdymas pasireiskia tuom kad tarkim dirbant su freza+sejamoji ir varant i kalna tau padideja galios poreikis, tada kazkaip paduoda daugiau galios per GTV ir tavo traktorius be problemu varo i ta kalna nesustodamas, nu vienu zodziu sudetingas tai dalykas, jei nori pasiskaityt apie taj daugiau taj nueik i NH puslapi, parsisiusk brosiuru is NH puslapio, ten jie apie tai labai daug reklamuojasi.

Visiskai pritariu del reklamu.Bet yra ir nestandartiniu sprendimu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip tas variantas, kad pakeitus kompa traktore galinguma galima pakelt nuo 165 iki 210ag???

Su protu darant,beje,pacio kompo keist nereikia,gan neblogu rezultatu galima gauti.

dotnuviniai sake kad reikia. kompas kainuoja 2klt euru.

Aisku,kad pelningiau nupirkt visa kompa uz 500-800 euru,o parduoti uz 2000.

Uz 1000 nete skelbimu pilna.

teisybes delei,nesu visiskai tikras del traktoriu,bet nemanau,kad nuo masinu kazkoks skirtumas yra.Ypac siurblio-purkstuvo varikliuose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad taip didint ag nenormalu jei is gamyklos parejo su 165 taj tiek ir turi but o jei desi kompus spausi is traktoro ka gali tai jis ilgai nelaikys

nezinau to dalyko. tai sake dotprojektu darbuotojai.

Case Puma eina nuo 165 iki 210ag. stovi toks pats motoras, tik skiriasi kompiuteriai. tiek ziniu. uosvis norejo imt galingesni, bet tie atkalbejo, tipo kompas pigiau....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad taip didint ag nenormalu jei is gamyklos parejo su 165 taj tiek ir turi but o jei desi kompus spausi is traktoro ka gali tai jis ilgai nelaikys

Viskas normaliai, isbandyta praktikoje ant masinos, buvo 80kw kompas, idejom 109 kw kompa, pasijaute normaliai. Ir siap ten varykliai ideliai tokie patys tik skiriasi kompai, tai kur problema gali but.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad taip didint ag nenormalu jei is gamyklos parejo su 165 taj tiek ir turi but o jei desi kompus spausi is traktoro ka gali tai jis ilgai nelaikys

Siais laikais visai normalu.Pavyzdziu daug aplink.Kad ir tos pacios valtra.6,66 l.variklis 120ag.,tas pats variklis 175ag.Tai is kur tie arkliai atsiranda?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo lietuviai golfus ir civikus jau pachipavo dabar imsis kur kas brangesniu zaisliuku, nu idomu idomu :icon-rolleyes::icon-idea:

Naujas automobilis pvz N1 2,5 variklis pvz. 100ag.Mazai?Jokiu problemu.Masina pajungia prie interneto ir gamintojai jai "stebuklingai" prideda 40 ag.

Cia vienos zymios japonu firmos atstovu lietuvoje pasiulymas su visomis gamintoju garantijomis.O tokiu zaisliuku kainos tai ne 15-20 metu golfo.Ir darbas ne garaziniu.Uztat ir nebestebina tokie dalykai jau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dyzelio chipinimas duoda iki 15procentu galios, manau,. kad tas tikrasis galios valdymas yra kur kas sudetindesne sistema nei chipas

Butent yra galios valdymas ir yra chipinimas, galios valdymas susijes sus GTV perduodama galia transmisijai (MU paskutiniame numeryje kaipo tik apie tai raso - power on demand)

Na o chipinimas taj jau susijes su varikliu.

Dotnuviniai labai gyre Case'o variklius, nes tipo nuo 120 iki 200 su virs AG eina tas pats variklis tik daugiau ar maziau prichipintas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dyzelio chipinimas duoda iki 15procentu galios, manau,. kad tas tikrasis galios valdymas yra kur kas sudetindesne sistema nei chipas

Butent yra galios valdymas ir yra chipinimas, galios valdymas susijes sus GTV perduodama galia transmisijai (MU paskutiniame numeryje kaipo tik apie tai raso - power on demand)

Na o chipinimas taj jau susijes su varikliu.

Dotnuviniai labai gyre Case'o variklius, nes tipo nuo 120 iki 200 su virs AG eina tas pats variklis tik daugiau ar maziau prichipintas.

vat cia teisingai pasakei cipinimas traktoriui gali prideti iki 40proc ir cia jau prideda nesvarbu nori traktorius to ar nenori, ogalios valdymas prideda arkliu tik susidarius tam tikrom salygom ir yra automatiskai atjungiamas jeigu padideja variklio temperatura

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nera cia jau taip paprasta, tik pakeitei programa ir tau jau traktorius galingas. Tai kam tada zmones perka galingesnius traktorius ir moka didelius pinigus. Jei varikliui duodi daugiau kuro, jam reikia ir daugiau apsisukimu, bet dar reikia ir sukelt suspaudimo laipsni, o sito tai jau jokia programa nepadarys. + daznai reikia lengvint stumoklius, nes kitaip nelaiko alkuninis. Jei variklis yra bazinis zinoma is jo kazka isspaust galima bet jei jau jis isforsuotas tai is jo daugiau nieko ir neispausi. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai įdomi ir daugeliui manyčiau aktuali tema :) Kiek pasiskaitinėjus apie chipinima galiu daryti išvadą, kad dažniausiai galia yra didinama iki 15 % nes ši riba kiek supratau nesukelia jokių neigiamų pasekmių varikliui :)

Radau vieną pvz: tinkantį savo Case CVX. Gal kada reiks išbandyti :icon-wink: Rezultatai labai viliojantys.

cvx1155galiayf4.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

del traktoru, kad reik kompus keist, tai aisku kaip diena.

su lengvom, kitaip. ten idedamas cipas, o pagrindinis kompas blokuojamas, nes jis ta cipa mato kaip klaida sistemoje. viskas yra padaryta taip, kad jei tarkim cipas nusprogs, valdyma variklio vel perima pagrindinis kompas. bendzinam galia kyla iki 15proc, o dyzeliam net iki 30-35. ydomus niuansas - kuro sanaudos lieka tos pacios. cia tiem, kurie max galia naudoja lenkiant ar dar kada, o ne laksto pastoviai.....

toks dalykas tinka tik ne neriboto proto zmonem. :):):)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...