watska Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Sveiki, gal galit kasnors normaliai paaiskint, kas yra tas galios elektroninis valdymas traktoriuje? kaip jis isijungia, kada ji galima naudot ir pan. ar ji galima naudot pastoviai, pvz ariant? man reikalingas 165 arkliu traktorius, o veikiant elektroniniam galios valdymui jis jau tampa 215 arkliu zveris. tai gal galiu imt kokiu 140 arkliu... padidejus galiai jis taps kokiu 180 AG. idomu butu zinot jusu nuomone. Aciu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Kokioj nors paieskos sistemoj ivesk "chiptuning" Visus atsakymus tikrai rasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Sveiki, gal galit kasnors normaliai paaiskint, kas yra tas galios elektroninis valdymas traktoriuje? kaip jis isijungia, kada ji galima naudot ir pan. ar ji galima naudot pastoviai, pvz ariant? man reikalingas 165 arkliu traktorius, o veikiant elektroniniam galios valdymui jis jau tampa 215 arkliu zveris. tai gal galiu imt kokiu 140 arkliu... padidejus galiai jis taps kokiu 180 AG. idomu butu zinot jusu nuomone.Aciu Cia tik reklaminis triukas tas galios valdymas, tau tarki mariant tas galios valdymas nieko nepades, nes jis skirtas GTV ir transporto darbams, o ariant nieko tau nedades nei vienu nusenusio kumelio. Tas galios valdymas pasireiskia tuom kad tarkim dirbant su freza+sejamoji ir varant i kalna tau padideja galios poreikis, tada kazkaip paduoda daugiau galios per GTV ir tavo traktorius be problemu varo i ta kalna nesustodamas, nu vienu zodziu sudetingas tai dalykas, jei nori pasiskaityt apie taj daugiau taj nueik i NH puslapi, parsisiusk brosiuru is NH puslapio, ten jie apie tai labai daug reklamuojasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Sveiki, gal galit kasnors normaliai paaiskint, kas yra tas galios elektroninis valdymas traktoriuje? kaip jis isijungia, kada ji galima naudot ir pan. ar ji galima naudot pastoviai, pvz ariant? man reikalingas 165 arkliu traktorius, o veikiant elektroniniam galios valdymui jis jau tampa 215 arkliu zveris. tai gal galiu imt kokiu 140 arkliu... padidejus galiai jis taps kokiu 180 AG. idomu butu zinot jusu nuomone.Aciu Cia tik reklaminis triukas tas galios valdymas, tau tarki mariant tas galios valdymas nieko nepades, nes jis skirtas GTV ir transporto darbams, o ariant nieko tau nedades nei vienu nusenusio kumelio. Tas galios valdymas pasireiskia tuom kad tarkim dirbant su freza+sejamoji ir varant i kalna tau padideja galios poreikis, tada kazkaip paduoda daugiau galios per GTV ir tavo traktorius be problemu varo i ta kalna nesustodamas, nu vienu zodziu sudetingas tai dalykas, jei nori pasiskaityt apie taj daugiau taj nueik i NH puslapi, parsisiusk brosiuru is NH puslapio, ten jie apie tai labai daug reklamuojasi. Visiskai pritariu del reklamu.Bet yra ir nestandartiniu sprendimu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 o kaip tas variantas, kad pakeitus kompa traktore galinguma galima pakelt nuo 165 iki 210ag??? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 o kaip tas variantas, kad pakeitus kompa traktore galinguma galima pakelt nuo 165 iki 210ag??? Su protu darant,beje,pacio kompo keist nereikia,gan neblogu rezultatu galima gauti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 o kaip tas variantas, kad pakeitus kompa traktore galinguma galima pakelt nuo 165 iki 210ag??? Su protu darant,beje,pacio kompo keist nereikia,gan neblogu rezultatu galima gauti. dotnuviniai sake kad reikia. kompas kainuoja 2klt euru. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 o kaip tas variantas, kad pakeitus kompa traktore galinguma galima pakelt nuo 165 iki 210ag??? Su protu darant,beje,pacio kompo keist nereikia,gan neblogu rezultatu galima gauti. dotnuviniai sake kad reikia. kompas kainuoja 2klt euru. Aisku,kad pelningiau nupirkt visa kompa uz 500-800 euru,o parduoti uz 2000. Uz 1000 nete skelbimu pilna. teisybes delei,nesu visiskai tikras del traktoriu,bet nemanau,kad nuo masinu kazkoks skirtumas yra.Ypac siurblio-purkstuvo varikliuose. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 manau kad taip didint ag nenormalu jei is gamyklos parejo su 165 taj tiek ir turi but o jei desi kompus spausi is traktoro ka gali tai jis ilgai nelaikys nezinau to dalyko. tai sake dotprojektu darbuotojai. Case Puma eina nuo 165 iki 210ag. stovi toks pats motoras, tik skiriasi kompiuteriai. tiek ziniu. uosvis norejo imt galingesni, bet tie atkalbejo, tipo kompas pigiau.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kazkass Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 manau kad taip didint ag nenormalu jei is gamyklos parejo su 165 taj tiek ir turi but o jei desi kompus spausi is traktoro ka gali tai jis ilgai nelaikys Viskas normaliai, isbandyta praktikoje ant masinos, buvo 80kw kompas, idejom 109 kw kompa, pasijaute normaliai. Ir siap ten varykliai ideliai tokie patys tik skiriasi kompai, tai kur problema gali but. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 manau kad taip didint ag nenormalu jei is gamyklos parejo su 165 taj tiek ir turi but o jei desi kompus spausi is traktoro ka gali tai jis ilgai nelaikys Siais laikais visai normalu.Pavyzdziu daug aplink.Kad ir tos pacios valtra.6,66 l.variklis 120ag.,tas pats variklis 175ag.Tai is kur tie arkliai atsiranda? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stauga Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 jo lietuviai golfus ir civikus jau pachipavo dabar imsis kur kas brangesniu zaisliuku, nu idomu idomu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 jo lietuviai golfus ir civikus jau pachipavo dabar imsis kur kas brangesniu zaisliuku, nu idomu idomu lengvos masinos dyzelis yra prisuktas 40 procentu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 jo lietuviai golfus ir civikus jau pachipavo dabar imsis kur kas brangesniu zaisliuku, nu idomu idomu Naujas automobilis pvz N1 2,5 variklis pvz. 100ag.Mazai?Jokiu problemu.Masina pajungia prie interneto ir gamintojai jai "stebuklingai" prideda 40 ag. Cia vienos zymios japonu firmos atstovu lietuvoje pasiulymas su visomis gamintoju garantijomis.O tokiu zaisliuku kainos tai ne 15-20 metu golfo.Ir darbas ne garaziniu.Uztat ir nebestebina tokie dalykai jau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Užsienyje jau daug kas "pačipina" traktorius. Net ir naujus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 dyzelio chipinimas duoda iki 15procentu galios, manau,. kad tas tikrasis galios valdymas yra kur kas sudetindesne sistema nei chipas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2007 dyzelio chipinimas duoda iki 15procentu galios, manau,. kad tas tikrasis galios valdymas yra kur kas sudetindesne sistema nei chipas Butent yra galios valdymas ir yra chipinimas, galios valdymas susijes sus GTV perduodama galia transmisijai (MU paskutiniame numeryje kaipo tik apie tai raso - power on demand) Na o chipinimas taj jau susijes su varikliu. Dotnuviniai labai gyre Case'o variklius, nes tipo nuo 120 iki 200 su virs AG eina tas pats variklis tik daugiau ar maziau prichipintas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 dyzelio chipinimas duoda iki 15procentu galios, manau,. kad tas tikrasis galios valdymas yra kur kas sudetindesne sistema nei chipas Butent yra galios valdymas ir yra chipinimas, galios valdymas susijes sus GTV perduodama galia transmisijai (MU paskutiniame numeryje kaipo tik apie tai raso - power on demand) Na o chipinimas taj jau susijes su varikliu. Dotnuviniai labai gyre Case'o variklius, nes tipo nuo 120 iki 200 su virs AG eina tas pats variklis tik daugiau ar maziau prichipintas. vat cia teisingai pasakei cipinimas traktoriui gali prideti iki 40proc ir cia jau prideda nesvarbu nori traktorius to ar nenori, ogalios valdymas prideda arkliu tik susidarius tam tikrom salygom ir yra automatiskai atjungiamas jeigu padideja variklio temperatura Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
watska Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Bet tai tada varikliui nieko gero, jei apie 20 proc galia padideja, na nebent aisku, jis yra jau paskaiciuotas tokiom apkrovom, ne taip kaip belarusas... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Bet tai tada varikliui nieko gero, jei apie 20 proc galia padideja, na nebent aisku, jis yra jau paskaiciuotas tokiom apkrovom, ne taip kaip belarusas... siaip siuolaikiniai varikliai turi dideli rezerva tarkim NH stovi ta pati variklio baze nuo 120 AG iki kombaininio variklio 299AG Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Neider Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 nera cia jau taip paprasta, tik pakeitei programa ir tau jau traktorius galingas. Tai kam tada zmones perka galingesnius traktorius ir moka didelius pinigus. Jei varikliui duodi daugiau kuro, jam reikia ir daugiau apsisukimu, bet dar reikia ir sukelt suspaudimo laipsni, o sito tai jau jokia programa nepadarys. + daznai reikia lengvint stumoklius, nes kitaip nelaiko alkuninis. Jei variklis yra bazinis zinoma is jo kazka isspaust galima bet jei jau jis isforsuotas tai is jo daugiau nieko ir neispausi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 pakeisti programa neuztenka, reikia keisti pirma kompa,o po to visa perprogramuoti. Taip buvo seniau Dabar to neuztenka reikalingi slaptazodziai ir panasiai, be to reikia viska uzregistruoti kad po to jei kas netaip butu ka trukteleti cipas paprastesnis variantas tik tiek kad kainuoja nemazai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2007 Tikrai įdomi ir daugeliui manyčiau aktuali tema Kiek pasiskaitinėjus apie chipinima galiu daryti išvadą, kad dažniausiai galia yra didinama iki 15 % nes ši riba kiek supratau nesukelia jokių neigiamų pasekmių varikliui Radau vieną pvz: tinkantį savo Case CVX. Gal kada reiks išbandyti Rezultatai labai viliojantys. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Lapkričio 7, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 7, 2007 del traktoru, kad reik kompus keist, tai aisku kaip diena. su lengvom, kitaip. ten idedamas cipas, o pagrindinis kompas blokuojamas, nes jis ta cipa mato kaip klaida sistemoje. viskas yra padaryta taip, kad jei tarkim cipas nusprogs, valdyma variklio vel perima pagrindinis kompas. bendzinam galia kyla iki 15proc, o dyzeliam net iki 30-35. ydomus niuansas - kuro sanaudos lieka tos pacios. cia tiem, kurie max galia naudoja lenkiant ar dar kada, o ne laksto pastoviai..... toks dalykas tinka tik ne neriboto proto zmonem. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Lapkričio 7, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 7, 2007 su traktorium kiek teko dometis zymiai paprasciau kas del cipinimo. Paprasciausiai atjungi nuo kuro siurblio fyske ir i tarpa idedi blokeli viso labo 15 min. darbo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti