Jump to content

RVS technologija


efrendas

Recommended Posts

RVS - variklių remontas jų neišardžius.

RVS - kompleksinė susidėvėjusių mechanizmų (variklių, transmisijų, riedėjimo ir slydimo guolių, vairo stiprintuvų ir kt.) atnaujinimo sistema.

RVS ant besitrinančių vidaus degimo variklių paviršių formuoja metalo keramikos sluoksnį. Tai atkuria variklio kompresiją ir tepalų slėgį iki gamyklinio lygio, sulėtėja dilimo procesas, pakeitus tepalus RVS taikyti nebereikia. RVS veiksminga ne mažiau kaip 100 tūkst. km. RVS panaudojimo sfema:

Lengvieji autimobiliai, laivai, autobusai, krovininiai automobiliai, žemės ūkio technika, motociklai, pramoninės staklės, aukšto slėgio dyzelinio kuro siurbliai, kompresoriai, reduktoriai, benzopjūklai turbinos, kateriai, pavarų dėžės, hidrauliniai siurbliai ir kt.

RVS - naujausia ir moderniausia variklių ir agregatų atnaujinimo technologija. Agregatai atnaujinami jų eksploatacijos metu, jų nereikia išardyti. Naudojama Suomijos firmos RVS-TEC OY gaminama produkcija.

RVS technologijos esmę galima paaiškinti paprastai: ant viena kitą veikiančių geležinių detalių poros paviršių (pvz.: žiedo ir cilindro) sukuriamas apsauginis metalo keramikos sluoksnis, kurio storis gali siekti 0.7 mm. Šis sluoksnis labai tvirtas, slidus ir arsparus aukštai temperatūrai.

Priklausomai nuo detalių formos jis sumažina jų tarpusavio trintį iki 100 ir 300 kartų. RVS pastos panaudojimo rezultatas: gerokai padidėja variklio galingumas, 5-20% sumažėja degalų ir 10-30% sumažėja tepalų sanaudos, gerokai sumažėja keliamas triukšmas, vibracija bei aplinkos tarša, variklis žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.

RVS netirpsta tepaluose bei dera su visais jų tipais ir mineraliniais ir sintetiniais.

Su RVS suteik antrą jaunystę savo varikliui!

Galima rasti gausybę panašių straipsnių :) . Mane domina ar kas nors esate bandę šią technologiją asmeniškai ir kokie rezultatai, pasidalinkite patirtimi su visais :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas pažystamas pylė į savo mašiną kaži ką panašaus į RVS (jeigu tik ne tą patį, labai jau panašus aprašymas), nes jam dūmas negražus buvo ir pan. Pylė du kartus, važinėjo mažom apsukom, vienu žodžiu darė tiksliai pagal instrukciją. Po metu sutikęs klausiu, kaip mašinos variklis po netradicinio remonto. O gi lygiai tas pats, niekas nepasikeitė.

Mašina buvo Mitsubishi Eclipse.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Guest vaidas_c

RVS priedas mirstanciam - klyzma !

Galiu pasakyti kad tai nepades jau sudylusiam varikliui nes kas bent kiek ismado mechanika tai cia ir aiskinti nereikes :) Ta RVS tai gal kiek ir pamazintu dylima naujam dar nesusidevejusiam motorui ar mech. mazgui bet jei jau isdyles tai kol nepaleisi reikiamu detaliu - nieko nebus ir svilps viskas pro sali su tom visom dalelytem bei nebus prie ko prisikabinti joms prie pagrindo. Manau kad leisti pinigu sau naudojant tikrai neverta. Zinau tik tiek kad toks yra priedas FENOM (metalo kondicionierius) tai vienas pazystama pyle ji i tepala ir atvazinedavo visa numatyta resursa irlikdavo patenkintas tai tikrai buvo i gera bet jo neuzpilus jau pakeiciant tepala viskas tuoj praeidavo ir buvo kaip buve. Zodziu darau isvada kad tad laikinas "daktaras" skirtas tik parduodant sena padeveta technika uzmaskuoti variklio susidevejima. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...
RVS - variklių remontas jų neišardžius.

RVS - kompleksinė susidėvėjusių mechanizmų (variklių, transmisijų, riedėjimo ir slydimo guolių, vairo stiprintuvų ir kt.) atnaujinimo sistema.

RVS ant besitrinančių vidaus degimo variklių paviršių formuoja metalo keramikos sluoksnį. Tai atkuria variklio kompresiją ir tepalų slėgį iki gamyklinio lygio, sulėtėja dilimo procesas, pakeitus tepalus RVS taikyti nebereikia. RVS veiksminga ne mažiau kaip 100 tūkst. km. RVS panaudojimo sfema:

Lengvieji autimobiliai, laivai, autobusai, krovininiai automobiliai, žemės ūkio technika, motociklai, pramoninės staklės, aukšto slėgio dyzelinio kuro siurbliai, kompresoriai, reduktoriai, benzopjūklai turbinos, kateriai, pavarų dėžės, hidrauliniai siurbliai ir kt.

RVS - naujausia ir moderniausia variklių ir agregatų atnaujinimo technologija. Agregatai atnaujinami jų eksploatacijos metu, jų nereikia išardyti. Naudojama Suomijos firmos RVS-TEC OY gaminama produkcija.

RVS technologijos esmę galima paaiškinti paprastai: ant viena kitą veikiančių geležinių detalių poros paviršių (pvz.: žiedo ir cilindro) sukuriamas apsauginis metalo keramikos sluoksnis, kurio storis gali siekti 0.7 mm. Šis sluoksnis labai tvirtas, slidus ir arsparus aukštai temperatūrai.

Priklausomai nuo detalių formos jis sumažina jų tarpusavio trintį iki 100 ir 300 kartų. RVS pastos panaudojimo rezultatas: gerokai padidėja variklio galingumas, 5-20% sumažėja degalų ir 10-30% sumažėja tepalų sanaudos, gerokai sumažėja keliamas triukšmas, vibracija bei aplinkos tarša, variklis žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.

RVS netirpsta tepaluose bei dera su visais jų tipais ir mineraliniais ir sintetiniais.

Su RVS suteik antrą jaunystę savo varikliui!

Galima rasti gausybę panašių straipsnių :) . Mane domina ar kas nors esate bandę šią technologiją asmeniškai ir kokie rezultatai, pasidalinkite patirtimi su visais :icon-wink:

esminis dalykas-variklis neturi but perkaitintas kazkada, nes perkaitikas keicia metalo struktura... draugelis i benzinini varikli pyle-padejo, as i dyzeli pyliau-kaip ir ne,tik gal del to kad neiseina letai vaziuot....

pazystamas meistras prikele mirusi dyzeli- pakeite ziedus ir RVS uzpyle. prie 28 salcio is vieno apsukimo kuresi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kiek kainuoja toks taisymas?

6 litrams tepalo-129 lt [dyzeliui]

pas mus buvo spaudoj rasyta rajoninej tu, kurie pyle. galima butu ir netiket, bet ta ymone kuri naudojo ir ta kuri prekiauja, yra konkurentai...

abi detalem prekiauja...

o kokie tu priedu pavadinimai? ar yra keliu firmu ar vienos?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kiek kainuoja toks taisymas?

6 litrams tepalo-129 lt [dyzeliui]

pas mus buvo spaudoj rasyta rajoninej tu, kurie pyle. galima butu ir netiket, bet ta ymone kuri naudojo ir ta kuri prekiauja, yra konkurentai...

abi detalem prekiauja...

o kokie tu priedu pavadinimai? ar yra keliu firmu ar vienos?
RVS technalogija
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kiek kainuoja toks taisymas?

6 litrams tepalo-129 lt [dyzeliui]

pas mus buvo spaudoj rasyta rajoninej tu, kurie pyle. galima butu ir netiket, bet ta ymone kuri naudojo ir ta kuri prekiauja, yra konkurentai...

abi detalem prekiauja...

o kokie tu priedu pavadinimai? ar yra keliu firmu ar vienos?

turetu but vienos firmos, rusu-suomiu.

ir pavadinimas tik vienas RVS.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kiek kainuoja toks taisymas?

6 litrams tepalo-129 lt [dyzeliui]

pas mus buvo spaudoj rasyta rajoninej tu, kurie pyle. galima butu ir netiket, bet ta ymone kuri naudojo ir ta kuri prekiauja, yra konkurentai...

abi detalem prekiauja...

o kokie tu priedu pavadinimai? ar yra keliu firmu ar vienos?

turetu but vienos firmos, rusu-suomiu.

ir pavadinimas tik vienas RVS.

Tik pavadinimas RVS
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 metų...

bandziau si prieda, pas mane citrinai 2.1 td komprecija trijuose buvo po 31, viename 27. po RVS supilimo, variklio darbas nelabai pasikeite, pamatavus kompresija didesne nebuvo, nezinau kiek naudos is sio priedo, i tvarkinga varikli gal ir galima pilti, bet ar verta, o jei kazkas yra tai neisardes nesuzinosi ar koks ziedas kaltas ar galva nukelt uztektu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pazistamas savo dukros toyotos varikli atgaivino su vandeniu, aisku ne pats :eusa-think: , o pas motoristus. Pries tai nebuvo kompresijos, tepalo slegio dar kazkas negerai, po plovimo vandeniu viskas atsitate i savo normas. Plovimas vandeniu tai variklio pradirbimas su vandeniu vietoje tepalo, visi "nagarai" nueina nuo ziedu, voztuvu ir kanalu. Jei variklio ardyti nereikia, cia butu rimciau nei pilti RVS :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 3 mėnesių...
Na ka reik atgaivint tema tai gal kas naudojat??? Galvoju ir as i a6 1,9tdi susipilt kol variklis geras manau turetu macyti.... Ir kazin kaip padetu Belarusui su gatavais kompresiniais ziedai..... :eusa-think: paskaicius automobilistu forumus tai daro neitiketinus stebuklus RVS :eusa-clap:

Dėl audi,tai neįsivaizduoju,kam reikia,velniai žino kuo,gerą variklį gadinti?Nebesikuria,netraukia,ar dar kas jam blogai?O dėl mtz,jei sugalvosi rvs įsipilti,tai nori nenori,bet teks Raimisx patarimo paklausyti dėl popierinio filtro,nes kitaip visas rvs'as iki ten kur reikia nedakeliaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka reik atgaivint tema tai gal kas naudojat??? Galvoju ir as i a6 1,9tdi susipilt kol variklis geras manau turetu macyti.... Ir kazin kaip padetu Belarusui su gatavais kompresiniais ziedai..... :eusa-think: paskaicius automobilistu forumus tai daro neitiketinus stebuklus RVS :eusa-clap:

Dėl audi,tai neįsivaizduoju,kam reikia,velniai žino kuo,gerą variklį gadinti?Nebesikuria,netraukia,ar dar kas jam blogai?O dėl mtz,jei sugalvosi rvs įsipilti,tai nori nenori,bet teks Raimisx patarimo paklausyti dėl popierinio filtro,nes kitaip visas rvs'as iki ten kur reikia nedakeliaus.

Audine eina kaip zveris varikliui priekaistu neturiu bet kiek esu uzsiskaites tai padeda prailgint gyvavimo laika.... bei siaip kompresija pakelia.. dumingumas sumazeja ir variklis tyliau dirba dar ant sanaudu kuro padeda kazkiek... Tai sakau gal yra forumieciu praktokuojanciu RVS ant nenugaisusiu varikliu? :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia pilti gera tepala ir laikyti elementariu eksploatacijos taisykliu tai ir nereikes apie visoki shuda skaityti.

nera vaistu nuo vezio ir nera vaistu nuo senatves, ateis laikas ir uzlinks tas tavo variklis kad ir kiek to rvs piltum, resursas yra resursas, protingai vaziuodamas gali ji tik prailginti bet nepadaryti amzinu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia pilti gera tepala ir laikyti elementariu eksploatacijos taisykliu tai ir nereikes apie visoki shuda skaityti.

nera vaistu nuo vezio ir nera vaistu nuo senatves, ateis laikas ir uzlinks tas tavo variklis kad ir kiek to rvs piltum, resursas yra resursas, protingai vaziuodamas gali ji tik prailginti bet nepadaryti amzinu

Beje,resursas to variklio laaabai didelis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...