Jump to content

Traktorius CASE IH


Euro6

Recommended Posts

On 2022-11-09 at 18:58, DeathCrew77 pranešimas:

Greiciu skirtumas sitoj dezej neproblema. Didziausia problema - beda, kad  negali perjungti tu pavaru nenutraukes galios. Ir jei vietoves lb kalvotos tai yra didelis nepatogumas. Bet kai pazysti savo laukus, ir padargus. Supranti kaip traktorius elgiasi, tada ismoksti ir ipranti.

cia apie koki modeli kalba?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2022-11-09 at 17:37, AGROMAN pranešimas:

koks pasiekiamas greitis šiomis pavaromis prie 2000 RPM? 

Kiek suprantu tai čia turėtu būti puma nuo 2007 iki 2011 metu gamybos, tai jų pavarų dėžės gali būti  su 40 arba 50km greičiu ir atitinkamai 18 arba 19 bėgiu, kaip čia kolegos rašo apie kažkokius sankabos junginėjimus ir panašiai tai ten automatinė dėžė ir jokios sankabos naudot dirbant absoliučiai nereikia. Dėl apsuku tai jei kaip mano atveju dėžė 19 bėgiu tai  13 bėgiu prie maždaug 2200 apsuku isibėgėja kažkur iki 16km, bet gali būti, kad ir meluoju, gal 14 bėgiu tiek traukia, senai su juo važiavau nebepamenu, tačiau dėl 12 ir 13 bėgio diskomfortas šioks toks yra

Jokiu shiftu ar pusbėgiu šitose dėžėse nėra

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 44 minutes , viktorass pranešimas:

Kiek suprantu tai čia turėtu būti puma nuo 2007 iki 2011 metu gamybos, tai jų pavarų dėžės gali būti  su 40 arba 50km greičiu ir atitinkamai 18 arba 19 bėgiu, kaip čia kolegos rašo apie kažkokius sankabos junginėjimus ir panašiai tai ten automatinė dėžė ir jokios sankabos naudot dirbant absoliučiai nereikia. Dėl apsuku tai jei kaip mano atveju dėžė 19 bėgiu tai  13 bėgiu prie maždaug 2200 apsuku isibėgėja kažkur iki 16km, bet gali būti, kad ir meluoju, gal 14 bėgiu tiek traukia, senai su juo važiavau nebepamenu, tačiau dėl 12 ir 13 bėgio diskomfortas šioks toks yra

Jokiu shiftu ar pusbėgiu šitose dėžėse nėra

I svirtį pavarų reikia pažiūrėti, matosi 4 shiftai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2022-11-11 at 18:15, DeathCrew77 pranešimas:

tikriausiai, bet yra ir pumu full powershiftu

ant rankenos turetu buti mygtukas su dantratuku dazniausiai is kitos puses, esant paskutinej diapazono pavaroj paspaudi ta mygtuka ir po to spaudi pavara aukstyn ir persijungia i sekanti diapazona. visai neseniai sita bajeri parodziau zmogui kuris jau ketvirta sezona nh perjunginejo tarp diapazonu ismindamas sankaba :) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 57 minutes , arunis pranešimas:

ant rankenos turetu buti mygtukas su dantratuku dazniausiai is kitos puses, esant paskutinej diapazono pavaroj paspaudi ta mygtuka ir po to spaudi pavara aukstyn ir persijungia i sekanti diapazona. visai neseniai sita bajeri parodziau zmogui kuris jau ketvirta sezona nh perjunginejo tarp diapazonu ismindamas sankaba :) 

taip ta mygtuka tikrai zinau nuo pirmos dienos ;). Taciau tas mygtukas esmes nekeicia, galios perdavimas vistiek nutruksta keiciant diapazona.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 4 valandas, arunis pranešimas:

ant rankenos turetu buti mygtukas su dantratuku dazniausiai is kitos puses, esant paskutinej diapazono pavaroj paspaudi ta mygtuka ir po to spaudi pavara aukstyn ir persijungia i sekanti diapazona. visai neseniai sita bajeri parodziau zmogui kuris jau ketvirta sezona nh perjunginejo tarp diapazonu ismindamas sankaba :) 

Tai ta pati sankaba, tik elektra valdoma, jei ta mygtuką laikysi nuspaudęs, traktorius sustos, tai čia koks skirtumas kaip perjungsi tą pavarą vistiek tarp 6-7 ir 12-13 yra reikalinga kažkuriuo būdu periungti, netgi ant auto įjungus, kai perjunginėja tarp 12-13 jaučias kaip pristoja, kaip ir kolega sakė galios perdavimas nutrūksta…

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 6 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...