Jump to content

Fendt traktoriai


Recommended Posts

na tikrai buvo idomiu minciu ir faktu siek tiek su lyriniais nukrypimais "kas kieciausias", bet visumoje nemazai suzinojau. liux !

del aiskumo dar noreciau uzklausti i ka labiausiai reiktu kreipti demesi renkantis nauja traktoriu. kalbu apie patikimuma. buvo mineta apie mums pardavinejamus traktorius skirtus rytu salims ir tt. na buna zmogus sako "ot kita karta besiringdamas traktoriu ar jo komplektacija tokios klaidos nedaryciau". gal cia gali but kazkokia prevencija?? kadangi didelios patirties su uzsianskais traktoriais neturiu, o ZU tech. mechanikos kurso jau velu klausyt, kaip man issirinkti traktoriu, likti neapgautam ir patenkintam jo kokybe.?? :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na tikrai buvo idomiu minciu ir faktu siek tiek su lyriniais nukrypimais "kas kieciausias", bet visumoje nemazai suzinojau. liux !

del aiskumo dar noreciau uzklausti i ka labiausiai reiktu kreipti demesi renkantis nauja traktoriu. kalbu apie patikimuma. buvo mineta apie mums pardavinejamus traktorius skirtus rytu salims ir tt. na buna zmogus sako "ot kita karta besiringdamas traktoriu ar jo komplektacija tokios klaidos nedaryciau". gal cia gali but kazkokia prevencija?? kadangi didelios patirties su uzsianskais traktoriais neturiu, o ZU tech. mechanikos kurso jau velu klausyt, kaip man issirinkti traktoriu, likti neapgautam ir patenkintam jo kokybe.?? :icon-rolleyes:

patarimo tokio kaip ir nera, nes visi stengiasi parduot....

o apie rytu rinka tai faktas. pas mus viena bendrove visa technika i uzsienine pakeite, o per javapjute JD kombainui hidrovarikliai saibom eit pradejo. atvaziavo garantinis ziuret, bendroves valdzia pripuole-ogi beveik visi siauraakiu gaminti :lol::lol::lol:

tokios tokeles....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

man labiausiai patinka fendt gta modeliai,tokie kur variklis po kabina,o priekis tuscias ,tik remas.Jie buna vientilciai ir dvitilciai.Vientilciai gali kabintis padargus per viduri(kaip t-16).Tetis pasakojo kaip vokietijoj dirbdavo su tokiu,tai sake malonumas kai reikia darzoves lauke priziureti,uzsikabini tris padargus ir pirmyn :)Bet tai koks matomumas,kazi kaip sitas fendas.matos komunalinis,ka manote?http://www.jualde.lt/index.php?PrekeID=90 Jau geresnio matomumo tikriausiai niekur nerasi.Ishkyrus fend xylon ir claas xerion :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko Vokietijoj su Fendtu tokiu, kur variklis po kabina padirbėt. Apie 80AG dvitiltis. Važiuoja jis kaip ir paprastas traktorius, bet smagiausiai su tokiu traktorium dirbti su frontaliniu krautuvu. Matomumas super. Bet priėjimas prie variklio tai nekoks. Jeigu remontuot, tai oi oi oi.

Tas vokietis turėjo ir dar tokį panašų Fendt tik 40AG. Variklis irgi po kabina, priekyje ant to rėmo priekaba dedasi ( vienas žmogus gali uždėt ir nuimti tą priekaba). Tai traktoriukas buvo jau virš 20 metų bet dirbo kaip laikrodis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 4 savaičių...
Kazkur esu girdejas kad FENDT geresni uz JOHN DEERE traktorius :D

bent jau technlogine prasme nuo FENDT visi traktoriai atsilieka minimum 5 metus. Is visu traktoriu gamintoju tik FENDT kazkuo issiskiria, o visi kiti yra VISISKAI LYGUS. Bet bet kokiu atveju visi genda tad labai reiktu paskaiciuoti ar kaikurie traktoriai verti pinigu kuriu uz juos praso.

ziurint kuria prasme paziuresi. elektronikos gal ir daugiau prikrauta Fende, bet uztat jiems varikliai buna mazesnes kubaturos ir is ju isspausta viskas kas imanoma, o JOhn Deeriui didesnes kubaturos tad manyciau ilgaamziskesnis turetu but beto sunkesnis. Fendas perlengvas jis labiau transporto darbams taikytas.

Ne tik elektronika. Be to as cia kalbu ne tik apie FENDT ir JD, o apie FENDt ir visus kitus traktoius. Bet jeigu tu nori lyginti su JD prasome. Del varikliu - is kurios puses paziuresi. FENDT pats negamina varikliu todel negalima sakyti, kad jis nesugeba pasidaryti geresniu todel montuoja jau turimus savo variklius is ju isspausdamas visa galia. Jei manytu, kad tas variklis netinkamas paprasciausiai uzsisakytu kita. Siuo metu perka is Deutz ir MAN. Ne viena neprilauso AGCO korporacijai, todel negalima teigti, kad FENDT yra "priverstas" iš jų pirkti (kitaip butu jei jis siuo metu naudotu pvz. Sisu-diesel variklius). Tai kaip tik rodo, kad jis pasirenka pacius geriausius, net nepaisydamas to, kad galetu pirkti is "saviskiu". Jei MAN ir Deutz pasirodys netinkami gali pirkti, pvz., Perkins, Mercedes ar pan. PVZ. JD 6220SE (vardinė galia 90 AG)- 4530 cm³ VS FENDT 409 (vardinė galia 86 AG) - 4,04 L.; JD 7820 (185) - 6,8L VS FENDT 818 (180) - 5,7L. Taigi varikliu turiu skirtumas ''niekingai" mazas. Traktoriu gamintojai montuoja labai skirtingu turiu variklius pvz. NH gamina kazkur 100 AG traktoriu su 7,5 L varikliu. Tai gal reiskia, kad toks variklis amzinas? Siulyciau pasakityti FENDT reklama, kur rasoma apie tai del ko mazo turio variklis tokio pacio patikimumo kaip ir didelio turio. Jokiu budu nesiulyciau tuo tiketi (kaip ir tu gamintoju, kurie sako, kad didesnio turio patikimesnis), bet tame logikos yra. Tiksliai neatsimenu, bet esme tokia, kad kuo didenis turis - tuo didesni ir masyvesni stumuokliai, kuo jie didesni - tuo didesnes neigiamos jegos veikia varikli (ar kazkas pan.). Pavyzdziu galima rasti ir automobiliu "pasaulyje" pvz. Honda 1,4L variklis - 86 AG VS VW TSI 1,4 L - 170 AG. Jei remsimes tavo logika VW negalima pirkti, nes jis dvigubai greiciau subyres. Bet juk taip nera, gal jis ir subyres 20% greiciau, bet juk jis 2 kartus galingesnis, o ka kalbeti apie FENDT ir JD, kuriu varikliu turiai skiriasi vos 10%. Be to net jei ir pripazintume, kad FENDT varikliai laikys 1-2 % trumpiau, tai tuo paciu jie sunaudos maziau degalu, nes ju varikliu"kubatura mazesne". Bet tame irgi nebutu 100% tiesos. Taigi, mano nuomone, variklio turis nedaro FENDT blogesnio uz JD ar kuri kita traktoriu.

Del mases sutinku, kad ji labai reikalinga (cia mano nuomone su tuo daug kas nesutinka) ir, kad FENDT siek tiek lengvesni, bet: 1. Ne visiems darbams mase reikalinga; 2. tas skirtumas nera labai didelis PVZ. (cia modeliai, kuriems mase tikrai reikalinga, o ne tie, kur pvz purksti turi) FENDT 916 (180 AG) - 8750 kg VS JD 8210 (200 AG) - 9000 kg ir FENDT 930 (300 AG) - 8950 kg VS JD 8520 (295 AG) - 9700 kg. Nors, mano nuomone, abieju mase tokiai galiai per maza, bet reikia pripazinti, kad ji nera JD naudai. Ryskiau JD naudai galia issiskiria tik paskutiniu modeliu. PVZ 270 Ag JD modelis tik 300 kg sunkesnis. Todel negalima teikti, kad FENDT blogesni uz JD, nes lengvesni, kadangi tu masiu skirtumo didelio nera (arba vienai AG FENDT dar ir sunkesnis (916). Juo labiau, kad ju maksimali masė vienoda (14000 kg) - dek pvz. 300 kg sunkesni svori ir mase issilygins :D. O maziesiems traktoriams (pvz 120 AG) mase kaip tik nera laibai svarbi (pvz 120 AG-5000 kg galios ir mases santykis vistiek didesnis nei 300 AG - 10000 kg) ; ir 3) kas tau sake, kad jis labiau "taikytas" transporto darbams. Negali siaip sau teigti, kad jis taip "taikytas"jai taip neteigia gamintojas. Jis universalus, taigi skirtas visiems darbams neiskiriant kuriu nors. As irgi galiu susigalvoti, kad pvz. Case daugiau pasaru ruosimui taikytas, JD - purskimams, NH - sejai, o MF srutu laistymui :lol::lol: , bet tai nera objektyvu.

P.S. As ta pati manau ir apie kitus traktorius paprasciausiai taip isejo, kad apie JD prasnekom. As manau, kad NH=case=MF=JD=Valtra=CLAAS ir pan. O FENDT tiesiog pirmauja technologijom ir tai reikia pripazinti. O tos technologijos tik ir tegali buti elektronika, nes daugiau nera kur ir pirmauti (Na dar FENDT su savo transmiija pirmi buvo, bet ir kiti juos vejasi, bet per 9 m kai kurie nepasiveja). Varikliai tokie patys, transmisiju gamintojai irgi daznai sutampa (aisku smulkmenas galima kokybiskesnes pagaminti). Vienintelis budas issikirti - prigrusti elektronikos ir taip "patobulinti"savo gamini. Bet ar toks patobulinimas vertas tos kainos???

P.S. Ivaizdis dar ne viskas. O taip pat reklama dar ne viskas (ypac tai pasakytina apie JD ir Valtra). Kiekviena karta reikia galvoti renkantis, o ne tiketi, jei sako jog mazesnio ar didesnio turio variklis ilgiau laikys. O viska labai gerai apgalvojus kaip ir visada reikia pasirinkti graziausia :lol::lol:

Siaip nuo pradziu skaitynejau

Tai labai istrigo

Honda 1,4L variklis - 86 AG VS VW TSI 1,4 L - 170 AG.

Koks cia vw FSI (pabresiu "FSI" o ne "TSI") datempia 170 AG

PS

Nepykit , kad biski ne i tema rasau, beto manau tai ir nelabai aktualu, kaip kazkada kazkas bande kazka is lempos rasyt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip nuo pradziu skaitynejau

Tai labai istrigo

Honda 1,4L variklis - 86 AG VS VW TSI 1,4 L - 170 AG.

Koks cia vw FSI (pabresiu "FSI" o ne "TSI") datempia 170 AG

PS

Nepykit , kad biski ne i tema rasau, beto manau tai ir nelabai aktualu, kaip kazkada kazkas bande kazka is lempos rasyt

http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/te ... ossary/TSI

As visada zinau geriau nei ZinoVas!!!

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar, ZinoVas, jeigu kazka pakytrauti bandai, tai buk geras nesipainiok rasydamas, nes as rasiau apie TSI, o tu kazkur kazka paziurejes painioji su FSI, kuris isvysto zymiai mazesne galia.. O jei jau pats painiojiesi, tai nepainiok kitu ir nuomone sau pasilaikyk. Aciu. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar, ZinoVas, jeigu kazka pakytrauti bandai, tai buk geras nesipainiok rasydamas, nes as rasiau apie TSI, o tu kazkur kazka paziurejes painioji su FSI, kuris isvysto zymiai mazesne galia.. O jei jau pats painiojiesi, tai nepainiok kitu ir nuomone sau pasilaikyk. Aciu. :icon-wink:

Nebuvau girdejas as apie tos TSI, kazkaip staigiai pagalvojau ka cia apie FSI sneki, bet siaip ant naujo civiko 1.4 uzmetes koki twin turbo nelabai ir atsiliks savo galiom nuo to TSI pas kuri twin turbo jau stovi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...