Jump to content

2014-2020 parama smulkiesiems ūkiams


algis123

Recommended Posts

prieš valandą, Valodia25 pranešimas:

Man atrodo, kad dabar prasidės ir dirbtinų sąlygų tikrinimas, tai dar gali prasimetyti. Ar jas tikrina iki eilės sudarymo ?

 

 

Draugas priduodamas klausė, tai darbuotoja sakė nesu girdėjus, kad kas smulkiam ūkį but užkliuve su dirbtinėm sąlygom. Bet aišku visko gali būt. Jei 4 iš 4 kriterijų atitinki, tada visko gali būt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , urbonas10 pranešimas:

Draugas priduodamas klausė, tai darbuotoja sakė nesu girdėjus, kad kas smulkiam ūkį but užkliuve su dirbtinėm sąlygom. Bet aišku visko gali būt. Jei 4 iš 4 kriterijų atitinki, tada visko gali būt.

Nu Jos ten ivairiai komentuoja,aš paklausdamas ar galimą planuoti pirkimus po ėilės sudarymo ,atsakė neskubėk ir busi pirmas.atseit buna visko,buna kad ir atfutbolina,taip kad kantrybės dar kokį 1,5 mėn

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , ugerlose44 pranešimas:

Nu Jos ten ivairiai komentuoja,aš paklausdamas ar galimą planuoti pirkimus po ėilės sudarymo ,atsakė neskubėk ir busi pirmas.atseit buna visko,buna kad ir atfutbolina,taip kad kantrybės dar kokį 1,5 mėn

Aišku būna visko, bet jau daug šansų, kad gausi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 minutes , ugerlose44 pranešimas:

Nu Jos ten ivairiai komentuoja,aš paklausdamas ar galimą planuoti pirkimus po ėilės sudarymo ,atsakė neskubėk ir busi pirmas.atseit buna visko,buna kad ir atfutbolina,taip kad kantrybės dar kokį 1,5 mėn

2,5 mėnesio, nes visas paraiškos vertimas dabar gali trukti iki 4 mėnesių. Atsižvelgiat į laiką, kol buvo sudaryta eilė, manau kad tik balandžio mėn pabaigoje galima pinigėlių tikėtis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 7 minutes , Valodia25 pranešimas:

2,5 mėnesio, nes visas paraiškos vertimas dabar gali trukti iki 4 mėnesių. Atsižvelgiat į laiką, kol buvo sudaryta eilė, manau kad tik balandžio mėn pabaigoje galima pinigėlių tikėtis.

28. Paramos paraiškos vertinimas Agentūroje negali trukti ilgiau kaip 3 mėnesius nuo paramos paraiškų priėmimo laikotarpio pabaigos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 1 minutę , ugerlose44 pranešimas:

28. Paramos paraiškos vertinimas Agentūroje negali trukti ilgiau kaip 3 mėnesius nuo paramos paraiškų priėmimo laikotarpio pabaigos.

maža ka ten jie rašo, aš savo teikiau 2015 pavasario šaukime. Užteko dalinai pinigų. Pinigus pridėjo metų pabaigoje. Tada taisiau kelis kartus ir pinigus pervedė kažkas 2016 kova. Tai va tau ir terminas. Kie kalbėjau su šių metų pavasario šaukimo dalyviais tai pervedė gana greit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasenę tavo žinios

 

 

39. Paramos paraiškos turi būti pradėtos vertinti nelaukiant paramos paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jeigu taikomas tęstinis kvietimas teikti paramos paraiškas, paramos paraiškos vertinimas negali trukti ilgiau kaip 4 mėnesius nuo jos užregistravimo Mokėjimo agentūroje dienos. Jeigu taikomas ribotos trukmės kvietimas teikti paramos paraiškas, paramos paraiškos vertinimas negali trukti ilgiau kaip 4 mėnesius nuo paramos paraiškų priėmimo laikotarpio pabaigos. Į paramos paraiškų vertinimo terminą įskaičiuojamas paklausimų pareiškėjui, patikrų vietoje atlikimo, prašymo dėl papildomos informacijos kitoms institucijoms pateikimo ir atsakymo gavimo bei ekspertizės atlikimo terminas. Paklausimai pareiškėjui ir (arba) paramos gavėjui skelbiami Informaciniame portale. Paskelbus paklausimą Informaciniame portale pareiškėjas ir (arba) paramos gavėjas gauna pranešimą el. paštu / trumpąja SMS žinute apie paskelbtą dokumentą. Paklausimas laikomas įteiktu paklausimo Informaciniame portale paskelbimo dieną. Pareiškėjui ir (arba) paramos gavėjui paklausimas taip pat gali būti išsiųstas papildomu informavimo būdu, jeigu pareiškėjas ir (arba) paramos gavėjas papildomą informavimo būdą nurodė paraiškoje. Papildomu informavimo būdu pateikiama informacija nedetalizuojama, pateikiama tik rezultatų visuma. Atskirų Programos priemonių paramos paraiškų vertinimo terminai gali būti numatyti Priemonės įgyvendinimo taisyklėse. Mokėjimo agentūra turi teisę kreiptis į VI dėl paramos paraiškų vertinimo termino pratęsimo. Sprendimą dėl paramos paraiškų vertinimo termino pratęsimo priima PVK.

TAR pastaba. 39 punkto nuostatos, susijusios su paklausimų bei kitos informacijos pareiškėjui ir (arba) paramos gavėjui skelbimu Informaciniame portale, įsigalios nuo 2020 m. sausio 1 d. ir galios tik naujai pateiktoms paraiškoms.

Punkto pakeitimai:

Nr. 3D-524, 2019-09-20, paskelbta TAR 2019-09-20, i. k. 2019-14930

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 minutes , Valodia25 pranešimas:

Pasenę tavo žionios

 

 

39. Paramos paraiškos turi būti pradėtos vertinti nelaukiant paramos paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jeigu taikomas tęstinis kvietimas teikti paramos paraiškas, paramos paraiškos vertinimas negali trukti ilgiau kaip 4 mėnesius nuo jos užregistravimo Mokėjimo agentūroje dienos. Jeigu taikomas ribotos trukmės kvietimas teikti paramos paraiškas, paramos paraiškos vertinimas negali trukti ilgiau kaip 4 mėnesius nuo paramos paraiškų priėmimo laikotarpio pabaigos. Į paramos paraiškų vertinimo terminą įskaičiuojamas paklausimų pareiškėjui, patikrų vietoje atlikimo, prašymo dėl papildomos informacijos kitoms institucijoms pateikimo ir atsakymo gavimo bei ekspertizės atlikimo terminas. Paklausimai pareiškėjui ir (arba) paramos gavėjui skelbiami Informaciniame portale. Paskelbus paklausimą Informaciniame portale pareiškėjas ir (arba) paramos gavėjas gauna pranešimą el. paštu / trumpąja SMS žinute apie paskelbtą dokumentą. Paklausimas laikomas įteiktu paklausimo Informaciniame portale paskelbimo dieną. Pareiškėjui ir (arba) paramos gavėjui paklausimas taip pat gali būti išsiųstas papildomu informavimo būdu, jeigu pareiškėjas ir (arba) paramos gavėjas papildomą informavimo būdą nurodė paraiškoje. Papildomu informavimo būdu pateikiama informacija nedetalizuojama, pateikiama tik rezultatų visuma. Atskirų Programos priemonių paramos paraiškų vertinimo terminai gali būti numatyti Priemonės įgyvendinimo taisyklėse. Mokėjimo agentūra turi teisę kreiptis į VI dėl paramos paraiškų vertinimo termino pratęsimo. Sprendimą dėl paramos paraiškų vertinimo termino pratęsimo priima PVK.

TAR pastaba. 39 punkto nuostatos, susijusios su paklausimų bei kitos informacijos pareiškėjui ir (arba) paramos gavėjui skelbimu Informaciniame portale, įsigalios nuo 2020 m. sausio 1 d. ir galios tik naujai pateiktoms paraiškoms.

Punkto pakeitimai:

Nr. 3D-524, 2019-09-20, paskelbta TAR 2019-09-20, i. k. 2019-14930

Tai čia NEW,šito nežinojau

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šita nuostata įtvirtinta „ŪKIO IR VERSLO PLĖTRA“ VEIKLOS SRITIES „PARAMA SMULKIESIEMS ŪKIAMS“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ, TAIKOMŲ NUO 2019 METŲ. O 4 mėnesių terminas įtvirtintas  taisyklėse "Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos administravimo taisyklių patvirtinimo" 38p. kuris keistas 2019-09-20, o smulkių paramos taisyklės įsigaliojo 2019-10-12 , tai, manau, smulkiems taikomas 3 mėnesių terminas.

 

Manau, Jūsų tiesa, ugerlose44 :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 8 valandas, Valodia25 pranešimas:

Šita nuostata įtvirtinta „ŪKIO IR VERSLO PLĖTRA“ VEIKLOS SRITIES „PARAMA SMULKIESIEMS ŪKIAMS“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ, TAIKOMŲ NUO 2019 METŲ. O 4 mėnesių terminas įtvirtintas  taisyklėse "Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos administravimo taisyklių patvirtinimo" 38p. kuris keistas 2019-09-20, o smulkių paramos taisyklės įsigaliojo 2019-10-12 , tai, manau, smulkiems taikomas 3 mėnesių terminas.

 

Manau, Jūsų tiesa, ugerlose44 :)

Taip šiandien skambinau į NMA,tai rėikia vadovautis 28 punktu(kur citavau),o tas 39 p.mūsų nelėčia 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia pasiskaitymui, kam aktualu neteisėtos sąlygos
 
Galimai neteisėtos sąlygos gauti paramą – fizinių arba juridinių asmenų tarpusavyje ir (arba) su trečiaisiais asmenimis sąmoningai derinamos sąlygos, kuriomis gali būti siekiama įgyti paramos tikslams prieštaraujantį pranašumą.
 
Galimai neteisėtų sąlygų paramai gauti požymiai ir rizikos kriterijai:
  • Įgyvendinimo vieta (projektus sieja geografinis ryšys). Įgyvendinimo vieta neturi būti ta pati. Pavyzdžiui, du ūkininkai, įgyvendinantys skirtingus projektus, paraiškoje yra nurodę tą pačią projekto įgyvendinimo vietą. Projektai taip pat atitiks šį rizikos kriterijų, jei dviejų projektų paraiškose bus nurodyta ta pati pareiškėjo gyvenamoji vieta, taip pat, jei pasitvirtintų, jog projektų vykdytojai galvijus, pašarus, techniką ir kt. laiko toje pačioje vietoje, pavyzdžiui, toje pačioje fermoje.
  • Numatyta vykdyti arba vykdoma veikla (projektus sieja ekonominis ryšys). Šalia įgyvendinamame projekte ar projektuose numatyta vykdyti arba jau yra vykdoma ta pati veikla. Pavyzdžiui, dviejų uždarųjų akcinių bendrovių paraiškose nurodyta, jog abu vykdo tą pačią veiklą – granulių gamybą, arba abu nurodo granulių gamybą kaip tą pačią ne žemės ūkio veiklą, į kurią bus investuojama vykdant projektą.
  • Susiję asmenys, susiję projektai, partnerinės įmonės (projektus sieja teisinis ir (arba) asmeninis ryšys). Jei du skirtingi projektai yra vykdomi asmenų, kuriuos sieja giminystės ryšys, pavyzdžiui, vieną projektą įgyvendina tėvas, kitą – sūnus ir pan. Šiam rizikos kriterijui projektai gali būti priskirti, jei projekto vykdytojai dirba toje pačioje darbovietėje ir pan.
  • Projekto funkcinis nesavarankiškumas (projektus sieja funkcinis ryšys). Projektą geriau vykdyti savarankiškai. Pareiškėjas turi atkreipti dėmesį – ar projektas yra savarankiškas ir funkciškai nepriklausomas nuo kito projekto. Projektas atitinka šį rizikos kriterijų, jei pagal skirtingus projektus planuojama vykdyti veikla yra priklausoma nuo kitos, t. y. kai veiklos rezultatui reikia dviejų ar daugiau fizinių ar juridinių asmenų veiklos arba investicijų. Tarkime, ūkininkas naudojasi kito ūkininko patalpomis tam, kad laikytų joje už paramos lėšas įsigytą techniką, arba papildomai naudojasi kitam ūkininkui priklausančia žemės ūkio technika, net jeigu naudojimasis ja įteisintas panaudos sutartyje, kad projekto tikslai būtų visiškai pasiekti.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 3 valandas, Valodia25 pranešimas:
Čia pasiskaitymui, kam aktualu neteisėtos sąlygos
 
Galimai neteisėtos sąlygos gauti paramą – fizinių arba juridinių asmenų tarpusavyje ir (arba) su trečiaisiais asmenimis sąmoningai derinamos sąlygos, kuriomis gali būti siekiama įgyti paramos tikslams prieštaraujantį pranašumą.
 
Galimai neteisėtų sąlygų paramai gauti požymiai ir rizikos kriterijai:
  • Įgyvendinimo vieta (projektus sieja geografinis ryšys). Įgyvendinimo vieta neturi būti ta pati. Pavyzdžiui, du ūkininkai, įgyvendinantys skirtingus projektus, paraiškoje yra nurodę tą pačią projekto įgyvendinimo vietą. Projektai taip pat atitiks šį rizikos kriterijų, jei dviejų projektų paraiškose bus nurodyta ta pati pareiškėjo gyvenamoji vieta, taip pat, jei pasitvirtintų, jog projektų vykdytojai galvijus, pašarus, techniką ir kt. laiko toje pačioje vietoje, pavyzdžiui, toje pačioje fermoje.
  • Numatyta vykdyti arba vykdoma veikla (projektus sieja ekonominis ryšys). Šalia įgyvendinamame projekte ar projektuose numatyta vykdyti arba jau yra vykdoma ta pati veikla. Pavyzdžiui, dviejų uždarųjų akcinių bendrovių paraiškose nurodyta, jog abu vykdo tą pačią veiklą – granulių gamybą, arba abu nurodo granulių gamybą kaip tą pačią ne žemės ūkio veiklą, į kurią bus investuojama vykdant projektą.
  • Susiję asmenys, susiję projektai, partnerinės įmonės (projektus sieja teisinis ir (arba) asmeninis ryšys). Jei du skirtingi projektai yra vykdomi asmenų, kuriuos sieja giminystės ryšys, pavyzdžiui, vieną projektą įgyvendina tėvas, kitą – sūnus ir pan. Šiam rizikos kriterijui projektai gali būti priskirti, jei projekto vykdytojai dirba toje pačioje darbovietėje ir pan.
  • Projekto funkcinis nesavarankiškumas (projektus sieja funkcinis ryšys). Projektą geriau vykdyti savarankiškai. Pareiškėjas turi atkreipti dėmesį – ar projektas yra savarankiškas ir funkciškai nepriklausomas nuo kito projekto. Projektas atitinka šį rizikos kriterijų, jei pagal skirtingus projektus planuojama vykdyti veikla yra priklausoma nuo kitos, t. y. kai veiklos rezultatui reikia dviejų ar daugiau fizinių ar juridinių asmenų veiklos arba investicijų. Tarkime, ūkininkas naudojasi kito ūkininko patalpomis tam, kad laikytų joje už paramos lėšas įsigytą techniką, arba papildomai naudojasi kitam ūkininkui priklausančia žemės ūkio technika, net jeigu naudojimasis ja įteisintas panaudos sutartyje, kad projekto tikslai būtų visiškai pasiekti.

Tai kad šita tema jau pasisakyta keliais puslapiais atgal. Yra ir komentaras žmogaus kurį tikrino. Nėra tai baisu kaip čia parašyta, aišku reikia biškutį pasiruošt, nepardavinėt produkcijos vienas kitam, turėt skirtingas geležis.Ten žmogus rašė, kad net veikla ta pati buvo, bet atsakė į klausimus nma ir praleido.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2020-02-12 at 19:28, urbonas10 pranešimas:

Bet reziumuojant rezultatus, tai parama gaut vistiek yra sunku. Jei nepatenki į papildomas kategorijas (jaunas, kooperatyvas, nenašios žemes ar gyvulininkas arba daržininkas) max galėjai surink 60 balų, kurių neužtenka.

Būtent, būtent... VED pavyko susimažinti iki 7200 eurų, tačiau daugiau mažinti nelabai yra kaip, be to ne kooperatyvas, neturiu gyvulių ir surinkau tik  55 balus. Jeigu norėčiau pasiekti 70 balų, tektų mažinti VED iki 4000, nelabai žinau kaip, tektų vienus metus neūkininkauti. Kitokios galimybės neturiu. Nelabai verta bandyti pavasarį teikti per naujo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...