Daivaras Paskelbta Gegužės 19, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 19, 2011 pamirsau api nasuma: kesko sake taip: Lexionas 670 nukuls apie 40 ha, 6 tonu derlingumo lauka...Dojus aiskina, kad nukuls T660 iki 50 ha, tokio pat derlingumo lauka... realiai, ukininkas sake apie JD T670 tai sake apie 4 ha i valanda kulia, apie 6 tonas is hektaro kule... apie claasa is ukininku nepaklausiau kiek nukulia...tai gal galite kas papasakoti JD apsisiks nenukuls, o claas irgi nemanau, kad tiek apzios... angare stovi 580 ir 550 tai apie nasumus galiu papasakot tai labai idomu butu isgirsti tai kiek nukuli, na sakykim jei 6 tonos byra kvietrugiu?ar vien claasus teturi kombainus? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daivaras Paskelbta Gegužės 19, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 19, 2011 dėl čipavimo neišmanau tai ir nesiginčysiu, bet abejoju, kad tikrai daugiauniekas nesiskiria. Ir dar įdomu būtu palyginti tų variklių vardines apsukas, bendau spėti jonio bus kokiu šimtu didesnės, todėl abejoju, kad po čipavimo jis prilygs galingumu lėtesniam 330 AG varikliui. Greitesnis variklis jautresnis perkrovom na man taip teige, kad tik variklis...db inesei nauju veju i galva... del pacio jautrumo, tai manau esi teisus...hm...bet cia vel gi...ar CAT variklis geresnis ar johnderio...kas cia zino...ane... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 20, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 20, 2011 pradžiai teorija: visos transmisijos (diržai, sankabos, reduktoriai) skaičiuojamos tam tikram sukimo momentui, kurį gali perduoti ir atlaikyti. Pvz imam tą patį dviratį jei ant jo lips 50kg sveriantis žokėjus ar 120 kg dručkis lenciūgas ir žvaigždutės turėtu dičiui būti kaip mopedo bent jau (pats esu ne vieną nutraukęs) Taip ir kombaine, jei jau variklis galingesnis tai ir pavaros perduodančiuos variklio galią mazgams turi skirtis. Gali būti, kad į mažesnį sudėtos dičkio transmisijos tik variklis mažesnis, bet tai gausis tas pats kas mažesniam dviratininkui minti dviratį su motociklo lenciūgu. na bet tai tik teoriniai pamastymai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gegužės 20, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 20, 2011 pradžiai teorija: visos transmisijos (diržai, sankabos, reduktoriai) skaičiuojamos tam tikram sukimo momentui, kurį gali perduoti ir atlaikyti. Pvz imam tą patį dviratį jei ant jo lips 50kg sveriantis žokėjus ar 120 kg dručkis lenciūgas ir žvaigždutės turėtu dičiui būti kaip mopedo bent jau (pats esu ne vieną nutraukęs)Taip ir kombaine, jei jau variklis galingesnis tai ir pavaros perduodančiuos variklio galią mazgams turi skirtis. Gali būti, kad į mažesnį sudėtos dičkio transmisijos tik variklis mažesnis, bet tai gausis tas pats kas mažesniam dviratininkui minti dviratį su motociklo lenciūgu. na bet tai tik teoriniai pamastymai Taigi, kai nuobodulys ima pasistudijuok 8 ir 9 reduktorius ir diržus. Bent jau vienos spalvos traktorių kataloge tai transmisijos ir variklio detalės eina tos pačios paskutinių dviejų tos serijos modelių. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 20, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 20, 2011 pradžiai teorija: visos transmisijos (diržai, sankabos, reduktoriai) skaičiuojamos tam tikram sukimo momentui, kurį gali perduoti ir atlaikyti. Pvz imam tą patį dviratį jei ant jo lips 50kg sveriantis žokėjus ar 120 kg dručkis lenciūgas ir žvaigždutės turėtu dičiui būti kaip mopedo bent jau (pats esu ne vieną nutraukęs)Taip ir kombaine, jei jau variklis galingesnis tai ir pavaros perduodančiuos variklio galią mazgams turi skirtis. Gali būti, kad į mažesnį sudėtos dičkio transmisijos tik variklis mažesnis, bet tai gausis tas pats kas mažesniam dviratininkui minti dviratį su motociklo lenciūgu. na bet tai tik teoriniai pamastymai Taigi, kai nuobodulys ima pasistudijuok 8 ir 9 reduktorius ir diržus. Bent jau vienos spalvos traktorių kataloge tai transmisijos ir variklio detalės eina tos pačios paskutinių dviejų tos serijos modelių. Kaip ir sakiau tai teorinė dalis, toliau seka praktika, nesupratau, ką turėjai omenį 8-9? bety gerai pasiknisęs gali atkasti tokių skirtumų kurių net nesitikėjai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Gegužės 20, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 20, 2011 tai labai idomu butu isgirsti tai kiek nukuli, na sakykim jei 6 tonos byra kvietrugiu?ar vien claasus teturi kombainus? kvietrugiu neauginam, bet snekant normaliom salygom apie 30ha i diena skaiciuok, jei bludinsi iki isnaktu tai tada gal ir 50ha imanoma, bet cia jau papildomi niuansai, kas jeigu... tik claas pas mus, o ka yra geresniu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Gegužės 21, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 21, 2011 ...taip tyliai isiterpsiu ir prasitarsiu jog pas mm, ir JD buvo..., kaip nekaip praktikos yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daivaras Paskelbta Gegužės 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 22, 2011 ...taip tyliai isiterpsiu ir prasitarsiu jog pas mm, ir JD buvo..., kaip nekaip praktikos yra niu ir kaip JD?db papasakok netyliai koki turi?beje T660 ir T670 skiriasi tik varikliai...daugiau niekas nesiskiria, visos asys ir velenai, bei skriemuliai tokie patys... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Gegužės 23, 2011 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 Juk sakau pas mm o ne pas mane jonis pries antra clasa buvo , jo ir klausk. Matyt senstu , kad nebesuprantamai rasau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 ...taip tyliai isiterpsiu ir prasitarsiu jog pas mm, ir JD buvo..., kaip nekaip praktikos yra niu ir kaip JD?db papasakok netyliai koki turi?beje T660 ir T670 skiriasi tik varikliai...daugiau niekas nesiskiria, visos asys ir velenai, bei skriemuliai tokie patys... neatidžiai skaitai, rašo kolega uk.Algis kad buvo, nu buvo JD 2264 pirktas 97m naujas, nu jis savo atidirbo su juo viskas tvarkoj, jis dbr pas forumieti arima darbuojas kuo tie T tokie ypatingi (na dojaus vadybininkai sako kad lb našus ir geri) bet siaip W serijos atrodo paprastesni ir patikimesni, nzn kodėl bet dojus visada tuos T kiša, mum irgi ji labai gyrė kai rinkomes Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daivaras Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 ...taip tyliai isiterpsiu ir prasitarsiu jog pas mm, ir JD buvo..., kaip nekaip praktikos yra niu ir kaip JD?db papasakok netyliai koki turi?beje T660 ir T670 skiriasi tik varikliai...daugiau niekas nesiskiria, visos asys ir velenai, bei skriemuliai tokie patys... neatidžiai skaitai, rašo kolega uk.Algis kad buvo, nu buvo JD 2264 pirktas 97m naujas, nu jis savo atidirbo su juo viskas tvarkoj, jis dbr pas forumieti arima darbuojas kuo tie T tokie ypatingi (na dojaus vadybininkai sako kad lb našus ir geri) bet siaip W serijos atrodo paprastesni ir patikimesni, nzn kodėl bet dojus visada tuos T kiša, mum irgi ji labai gyrė kai rinkomes ne taip supratau matyt... hm...man asmeniskai tai siule W, bet as pats pageidavau T na tiesiog jie nasesni zymiai...na taip daugelis bent jau deklaruoja...o del sudetingumo konstrukcijos tai net nezinau...sunku cia pasakyt...reikia pabandyti ir zinosim... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 reikia pabandyti ir zinosim... irgi variantas nes man atrodo turinciu cia T nera... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 pakanka bukletą pasižiūrėti ir matysi kiek ta konstrukcija sudėtingesnė, būtent todė man T nepatinka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daivaras Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 pakanka bukletą pasižiūrėti ir matysi kiek ta konstrukcija sudėtingesnė, būtent todė man T nepatinka. o kuo ji sudetingesne tavo akim?kas nepatinka jame tau? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 o kuo ji sudetingesne tavo akim?kas nepatinka jame tau? shauliniui nepatinka žalia spalva - nekreipk dėmesio Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 23, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2011 taip man nepatinka tas atspalvis nors tu ką , bet tiek to, kol nemiegu galima papliurpti. Jau ne kartą tai raškau, bet ką darysi. Man nepatinka pati mintis kelti masę per būgną kuris turėtu būti atmušimo būgnas ir neleisti viniotis masei ant pagrindinio būgno. Taigi vietoje atmušimo byterio turim transportinį būgną o atmušimo byterio via tiek reikia, taigi atsiranda dar vienas byteris o tai reiškia papildomus guolius, tepimo taškus, dirža. Nauda iš viso to reikalo bent mano akim abejotina. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilmis_EWA Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 taip man nepatinka tas atspalvis nors tu ką , bet tiek to, kol nemiegu galima papliurpti. Jau ne kartą tai raškau, bet ką darysi. Man nepatinka pati mintis kelti masę per būgną kuris turėtu būti atmušimo būgnas ir neleisti viniotis masei ant pagrindinio būgno. Taigi vietoje atmušimo byterio turim transportinį būgną o atmušimo byterio via tiek reikia, taigi atsiranda dar vienas byteris o tai reiškia papildomus guolius, tepimo taškus, dirža. Nauda iš viso to reikalo bent mano akim abejotina. Sitoj vietoj su Saulium visiskai sutinku, ten T - serijoj transportavimo darba atlieka ne tik dar vienas biteris, bet ir dar vienas mazas voliukas, taigi is viso penkiu bugnu kombinacija, kiti gamintoja toki kulimo principa issprende su trim, ar bent jau keturiais bugnais.... be to papildomas biteris ir dar vienas maziukas bugniukas reikalauja ne tik papildomu guoliu ir dirzu, bet ir papildomu arkliu jiems sukti, bei papildomo kuro kuri supils ukininkas. Taipogi kaip ir Saulius abejoju tokios sudetingos sistemos nauda. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 o kuo ji sudetingesne tavo akim?kas nepatinka jame tau? shauliniui nepatinka žalia spalva - nekreipk dėmesio jei jau ta tema tai paprastesnis paaiskinimas butu 8 guoliai 8 tepimo taskai pries 2 guolius ir 2tepimo taskus pradziai apie dirzu kieki net nekalbu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Jus tept tingit ar kas yra? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 kodėl 8? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 o kuo ji sudetingesne tavo akim?kas nepatinka jame tau? shauliniui nepatinka žalia spalva - nekreipk dėmesio jei jau ta tema tai paprastesnis paaiskinimas butu 8 guoliai 8 tepimo taskai pries 2 guolius ir 2tepimo taskus pradziai apie dirzu kieki net nekalbu Ir iš kur Jūs tų tepimo taškų randate dabartiniuose guoliuose Per visą kombainą kažin ar tiek rasi Čia gi ne koks Droninburgas.......... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 na gal pakaks nipelius skaičiuoti, ainam prie reikalo. Neturiu nieko prieš velianus, guolius, diržus ir visą kitą jei jie dirba visuomenei naudingą darbą. Kalbant apie T konstrukciją logikos galima įžvelgti. Kuo daugiau visokių vingių masės kelyje tuo daugiau jos galima sukišti į kombaino pavadinkim "bėginį metrą" nedidinant sluoksnio storio. O tai yra pralaidumas. Taip pat kuo dažniau ir staigiau masė keičia judėjimo kryptį ir greitį tuo daugiau inercijos jėgų, padedančių separacijai. Ko aš nesuprantu tai kam tuos kringelius reikėjo paleisti virš būgno prarandant naudingą separacijos plotą, ir inercijos jėgas nukreipiant į viršų? Kokia prasmė svaidyti užsilikusius grūdelius virš šiaudų masės iš kur jie paskui turės prasiskverbti pro šiaudus žemyn iki pat sietų? Vat ko aš ten nesuprantu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 :Ko aš nesuprantu tai kam tuos kringelius reikėjo paleisti virš būgno prarandant naudingą separacijos plotą, ir inercijos jėgas nukreipiant į viršų? O tada jau būtu ne T o NH = Kolos-SK6 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 na pirmiausia tai tokių sistemų n yra ne vien NH bet ne apie tai kalba. Tarkim tie protingi žmonės nusprendė, kar reikia labiau pavingiuoti masės rautą iki kratukų ir jei reikės net dar vieną velianą pridėt, viskas ok bet kokiam velniui virš būgno masę leist? Na o jei žemyn paleist neišeina tai kam tą sistemą perkraut lyšnu velianu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Gegužės 24, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2011 O kaip su pobūgnio gaubimo kampais? Ir kuriuo atveju mažiau žalojami grūdai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti