Jump to content

Kombaino išsirinkimas


Algis...

Recommended Posts

pamirsau api nasuma: kesko sake taip: Lexionas 670 nukuls apie 40 ha, 6 tonu derlingumo lauka...

Dojus aiskina, kad nukuls T660 iki 50 ha, tokio pat derlingumo lauka...

realiai, ukininkas sake apie JD T670 tai sake apie 4 ha i valanda kulia, apie 6 tonas is hektaro kule...

apie claasa is ukininku nepaklausiau kiek nukulia...tai gal galite kas papasakoti :icon-rolleyes::icon-wink:

JD apsisiks nenukuls, o claas irgi nemanau, kad tiek apzios... :eusa-shifty: angare stovi 580 ir 550 tai apie nasumus galiu papasakot :)

tai labai idomu butu isgirsti :icon-rolleyes::icon-wink: tai kiek nukuli, na sakykim jei 6 tonos byra kvietrugiu?ar vien claasus teturi kombainus?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dėl čipavimo neišmanau tai ir nesiginčysiu, bet abejoju, kad tikrai daugiauniekas nesiskiria. Ir dar įdomu būtu palyginti tų variklių vardines apsukas, bendau spėti jonio bus kokiu šimtu didesnės, todėl abejoju, kad po čipavimo jis prilygs galingumu lėtesniam 330 AG varikliui. Greitesnis variklis jautresnis perkrovom

na man taip teige, kad tik variklis...db inesei nauju veju i galva... :icon-rolleyes: del pacio jautrumo, tai manau esi teisus...hm...bet cia vel gi...ar CAT variklis geresnis ar johnderio...kas cia zino...ane...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pradžiai teorija: visos transmisijos (diržai, sankabos, reduktoriai) skaičiuojamos tam tikram sukimo momentui, kurį gali perduoti ir atlaikyti. Pvz imam tą patį dviratį jei ant jo lips 50kg sveriantis žokėjus ar 120 kg dručkis lenciūgas ir žvaigždutės turėtu dičiui būti kaip mopedo bent jau (pats esu ne vieną nutraukęs)

Taip ir kombaine, jei jau variklis galingesnis tai ir pavaros perduodančiuos variklio galią mazgams turi skirtis. Gali būti, kad į mažesnį sudėtos dičkio transmisijos tik variklis mažesnis, bet tai gausis tas pats kas mažesniam dviratininkui minti dviratį su motociklo lenciūgu.

na bet tai tik teoriniai pamastymai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pradžiai teorija: visos transmisijos (diržai, sankabos, reduktoriai) skaičiuojamos tam tikram sukimo momentui, kurį gali perduoti ir atlaikyti. Pvz imam tą patį dviratį jei ant jo lips 50kg sveriantis žokėjus ar 120 kg dručkis lenciūgas ir žvaigždutės turėtu dičiui būti kaip mopedo bent jau (pats esu ne vieną nutraukęs)

Taip ir kombaine, jei jau variklis galingesnis tai ir pavaros perduodančiuos variklio galią mazgams turi skirtis. Gali būti, kad į mažesnį sudėtos dičkio transmisijos tik variklis mažesnis, bet tai gausis tas pats kas mažesniam dviratininkui minti dviratį su motociklo lenciūgu.

na bet tai tik teoriniai pamastymai

Taigi, kai nuobodulys ima pasistudijuok 8 ir 9 reduktorius ir diržus. Bent jau vienos spalvos traktorių kataloge tai transmisijos ir variklio detalės eina tos pačios paskutinių dviejų tos serijos modelių. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pradžiai teorija: visos transmisijos (diržai, sankabos, reduktoriai) skaičiuojamos tam tikram sukimo momentui, kurį gali perduoti ir atlaikyti. Pvz imam tą patį dviratį jei ant jo lips 50kg sveriantis žokėjus ar 120 kg dručkis lenciūgas ir žvaigždutės turėtu dičiui būti kaip mopedo bent jau (pats esu ne vieną nutraukęs)

Taip ir kombaine, jei jau variklis galingesnis tai ir pavaros perduodančiuos variklio galią mazgams turi skirtis. Gali būti, kad į mažesnį sudėtos dičkio transmisijos tik variklis mažesnis, bet tai gausis tas pats kas mažesniam dviratininkui minti dviratį su motociklo lenciūgu.

na bet tai tik teoriniai pamastymai

Taigi, kai nuobodulys ima pasistudijuok 8 ir 9 reduktorius ir diržus. Bent jau vienos spalvos traktorių kataloge tai transmisijos ir variklio detalės eina tos pačios paskutinių dviejų tos serijos modelių. :icon-wink:

Kaip ir sakiau tai teorinė dalis, toliau seka praktika, nesupratau, ką turėjai omenį 8-9? bety gerai pasiknisęs gali atkasti tokių skirtumų kurių net nesitikėjai ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai labai idomu butu isgirsti :icon-rolleyes::icon-wink: tai kiek nukuli, na sakykim jei 6 tonos byra kvietrugiu?ar vien claasus teturi kombainus?

kvietrugiu neauginam, bet snekant normaliom salygom apie 30ha i diena skaiciuok, jei bludinsi iki isnaktu tai tada gal ir 50ha imanoma, bet cia jau papildomi niuansai, kas jeigu... :) tik claas pas mus, o ka yra geresniu? :eusa-shifty::lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

...taip tyliai isiterpsiu ir prasitarsiu jog pas mm, ir JD buvo..., kaip nekaip praktikos yra :eusa-shhh:

niu ir kaip JD?db papasakok netyliai :icon-wink::D:D:D koki turi?beje T660 ir T670 skiriasi tik varikliai...daugiau niekas nesiskiria, visos asys ir velenai, bei skriemuliai tokie patys...

neatidžiai skaitai, rašo kolega uk.Algis kad buvo, nu buvo JD 2264 pirktas 97m naujas, nu jis savo atidirbo su juo viskas tvarkoj, jis dbr pas forumieti arima darbuojas :) kuo tie T tokie ypatingi (na dojaus vadybininkai sako kad lb našus ir geri) bet siaip W serijos atrodo paprastesni ir patikimesni, nzn kodėl bet dojus visada tuos T kiša, mum irgi ji labai gyrė kai rinkomes :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

...taip tyliai isiterpsiu ir prasitarsiu jog pas mm, ir JD buvo..., kaip nekaip praktikos yra :eusa-shhh:

niu ir kaip JD?db papasakok netyliai :icon-wink::D:D:D koki turi?beje T660 ir T670 skiriasi tik varikliai...daugiau niekas nesiskiria, visos asys ir velenai, bei skriemuliai tokie patys...

neatidžiai skaitai, rašo kolega uk.Algis kad buvo, nu buvo JD 2264 pirktas 97m naujas, nu jis savo atidirbo su juo viskas tvarkoj, jis dbr pas forumieti arima darbuojas :) kuo tie T tokie ypatingi (na dojaus vadybininkai sako kad lb našus ir geri) bet siaip W serijos atrodo paprastesni ir patikimesni, nzn kodėl bet dojus visada tuos T kiša, mum irgi ji labai gyrė kai rinkomes :icon-rolleyes:

ne taip supratau matyt... :icon-wink: hm...man asmeniskai tai siule W, bet as pats pageidavau T :D:D:D na tiesiog jie nasesni zymiai...na taip daugelis bent jau deklaruoja...o del sudetingumo konstrukcijos tai net nezinau...sunku cia pasakyt...reikia pabandyti ir zinosim... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip man nepatinka tas atspalvis nors tu ką :)

, bet tiek to, kol nemiegu galima papliurpti. Jau ne kartą tai raškau, bet ką darysi. Man nepatinka pati mintis kelti masę per būgną kuris turėtu būti atmušimo būgnas ir neleisti viniotis masei ant pagrindinio būgno. Taigi vietoje atmušimo byterio turim transportinį būgną o atmušimo byterio via tiek reikia, taigi atsiranda dar vienas byteris o tai reiškia papildomus guolius, tepimo taškus, dirža. Nauda iš viso to reikalo bent mano akim abejotina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip man nepatinka tas atspalvis nors tu ką :)

, bet tiek to, kol nemiegu galima papliurpti. Jau ne kartą tai raškau, bet ką darysi. Man nepatinka pati mintis kelti masę per būgną kuris turėtu būti atmušimo būgnas ir neleisti viniotis masei ant pagrindinio būgno. Taigi vietoje atmušimo byterio turim transportinį būgną o atmušimo byterio via tiek reikia, taigi atsiranda dar vienas byteris o tai reiškia papildomus guolius, tepimo taškus, dirža. Nauda iš viso to reikalo bent mano akim abejotina.

Sitoj vietoj su Saulium visiskai sutinku, ten T - serijoj transportavimo darba atlieka ne tik dar vienas biteris, bet ir dar vienas mazas voliukas, taigi is viso penkiu bugnu kombinacija, kiti gamintoja toki kulimo principa issprende su trim, ar bent jau keturiais bugnais.... be to papildomas biteris ir dar vienas maziukas bugniukas reikalauja ne tik papildomu guoliu ir dirzu, bet ir papildomu arkliu jiems sukti, bei papildomo kuro kuri supils ukininkas. Taipogi kaip ir Saulius abejoju tokios sudetingos sistemos nauda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kuo ji sudetingesne tavo akim?kas nepatinka jame tau? :icon-rolleyes::icon-wink:

shauliniui nepatinka žalia spalva - nekreipk dėmesio ;)

jei jau ta tema tai paprastesnis paaiskinimas butu 8 guoliai 8 tepimo taskai pries 2 guolius ir 2tepimo taskus pradziai :D

apie dirzu kieki net nekalbu :lol:

Ir iš kur Jūs tų tepimo taškų randate dabartiniuose guoliuose :eusa-think: Per visą kombainą kažin ar tiek rasi :icon-rolleyes: Čia gi ne koks Droninburgas..........

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:D na gal pakaks nipelius skaičiuoti, ainam prie reikalo. Neturiu nieko prieš velianus, guolius, diržus ir visą kitą jei jie dirba visuomenei naudingą darbą.

Kalbant apie T konstrukciją logikos galima įžvelgti. Kuo daugiau visokių vingių masės kelyje tuo daugiau jos galima sukišti į kombaino pavadinkim "bėginį metrą" nedidinant sluoksnio storio. O tai yra pralaidumas. Taip pat kuo dažniau ir staigiau masė keičia judėjimo kryptį ir greitį tuo daugiau inercijos jėgų, padedančių separacijai. Ko aš nesuprantu tai kam tuos kringelius reikėjo paleisti virš būgno prarandant naudingą separacijos plotą, ir inercijos jėgas nukreipiant į viršų? Kokia prasmė svaidyti užsilikusius grūdelius virš šiaudų masės iš kur jie paskui turės prasiskverbti pro šiaudus žemyn iki pat sietų? Vat ko aš ten nesuprantu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na pirmiausia tai tokių sistemų n yra ne vien NH ;)

bet ne apie tai kalba. Tarkim tie protingi žmonės nusprendė, kar reikia labiau pavingiuoti masės rautą iki kratukų ir jei reikės net dar vieną velianą pridėt, viskas ok bet kokiam velniui virš būgno masę leist? Na o jei žemyn paleist neišeina tai kam tą sistemą perkraut lyšnu velianu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...