Jump to content

mtz centrifugos keitimas i filtra


linas18

Recommended Posts

Va tai tau.... Net nenumaniau, kad tepalų markėje rašomi skaičiai bereikšmiai. :text-nocomment:

Skaičiai nieko nereiškia dėl alyvos sudėties.

Jei dar nežinojai tai pirmas skaičius rodo alyvos tirštumą esant karštam varikliui, antras karštam.

Malonu pasakyt kažką naujo: http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu va kaip zadejau ikeliu vidurius centrifugos dirbusios su pusiau sintetiniu tepalu - centrifuga austru gamybos orginali 

pries pradedant visokius patobulinimus reikia zinoti tepalu zymejima ir centrifugos darbo ypatumus

 

Čia ir yra įrodymas, kad gero tepalo NORMALIAI centrifūga nevalo. Palygink, kur rusiško M10G2 primušta būna tokio kieto švakso, kad vos atkrapštyti eina, o čia toks pusiau sksytas dumblelis... Per daug plovimo priedų šiuolaikiniuose tepaluose ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia ir yra įrodymas, kad gero tepalo NORMALIAI centrifūga nevalo. Palygink, kur rusiško M10G2 primušta būna tokio kieto švakso, kad vos atkrapštyti eina, o čia toks pusiau sksytas dumblelis... Per daug plovimo priedų šiuolaikiniuose tepaluose ;)

Kadangi teko ardyti variklius  kai buvo naudojamas ruskas m-10g tepalas to vakso net alkuninio veleno kiaurymese budavo ir net bloko sieneles juo budavo ..kietai.. padengtos .. 

dabartinis tepalas to nedaro ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi teko ardyti variklius  kai buvo naudojamas ruskas m-10g tepalas to vakso net alkuninio veleno kiaurymese budavo ir net bloko sieneles juo budavo ..kietai.. padengtos .. 

dabartinis tepalas to nedaro ;)

 

O nedaro dėl plovimo priedų, kurių , anot kolegos įdėtos nuorodos į straispnį, dyzelinio variklio tepaluose dedama daugiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitas variklis realiai nera dirbes daugiau kaip 50M/h , o rezultatas matomas , priedai manau itakos centrifugos darbui irgi , neitakoja .Centrifuga , savo uzduoti atliko puikiai , neziurint i pagerejusia degalu ir tepalu kokybe !!!!!!. Visa tai ka ji sugaude filtras but palikes tepale - ir  pasekoje padidintas tepalo klampumas ir abrazyviniu daleliu kiekis . Kad suodziai nekiankia variklio darbui - "briedas totalus" , kad ir kas ta beteigtu :lol: .   

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaičiai nieko nereiškia dėl alyvos sudėties.

Jei dar nežinojai tai pirmas skaičius rodo alyvos tirštumą esant karštam varikliui, antras karštam.

Malonu pasakyt kažką naujo: http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm

  Na va, nuorodėlė pačio tik dar kart tą įrodo kaip ir sakiau, kad... tie skaičiukai visgi nėra bereikšmiai. Teoriją tą su tepalais žinau ir kažko naujo perskaitęs nelabai sužinojau. Užtai ir ginčijaus. Kai ir minėjau palei skaičius sąlyginai sakykim galima skirstyt alyvas ,nes 5w30 tikrai nė su žiburiu nerasi mineralinės  o 15w40 grynai sintetinės. :)  Sutiksiu žinoma ir su tuom kad belekokia 15w40 bus žymiai geresnė nei mauras pavadinimu M10g2k.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuriant traktorių kartais per kapotą muša kibirkštį. Kaip suprantu nėra normalaus minuso, tai iš kur į kur geriausiai jį nuvest?

Cia gal biski , Pats ne i tema , tiksliau iš vis ne i 'tema' :lol: , aš tai pasielgiau štai taip , baiges visi "mušimai per kapota" , tarp kitko ir kabina maziau nuo erozijos kentes . Gal bus naudinga "ideja" :)   post-9150-0-89663100-1426753166_thumb.jpg post-9150-0-46106100-1426753217_thumb.jpg post-9150-0-15436900-1426753253_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gi labai paprasta :) , variklis sukasi pagal laikrodzio rodykle , taip pat ir siurblys . Tad jei variklio pavaros dantratis stovi vietoj , sukant siurblio pavaros flansa pagal laikrodzio rodykle degimas - ankstes , pries - veles . Paciam lygtais reiktu velint , t.y siurblio flansa sukt pries laikrodzio rodykle . (jauciu gausim 3,14zdiulinu) :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O nedaro dėl plovimo priedų, kurių , anot kolegos įdėtos nuorodos į straispnį, dyzelinio variklio tepaluose dedama daugiau.

Nus nebuvo ten taip jau skysta kaip atode foto -viskas laikesi ant sieneliu .... as miegu ramiai ....  o jus filtra dekit ir ramiai miegosit :) tik nepamirskit ji pakeisti ir tepalus o galit abudu sudeti :icon-mrgreen:

-----is vieno kibiro i kita :icon-geek: --

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ryte sunkiai kuriasi, dirba variklis uzkurus gerai, trauka gera, bet kuriant meta balta duma ir ilgokai reik sukt prie -1. o pumpele turi lengvai pumpuotis kuras ar sunkiai kad spaust reiktu perm jega? gal siurblys tada pas mane nelaiko spaudimo.........

o tai ..volviukas ..nenustate ligos ar nebande ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jis man ji ir tvarke. sutvarke gerai sureguliavo kartu su forsunkem, bet va su kurimusi turiu bedu, ir kazkur kuras man lyg seda, bet viskas sandaru, nebent pats siurblys kazkur leidzia....

Tai va tas -meistras- :icon-mrgreen:  pamirso gal ka idet ...    traukia ora kur nors ir  mazo siurbliuko voztuveliai gali buti nesandarus ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...