Jump to content

mtz centrifugos keitimas i filtra


linas18

Recommended Posts

4 atm. - man rodos be didesnes tikimybes turet tepaluota motora ,bet ir kuriat , dar filtra pravalo nuo brudo .

4 ar daugiau palaiko saltas matoras, bent as tai atsizvelgiu i tai koki tepimo slegi mato mtzoko variklis budamas pilnai karstas, kai nuo pat ryto iki vakaro priklupes traukia pvz germinatoriu, su lemputem ar tai 1 atm. slegiu nejauku. kas del minetu lempuciu, bent man tai nepatikimas dalykas, traktoriuje, kombaine. niekada nezinai kada daviklis ar ta pati lempute nusprogs, kas kad karteryje turesi norma, maza kas..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del davilio-lemputes  patikimumo , atskiras klausimas . A del baimes prie 1atm ir ramybes prie 3,5-4atm. kazkaip nesurišu :) ; dar suprantu kai centrapugis (geriau suksis) , su filtru tai koks pliusas ? apart to kad yra tikimybe kad darinesis apsauginis vozt. .(cia mano manymu, gali but kad taip i nevyksta , bet skerdziau ne viena filtra , ir suspautu ir plyšusiu ir praktiškai švariu esu mates)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del davilio-lemputes  patikimumo , atskiras klausimas . A del baimes prie 1atm ir ramybes prie 3,5-4atm. kazkaip nesurišu :) ; dar suprantu kai centrapugis (geriau suksis) , su filtru tai koks pliusas ? apart to kad yra tikimybe kad darinesis apsauginis vozt. .(cia mano manymu, gali but kad taip i nevyksta , bet skerdziau ne viena filtra , ir suspautu ir plyšusiu ir praktiškai švariu esu mates)

del voztuvo darinejimosi, tai jei nera gero pralaidumo tai ir darinesis, jei isvis uztukes tai pagal mane voztuvas pastoviai bus atsidares(esant atitinkamam slegiui), o pvz jei mineta jusu 1 atm, filtro vostuvo neprastums, kas tada ? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

del voztuvo darinejimosi, tai jei nera gero pralaidumo tai ir darinesis, jei isvis uztukes tai pagal mane voztuvas pastoviai bus atsidares(esant atitinkamam slegiui), o pvz jei mineta jusu 1 atm, filtro vostuvo neprastums, kas tada ? 

Nieko tada , jei neprastums :lol: , po nosim turi datcika kuris rodys 0 , negi nezinosi ka daryt , tokiu atveju ??? Kazkokia "košė - makalošė" :)  . Uzšildai varikli(nesvarbu ka tik surinktas ar jau daug dirbes) iki 80*C , duodi apsukas 1800 ir reguliuoji redukcini voztuva (tas kur tarp tep.siurblio ir padavimo i filtra) 6,5-7 atm. (iš kur tas 1atm. , kuris neatidarys filtr.voztuvo??) ; ji perzegnoji i daugiau prie jojo nagu nebekiši !!!!! Toliau, jei variklis naujas ar švieziai perrinktas (aps1800 ;temp. 80*C), reguliuoji nuleidimo voztuva(tas kur po filtro i tepimo magistrale) 2-2,5atm (pan. spaudima parodys ir dacikas) . Va ir turesi informatyvu spaudimo daviklio parodyma , šaltam varikliui spaudimas bus didesnis , karštam mineti 2-2,5atm , padilusiam ar mazom apsukom atitinkamai mazesni spaudima , rodys . Zinoma gali ir senam trantui sukelt spaudima , bet cia tik saves apgaudinejims . ____filtro apsauginis voztuvas darinesis tik del spaudimo skirtumo prieš ir uz jo , atsiradus priešpriešiniam spaudimui variklije jis bus lygus praktiskai 0 , ir dides palaipsniui filtrui teršiantis (blogis kad šito negalima kontruoliuot) . Manau  yra pavojus kad jis trumpam atsidaro kuriant varikli , del staigaus slegio kilimo (blogis kad filtre sukaupti nešvarumai pateks i tep.magistrale) . Ir trecias blogis kol nepaskerdi tep. filtro nezinai kaip jis dirbo , pvz. uzstrigus apsauginiam voztuvui ar patekus kokiam nešvarumui i ji , yra šansas kad dirbsi su nefiltruotu tepalu . Pagal mane tai kazkaip taip , bet gal ir Tavo variantas šitaip tvarkyt "padilusi" varikli , irgi geras , nesiginciju kiekvienam savo .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Nieko tada , jei neprastums :lol: , po nosim turi datcika kuris rodys 0 , negi nezinosi ka daryt , tokiu atveju ??? Kazkokia "košė - makalošė" :)  . Uzšildai varikli(nesvarbu ka tik surinktas ar jau daug dirbes) iki 80*C , duodi apsukas 1800 ir reguliuoji redukcini voztuva (tas kur tarp tep.siurblio ir padavimo i filtra) 6,5-7 atm. (iš kur tas 1atm. , kuris neatidarys filtr.voztuvo??) ; ji perzegnoji i daugiau prie jojo nagu nebekiši !!!!! Toliau, jei variklis naujas ar švieziai perrinktas (aps1800 ;temp. 80*C), reguliuoji nuleidimo voztuva(tas kur po filtro i tepimo magistrale) 2-2,5atm (pan. spaudima parodys ir dacikas) . Va ir turesi informatyvu spaudimo daviklio parodyma , šaltam varikliui spaudimas bus didesnis , karštam mineti 2-2,5atm , padilusiam ar mazom apsukom atitinkamai mazesni spaudima , rodys . Zinoma gali ir senam trantui sukelt spaudima , bet cia tik saves apgaudinejims . ____filtro apsauginis voztuvas darinesis tik del spaudimo skirtumo prieš ir uz jo , atsiradus priešpriešiniam spaudimui variklije jis bus lygus praktiskai 0 , ir dides palaipsniui filtrui teršiantis (blogis kad šito negalima kontruoliuot) . Manau  yra pavojus kad jis trumpam atsidaro kuriant varikli , del staigaus slegio kilimo (blogis kad filtre sukaupti nešvarumai pateks i tep.magistrale) . Ir trecias blogis kol nepaskerdi tep. filtro nezinai kaip jis dirbo , pvz. uzstrigus apsauginiam voztuvui ar patekus kokiam nešvarumui i ji , yra šansas kad dirbsi su nefiltruotu tepalu . Pagal mane tai kazkaip taip , bet gal ir Tavo variantas šitaip tvarkyt "padilusi" varikli , irgi geras , nesiginciju kiekvienam savo .

 

kam padilusiam cia, varikliui, alkuninio kakliukam, redukciniu voztuvu lizdam ?   :icon-rolleyes:   gaila, kad nesu isnaudojas sanso su senu nujotu varikliu pabandyti ekspermento su tais voztuvais, ar imanoma kas ar ne.. beje variklis apie kuri prakalbau 6 metus ritosi be spaudimo, pastovus 0, taciau darbai jo tai rusiska sejama per 5-7 ha i metus pratraukt, kultivatorius ar plugas but pagydes per pirma diena. kaip minejot spaudima susireguliuojam voztuvais "del akiu" vistiek tepalas pasiekia tepamus pavirsius ar 1 ar 4 atm magistraleje, bent man didesnis slegis patikimiau atrodo., ir dar klausimas, kodel sakot kad "galima sukelti ir senam spaudima, bet cia jau saves apgaudinejimas", jei dar ta spaudima sukelsi magistraleje tai koks cia apsigavimas, dziaugtis tik kad matoras neiskleres dar. 

kas del paskutinio pasisakymo, dacikas spaudima rodo magistraleje ar pries filtra ?  :icon-wink:  ps traktorius 2005metu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

 

......... bent man didesnis slegis patikimiau atrodo., ir dar klausimas, kodel sakot kad "galima sukelti ir senam spaudima, bet cia jau saves apgaudinejimas", jei dar ta spaudima sukelsi magistraleje tai koks cia apsigavimas, dziaugtis tik kad matoras neiskleres dar. 

kas del paskutinio pasisakymo, dacikas spaudima rodo magistraleje ar pries filtra ?  :icon-wink:  ps traktorius 2005metu

 

Sveikas ,"variklio isklerima" butent ir rodo didesnis tepimo sistemos poreikis tepalui :) ,  datcikas - magistrales spaudima rodo . Didesnis spaudimas patikimiau atrodo kai jis atspindi realia variklio bukle , sutinki manau ? , o toliau isivaizduok - pateko tep. po spaudimu per skylioka ant indeklo , nu ir kur tas spaudimas? jo neber, pati detale slysdama  tuo tepalu toliau dengias ir kakliuka dengia tep. plevele . Manau esme , spaudimo ta kad tep. pakliutu i jam skirtas vietas .___ Dabar del to kas gaunas kai dirbtinai sukeli spaudima : 1. Centrifugio atveju didesnis spaudimas pries , ir jo krytis po , t.y. kuo tas skirtumas didesnis tuo geriau suks rotoriu , del to ir yra voztuvas - pries su aukstesniu slegiu ir nupylimo voztuvas (magistralinis) kuris palaiko slegi magistraleje , plius duoda ta slegiu skirtuma centrifugiui suktis . 2. Atvejis su filtru kai didinsi spaudima , dides ir bendras tepalo debitas per filtra , o tas ner gerai(filtro atveju) - dideja pavojus apsauginio voztuvo darinejimosi (tiksliau neigiamom to pasekmem) . Filtro atveju reiktu stengtis , kad tepalo kiekis praeinantis but minimalus , sprendimas : arba tvarkyt varikli arba statyt filtra su kuo didesniu pralaidumu(filtr.elemento skersplociu), ir gal but pamazint slegi pries filtra pvz.iki kokiu 4,5-5atm  . Tiesa pritaikei filtra ant centrifugos kelmo , ar pirkai specialu ?jei pirktinis kiek ten tu voztuvu stovi ? (cia , visur mano pamastymai , tad realybe gal visai kitokia :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas ,"variklio isklerima" butent ir rodo didesnis tepimo sistemos poreikis tepalui :) ,  datcikas - magistrales spaudima rodo . Didesnis spaudimas patikimiau atrodo kai jis atspindi realia variklio bukle , sutinki manau ? , o toliau isivaizduok - pateko tep. po spaudimu per skylioka ant indeklo , nu ir kur tas spaudimas? jo neber, pati detale slysdama  tuo tepalu toliau dengias ir kakliuka dengia tep. plevele . Manau esme , spaudimo ta kad tep. pakliutu i jam skirtas vietas .___ Dabar del to kas gaunas kai dirbtinai sukeli spaudima : 1. Centrifugio atveju didesnis spaudimas pries , ir jo krytis po , t.y. kuo tas skirtumas didesnis tuo geriau suks rotoriu , del to ir yra voztuvas - pries su aukstesniu slegiu ir nupylimo voztuvas (magistralinis) kuris palaiko slegi magistraleje , plius duoda ta slegiu skirtuma centrifugiui suktis . 2. Atvejis su filtru kai didinsi spaudima , dides ir bendras tepalo debitas per filtra , o tas ner gerai(filtro atveju) - dideja pavojus apsauginio voztuvo darinejimosi (tiksliau neigiamom to pasekmem) . Filtro atveju reiktu stengtis , kad tepalo kiekis praeinantis but minimalus , sprendimas : arba tvarkyt varikli arba statyt filtra su kuo didesniu pralaidumu(filtr.elemento skersplociu), ir gal but pamazint slegi pries filtra pvz.iki kokiu 4,5-5atm  . Tiesa pritaikei filtra ant centrifugos kelmo , ar pirkai specialu ?jei pirktinis kiek ten tu voztuvu stovi ? (cia , visur mano pamastymai , tad realybe gal visai kitokia :)

filtro korpusas specialus, pats filtras uzsuktas gan nemazas, nematavau bet perkant patare deti didesni, toki ir pasiemiau, kas del voztuvu tai reiktu sukineti zagluskes ir ziureti kas po jomis slepiasi. o voztuvas su kuriuo pats reguliavausi spaudima magistraleje randasi ten pat kur ir ant centafugos, knyga turiu ir joje aiskiai parodyta kur kisti nagus norint pakoreguoti spaudima tepimo magistraleje  :icon-wink:

diskutuojam apie viena ir ta pati, tik kas uz didesnio spaudimo palaikyma, kas uz mazesnio  :icon-mrgreen:  gincas  :icon-mrgreen:  :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku , kai filtro korpusas originalus , kitaip isdestyti voztuvai , ir tepalo kanalai . Tada nereik liest tik praleidimo voztuvo (lygegretus filtrui) , nu ir spaudimo kelimas bedu nesudarys , turbut jokiu . Kaipo manim tai ne spaudimo dydis esme , jei Paciam tinka daryk koki nori :lol: , kaip tik  lenkiu i ta kad valytu filtras tepala  , o ne uzsidejau filtra - spaudimas  o-lia-lia .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku , kai filtro korpusas originalus , kitaip isdestyti voztuvai , ir tepalo kanalai . Tada nereik liest tik praleidimo voztuvo (lygegretus filtrui) , nu ir spaudimo kelimas bedu nesudarys , turbut jokiu . Kaipo manim tai ne spaudimo dydis esme , jei Paciam tinka daryk koki nori :lol: , kaip tik  lenkiu i ta kad valytu filtras tepala  , o ne uzsidejau filtra - spaudimas  o-lia-lia.

susilaikysiu nuo komentaru  :icon-wink:  :icon-arrow:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...