Jump to content

Apie Belarus 1221.4


Audrius08

Recommended Posts

Turim 1221.4 jau 3 metus..ir nera jokiu rimtu problemu..tik buvo atsirade, kad nebeturejo jegos..isibegejes taruke..o is vietos sunkiai begedavosi..atjungem dumu grazinima..ir dar radiatoriu pajungem tiesiogiai...(nezinau kaip tiksliai jis vadinasi) bet jis yra pajungtas tiesiai i turbina atrodo..bet jegos del to neprarado ne kiek..o dabar traukia kaip reikalas. o seip smulkesniu problemu buvo...viena pakaitinimo zvake pakeista..o seip atrodo nieko daugiau rimto :)

Plačiau papasakok ką ten su interkūleriu (tarpiniu aušintuvu) pridirbot.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turim 1221.4 jau 3 metus..ir nera jokiu rimtu problemu..tik buvo atsirade, kad nebeturejo jegos..isibegejes taruke..o is vietos sunkiai begedavosi..atjungem dumu grazinima..ir dar radiatoriu pajungem tiesiogiai...(nezinau kaip tiksliai jis vadinasi) bet jis yra pajungtas tiesiai i turbina atrodo..bet jegos del to neprarado ne kiek..o dabar traukia kaip reikalas. o seip smulkesniu problemu buvo...viena pakaitinimo zvake pakeista..o seip atrodo nieko daugiau rimto :)

Plačiau papasakok ką ten su interkūleriu (tarpiniu aušintuvu) pridirbot.

va interkuleris jis atrodo vadinos..jy isemem lauk is vis.nes jis pilnas buvo uzsineses suodziais..ir sujungem abu atejimus tiesiogiai i viena ir pasitaise visos bedos. na cia nepatys taip sumastem,o meistras patare

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip ta dumu grazinima atjungete? ar tas galios dadeda ar kaip cia? galite truputi placiau papasakoti? :) nes turime mtz 920,4 ir yra su elektronine ipurskimo sitema, ir jis yra dusulys labai, traukia tik pilnom apsukom, o tas nera labai gerai varikliui kad tiek aukstos apsukos laikomos darbo metu.

Darbo metu aukstos apsukos yra gerai dyzeliui. :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip ta dumu grazinima atjungete? ar tas galios dadeda ar kaip cia? galite truputi placiau papasakoti? :) nes turime mtz 920,4 ir yra su elektronine ipurskimo sitema, ir jis yra dusulys labai, traukia tik pilnom apsukom, o tas nera labai gerai varikliui kad tiek aukstos apsukos laikomos darbo metu.

Dūmų gražinimas paprastam vartotojui visiškai nereikalingas. Jis tik tam jog būtų mažinamos išmetamųjų dujų emisijos laisvos eigos (ar atleidus gaza) metu. Kadangi neturiu tokių belarusų tai nežinau bet daugumoje lengvųjų atomobilių tai padaroma numovus vakuumo šlangutę nuo egr vožtuvo (aišku šlangutėę reikia kažkuo užkišt) Pvz sau i audi tarpe tarp egr ir isiurbimo kolektoriaus pagaminau varinę tarpinę. Egr užglušintas ir šlangutės visos vietoj ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip ta dumu grazinima atjungete? ar tas galios dadeda ar kaip cia? galite truputi placiau papasakoti? :) nes turime mtz 920,4 ir yra su elektronine ipurskimo sitema, ir jis yra dusulys labai, traukia tik pilnom apsukom, o tas nera labai gerai varikliui kad tiek aukstos apsukos laikomos darbo metu.

Dūmų gražinimas paprastam vartotojui visiškai nereikalingas. Jis tik tam jog būtų mažinamos išmetamųjų dujų emisijos laisvos eigos (ar atleidus gaza) metu. Kadangi neturiu tokių belarusų tai nežinau bet daugumoje lengvųjų atomobilių tai padaroma numovus vakuumo šlangutę nuo egr vožtuvo (aišku šlangutėę reikia kažkuo užkišt) Pvz sau i audi tarpe tarp egr ir isiurbimo kolektoriaus pagaminau varinę tarpinę. Egr užglušintas ir šlangutės visos vietoj ;)

Taip išeina, kad paprastas vartotojas gali teršt gamtą?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Oro tarša padideja azoto junginiais keletu procentukų. Ir pagrinde EGR dirba ant laisvų. Galios nepadidės tačiau kai ardysit pajusit skirtuma isiurbimo kolektoriuje. Su EGR jie užkirmyja taip jog vos atsuktuvą eina prakišt... Tarpkitko tai galima sulygint su rūkančio ir nerūkančio plaučiais. Jūsų teise rinktis: saugot gamtą mažindami metine emisija tiek kiek karve per diena pagadina orą :D ar savo variklį. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip ta dumu grazinima atjungete? ar tas galios dadeda ar kaip cia? galite truputi placiau papasakoti? :) nes turime mtz 920,4 ir yra su elektronine ipurskimo sitema, ir jis yra dusulys labai, traukia tik pilnom apsukom, o tas nera labai gerai varikliui kad tiek aukstos apsukos laikomos darbo metu.

Dūmų gražinimas paprastam vartotojui visiškai nereikalingas. Jis tik tam jog būtų mažinamos išmetamųjų dujų emisijos laisvos eigos (ar atleidus gaza) metu. Kadangi neturiu tokių belarusų tai nežinau bet daugumoje lengvųjų atomobilių tai padaroma numovus vakuumo šlangutę nuo egr vožtuvo (aišku šlangutėę reikia kažkuo užkišt) Pvz sau i audi tarpe tarp egr ir isiurbimo kolektoriaus pagaminau varinę tarpinę. Egr užglušintas ir šlangutės visos vietoj ;)

O technikinę einant, CO tada didelis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...