Jump to content

200 ag- iki 300t.


Recommended Posts

  • Atsakymai 55
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Kryzmes stovi netepamos, kardana dengia spizinis lovys, kuris kartu laiko priekini tilta (kalba eina apie amortizuojanti tilta)lovys susijungia su pakabinamu. Per pakabinama eina asis, kuria laiko du guoliai. Subyra guolis kuris yra nuo kardano puses. Lovyje kaupiasi purvas dregme, ko pasekoje susivaro pakabinamo guoliu apsauga ir tada, kaip sakoma ....paslo gavno pa trubu.... Daba sukam galva, kaip padaryt, kad vel po 1500mh nereiketu visko tvarkyt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kryzmes stovi netepamos, kardana dengia spizinis lovys, kuris kartu laiko priekini tilta (kalba eina apie amortizuojanti tilta)lovys susijungia su pakabinamu. Per pakabinama eina asis, kuria laiko du guoliai. Subyra guolis kuris yra nuo kardano puses. Lovyje kaupiasi purvas dregme, ko pasekoje susivaro pakabinamo guoliu apsauga ir tada, kaip sakoma ....paslo gavno pa trubu.... Daba sukam galva, kaip padaryt, kad vel po 1500mh nereiketu visko tvarkyt

Apie kuri modeli sneki butent ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kryzmes stovi netepamos, kardana dengia spizinis lovys, kuris kartu laiko priekini tilta (kalba eina apie amortizuojanti tilta)lovys susijungia su pakabinamu. Per pakabinama eina asis, kuria laiko du guoliai. Subyra guolis kuris yra nuo kardano puses. Lovyje kaupiasi purvas dregme, ko pasekoje susivaro pakabinamo guoliu apsauga ir tada, kaip sakoma ....paslo gavno pa trubu.... Daba sukam galva, kaip padaryt, kad vel po 1500mh nereiketu visko tvarkyt

ne stebuklas čia, pas case puma irgi tokia pat sistemėlė, kryžmės netepamos, pakabinamas kas 10h ir pabiro nesulaukus 1000h, bet garantinis sutvarkė, bet čia nėra ko stebėtis, pas Fendta 930 lygiai kas 1000h +/-50 byra priekinio tilto granatos, jei ne vienas galas, tai kitas arba abu, tik kainuoja dvigubai brangiau nei case, taip kad čia ko gero norma... :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Maniskis 7030, bet tai visa 7-ta serija su amortizuojanciu priekiniu tiltu

Krysme priekinio tilto kardano tepama yra .

bet tu kaip mazas vaikas gincijies, jei pas tave be amortizuojancio tilto ar kitas modelis gali buti kad ir tepamos kryzmes. Sitoj (7-toji sertija) net tepimo tasku nera, o jei ir butu prieit prie ju be sansu, nebent ardyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kiek kainuoja remontas nh? tarkim 7030?

Priklausomai nuo isbeldimo laipsnio nuo 1500 iki 3000 kazkur.

Čia kaina ar valandas parašei kainuoja jei kryžme riekia keisti tai kažkur apie šimta euru viena bet užtat visas kardanas kainuoja apie devynis šimtus litu blogiau jei pakabinamo guolio ašelė palinkus tai ji irgi berods kainuoja tiek kiek kardanas guoliai pakabinamam dedas paprasti aišku nereikia tikėtis kad už dešimt litu nupirktas guolis ilgai tarnaus.Kadangi du turiu septintos serijos tai pirmas visas perkratytas ir klaidos išmoktos savo kailiu bet antram nelaukiu pasitikrinam kada daug maž reikia keisti šiemet antram pats pakeisiu guoli ir kryžmes kad nereiktu paskui pavasari per darbymeti .Kryžmės ir pakabinamas netepami dėl tilto amortizacijos kaimynas ši pavasari iš lytagros nupirko be jos tai vadnas buna ir tokiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kiek kainuoja remontas nh? tarkim 7030?

Priklausomai nuo isbeldimo laipsnio nuo 1500 iki 3000 kazkur.

Čia kaina ar valandas parašei kainuoja jei kryžme riekia keisti tai kažkur apie šimta euru viena bet užtat visas kardanas kainuoja apie devynis šimtus litu blogiau jei pakabinamo guolio ašelė palinkus tai ji irgi berods kainuoja tiek kiek kardanas guoliai pakabinamam dedas paprasti aišku nereikia tikėtis kad už dešimt litu nupirktas guolis ilgai tarnaus.Kadangi du turiu septintos serijos tai pirmas visas perkratytas ir klaidos išmoktos savo kailiu bet antram nelaukiu pasitikrinam kada daug maž reikia keisti šiemet antram pats pakeisiu guoli ir kryžmes kad nereiktu paskui pavasari per darbymeti .Kryžmės ir pakabinamas netepami dėl tilto amortizacijos kaimynas ši pavasari iš lytagros nupirko be jos tai vadnas buna ir tokiu.

Kas kiek valandu keiti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

senesniam kažkur ties du su puse tukstančio naujesnis jau virš triju tukstančiu ibėges bet vakar žiurėjo tai dar sakė kad nereikia bet pasibaigs darbymetis tai tikrai keisim jau nes laikas atėjo.

Senesniam suluzo ties 2500 valandu, naujesnis istempe iki 3000 nei karto nekeitus? Kaip nustatet kad nereikia keist ir atlaikys si sezona? Ardet?

Ausriuj neislaike nei puses tiek, idomu kodel :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kiek kainuoja remontas nh? tarkim 7030?

Priklausomai nuo isbeldimo laipsnio nuo 1500 iki 3000 kazkur.

Čia kaina ar valandas parašei kainuoja jei kryžme riekia keisti tai kažkur apie šimta euru viena bet užtat visas kardanas kainuoja apie devynis šimtus litu blogiau jei pakabinamo guolio ašelė palinkus tai ji irgi berods kainuoja tiek kiek kardanas guoliai pakabinamam dedas paprasti aišku nereikia tikėtis kad už dešimt litu nupirktas guolis ilgai tarnaus.Kadangi du turiu septintos serijos tai pirmas visas perkratytas ir klaidos išmoktos savo kailiu bet antram nelaukiu pasitikrinam kada daug maž reikia keisti šiemet antram pats pakeisiu guoli ir kryžmes kad nereiktu paskui pavasari per darbymeti .Kryžmės ir pakabinamas netepami dėl tilto amortizacijos kaimynas ši pavasari iš lytagros nupirko be jos tai vadnas buna ir tokiu.

Nors kablelius ir taskus sudekite,kitiems minti pagauti lengviau butu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Maniskis 7030, bet tai visa 7-ta serija su amortizuojanciu priekiniu tiltu

Krysme priekinio tilto kardano tepama yra .

Jau rasiau, kad maziau gincu butu nufotkink kur ir ikelk.

tam lovi nuo akumo pusės, arčiau greičiu dėžės yra skylė ir joje yra tepimo taškas, tik reikia prasukti rata, kad ji atrastum, nežinau ar jis križme tepa, bet faktas kad kažka tepa.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tam lovi nuo akumo pusės, arčiau greičiu dėžės yra skylė ir joje yra tepimo taškas, tik reikia prasukti rata, kad ji atrastum, nežinau ar jis križme tepa, bet faktas kad kažka tepa.

Taip yra bet jis tepa tik pakabinamo guolio korpusa iš viršaus nes jis yra plaukiojantis , bet ne guolius kurie yra viduje.Guoliai netepami sandarus standartiniai viduje.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tam lovi nuo akumo pusės, arčiau greičiu dėžės yra skylė ir joje yra tepimo taškas, tik reikia prasukti rata, kad ji atrastum, nežinau ar jis križme tepa, bet faktas kad kažka tepa.

Pas musiski yra tepimo taškas toje vietoje, o ne skyle, bet tai nieko nekeicia ir nesinoretu kad per darbymeti subyretu.

Grazbek taip ir neatsake kaip patikrino, o Edviuxx15 neikele foto.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kartojuosi tas taškas tik pakabinamo guolio korpusui tepti nes jis ten palaidas yra guoliai nesitepa ir nieko ten nepamatysi nebent tarpinė tarp vairo ir sėdynės pajus kokia nors vibracija ar priekinis tiltas lyg tai norėtusi kirstis važiuojant nedideliu greičiu tikrinam tik pagal priekine kryžme priėjimas nekoks bet užkišus ranka galima pajusti laisvuma kryžmės ar kardano.tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...