Jump to content

Claas lexion 670 vs jonh deere t660


arturas11

Recommended Posts

JD kas daroma ryte: daugiau grandiniu kurios tepamos, oro filtras puciamas, tepimo taskai: sumaherio, smulkintuvas.

Clas: viena grandine(jei neklystu), kratlente valoma, tepimas pagal grafika, oro filtras reciau puciamas, nuo viso kombaino nupuciamos dulkes

JD rapse uzkimsti linkes atmusimo biteri, tada darbo pusei dienos, sumaheris geriau, rapso stalas patogiau, nera kratlentes pliusas, atskiri monitoriai buvo pliusas

Clas tepimo taskai isnesti i patogiasne vieta, kabina erdvesne ir tylesne, matomumas i dalgi prastesni, kuro taupesnis, daugiau nustatymu kompe, hidrauline sistema greitesne, vaziuokle naglesne

JD dirbes 6 sezonus nukules apie 1600 ha, pakeista 2 guoliai ir 2 ivores, elevatoriaus grandine, luzo sesiakampis velenas ir sulauze guoli. Servisas be priekaistu.

Clas dirbo 1 sezona nukule apie 230 ha nieko nebuvo nutike. Serviso nereikejo.

Vaidai gal ka dar praleidau papildyk.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 112
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Dėl važiuoklės taip - su Lexionu neįkopiau į kalną nei tuščias nei pilnas , JD be problemų pabaigė lauką . JD dalgis geriau pjauna ir rapso stalą paprasčiau užkabint , negu clasui surinkt . Smulkintuvo peilius dažnai JD reikia keist , su clasu dar neaišku , bet jis moka smulkintuvą išsilėtint , gal tai ir išeitis bus ...Dėl kasdieninio aptarnavimo nemačiau kažkokių ypatingų niuansų , tiek tą , tiek ana reikia apeit , nebent kad claso kratlentės valymas ilgai užtrukdavo , kol neišmokom su kercheriu "valyt" ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va dabar jau įdomesnė kalba. tai žmogus pats vieną kitą krumplį nusimuša aplink geležį vaikščiodamas kiek kitaip žiūri, ne vien spalvą mato ;) Ir man lengviau bus, nes jei iškarto būčiau rėžęs, kad jei pirkt claasą tai geriau su paprastu hederiu ir rapsų stalą kabinėti nei su tuo vario žaisti fanklubas būt mane akmenim užmėtęs ;) arba reikia man kitą niką susikurti, dar geriau kelis ;)

Clas tepimo taskai isnesti i patogiasne vieta,

Žmogus patyręs tokį dalyką ir į naują daiktą žiūrės kitom akim pvz pamatai tokį vaizdelį:

20111115143321.jpg

jau susimastai ar ne?

o jei dar tokį:

20111115143150.jpg

20111115143153.jpg

Nueini į kitą pusę kombaino o ten dar gražiau:

20111115143429.jpg

20111115143502.jpg

Manau iškarto matot ką ir aš pvz diržiuką už rato :) Belieka tikėtis, kad neprireiks jo keisti sustojus lauke.

Po tokių vaizdelių bėgi žiūrėt Vokiečio. Vokiečiai praktiški žmonės, jiems funkcionalumas svarbiau už dizainą,išorinį grožį (vėl stereotipas) na oten pirmiausia kas krenta į akis :

2011111513591801.jpg

na taip apie grožį mažiausiai galvota, svarbu, kad būtu kapitališkai. Viskas tvarkoje su tuo, bet labai norėčiau išgirsti nuomonę tų konstruktorių, kas jį darė, kokiu tikslu tas pultas įmontuotas tokioj vietoj kur vidutinio ir mažesnio ūgio žmogus nuo žemės nepasiekia:

20111115135932.jpg

jau nekalbant apie tai, kad tas pultas būt visai paranku kai esi įlindęs į vidų sietų pažiūrėti ar ne?

Bet taip tepimo taškai tikrai patogiau išdėstyti nei žalio, Dėl kabinos šiais laikai tai galima pasiginčyti manau tamsiai žalio erdvesnė nei salotinio, bet tai subjektyvu.

Ir dar užbėgdamas už akių, taip tai nėra gyvybės ir mirties klausimas, tai smulkmenos su kuriom teks gyventi ir tiek

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pultas įmontuotas tokioj vietoj klr vidutinio ir mažesnio ūgio žmogus nuo žemės nepasiekia:

Klasas visada su savim vežiojasi lengvas ir lengvai nuimamas kopetėles gale . Tas dirželis už rato lengvai nusiima nuėmus už rato esančius dangčius (pasidaro gana dauk vietos ) . Sakyčiau nereikėtų spręst iš pirmo žvilgsnio , dar ir konstrukciją reiktų patyrinėt . Pas JD kur tepimo taškai palikti sunkiai prieinami tepami tik vieną kartą - prieš sezoną (yra tokių ir pas LEXIONĄ . Yra tokių kur tepami kas 500 motovalandų , o tai irgi sezonui užtenka .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pultas įmontuotas tokioj vietoj klr vidutinio ir mažesnio ūgio žmogus nuo žemės nepasiekia:

Klasas visada su savim vežiojasi lengvas ir lengvai nuimamas kopetėles gale . Tas dirželis už rato lengvai nusiima nuėmus už rato esančius dangčius (pasidaro gana dauk vietos ) . Sakyčiau nereikėtų spręst iš pirmo žvilgsnio , dar ir konstrukciją reiktų patyrinėt . Pas JD kur tepimo taškai palikti sunkiai prieinami tepami tik vieną kartą - prieš sezoną (yra tokių ir pas LEXIONĄ . Yra tokių kur tepami kas 500 motovalandų , o tai irgi sezonui užtenka .

;) na va ką ir sakiau visai kita kalba su išmanančiu žmogumi. Kopietėlės žinoma gerai, bet negi jas imsi tam, kad sietus pareguliuoti ar šviesą virš sietų įsijungti :) mačiau kam jos naudojamos tiesa hibridui, taigi čia nevelsiu. žodžiu kalba jau įdomesnė darosi

Pagrindinė mintis yra tame, kad (pagal temą) paimtas pakankamai tirštas (pasiūlos prasme) segmentas. Jei imant T660 kaip apatinį tašką o Lex 670 kaip viršutinį jame telpa:

JD:T660; T670; S660; S670

Claas: Tucano 480; Lexion 660; 670; 740

NH: CX8070; CX8080; CR8070

Ir dar visas tuntas AGCO: 7280; 7282; 9795 na ir dėl įdomumo pridėkim Laverdą M306 ant apatinės ribos papuola. Tiesa dar Deuts Fahr kažką turi šitam segmente

Keisus kukliai nutylėsiu.

Žodžiu asortimentas didžiulis ir santykinai paprasti kratikliniai (lexionai) ir su rotorinias separatoriais (CX; T MF, Laverda) ir aštuonių kratukų variantas (MF arba ant lietuvos fendas) , ir hibridai, ir rotoriai.

Net jei bijom hibridų, rotorių, vien kratiklinių pasiūlos daugiau nei sočiai. Natūraliai kyla klausimas kodėl pasirinkti būtent šie du gan tolimi modeliai.

Būtu kur kas įdomiau platesnį spektrą tais pačiais aspektais panagrinėti.

P.S

Clas pilnas visokiu davikliu, elevatoriaus tempimas patogus (grudinio).

JD paprastesni.

Bet tai nera esminiai dalykai kurie turetu itakoti pasirenkant Clas ar JD kombaina.

taip mintis hidraulika patempti grūdinį elevatorių gan įdomi:

20111116160804.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip mintis hidraulika patempti grūdinį elevatorių gan įdomi:

taip Sauliau idomi, ateini kas 50h atsuki kraną, elevatorius įsitempia ir vėl užsuki kraną...(beje čia tik kombainams turintiems drėgnumo matavimo sistemą) bet manau Tu rasi priežastį sudirbti, nes vidutinių arba smulkių raumenų žmogus nepasuks krano ar dar kažką tokio... :lol: kol buvau vienoj gamykloj pasidairyt, gražių dalykų, žiūriu, čia prirašinėta... :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip mintis hidraulika patempti grūdinį elevatorių gan įdomi:

taip Sauliau idomi, ateini kas 50h atsuki kraną, elevatorius įsitempia ir vėl užsuki kraną...(beje čia tik kombainams turintiems drėgnumo matavimo sistemą) bet manau Tu rasi priežastį sudirbti, nes vidutinių arba smulkių raumenų žmogus nepasuks krano ar dar kažką tokio... :lol: kol buvau vienoj gamykloj pasidairyt, gražių dalykų, žiūriu, čia prirašinėta... :)

Ne nesudirbinėsiu. Gaila, kad būtent taip viską supratai, (nors to ir buvo galima tikėtis, reikia niką pasikeisti :) )

Bandau dėstyt mintį, ką aš čia darau:

Jei žmogus užduoda klausimą abejotinos kokybės forume internete jis tikisi žemiškesnės informacijos nei gavo aplankęs pardavėjus, ar ne?

Kas keisčiausia, kad forume daugiausiai "bukletinės" informacijos privaro: servizistai, ūkininkų vaikai, ir patys ūkininkai. Iš principo tai turėtu būti mano darbas :). Na kagi, yra kaip yra taigi norėdamas pateisinti tas žvaigždutes prie savo avataro imuosi, kreipti kalbą link žemiškų dalykų ir kas svarbiausia laužyti stereotipus. O tai,mano pozicijoj, labai nedėkingas užsiėmimas :icon-confused: Iš kitos pusės gan paprasta, pakanka "užsirauti" ir jau informacija liejasi laisvai :) nereikia po žodį traukti :)

pasako . kad pas tą tas geriau, pas kitą kitas. Kur kratlente nepatogu išvalyt (nors nepaminėjo akmenų gaudyklės atidarymo ypatumų :) )

Žodžiu dėstykit vyras kaip tas realus darbas vyksta o ne bukletus cituokit ir nereiks man kištis ;)

P.S MM čia ne tau taikiau apie bukletų citavimą

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip mintis hidraulika patempti grūdinį elevatorių gan įdomi:

taip Sauliau idomi, ateini kas 50h atsuki kraną, elevatorius įsitempia ir vėl užsuki kraną...(beje čia tik kombainams turintiems drėgnumo matavimo sistemą) bet manau Tu rasi priežastį sudirbti, nes vidutinių arba smulkių raumenų žmogus nepasuks krano ar dar kažką tokio... :lol: kol buvau vienoj gamykloj pasidairyt, gražių dalykų, žiūriu, čia prirašinėta... :)

apie koki cia krana kazin kalbi? tas cilindrukas pastoviai po mazu slėgiu yra ir pastoviai itempes transporteri laiko.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku su Tavim Sauliau, kad čia skaitant daug nereikalingos beletristikos, bet kaip Tu pats parašei apie ta lempos įjungimą ir sietų valdymą, tai ten tik vaikas nedasiektų, toj nuotraukoj gal koks montana modelis, nes atrodo kad aukštokai, nes šiaip ten nėra aukštai, galėsiu kai būsiu prie kombaino pamatuot įdomumo dėlei...Todėl kaip pradedama apie tokias smulkmenas šnekėt, kažkaip atrodo, kad norima sudirbt :eusa-shifty:

Šiaip kratlentes sunkiau įšimti, nei atidaryti akmenų gaudyklę, nes ten rakto 18 reikia :) bet nesuprantu ką ten kolegos kulia, nes per 5 metus aš jas traukiau 2 kartus ir tai kai kūliau nepurkštą rapsą su balanda, bet jau tada viską užklijuoja ir visus sietus, ir kratlentes, ir netgi tą lentą kur nuo rotorių grūdai ir kitos priemaišos byra ant sietų... lyginant JD ir Claas kratlentes pas 2264 modelį buvo 5 vienetai, plastmasinių, kurios kai prikepdavo nuluždavo galai betraukiant(dbr gal jau pakeistos, nes naujesnio modelio JD neturiu), pas Claasa metalinės, jas sulaužyti galima traukiant su traktorium :)

o dėl kompo tai kai kurių kalbos juoką kelia, visos didžiosios kompanijos eina ant to kad integruoti viską į vieną konsolę ir nereiktų žiūrėt į 5 ekranus vienu metu, o čia pasakoja kad 3 ekranai geriau nei 1 :lol: Touchsceeną manau jie įsivaizduoja kaip velnio pinkles... :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

apie koki cia krana kazin kalbi? tas cilindrukas pastoviai po mazu slėgiu yra ir pastoviai itempes transporteri laiko.

ankščiau taip buvo, pas mane atvažiavo kesko berods prieš 2 metus ir įdėjo kraną, bei užlipino šalia instrukciją, kad kas 50h esant įjungtai kuliamajai atsuki kraną, po to vėl užsuki išjungęs kuliamąją. Jie patys nežinojo kam tą pakeitimą daro, bet spėju, kad yra suplėšę elevatorių, nes jei jau automatika tai pasižiūrėt nereikia, tada baigiasi tempimui skirta vieta ir ko gero tada būna problemos, kai nepamato...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip palendi po nuožulnia, timpteli už rankenos (abiejose pusėse yra) ir atsidaro, dar kabaliuoja tokia spyruoklė ant kurios galima pakabint, kad ten kuistis būtų galima su 2 rankom :)

jei kalba apie Lexiona, tai kam čia tą tucaną rodai, juk pas lexioną atsidaro visas šonas ir daryk ten ką nori :) užtai ir pinigai kiti :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip palendi po nuožulnia, timpteli už rankenos (abiejose pusėse yra) ir atsidaro, dar kabaliuoja tokia spyruoklė ant kurios galima pakabint, kad ten kuistis būtų galima su 2 rankom :)

jei kalba apie Lexiona, tai kam čia tą tucaną rodai, juk pas lexioną atsidaro visas šonas ir daryk ten ką nori :) užtai ir pinigai kiti :eusa-shifty:

žinau sorry, čia ne į temą, paprašom moderatorių, kad ištrintų, tiesiog labai jau nagai niežtėjo :)

Dėl gaudylkės, juk žinai, kad yra variantų (apie savo nekalbu) kur šalia nuožulnės rankena yra ir nereikia lyst apačion, į dulkes.

Ir vėl gi taip tai tik smulkmenos tik ... na iš vokiečių paprastai daugiau tikimasi ar ne?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl gaudylkės, juk žinai, kad yra variantų (apie savo nekalbu) kur šalia nuožulnės rankena yra ir nereikia lyst apačion, į dulkes.

Ir vėl gi taip tai tik smulkmenos tik ... na iš vokiečių paprastai daugiau tikimasi ar ne?

toks vaizdas, kad ten lyst reikia po 3 kartus į dieną, o realiai ten lendi 1-2 kartus per sezoną... :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl gaudylkės, juk žinai, kad yra variantų (apie savo nekalbu) kur šalia nuožulnės rankena yra ir nereikia lyst apačion, į dulkes.

Ir vėl gi taip tai tik smulkmenos tik ... na iš vokiečių paprastai daugiau tikimasi ar ne?

toks vaizdas, kad ten lyst reikia po 3 kartus į dieną, o realiai ten lendi 1-2 kartus per sezoną... :eusa-think:

hmm :eusa-think: pas tave taip tikiu, bet visokių laukų būna, kaip pažiūri kokiese akmenynuose žmonės vargsta o jei dar žirniai kokie sugulę, o jei dar plačiau pažiūrėti, Europa visa jei neimant dar plačiau.

Ir vėl gi nesuprask neteisingai kaip sudirbinėjimą ar pan. Tiesiog mastymo, konstravimo stilių nagrinėju vadinkim taip.

Čia iš tos serijos jau kaip minėjau kad visi mano čiukčia durnas nors kas juos pažįsta sako labai protingi (logiška, žioplys tokiom sąlygom neišgyventų)

Taip pat ir vokiškos technologijos funkcionalumas - žinoma užtarnautas mitas, bet ne absoliutus.

Tikrai nesiūlau vien dėl to nurašyti lekso kaip šlamšto (būtų kvaila ir neteisinga) siūlau viską vertinti kritiškai, realiai ar kaip pavadint.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gaudykle atidarau per diena po kelis kartus, geriau pastoviai tuscia gaudykle nei akmuo toj vietoj kur naujam vietos nebera

laukai laukam nelygus, kaip Saulius sakė, bet aš šiemet pirmą kart atidariau nukūlus vasarinius miežius (gal po 150ha profilaktiškai), tikėjaus rast ką nors gero, bet ten buvo keli grumstai ir šiaudai su pelais, be abejo, po to atidariau valydamas kombainą - radau pusę plastmasinio bambalio ir šiaudų... :) anktesniais metais tekdavo ir akmenuką vieną kitą rast, bet po to kai pradėjau pats dalyvauti akmenų rinkimuose, visos bėdos baigės...taigi, kaip sakoma kiekvienam savo.

P.S. Claaso gaudyklė už turėto JD gerokai gilesnė, gal dėl to kad kombainas didesnis, nors 550 irgi tokia pati, aišku, smulkmena, bet kartais gali sutaupyti daug litukų. Be to, akmenį į gaudytuvą muša masės greitintuvas, o ne bugnas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

galiu lažintis iš ko nori, kad jei pas tave būtu taip pat paprasta ir padogu atidaryti kaip pas Vorą dažiau profilaktiškai išpurtytum ;)

Tai čia dar eik turėt omenį, kad jūs savininkai, pabandyk įsivaizduot samdytą žmogelį kaip reikėtu priversti tankiau tikrinti jei reikėtu, vienu ir kitu atveju. Vat tau ir smulkmena ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

galiu lažintis iš ko nori, kad jei pas tave būtu taip pat paprasta ir padogu atidaryti kaip pas Vorą dažiau profilaktiškai išpurtytum ;)

Tai čia dar eik turėt omenį, kad jūs savininkai, pabandyk įsivaizduot samdytą žmogelį kaip reikėtu priversti tankiau tikrinti jei reikėtu, vienu ir kitu atveju. Vat tau ir smulkmena ;)

1. Kam ten lyst, jei žinai, kad ten nieko nėra.

2. Manau, kad samdytą žmogelį irgi galima motyvuoti taip, kad jis žiūrėtų...

3. vėl krypstam į lankas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas , kaip veikia perkulimas lexo ? , kas darosi perkulime kai rapso stiebas zalias ? :eusa-think: . Jei jau lendam i konstrukcinius sprendimus galiu atvirai pasakyti jog ceise (na as tai diplomatiskai nenutilesiu :icon-wink: ) perkuliamos mases ismetimo anga yra per maza , uzsikemsa rapse (javuose nebuvo) kai sis su zaliais stiebais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas , kaip veikia perkulimas lexo ? , kas darosi perkulime kai rapso stiebas zalias ? . Jei jau lendam i konstrukcinius sprendimus galiu atvirai pasakyti jog ceise (na as tai diplomatiskai nenutilesiu) perkuliamos mases anga yra per maza , uzsikemsa rapse (javuose nebuvo) kai sis su zaliais stiebais.

kai rapso stiebas žalias problemų nėra, nes ir šiaip jei rapsas nepurkštas ir nevienodai subręndęs nepalėksi jau ten, nes variklis nepaveža tokios masės (ypač žieminis po pašalimo, yra tekę tokio pakult kur drėgnumas 19% siekė), bet vat kai rapse yra balandos arba nežinau kaip vadinas rudeninė žolė su smulkiom sėklytėm :eusa-think: , tada jau reik su sietukais pažaist, nes irgi būna pradeda perkūlimas nebespėti, arba javuose labai drėgnuose pradeda perkūlimas ir grūdų elevatorius buksuoti kai bunkeris artipilnis, nes juos vienas ir tas pats diržas suka, drėgni javai turiu minty 25% ir daugiau...

jei kalbėt apie patį perkūlimo kelią, tai po sietais sraigė paduoda elevatoriui, elevatorius užkelia ir paduoda tokiai trumpai sraigutei, kuri jau neša į bugną...pas 600 lexa jau stovi elevatoriui daviklis ir matai ekrane kas daros perkūlime, bent jau pas mūsų nei vieną kombainą nerodo, tik pradarius šoninį langą matai kokia situacija perkūlime...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiskiasi kelias toks , kad nuokulos keliauja atgal ant kulimo bugno ir apart sraiges kuri paduoda i elevatoriu ir po to sraigute isskirsto ant bugno tai uzsikimsimo tikimybe maza. Pas mane (7010)kaip ir visur sraigute nesa bet ne i elevatoriu nes jo nera o i tris sparnuotes kurios mesdamos mase aukstin viena ant kitos taip lig ir perkuldamos ismeta ta mase lauk ant sietu , bet va ta skile ryskiai mazoka :eusa-think: Esu kules ir 20 dregnumo , nieko bet va tik kur stiebas uzzalintas fungicidu ten ir prasideda bedos ta mase kaip koks aliejinis plastilinas uzklijuoja pirmiausiai ta skile .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...