Jump to content

minsko varikliai


Recommended Posts

va suradau apie minsko variklius gal kam bus naudinga

Pagrindine modifikacija D-240 eksplotacinis galingumas 75ag

jei yra raiduke L tai su puskaciumi

D-243 galingumas 78 ag

D-241 gal 70 ag montuotas i viksrinukus T-70

D-242 gal 60ag montuotas i mtz-50 Tipo vietoj sugedusio keiciant nauju Taip pat i E-302 sienapjoves

D-244 55ag I eksportinius MTZ-550

D-245.2 100ag i traktorius MTZ-100/102 strarterinis

D-245.3 100ag su puskaciumi pd-15

D-241, D-242, D-244 neturi atsvaru ant alkuninio veleno, galvute Mtz -50 traktoriaus, stumuokliai kitokie nei D-240/243

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

va suradau apie minsko variklius gal kam bus naudinga

Pagrindine modifikacija D-240 eksplotacinis galingumas 75ag

jei yra raiduke L tai su puskaciumi

D-243 galingumas 78 ag

D-241 gal 70 ag montuotas i viksrinukus T-70

D-242 gal 60ag montuotas i mtz-50 Tipo vietoj sugedusio keiciant nauju Taip pat i E-302 sienapjoves

D-244 55ag I eksportinius MTZ-550

D-245.2 100ag i traktorius MTZ-100/102 strarterinis

D-245.3 100ag su puskaciumi pd-15

D-241, D-242, D-244 neturi atsvaru ant alkuninio veleno, galvute Mtz -50 traktoriaus, stumuokliai kitokie nei D-240/243

Si informacija nera visai taisinga. D-242 ir D-244 neturi atsvaru, bet galvute ir stumuokliai yra tokie pat kaip ir D-243. Pats toki turiu, todel ir žinau. D-241 yra tas pats D-240 tik apsukas 2100

Dar yra D-245.5 90ag i traktorius MTZ-892,920,952

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mtz varikliu galingumas be turbinos visu vienodas turbina dadeda apie 15 % galios , o taip variklio galia jei variklio apsukos 1800 ar 2200 tai variklio galingumas skirsis tik ant pilnu apsuku, o jei variklis dirbs ne pilnom apsukom tai nieko ne nepajusi tik traktorius lečiau važiuos, o taip tai pasižiurek čia www.bel-shop.com/mtz/index.htm

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 metų...
mtz varikliu galingumas be turbinos visu vienodas turbina dadeda apie 15 % galios , o taip variklio galia jei variklio apsukos 1800 ar 2200 tai variklio galingumas skirsis tik ant pilnu apsuku, o jei variklis dirbs ne pilnom apsukom tai nieko ne nepajusi tik traktorius lečiau važiuos,

Nesutinku. Įmontavau turbiną į D242, tai galios padidėjimas jaučiamas beveik visame sūkių diapozone. Tik be turbinos gerai apkrovus variklį jis pildavosi juodais dūmais ir ryškiai trūko galingumo. Dabar dūmų gerokai sumažėjo, galios padidėjo. O prie ko čia sumžėjęs traktoriaus greitis ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

pas mane D242 matoras stovi mtz, buvo su originalia aparatura tai biski buvo dusulys, idejau aparatura nauja nuo D243, tai visai kitas reikalas dabar nepasakyciau kad jis dabar kaskuom but silpnesnis negu 243 variklis , ir kiek zinau tai 242 skiriasi nuo 243 tik aparatura ir kad alkuninis be atsvaru.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mtz varikliu galingumas be turbinos visu vienodas turbina dadeda apie 15 % galios , o taip variklio galia jei variklio apsukos 1800 ar 2200 tai variklio galingumas skirsis tik ant pilnu apsuku, o jei variklis dirbs ne pilnom apsukom tai nieko ne nepajusi tik traktorius lečiau važiuos, o taip tai pasižiurek čia http://www.bel-shop.com/mtz/index.htm

dėja nevienodas. su alkunėm be atsvarų apsukos iki180 ir cilindrų skersmuo didesnis ir tt .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mtz varikliu galingumas be turbinos visu vienodas turbina dadeda apie 15 % galios , o taip variklio galia jei variklio apsukos 1800 ar 2200 tai variklio galingumas skirsis tik ant pilnu apsuku, o jei variklis dirbs ne pilnom apsukom tai nieko ne nepajusi tik traktorius lečiau važiuos, o taip tai pasižiurek čia http://www.bel-shop.com/mtz/index.htm
dėja nevienodas. su alkunėm be atsvarų apsukos iki1800 ir cilindrų skersmuo didesnis ir tt .

bent patys bulbašai rašo, kad: Д-241-248 variklių cilindrų (stūmoklių) skersmuo ir eiga yra vienoda, t.y. 110x125mm...

http://www.bel-shop.com/dvigatel/d-241.html

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir makalyne gavos su D241 ir jo modifikacijom :) . Jei labai nespardysit pabandyciau viska sudeliot i savo vietas . Pirmiausia tai apie mitus : 1-"belarus8822" rašo /visitiek d242 yra be alkuninio svoriu, ko pasekoje yra mazesnis sukimo momentas/ , nei svoriai , nei smagracio dydis sukimo momento neitakoja . Smagratis uztikrina tolygu veleno sukimasi ir padeda iveikt trumpalaikes perkrovas pvz. pajudant is vietos . Svoriai balansuoja velena , pvz. leidzia velena sukt ne 1800 aps/min , o net apie 2500 aps/min .Sukimo mom. parinde pirklauso nuo darb. turio , degimo kameros , misinio ispurskimo kokybes , oro padavimo i deg. kamera ir pan. 2-Apie galinguma "vyga" rašo /mtz varikliu galingumas be turbinos visu vienodas turbina dadeda apie 15 % galios , o taip variklio galia jei variklio apsukos 1800 ar 2200 tai variklio galingumas skirsis tik ant pilnu apsuku, o jei variklis dirbs ne pilnom apsukom tai nieko ne nepajusi tik traktorius lečiau važiuos/ "Zemaitukass" rašo /pas mane ariant geriau tempia d-242 motoras negu 243:D pasivyti pavyksta ta traktoriu ir aplenkiu gale lauko/, abu teisus , ariant pagr. vaidmuo suk. momentas D240 yra 240N/m prie 1600 aps/min (is pavadinimo aisku) . Turb. pagerina aprupinima oru , tas leidzia didint suk. mom. iki 260N/m prie 1800aps/min . Realus variklio galingumas pirmo variklio apie 55-60ag , antro butent 15 % didesnis . Suk. mometas toliau didinant aps/min , mazes , cia prasideda kw. , kita "opera" .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
mtz varikliu galingumas be turbinos visu vienodas turbina dadeda apie 15 % galios , o taip variklio galia jei variklio apsukos 1800 ar 2200 tai variklio galingumas skirsis tik ant pilnu apsuku, o jei variklis dirbs ne pilnom apsukom tai nieko ne nepajusi tik traktorius lečiau važiuos, o taip tai pasižiurek čia http://www.bel-shop.com/mtz/index.htm
dėja nevienodas. su alkunėm be atsvarų apsukos iki1800 ir cilindrų skersmuo didesnis ir tt .

bent patys bulbašai rašo, kad: Д-241-248 variklių cilindrų (stūmoklių) skersmuo ir eiga yra vienoda, t.y. 110x125mm...

http://www.bel-shop.com/dvigatel/d-241.html

ДВИГАТЕЛЬ

Тип

дизель с турбонаддувом, с непосредственным впрыском топлива

Модель Д-245 S3A

(ММЗ)

TCD2012L04 2V C3UT83 (Deutz)

Мощность, кВт (л. с.)

79 (107)

77 (103)

Номинальная частота вращения, коленчатого вала, об./мин.

2200

Число цилиндров, шт.

4

Диаметр цилиндров/ход поршня, мм

110 х 125

101 х 126

Максимальный крутящий момент, Н•м

410

450

Коэффициент запаса крутящего

момента, %

19

35

Емкость топливных баков, л

170

http://www.bel-shop.com/mtz/universalmtz/1025_4.html

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane turbinos nera,kazkada buvo,bet kaip pirkau ji neveike tai ismeciau,vis tiek gerai traukia

Išmetus turb. , reiketu ir kuro siurbli pereguliuot , nes pradedant vaziuot ir gaves apkrovos , variklis mes "dumelios" daugiau, negu iprasta . Del traukos (tiksliau N/m, o ne AG) , D-245.5 zymiai didesne , nei D-242 (kokiu patapo Tavasis nuemus turb.) Bet pvz. ariant, vienodu abiem 3vagiu plugu , sukimo momento ("traukos" maksimuma) , D-242 pasieks anksciau , nes nebus vadinamos "turbo duobes" , ir ariant trumpus laukelius , ispudis kad su D-242 , "krauni malku" D-245am, didesniam lauke - turb. parodys savo privaluma , kad išsuks matara 200-300 aps/min daugiau , nei D-242 . Prie ko cia dar ir "Deutz" mataras , neikirtau , jis ka , tipo -"Minsko variklis" :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Deuthz deda ir i belarusus. Koki nori toki varikli ides vokiska arba ar mmz. Mazas ar didelis laukelis sveikiau varikliui kai sukasi ant apkrovos pilnom apsukom taip kad be turbinos bet kokiu atveju yra minusas, o turbo duobes beveik nera kai belarusai yra su paprastais kuro siurbliais kur nera dumingumo reguliatoriaus kaip kad d-245 motoruose kai nuo tam tikru sukiu (1800rpm)atiduodama pilna kuro norma

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

post-13870-141521830888_thumb.png

Deuthz deda ir i belarusus. Koki nori toki varikli ides vokiska arba ar mmz. Mazas ar didelis laukelis sveikiau varikliui kai sukasi ant apkrovos pilnom apsukom taip kad be turbinos bet kokiu atveju yra minusas, o turbo duobes beveik nera kai belarusai yra su paprastais kuro siurbliais kur nera dumingumo reguliatoriaus kaip kad d-245 motoruose kai nuo tam tikru sukiu (1800rpm)atiduodama pilna kuro norma

Gerb. kur rasau apie "sveikuma" ? Rasiau apie max. apkrova , o ne "pilnas apsukas" .Citata pridedu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...