Jump to content

NEW HOLAND TC 5070- TC 5080


Vytautasl

Recommended Posts

  • po 5 savaičių...

ką laverdos turi panasaus pasiūlyti už tokią kainą ? :)

Laverda tokiu mažų kombainų neturi, anksčiau dar gamindavo, bet dabar tik didesni ir našesni ir

ne lenkijoj gaminami, todėl už tokią kainą nelabai ką turim, bet REV 200 jau visais parametrais lenkiaTC seriją :)

Gal būtų galima ponas Vadybininke, išsamiau kuo pranašesnis? jei čia nekompetentinga apie tai tai gal tada i pm

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Pjaunamojo aparato skirtumas (Laverda - Schumacher sistema, dvigubi pirštai, vartyti varžtais tvirtinti segmentai, Schumacher reduktorius ir dalgio kirčių dažnis 1220 jud/min. NH - ketaus pirštai, papildomos prispaudimo ir atraminės plokštelės, reduktorius, dažnis 1150 jud/min.

2.Būgnas (Laverda 0,60x1,34 ir spragilai tvirtinti per NEdarbine dali. NH - 0,60x1,30 ir spragilai 5-6 vietose pergręžti ir prisukti paprastu varžtu 17 ar 19 galva - kūlimo kokybė nukenčia ir labiau apkraunamas perkūlimas.

3. Kratikliai (Laverda: ilgis - 4260 mm, kaskadų aukštis - 250 mm, kratiklių eiga - 300 mm).

(NH: ilgis 3300 mm arba 3890 be separatoriaus (kaskados ir žingsnio nespėjau dar pamatuoti)

(Laverda kratiklių plotas didesnis 24% arba 13% priklausomai nuo NH modelio)

4. Sietai (Laverda - HCD didelio laidumo ir 4.67 kv/m. NH - paprasti žvyniniai 4,13 kv/m)

vien pagal plotą mažesni 12% (ir pagal bendrą laidumą HCD našesnis sietas)

5. Bendras separacinis plotas (Laverda - 6.72 kv,m. NH - 6.07 kv.m arba 6.30 kv.m

6. Bunkerio talpa (Laverda - 6500 ltr uždaryto, atviro apie 8 proc didesnė. NH - 6000 ltr)

7. Iškrovimo sraigės padėtis (Laverda - Bunkerio viršuje. Iškrovimo aukštis 4,2 m. NH -3,85 m)

Apie iškrovimą į aukštesnę priekabą, puspriekabę ar fūrą reiktų gerai pagalvoti.

8. Iškrovimo našumas (Laverda 85 ltr/s NH - 60 ltr/s)

pavyzdžiui 6000 ltr NH iškrautų per 100 sekundžių, o Laverda tą patį tūrį per 70 sekundžių.

Galima ir daugiau kapstytis jei įdomu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Pjaunamojo aparato skirtumas (Laverda - Schumacher sistema, dvigubi pirštai, vartyti varžtais tvirtinti segmentai, Schumacher reduktorius ir dalgio kirčių dažnis 1220 jud/min. NH - ketaus pirštai, papildomos prispaudimo ir atraminės plokštelės, reduktorius, dažnis 1150 jud/min.

2.Būgnas (Laverda 0,60x1,34 ir spragilai tvirtinti per NEdarbine dali. NH - 0,60x1,30 ir spragilai 5-6 vietose pergręžti ir prisukti paprastu varžtu 17 ar 19 galva - kūlimo kokybė nukenčia ir labiau apkraunamas perkūlimas.

3. Kratikliai (Laverda: ilgis - 4260 mm, kaskadų aukštis - 250 mm, kratiklių eiga - 300 mm).

(NH: ilgis 3300 mm arba 3890 be separatoriaus (kaskados ir žingsnio nespėjau dar pamatuoti)

(Laverda kratiklių plotas didesnis 24% arba 13% priklausomai nuo NH modelio)

4. Sietai (Laverda - HCD didelio laidumo ir 4.67 kv/m. NH - paprasti žvyniniai 4,13 kv/m)

vien pagal plotą mažesni 12% (ir pagal bendrą laidumą HCD našesnis sietas)

5. Bendras separacinis plotas (Laverda - 6.72 kv,m. NH - 6.07 kv.m arba 6.30 kv.m

6. Bunkerio talpa (Laverda - 6500 ltr uždaryto, atviro apie 8 proc didesnė. NH - 6000 ltr)

7. Iškrovimo sraigės padėtis (Laverda - Bunkerio viršuje. Iškrovimo aukštis 4,2 m. NH -3,85 m)

Apie iškrovimą į aukštesnę priekabą, puspriekabę ar fūrą reiktų gerai pagalvoti.

8. Iškrovimo našumas (Laverda 85 ltr/s NH - 60 ltr/s)

pavyzdžiui 6000 ltr NH iškrautų per 100 sekundžių, o Laverda tą patį tūrį per 70 sekundžių.

Galima ir daugiau kapstytis jei įdomu.

Laverda raudonai dažyta o NH geltonai....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal ne viskas geriau, paprašė palyginti tai ir palyginau būtent šiuos modelius.

Jei imti Laverda Rev 200 (o ne M 200) tai jame nėra pjaunamosios kopijavimo (ka galiam idet i tc didziuosius)

Gal minusas kad Laverda sveria 10300 kg be pjaunamosios, o NH tik 8700 kg. nors tai turbūt parodo iš kokio "molio drėbti" tiek vienas, tiek kitas.

Na ir svarbiausia kaip Grudass minėjo spalva Laverdos ne geltona...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

per darbine dali tvirtinti spragilai niekad neissaukia spragilu vibracijos, ko pasekoje niekad netrukine guliavietes tvirtinimo prie korpuso dalis,

del dalgio kirciu daznio , kuo greiciau juda dalgis tuo greiciau jis nutruksta, nh pasirinko mazesni kirciu dazni ne del to kad negali paturbinti, o del to kad tai padidina dalgio tarnavimo resursa ir vis dar pjauna javus puikiai.

kas kula su tokiu kombainu paprastai dideliu priekabu ar furu neturi, o tas kas turi su tokiais kula paskutiniai metai.

nu ir jei reikia galeciau daugiau pliusu paversti minusais, jei ka kreipkites ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

per darbine dali tvirtinti spragilai niekad neissaukia spragilu vibracijos, ko pasekoje niekad netrukine guliavietes tvirtinimo prie korpuso dalis,

del dalgio kirciu daznio , kuo greiciau juda dalgis tuo greiciau jis nutruksta, nh pasirinko mazesni kirciu dazni ne del to kad negali paturbinti, o del to kad tai padidina dalgio tarnavimo resursa ir vis dar pjauna javus puikiai.

kas kula su tokiu kombainu paprastai dideliu priekabu ar furu neturi, o tas kas turi su tokiais kula paskutiniai metai.

nu ir jei reikia galeciau daugiau pliusu paversti minusais, jei ka kreipkites ;)

Nuo dalgio kirčių priklauso max važiavimo greitis. beje naujiem cnh hederiam eina greitesni reduktoriai jei kas nori sportuoti.

Nematau prasmės ieškoti sliekų tokio lygio kombaino-mopedo spragilų tvirtinime :)

Rotorinis separatorius savo juodą darbą daro ir su tuo sunku ginčytis (ypač "salotoj")

na iškrovimo sraigės padėtis tai tikrai minusas

Na o kas geriau lenkas ar italas tai dar diiiidelis klausimas (jei tiksliau griežtai kontroliuojamas lenkas ir laisvas italas ;) )

O šeip tai reikia suleist į vieną lauką keliom dienom nes ta teorija, varžtai centimetrai... vaikų žaidimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

per darbine dali tvirtinti spragilai niekad neissaukia spragilu vibracijos, ko pasekoje niekad netrukine guliavietes tvirtinimo prie korpuso dalis,

del dalgio kirciu daznio , kuo greiciau juda dalgis tuo greiciau jis nutruksta, nh pasirinko mazesni kirciu dazni ne del to kad negali paturbinti, o del to kad tai padidina dalgio tarnavimo resursa ir vis dar pjauna javus puikiai.

kas kula su tokiu kombainu paprastai dideliu priekabu ar furu neturi, o tas kas turi su tokiais kula paskutiniai metai.

nu ir jei reikia galeciau daugiau pliusu paversti minusais, jei ka kreipkites ;)

Dėl dalgio kirčio. Naujausioj CX pjaunamojoj dalgio greitis 1300 kirčių/min. Jei tai būtų taip blogai niekas jo nedidintų, nes sennesnėj buvo 1150. Manau, kad daugiau kirčių galimybė greičiau važiuoti. Kitas dalykas staigus stiebo nukirtimas turėtų duoti mažesnį impulsą pačiam stiebui ir mažesnį išbarstymą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taitikrai nera ir labai gerai, siemet pakeiciau pirma dalgi, po 6 metu sakyciau gan neblogai. Faktas kad visa tai daroma tam kad greiciau vaziuoti, bet kai su cx isoki i 9 tonas is ha ir 7,3 metru kederiu visvien max 7 km/hpriklausomai nuo dregnumo siaudu ir ilgumo, taip kad mano galva geriau kederi platinti nei greiti didint

atsiprasau uz oftopick, cia ne apie tokius kobainus tema

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
NH standartine komplektacija siam momentui 367t.lt. ir 410t.lt. (nesiderejus) , perkant lizingu eurais metine palukana 1,35%(po naujuju 1,6) ,o kaip pas Laverda? pinigai man taip pat svarbu,kaip ir kokybe...

Jei is TC serijos ar Laverdos tai as asmeniskai Laverda zeciau. O jei ziuri NH tai tik CX serijos. Apie Lenkus turiu patirties savo kailiu. :DD

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...
Du budai:

1. Bandyk prisukti balastini svori ant tilto jei yra leidziama, ir yra kur tvirtinti.

2. Pildyk padangas balastiniu skysciu.

p.s. gal pas pati kartais kombainas be smulkintuvo??? :)

Su smulkintuvu

Gamintojas yra numates galimybe svorius dėt tik juos perkant reikėjo užsakyt :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...