Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta
sveiki gal kas galit suteikti info apie pluga ibis xxl vario kaip ju kokybe

Tokio plugo as pats neturiu, taciau lenku forume, www.agrofoto.pl apie tuos plugus neblogi atsiliepimai, čia keletas nariu taip pat turi IBIS plugus, pasiziurk gal nariu technikos skirelyje po nuotraukom ju komentarai yra.

Paskelbta

Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Paskelbta
Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

keliu korpusu turi ir kokio modelio? irgi planuoju pirkti pluga tai niekaip neissirenku :)

Paskelbta
Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Gal galima butu lietuviskai parasyt koki ten varzta i ka pasikeist reikejo, na manau kad turint pinigu tai dauguma ziuretu kazkoki norvega ar dar koki rabe, bet kai kaina skiresi per puse tai gal tas ratukas dideles reiksmes nesudaro, nereik noret kad dylancios detales taip pat laikytu, nes jeigu jos taip pat laikytu ir visa kita butu taip pat o kainuotu dvigubai pigiau tai niekas tu kvernu nepirktu. Mano supratimu zmogus klause kaip tie plugai laiko o ne kuriio vardas garsesnis, as turiu lemkena kaimynas dyrba su kvernelandu paziurejus i arima tai apie ta kvernelanda nekokia nuomone galima susidaryt.

Paskelbta
Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Gal galima butu lietuviskai parasyt koki ten varzta i ka pasikeist reikejo, na manau kad turint pinigu tai dauguma ziuretu kazkoki norvega ar dar koki rabe, bet kai kaina skiresi per puse tai gal tas ratukas dideles reiksmes nesudaro, nereik noret kad dylancios detales taip pat laikytu, nes jeigu jos taip pat laikytu ir visa kita butu taip pat o kainuotu dvigubai pigiau tai niekas tu kvernu nepirktu. Mano supratimu zmogus klause kaip tie plugai laiko o ne kuriio vardas garsesnis, as turiu lemkena kaimynas dyrba su kvernelandu paziurejus i arima tai apie ta kvernelanda nekokia nuomone galima susidaryt.

Jei vairuotojas nemoka vaziuot,ar skirsis vaziavimo grozis nuo masinos markes?

Paskelbta
Na as irgi pries pirkdamas pluga labai jau ziurejau i ta lenkiska. Bet va gavosi taip, jog nusipirkau Kvernelanda. Dziaugiuosi labai. Kaimynas turi lenka tai vien stovint plugams salia vienas kito menkos smulkmenos akis bado. Transporto ratas siauresnis pas lenka, vadinasi su gylio reguliavimu bus bedeliu. Apverciant rato amortizatoriaus veikimas skiriasi akivaizdziai - lenkas praktiskai tik su amortizatoriaus pavadinimu. Net ir dylancios detales greiciau dyla, nors cia zinoma pasikeitus jau nebutu problema. Beje jiems su rato gylio reguliavimo varztais bedu buvo - teko pasikeisti i "home made":). Tai va, jei dar karta tai vel imciau ta pati norvega.

Gal galima butu lietuviskai parasyt koki ten varzta i ka pasikeist reikejo, na manau kad turint pinigu tai dauguma ziuretu kazkoki norvega ar dar koki rabe, bet kai kaina skiresi per puse tai gal tas ratukas dideles reiksmes nesudaro, nereik noret kad dylancios detales taip pat laikytu, nes jeigu jos taip pat laikytu ir visa kita butu taip pat o kainuotu dvigubai pigiau tai niekas tu kvernu nepirktu. Mano supratimu zmogus klause kaip tie plugai laiko o ne kuriio vardas garsesnis, as turiu lemkena kaimynas dyrba su kvernelandu paziurejus i arima tai apie ta kvernelanda nekokia nuomone galima susidaryt.

Gylio reguliavimo varztai, jie nustato kokiu gyliu ars galiniai korpusai.

Paskelbta
sveiki gal kas galit suteikti info apie pluga ibis xxl vario kaip ju kokybe

150ha jau užariau su tokiu. (Unia Ibis Vario 4XXLS) Mano pastebėti pliusai: kaltai ir dai kaikurios dalys kverno (sąlyginai pigios ir ant kiekvieno kampo yra), Vario (bet kada iš kabinos gali pakeisti užgriebį, bei patogu susiaurintą naudoti transporte), 14x14 rėmas (mano žemėse tai būtinybė). Minusai: kaip ir minėjo kolegos silpnoji vieta - gylio palaikymo ratuko siaurumas (šiųmetėje pliurzoje tas trūkumas ypač ryškus) ir jo amortizavimo mechanizamas, jei taip galima jį pavadinti.

Beje pakankamai sunkus (svoriai paprasti, ne ant priekinės pakabos, tai kartais ir nosį kelia aukštyn) ir turį didelį apetitą arkliams. Iš pradžių netikėjau, kai rekomendacijose šiam plūgui buvo paminėta, kad reikalinga galia iki 160ag. Ariu su 150 (JD6930) tai molyje tenka tenkintis C2 pavara (prie 1700 sūkių pasiekiu gerus 8km/h). Šiek tiek lengvesnėje prie panašių sūkių C3 režime gali jau pasiekt ir 10km/h.

Žodžiu norint rimtai arti su tokiu ne mažiau nei pusantro kumelių. Nebent ariat durpę ir smėlį, bet tada ir neverta imti tokio sunkaus, užtektų ir su XL rėmu.

Kolkas nei kiek nesigailiu, kad persigalvojau paskutinę minutę ir neėmiau per 20k brangesnio norvego.

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
Paskelbta

Aš tai nekokios nuomonės apie šiuos plūgus. Ariau aš su juo iki 30 ha kai turėjau senais laikais. Kemša, prastai verčia, priemolio žemėse lyg ir geriau. Verstuvių tai visada rasi nusipirkt. Jeigu reikėtų rinktis tarp lenkiško ir rusiško pasirinkčiau lenkišką.

Paskelbta

Su tokiu paariau rudenį, tai neiškenčiau tokio lažo ir nusipirkau overum. Nelabai vykęs daiktas ypač molyje... Kai pakeiti per porą valandų 7 noragus, tai darosi silpna į jį žiūrint.

Paskelbta
o kokia nuomone apie ruska pluga but

Sakyčiau tas pats 'b' tik kitoj rankoj. Geležis už lenko drūtesnė, bet su švedu nepalyginsi.

  • po 1 metų...
Paskelbta

Sveiki,

kas turit plūgus "Bomet"? Pas mane trijų korpusų varžtinis, tai užsimušk - niekaip neina normaliai atsireguliuoti. :eusa-think: Lengvesnėj žemėj pavyko šiaip ne taip atsireguliavus aparti 3 ha ir jau pirmųjų dviejų korpusų lentos nudilusios. Ar man vienam taip ar dar kas panašaus apturėjot?

Paskelbta
Sveiki,

kas turit plūgus "Bomet"? Pas mane trijų korpusų varžtinis, tai užsimušk - niekaip neina normaliai atsireguliuoti. :eusa-think: Lengvesnėj žemėj pavyko šiaip ne taip atsireguliavus aparti 3 ha ir jau pirmųjų dviejų korpusų lentos nudilusios. Ar man vienam taip ar dar kas panašaus apturėjot?

Kad jie iš minkšto plieno tai faktas, bet ne iš tokio, kad po 2 ha nudiltų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...