Jump to content

john deere 6230 - 6330


suzukis

Recommended Posts

  • Atsakymai 149
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

jai neklystu tls isvis nepriciom cia nuo dezes priklauso :eusa-think:

butent...

Tai kokios ten dėžės stovi juose? Šiaip, jei yra JD yra TLS, o ir pas kitus traktorius komplektuojant priekinį amortizuojantį tiltą, dedasi priekiniai diskiniai stabdžiai ir traktorius gali važiuoti 50 km/h greičiu. Jūs užsisakykit traktorių su neamortizuojančių priekiniu tiltu, niekas Jums gamykloje neprogramuos 50 km/h greičio, bus tik 40 km/h.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jasna, apšvietėt :icon-rolleyes: maniau, kad jei TLS yra, tai ir greitis jau iš gamyklos be jokio papildomo užsakymo parvažiuoja

TLS nebūtinai turi būti su stabdžiais. Jei 50 greitis,tada taip,priekinio tilto stabdžiai yra ir JD 50 greičio be tls ir stabdžių neduos.

Valtra,kad ir 50,visvien stabdžių nėra. Beje,žinau atvejį,50 greitis,o tiltas paprastas balkinis. Tiesa,kiek padirbę pasidarė amortizuojantį,valtrai dėl to problemų nėra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kazi ka tas 50 priduos darbe nes traktoriaus dabar pagalvojus pagrinde lauko darbams presavimas pjovimas biski paarti apie 15 ha tai dabar geriau pagalvojus reiktu biski dadet ir pirkt 6330

Jei nevažiuosi,ar važiuosi nedaug,tai tikrai neverta nei 50 greičio,nei ecoshift'o imt.Geriau tuos litus į ag,arba į ratus investuoti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Echiftas geras dalykas transporte, nereikia "grajinti" ant pusbėgių, be to ir lauke dirbant, jei tau reikia tik kokių dviejų ar trijų pusbėgių (vietoj visų keturių), tai pasijungus tik 2 ar 3 pusikes (dojaus vadybininkai ir inžinieriai to nemoko Lietuvoje), ir įsijungus eco labai puikiai traktorius dirba ir sunkiuose darbuose tuo rėžimu. Aš būčiau už Ecoshiftą.

na mes daug vazinejam is lauko i lauka tai manau ecosift yra geras dalykas o tuo 50 nevisur ir palakstysi

aš ir taip maniau, kad niekur nepavažinėsiu su tuo 50 km/h, bet kai jis dabar yra manajam JD, tai visai smagu kai greitai iš lauko 5 lauką pervažiuoji, ar kai veži grūdus į elevatorių, sparta labai jaučiasi.

TLS nebūtinai turi būti su stabdžiais. Jei 50 greitis,tada taip,priekinio tilto stabdžiai yra ir JD 50 greičio be tls ir stabdžių neduos.

Valtra,kad ir 50,visvien stabdžių nėra. Beje,žinau atvejį,50 greitis,o tiltas paprastas balkinis. Tiesa,kiek padirbę pasidarė amortizuojantį,valtrai dėl to problemų nėra.

nejau nėra valtroje prikinių diskinių stabdžių prie 50 greičio? kažkaip keista. o kaip priekinis tiltas stabdo? per dėže kaip ir JD be TLS?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vėl sąvokas maišai. Rašai apie autoquad'ą,o vadini ecoshift'u.

Valtroj,tai taip,kad ir 50 greitis,visvien paspaudus stabdį įsijungia priekinio tilto pavara.

Suklydau tik iš dalies. Pas manęs 7530 premium, tai dėžė Autoquad su Ecoschift funkcija. Tai šituose 6030 premium irgi gali dėti AutoQuad Plus dėžę su Eco schift funkcija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o dabar pasakykit jei traktorius bega greiciau tai jis reiskes turi maziau galios nes yra isgreitintas..na tarkin jd 100 ag ir 40 km/h greitis turi daugiau jegos negu jd 100 ag ir su 50km/h greiciu..ar teisybe ar as nusisneku kanors?

Kodėl greitesnis turės mažiau galios? Ar pasikrovęs važiuosi 40 su 40 dėže, ar važiuosi 40 su 50 dėže žemesne pavara, bus vienas ir tas pats sukimo momentas į ratus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip priekinis tiltas stabdo? per dėže kaip ir JD be TLS?

Tadai, pirma išsiaiškink apie JD o paskiau sek pasakas :icon-wink: . Jis su TLS ar be TLS jeigu greitis 40km/h stabdo tiltą per dėžę ( šitam variante gali būti Ecoshiftas). Jeigu imi greitį 50km automatiškai atskiri stabdžiai priekinio tilto reduktoriuose ir apie Ecoshiftą gali pamiršti, nes jam naudojama ta pati 50-tinė dėžė, kad pasiekti 40km prie mažesnių variklio apsukų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

greitasis traktorius visom pavarom yra greitesnis uz letesni..ta prasme kad pvz ari su letuoju trak 3 tarkim kokia pavara tai greitasis ta pavara nepatems o tems antra pavara,bet greitis bus taspats..tad transporte greitasis trak bus slabnesnis negu letasis..kur letasis vaziuos 40 km/h pilnom apsukom ir pilnu gazu, o greitasis tapati greiti isvystis su daug maziau apsuku tai jis ir bus silpnesnis..

na turejau forda 7840 125 arkliu bet jis buvo isgreitintas labai ir bego apie 55 km/h, tai su juo dirbt zemes darbus (pvz art ar kultivuot) buvo neimanoma..nk jis nepatempdavo..atrode kad pas ji 80 arkliu vos yra..o transporte normalia priekaba jis nebutu patempes i koki kalna tokiu greiciu kokiu butu itempes normalus trak tokiu arkliu tik letaeigis..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

greitasis traktorius visom pavarom yra greitesnis uz letesni..ta prasme kad pvz ari su letuoju trak 3 tarkim kokia pavara tai greitasis ta pavara nepatems o tems antra pavara,bet greitis bus taspats..tad transporte greitasis trak bus slabnesnis negu letasis..kur letasis vaziuos 40 km/h pilnom apsukom ir pilnu gazu, o greitasis tapati greiti isvystis su daug maziau apsuku tai jis ir bus silpnesnis..

na turejau forda 7840 125 arkliu bet jis buvo isgreitintas labai ir bego apie 55 km/h, tai su juo dirbt zemes darbus (pvz art ar kultivuot) buvo neimanoma..nk jis nepatempdavo..atrode kad pas ji 80 arkliu vos yra..o transporte normalia priekaba jis nebutu patempes i koki kalna tokiu greiciu kokiu butu itempes normalus trak tokiu arkliu tik letaeigis..

pirmiausia tai yra skirtumas tarp normalios 50km/h dezes ir pasityciojimo is traktoriaus sukeliant max apsukas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

greitasis traktorius visom pavarom yra greitesnis uz letesni..ta prasme kad pvz ari su letuoju trak 3 tarkim kokia pavara tai greitasis ta pavara nepatems o tems antra pavara,bet greitis bus taspats..tad transporte greitasis trak bus slabnesnis negu letasis..kur letasis vaziuos 40 km/h pilnom apsukom ir pilnu gazu, o greitasis tapati greiti isvystis su daug maziau apsuku tai jis ir bus silpnesnis..

na turejau forda 7840 125 arkliu bet jis buvo isgreitintas labai ir bego apie 55 km/h, tai su juo dirbt zemes darbus (pvz art ar kultivuot) buvo neimanoma..nk jis nepatempdavo..atrode kad pas ji 80 arkliu vos yra..o transporte normalia priekaba jis nebutu patempes i koki kalna tokiu greiciu kokiu butu itempes normalus trak tokiu arkliu tik letaeigis..

pirmiausia tai yra skirtumas tarp normalios 50km/h dezes ir pasityciojimo is traktoriaus sukeliant max apsukas :)

Teisingai. :eusa-clap: Negaliu minėti čia brendo traktoriaus kuriuo teko šymet kažkiek pavažinėti, nes bus ne į temą. Bet niekaip nesupratau, kodėl padaryti tokią dėžę, kad didžiausia pavara 2200 apsukom teišspaudžia kažkur 30 km/h. Nors nusišauk. Visapusiškai neekonomiška. Laikas, kuras, variklio dilimas ir tt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai. :eusa-clap: Negaliu minėti čia brendo traktoriaus kuriuo teko šymet kažkiek pavažinėti, nes bus ne į temą. Bet niekaip nesupratau, kodėl padaryti tokią dėžę, kad didžiausia pavara 2200 apsukom teišspaudžia kažkur 30 km/h. Nors nusišauk. Visapusiškai neekonomiška. Laikas, kuras, variklio dilimas ir tt.

tai gal tas traktorius is danu parvarytas buvo, pries 15 metu teko ten pagyventi tai visa technika max greitis 30km/h, greiciau kaip sake tenyksciai istatymai neleisdavo, kaip dabar nzn...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...