Jump to content

Belarus 1221 su deutz varikliu


Vaidass

Recommended Posts

pazystamas turi 82.1 kazkas apie 2000m., bet jis dejo turbina kai tik nupirko, tai gal jam tas pagadino, skirtas pusiau tas trakrorius "N" kartu, sankaba visiskai nelaiko, galva ir neviena karta imta, su elektra taipogi :eusa-doh: beto pas jy dirba tik samdyti zmones su juo, jie dar tikrai prisideda prie visu bedu atsiradimo :lol: o mes turim 892, tai sankaba labai sunkiai spaudzias, turbina keitem, pries tai sena turibina reikdavo isvalyt kas metus kazkur, ten brudo vidui labai daug prisikaupdavo, su elektra problemos neuzkrauna mum tu dvieju akumu.. butu gerai jam padaryt starteri 12v ir kad vienas akumas stovetu...

nu kaimynas turi 82,98 metu,dirbo 60ha ir dar nieko nedares.Pakeites padangas priekines,pusremi pakeite,nes truko ir dar gal stabdzius tvarke,o taip dar viskas originalas atrodo.dabar turi dar nusipirkes pries pora sezonu 82.3 turbinini su interkuleriu,plastmasiniu kapotu,tiltas balkinis ir nesiskundzia :eusa-think:

va toki kai mano avataras :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 50
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

na musu 82 tai nepasakyciau kad labai patvarus ... 1200 mth, 98m. laidos.Dirbo transporte, sz tampydavo, ir siek tiek kps4.

Po metu bedos su generatorium islindo - ima karais ir sukelia itampa. Dega saugikliai, lemputes. Sokolado keitimai nepadejo, pakeitem generatoriu i tarybiniais laikais gmainta. Sulinko starterio asis. Pastatem cekiska. subiro tarpines movos guolis - beda - guoliaviete ne iki galo pratekinta. Sutvarkem. Pro variklio galvute tepalai pradejo rasoti gana greit (beje, visem, rusiskiem varikliam tas darosi, kuriem naudojam mobil delvac mx tepalus). Nekrepem demesio kol laseliais varvet nepradejo. Keitem tarpine. Uzsikirto purkstukas, pradejo varveet ir nepurske kuro. Isardem, isvalem ant stendo sureguliavom ir vel viskas gerai. Uzpuves priekinio tilto "stakanas" buvo... Jungikliai ne patys patvariausi, sedyne suplyso... na nzn, smulkmenu daug, kainuoja remontuot nedaug, bet erzina.... Gal dar kas nutike buvo, neatmenu. O dirbam tik patys....

Siap is pigesniu man case patinka, o valmet tapo brangoki.... Zetor gal irgi nieko. Be to dar landini ir lamborghini buna.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na musu 82 tai nepasakyciau kad labai patvarus ... 1200 mth, 98m. laidos.Dirbo transporte, sz tampydavo, ir siek tiek kps4.

Po metu bedos su generatorium islindo - ima karais ir sukelia itampa. Dega saugikliai, lemputes. Sokolado keitimai nepadejo, pakeitem generatoriu i tarybiniais laikais gmainta. Sulinko starterio asis. Pastatem cekiska. subiro tarpines movos guolis - beda - guoliaviete ne iki galo pratekinta. Sutvarkem. Pro variklio galvute tepalai pradejo rasoti gana greit (beje, visem, rusiskiem varikliam tas darosi, kuriem naudojam mobil delvac mx tepalus). Nekrepem demesio kol laseliais varvet nepradejo. Keitem tarpine. Uzsikirto purkstukas, pradejo varveet ir nepurske kuro. Isardem, isvalem ant stendo sureguliavom ir vel viskas gerai. Uzpuves priekinio tilto "stakanas" buvo... Jungikliai ne patys patvariausi, sedyne suplyso... na nzn, smulkmenu daug, kainuoja remontuot nedaug, bet erzina.... Gal dar kas nutike buvo, neatmenu. O dirbam tik patys....

Siap is pigesniu man case patinka, o valmet tapo brangoki.... Zetor gal irgi nieko. Be to dar landini ir lamborghini buna.

jungtukus tai tik ismest niekam tike,o siaip tai matyt''GERAS'' papuole jum ruskis :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai pas mus ir tu bedu tokiu daug buvo, smulkmenos tokios, bet jas vistiek reikia salint kas tikrai atima laika, nervus, bei pinigus, aisku detales pigios, bet per kieki gaunas suma :eusa-doh: o va kai isigijom pries pora metu case 99m. tai pasijaute tikrai kad nerusiska technika, nors patys su Belarusu vazinejom visa laika, ir nauja pirkom, bet vistiek buvo bedu bedeliu milijonas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tie seni tikrai geriau laiko :) o tie naujais dailesniais kapotais, tai baisu :eusa-doh: nebent su jais po kokius sodus dirbt, nu gal dar tresimui, purskimui, bet tikrai ne arti ar germinatorius tampyt

dar 98metu partija mtz82.1 ir neblogi traktorai :icon-exclaim::eusa-think:

Mano bielkis yra is 98m partijos bet is BLOGOSIOS partijos..... :( Ir tai nesiskundziu sakau gerai man laiko.... O bedu buvo tokiu.... Jautri sankaba.... po 2 savaiciu nuo pirkimo pradejo tepalai sunktis per kule..... kur ijungia priekini tilta... padirbus rimciau pradejo pro galvute tepalas rasot sutvarkem..... dar po keliolikos metu nuleke priekinio tilto kardanas.... teko keisti kardano kryzmes.... pries 4 metus keitem termostata... pries 3 metus idejom turbina po dvieju dienu ji apsipyle tepalais teko pirkt rem komplekta ir sutvarkem eina po siai dienai, pries 2 metus keitem svaistiklinius, pagrindinius indeklus ir sankaba... sy rudeni vel kardanas nuleke tai pirkom nauja nes pabiro priekinio velenelio guolis.... skyrem priekini tilta ir prie to pacio keitem planetarke...... O dbr nebera kompresijos teks keisti grupe sia ziema ir turbina nes jau nori tepalus pradet leist i isiurbimo kolektoriu tiek bedeliu man is jo ir tai nesiskundziu kad blogas traktorius :eusa-clap:

Elektra sakyciau mazai genda.... viena kart keitem sokolada.... keliolika jungikliu ir keleta saugikliu..... Ir visa tai per 11metu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau Viliau, kad tampant keturiu korpusu pluga sestu begiu ant zuikio tokiuose molynuose kaip ten nuotraukoi maciau tai bet kokios partijos nelaikys traktoriukas.

pluga isigijau tik pries 3 metus.... anksciau trivagi tampe. Nes buvo daug brokuotu traktoriu uzveze tai dbr visas joniskis keikia juos.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

98 mtz 82.1,šiandien dienai 4000 motovalandų,pakeistos padangos,akumuliatoriai,viena kardano kryžmė,vairo siurbliukas(trūko),kuro rankinė pompikė.Kaip ir visi gedimai.

sunku patiket, kad tik kuro pompa, kryzme ir vairo siurbli tekeitei :eusa-think:

Draugelis pirko is dzeiranos 82.1 97m tipo eksportini 3800mt nieko nedaryta iskyrus su elektra kaip ir visiem ir viskas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip atskirti eksportini nuo paprasto?

Bent jau mums kabinoj buvo maišas su katalogais, skersiniu, dirželiu, darbinio velenėliu. Ir ant to maišo buvo numeris ir šalis nurodyta(LITVA). O tas kodas atrodo buvo ant lapo kažkokio dar atspaustas, na ant dokumento.

tai pas jumis eksportinis, ar paprastas buvo? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip atskirti eksportini nuo paprasto?

Bent jau mums kabinoj buvo maišas su katalogais, skersiniu, dirželiu, darbinio velenėliu. Ir ant to maišo buvo numeris ir šalis nurodyta(LITVA). O tas kodas atrodo buvo ant lapo kažkokio dar atspaustas, na ant dokumento.

tai pas jumis eksportinis, ar paprastas buvo? :)

Na vieni sako,kad paprastas, kiti kad export, nes ne savo rinkai baltarusas paliko. Žinau atvejų, kai atveža skirtus rus, by,tie tai tikrai paprasti, Čia reik klaust tų kur sakė kad 82.1 eksportiniai ir paprasti. Galiu tik tiek pasakyt, vieni eina be gedimų, kiti lūžta belekiek, čia sėkmės reikalas daugiau. Aišku, naują reik pervaržyt, su protu dirbt, tada įmanoma ir ilgai išlaikyt gerą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...