Jump to content

Ašiniai kombainai


shaulinis

Recommended Posts

pirmi tokie į Europą buvo įvežti 1979m ir gaminami iki pat 1986m. Iš geležinės pusės prie jo nelabai ką prisiknisi per daug paprastas. Einamiausios detalės guminės įvorės sietų pavarai. Pats rotorius žinoma labai sunku bepalyginti su šiuolaikiniais, anas daugiau kukurūzinis nuo jų ir pareina kalbos apie tai, kad rotorius drėgnų nekulia :) bet tikrai žinau ne vieną lietuvaitį juos naudojantį, ir gan sėkmingai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Tai vat, jeik kartais kas iš rotoristų ryt megalėsit pas mus atvažiuoti į lauko dieną, patys į rapsus pulsit šiandieniniai mūsų reguliavimai:

120 serijai būgnas 650, pobūgnis 35 mm. Viršutinis sietas 13 apatinis 11 vėjas 850. Salygos kaip ir daug kur, stiebai žali kaip rūra, kieti kaip karklai. Ankštaros po reglono :icon-smile:. Taigi pas ką šlapiau sietus daugiau atidatom kur sausiau pridarom ir nepamirštam auksinės taisyklės atidarant sietus didinam vėją uždarant mažinam.

88 serija būgnas 650 pobūgnis 40 viršutinis sietas 10 - 11 apatinis 8-9 vėjas atatinkamai 800 830

na ir dar viena auksinė taisyklė: viską tikrinam aklimis, nepasitikim kompu :icon-smile: sėkmės

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat, jeik artais kas iš rotoristų ryt megalėsit pas mus atvažiuoti į lauko dieną, patys į rapsus pulsit šiandieniniai mūsų reguliavimai:

120 serijai būgnas 850, pobūgnis 35 mm. Viršutinis sietas 13 apatinis 11 vėjas 850. Salygos kaip ir daug kur, stiebai žali kaip rūra, kieti kaip karklai. Ankštaros po reglono :icon-smile:. Taigi pas ką šlapiau sietus daugiau atidatom kur sausiau pridarom ir nepamirštam auksinės taisyklės atidarant sietus didinam vėją uždarant mažinam.

88 serija būgnas 650 pobūgnis 40 viršutinis sietas 10 - 11 apatinis 8-9 vėjas atatinkamai 800 830

na ir dar viena auksinė taisyklė: viską tikrinam aklimis, nepasitikim kompu :icon-smile: sėkmės

tai kam tie kompai jei jais pasitiket negalima?:) juk uz juos mokama nemazi pinigai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat, jeik kartais kas iš rotoristų ryt megalėsit pas mus atvažiuoti į lauko dieną, patys į rapsus pulsit šiandieniniai mūsų reguliavimai:

120 serijai būgnas 850, pobūgnis 35 mm. Viršutinis sietas 13 apatinis 11 vėjas 850. Salygos kaip ir daug kur, stiebai žali kaip rūra, kieti kaip karklai. Ankštaros po reglono :icon-smile:. Taigi pas ką šlapiau sietus daugiau atidatom kur sausiau pridarom ir nepamirštam auksinės taisyklės atidarant sietus didinam vėją uždarant mažinam.

88 serija būgnas 650 pobūgnis 40 viršutinis sietas 10 - 11 apatinis 8-9 vėjas atatinkamai 800 830

na ir dar viena auksinė taisyklė: viską tikrinam aklimis, nepasitikim kompu :icon-smile: sėkmės

chm... , kodel rotoriaus tokios dideles apsukos ? , kodel vejas toks didelis ? :eusa-think: , parvaziaves is jusu pabandziau savo rades sausesni ploteli apie 1,5 ha(uz jusiski zymiai zaliau atrodantis) tai pilnai pakako rotoriaus 680 o vejas 720 , sietai panasiai. Rezultatu patenkintas , gaila iki kito kulimo reikia dar kokios savaites.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S dar vieną patarimą įdomų iš austrų gavau, priekinį nuožulnės velianą pakelti į aukščiausią padėtį ir ten palikti visiem augalams (išskyrus nebent žoles)

o kaip tada su akmenukai, kai velenas nuleistas tada jei pražiopsai kumščio dydžio pastringa prieš tą veleną, jei pakelsi praeis visa kombaina. o be to ar nepaspringsi dideli guza pusžalio rapso gaves? kol velenas nuleistas geras guzas stringa po velenu, atvyniosi atgal ir vėl varai :)

ps. as bent jau nuožulniosios priekini velena laikau arčiau apačios ir nežadu kelti. Iš esmės jei tvarkingai viska suryja, tik duok.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sezonas kiek suprantu jau įpusėjąs, bet dar nebaigtas, taigi kaip ir ankstoka sakyti "op" bet bent kol kas sakyčiau fantastiškas sezonas, smagu žiūrėti kaip rotoriukai sukasi. Žinoma kaip laukiniuose vakaruose sakydavo "koltas padaro žmones lygiais" taip ir sugulę javai sulygina kombainus, bet net ir sugulusiuose 9m per daug nestresuoja. Na bent man kol kas smagu. kai atvažiuoju pas žmogų paburiš abra kadabra virš klaviatūros prisideda koks km/h negadinant vaizdo bunkeryje ir ant žemės ir man smagu ir žmogui gerai :)

tik vat prisimunus istorija. 2005-2006 ėjo kalbos "na tai kai dabar derliai amerikoniški (suprask maži) tai jis eina o kas bus kai kulsim lietuviškai 7-8t?"

2007-2008 plokštelė apsivertė " nadabar kai kuliam 7-9t/ha tai gerai, bet kas bus jei jis negaus apkrovimo, kai derlius bus mažesnis nei 5t/ha?" ;)

hmm iki šiol sakydavo "o kaip jie drėgnesniuose?" "o kas tie drėgnesni? "na 19-20%" :) šiemet sausesnių dar nematėm. Įdomu gal ir vėl plokštelė apsivers :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

cia as dabar visa tema praskaiciau. idomiu minciu yra prirasyta, gaila kad tik dabar pradejau landziot po sita foruma :icon-rolleyes: buvo kalbeta apie kameru itaisymus viduj kombaino kad matyt is kabinos ir reguliuot :) patirtis yra tokia kad virs sietu bent jau su gopro kamerike matysi pelus ir tik pelus. na ir dar pelu..

buvo kalbeta apie klijavimus rapsuose :) turejom jau ir apatinio sieto remo trukima nuo situ nesamoniu, kai kasdien arba kas antra reikdavo lyst pust, valyt juos. mano manymu problema yra per dideles bugno apsukos. as jas asmeniskai pakeles po to kai seniai seniai droziant rapsa uzkiso bugna. bet sitam modely pastebejau kad gamykliniai parametrai vistik pridaro maziau problemu situo klausimu. o kad kazkam mintis sove kad del to kad kotai zali tai.. nenudziovintas rapsas, jei jis sveikas, be ligu, nelabai ir bus sudziuves, sausas. pjauna labai daug kas zaliais kotais be problemu.

IR PAGRINDINIS KLAUSIMAS/-AI:

Labai gilintis ir nenoriu :) Tiesiog kokie pagrindiniai jūsų argumentai prieš jį, ar yra jų rimtų.. ;]

Vat man irgi įdomu...

na galim pardėti nuo to paties sietų ploto, variklis ... na nėr čia ko plėstis

o as truputi turiu nora pasigilinti (matyt ne be reikalo suprask).

na pradekim tada. jd savo 2012 metu reklaminiam talmude raso 4,9. koks cih? 6,2 ar 6,4 lygtais cia kazkur buvo rasyta? bet.. buciau neskaites visos sitos temos tai toks klausimas nekiltu: jusu paciu cia buvo kalbeta apie sietu darbo priklausomybe nuo akprovos, kur raset kad kai mases nera tai nera labai gerai, nes pradeda gruda pust lauk ar i bunkeri siuksles kelt nepamenu dabar jau. o prie to pacio srauto, mases maziau bus ant didesnio ploto sieto del geresnio jos pasiskleidimo. nebent jis pas cih pailgintas o ne paplatintas, tada suprasciau kad islosiama ant mases keliavimo per sietus kelio, kur ant trumpesniu jau skristu grudas lauk, ant ilgesniu dar yra galimybe ikrist i perkulima ir vel perejus viska nukeliaut ten kur reikia. taigi, kaip yra is tikruju?

kokie sepravimo plotu skirtumai? jd rotoriaus pobugnio plota raso 3,09, kaip pas cih?

kokie rotoriaus skirtumai? jd ilgis 3124, skersmuo 762. kaip pas cih ir kokia itaka daro darbui sitie skaiciukai?

kas varikliams?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O vaikeli kiek prirašei klausimų. Ką tik po kelionės tai pasakysiu pradžiai trumpai. Didesni sietai daugiau klaidų būgno reguliavime atleidžia. Tai faktas patikrinta praktikoje. Taip pat patikrinta praktikoje, kad kviečiuosia prinokęs žalia lenkia 20-30t. Ir tt ir pan. Kombainiorai visų rinktiniai buvo taigi ant žmogiško faktoriaus negali nurašyti. Tai tiek varai atsimiegot po kelionės :icon-smile:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O vaikeli kiek prirašei klausimų. Ką tik po kelionės tai pasakysiu pradžiai trumpai. Didesni sietai daugiau klaidų būgno reguliavime atleidžia. Tai faktas patikrinta praktikoje. Taip pat patikrinta praktikoje, kad kviečiuosia prinokęs žalia lenkia 20-30t. Ir tt ir pan. Kombainiorai visų rinktiniai buvo taigi ant žmogiško faktoriaus negali nurašyti. Tai tiek varai atsimiegot po kelionės :icon-smile:

dar papildomu klausimu BONUS :D cia bugnu vadini pati rotoriu? jo reguliavimo klaidos tai rpm ir tarpas, daugiau juk nesireguliuoja lyg niekas? kokius modelius lyginot toj praktikoj su kokiais kederiais? kas dar tie ir tt ir pan? taip pat nepamirstant ir is ano posto klausimu placiau apsviest :)

edit: va katik dar su Pacaičiu keliais zodziais persimeciau. kas ten su dačikais negerai? sake pirmais metais tai uzsip*so biski su jais, kult galima o davikliai grybauja, stabdo kombaina. ir jus gal, kaip daugiau pazenges, galit pasakyt kurioj vietoj jd isnyksta galia, kur perdavimas ar kas ne taip ar del ko vienas kitas sako kad pas juos galios truksta? tarkim Staliūnas pirmais metais sake kad galios truksta jam nors ir su 7,6 kederiu, dabar kaip nezinau, seniai bekalbejau, o Vaicekavičiaus kombainiorai keikia kad kamera per siaura nes su 9metriu kederiu nespeja ryt (nors jie ir nelabai reguliuoja jos greicio kaip paaiskejo kai vokietis atvaziavo ziuret), o paciam rotoriui tik duok.. varikliai tai stipresni lyg ir sudeti kaip raso jie savo talmuduose ir lyginant af9230 su s690 jusu psl. :eusa-think: as suprantu kad kiekvienas savo produkta giria o kitu nori suest, bet as kaip pirkejas noriu konkreciai suzinot del ko tureciau pasirinkti raudona o ne zalia ar isvis sviesiai zalia su balta. :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sakiau vienas prinokęs (jau daugiau nei 35m gaminamas) kitas dar žalias ;) nežinau kaip So rotoriaus efektyvumas galios panaudojimo prasme žinau tik akivaizdžiai matomus "butelio kakliukus" tai smulkintuvas ir sudėtinga gaios perdava. Čipavimas nuo to neišgydo. Šiemet tikrai gerų bandymų turėjom du devintukai prieš keturis S'us

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jd rotorius ar tik ne tokio pat principo kaip senesni case rotoriai? plius ilgesnis.

o bandymuose dalyvavo tie nauji europiniai eSai kur gavo ae50 award siemet? ir ar tu bandymu rezultatai kur nors skelbiami?

Vienas ūkis turi 4 s nuo pernai o šiemet 2 9120 tai vat tokie tie bandymai. Žinoma, kad viešai naskelbiama. Kaip manai lakraščiaiparašys, kad 2 S'ai buvo pačipuoti, kad "neatsiliktu nuo to raudono" ir vienam iš jų švaistiklis pro šoną išlindo potos procedūros. Aš skaičiukus turiu ūkio vadas turi ir pakanka :icon-smile:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

cha :lol: prisigalvoja nesamoniu su tais cipais o paskuj tik bedos. pernyksciai modeliai ir siemetukai s turi atitinkamai 538 ir 626 ag, vadinasi jd zino ta problema ir ja sprendzia. tik turbut ne nuo to galo. ir rotorius siauresnis siemetiniam modely, kazka pabure jie ten. koks cia ukis jei ne paslaptis? padarys reklama gal jums kada..

o apie rotoriaus ilgi ir konstrukcija tai istorija kazkaip nutyli matau :)

beje, renginiai/kombainu-diena-t13239-15.html kazkaip primirsta man atrodo :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...