Jump to content

varikliu remontas


Aloyzas

Recommended Posts

nuimeu apzejau grazu. tarpine pakeiciau nauja diena pavazinejau gerai atrodo, vakare netoli namu ispute vel :icon-cry: pati galva kaip ja patikrinti? pavirsius buvo grazus o velnes zina kas ten giliau :icon-rolleyes:

Plika akimi nepamatysi galvutės deformavimosi.Reikia ją šlifuoti ir patikrinti,ar nėra trūkusi nepakenktų.Jau nekalbu apie tai,kad keičiant tarpinę būtina sukti naujus varžtus ir ne bet kuo,ir ne ne belekaip.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būti ir gilzė trūkusi.Dar gali būti (bet mažai tikėtina) išsiplėtimo bakelio kamštis. :)

kas su tuo dangteliu? per dideli slegi sukele? gilze ne, nes i tepala patektu ausalas.

Aušalas gali ir nepatekti ten,jei įtrūkimas tik mikroskopinis,o dujų slėgis per jį be problemų praeina.O kamštelį paminėjau kaip paguodos variantą.Kartais pasitaiko,kad užsikerta jame esantis vožtuvas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

neužmiršk po 1000km paveržti galvos.dar aušinimo skysti išvaro pro užpilimo kamšti jai kamštis nebelaiko spaudimo,tai ira .kamštis turi du vožtuvus ,ileidimo ir išleidimo.ileidimo vožtuvas ora ileidže be didesnio pasipriešinimo na o išleidimo vožtuvas atsidaro tik aušinimo sistėmoi pakilus spaudimui didesnem nei2.5.tai leidže skysčiui ikaisti iki 120 ir neužvyrti.na o jai sistėma nesandari p.v.z. kamštis neužsuktas iki galo arba šeip prakiuro ir nesukele spaudimo.tumet skysti greitai išvaro ir net nespėjus ikaisti iki darbinės,ipaš sumažinus motoro apsukas.turėjau atvėji kai pasatui išvarinėjo dėl kamščio sandarinimo žiedeliui iplyšus.na o audynės jug darbinė motoro temperatura 110.nebandykit karštam motorui atidaryti kamščio :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

neužmiršk po 1000km paveržti galvos.dar aušinimo skysti išvaro pro užpilimo kamšti jai kamštis nebelaiko spaudimo,tai ira .kamštis turi du vožtuvus ,ileidimo ir išleidimo.ileidimo vožtuvas ora ileidže be didesnio pasipriešinimo na o išleidimo vožtuvas atsidaro tik aušinimo sistėmoi pakilus spaudimui didesnem nei2.5.tai leidže skysčiui ikaisti iki 120 ir neužvyrti.na o jai sistėma nesandari p.v.z. kamštis neužsuktas iki galo arba šeip prakiuro ir nesukele spaudimo.tumet skysti greitai išvaro ir net nespėjus ikaisti iki darbinės,ipaš sumažinus motoro apsukas.turėjau atvėji kai pasatui išvarinėjo dėl kamščio sandarinimo žiedeliui iplyšus.na o audynės jug darbinė motoro temperatura 110.nebandykit karštam motorui atidaryti kamščio :icon-wink:

:lol::lol:

galvos nesiverzia. po 1000km

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pirmas veržimas po200km ir tepaslo keitimas o antras po 1000km.tik niekas to nedaro ir po 3-5t km vėl keiče tarpine ir dar kartais net galva.nebent galva iškarto paverši kokiu 15proc.didesne jėga bet šiu atvėju rizikuoji nitraukti sriegi arba nusukti varžta.bėja paveržinėti reik mokėt.paveržema pagal ta pače schema ,tiktai kekvienas varžtas prieš paveržent reik atleisti 0.5 apsukimo o poto užveržti iki normos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pirmas veržimas po200km ir tepaslo keitimas o antras po 1000km.tik niekas to nedaro ir po 3-5t km vėl keiče tarpine ir dar kartais net galva.nebent galva iškarto paverši kokiu 15proc.didesne jėga bet šiu atvėju rizikuoji nitraukti sriegi arba nusukti varžta.bėja paveržinėti reik mokėt.paveržema pagal ta pače schema ,tiktai kekvienas varžtas prieš paveržent reik atleisti 0.5 apsukimo o poto užveržti iki normos.

o kokia norma???? :lol::lol::lol:

nepyk, bet suskelei toki bajeri, kad ....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...