Vylukas Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 žiurint koks motoras.10kg-12kg.pvz.mtziuko 16kg.reik žiurėti gamintojo rekomendacijas. Kas čia per jėgos vienetai?Vėl į pievas rašai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 na pas mane rusiškas raktas tai ir kilogramais skaičiuoju.jai toki protyngi tai ir pasiskaičiuosit niutonais i metra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 tai kad neplaukiotumet kaip slapios vistos jum kelatas taisykliu keiciant dyzeliui galvas: 1. kiekvieno keitimo butinas slifavimas. Paprastai galva slifuojama ne daugiau kaip 2 - 3 kartus, priklausomai nuo to kiek mikronu nuima. Galvos tarpines dadamos remontines, etitinkamai storesnes. Net jei galva yra su vizualiai matomais itrukimais dazniausiai jie nera "kiauri" ir su tokiais labai daug kilometru galima nuvaziuot. Siauluos zemaites gatvej atrodo ciuvas daro. Man pries 2 metus uz 40lt atrodo slifavo ir patikrino. eile gal 1 ar 2 dienos. 2. galvos vaztu keist nebutina, nors rekomenduojama. Yra 2 religijos tuo klausimu: Vieni sako jog varztai nusilpsta ir del to reikia keist, kiti sako jog seni varztai geriau tuo, jog buna "nusistoveje" ir maziau tamposi ar deformuojasi laikui begant. 3. Daugeliui masinu galvos verziamos is vidurio krastan, verzimas atliekamas 30Nm+60Nm+90 laipsniu+90 laipsniu (galejau kur ir suklyst, bet atrodo taip). Siap paveikslelis su verzimo tvarka ir jegomis turi buti pridetas prie galvos tarpines (beje daznai nesutampa su gamykline instrukcija, tad kuo tiket only god knows....) 4. Galvos papildomai neverzinejamos ir tepalam anksciau laiko keist jokiu reikalavimu nera, netgi ziedus pakeitus. Idirbimo procesas reikalaingas po honingavimo ir ziedu keitimo, veleno slifavimo ir indeklu keitimo, nes slifavimo ir honingavimo metu prisitrina metalas abrzyvu, kurie pereina tepalan, skatina detaliu dilima, be to tepalas uzsitersia del sparciau dylanciu daliu idirbimo metu ir nuo nesvarumu likusiu surunkinejant varikli. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Rugpjūčio 28, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 28, 2008 esi teisus 100 procentu, isskyrus viena vieta. galvos uzverzima. kiekvienai masinai jis skirtingas gali but. draugelis turi kompe kazkoki kataloga.opelio galva baiginejama verzt tikrai ne po 90 laipsniu.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
toredo Paskelbta Sausio 23, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 23, 2013 Kas patars, kiek Nm veržti MAN 4 cilindrų, 3,8 l neturbininio variklio galvą? Važtai M15. Jaučiu turėtų būti panašu į MTZ. Kiek Nm rekomenduojasi MTZ galvos priveržimui? P.S. radau neblogą detalių katalogą su daugelio detalių gamintojų kodais. Deja, traktorių nėr, tik lengvosios ir sunkvežimiai. Savo Maniukui ieškojau detalių: http://en.autospares.lv/aftermarket-parts-catalog.html Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Sausio 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 26, 2013 Galvos tarpines dadamos remontines, etitinkamai storesnes. O vat sitoi vietoj esi neteisus ,cia ne benzas ir tarpines remontines cia det nereikia jei galva slifuoji ,nebent nudroze daug ,kad del visa ko stumoklis voztuvo nepavitu nors ir mazai tiketina .Butent sitoi vietoi ir klysta zmones sumazindami suspaudimo laipsni ,o veliau prasideda bedos su uzkurimu ar sumazejusia galia .Dizeliui tarpines storis yra skaiciuojamas pagal tai kiek stumoklis yra iskiles virs bloko ,vat jei bloka slifuoji tokiu atveju butinai reik remontines kitaip lies stumoklei galva . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 27, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2013 nors tema ir sena, bet jai jau prikele kazkas tai kad maziau klausimu butu del tos golfo galvos uzverzimo: golf galva.doc Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti