Guest Rimantas Paskelbta Kovo 28, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 28, 2006 Iš seno kombaino [pvz claison] viska išmetus ir op-2000purkštuvo galvoju gautųsi savaeigis purkštuvas.Ką apie tai manote. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Kovo 28, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 28, 2006 Iš seno kombaino [pvz claison] viska išmetus ir op-2000purkštuvo galvoju gautųsi savaeigis purkštuvas.Ką apie tai manote. Nemanau, kad kas normaliai gautuos, nes kombainai yra gan žemomis važiuoklėmis, o savaigių purkštuvų pagrindinis privalumas gan aukšta prošvaistė, todėl su jais galima purkšti pvz.žieminį rapsą nuo ligų daug jo nepažeidžiant, ko negalima padaryti su paprastu purkštuvu velkamu Mtz Nebent esi sumanęs kokią įdomią konstrukciją iš to kombaino padaryt jei taip tai galėtum apšviesti visus plačiau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Kovo 28, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 28, 2006 Iš seno kombaino [pvz claison] viska išmetus ir op-2000purkštuvo galvoju gautųsi savaeigis purkštuvas.Ką apie tai manote. Tai kad kombaino padangos placios nerealiai, nebent glifosu ka nors naikinsi, tada gal nieko, bet jei kazkokioj kulturoj tai reikia kuo siauresniu ratu, kuo lengvesnes vaziuokles ir kt. komponentu, aisq imanoma, bet manau kad tik ne ant kombaino vaziuokles... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Kovo 29, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 29, 2006 Tai tu gaz-66 nusipirk su purkstuvu uzdetu, pajuokavau, manyciau gerenis variantas daryti is t-16 isplatini, isaukstini, jei reikia gali uzdeti galinius ratus aukstesnius, priekinius taip pat, prieky cisterna, kokios tonos ar pusantos , gale lazdas ir purkstuvas, galios pakanka, kuro mazai ima, tik vaira reik hidraulinis kad butu, nes kai pilna cisterna nepadetu ne pusryciau suvalgytas puspaltis lasinuku. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Guest Marcius Paskelbta Kovo 29, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 29, 2006 Gal is E300 ar kokios vokiskos sienapjoves iseitu nes ratai siauresni nei kombaino ir vaziuokle aukstesne nes ji apzerge pradalge o stangas vietoj kederio sumontuoti tik su backa klausimas nebent virs varilio rema padaryt ir kokias dvi po 1000litru plastmasines sudet siurbli pajungt prie kardano kur kederi sukdavo ir gal kas gautusi. Cia tik mano nuomone bet turetu gautis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Kovo 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 30, 2006 mes ruosiamės daryt. tik lazdos ir backa importinio 3t purstuvo. yra du variantai. konstrukcija 1 imama T150 remus. dedam du masininius tiltus + prie tiltu jei maza aukscio galima prideritni T40 pavaras, ratai purkstuviniai (didesni uz mtz ir siauresni). variklis MTZ82. baca ant galinės remo dalies, o variklis kabina ant priekinės, lazdos irgi gale. trukumai: sunku viska sutalpinti ir dar + per viduri lankstosi. konstrukcija 2 imam KAZ remus viska ant ju montuojam priekin vairuojama varomo KAZ tilta, galan paprasta, variklis MTZ. trukumai: neaisku ar uzteks priekiniu ratu susisukimo padaryt normaliam posukiui. bei ar laikys tiltai be pavaros (masininiai rati ZYMIAI mazesni). Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Kovo 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 30, 2006 Nu pagal pirmą konstrukciją gal ir neblogai turėtų gautis Kokius mašinos tiltus planuoji dėti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Kovo 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 30, 2006 Vietoj kaz tilto pirmajame variante, priekyje idek mtz, o geriau t-40 tilta, jo keiciasi aukstis , galima isaukstinti, arba dar geresnis variantas , dek du varomus tiltus bet abu vairuojamus, padarai trauke kad vienas ia viena puse suktu, kitas i kita, labai manevringas gautusi, dek mtz siauruosius ratus. 80 varikli dek deze kokio sunkvezimio, dar 2 pavaru razdatke nuo kokio zil -131 daugiau pavaru turesi, lengviau bus greiti tinkama pasirinkti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Kovo 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 30, 2006 tiltus galima deti kaz, maz, gaz bet as abejoju ar laikys tiltsi be pavaru. nes purkstuvo ratai daug didesni negu masininiai, paprasciausiai gali nusukineti pusasius. priekiniai t40ar mtz tiltai paprasciausiai yra per silpni. primeskit kad mtz tiltas jei ariama nelaiko kampiniai dantraciai o apkrovimas cia bus ziauriai didesnis vel del tos pacios didesniu ratu problemos. ps. norejom purkstuva padaryt siem metam, bet is esmes jau prarasta. tiesiog patobulinsim ta ka turim ir sita ideja paliksim kitiem metam. bet diskusijos visada priveda prie geresnio sprendimo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Balandžio 1, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 1, 2006 Daug idomiu minciu.Bet pastebejimas, naudoti t-150 rema netikslinga,labai didelis svoris purkstuvui visiskai nereikalingas,savaeigiui purkstuvui virs 2tonu talpos mtz variklis truputi silpnokas. Pamastimams, turiu suprojektaves sekanti varianta,remas gaz-66, du priekiniai zil-131 tiltai sinchroniskai vairuojami,ratai mtz-80 siaurieji,rezervuaras OP-2000,stangos purkstukai siurblys pagal pasirinkima, variklis MB-813 (6cilindrai 130a/j) greiciu ir paskirstymo deze zil-131,kabina pageidautina sandari su paduodamo oro filtru.Tiek minciu is mano puses,komentuokite. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Balandžio 1, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 1, 2006 Daug idomiu minciu.Bet pastebejimas, naudoti t-150 rema netikslinga,labai didelis svoris purkstuvui visiskai nereikalingas,savaeigiui purkstuvui virs 2tonu talpos mtz variklis truputi silpnokas. Pamastimams, turiu suprojektaves sekanti varianta,remas gaz-66, du priekiniai zil-131 tiltai sinchroniskai vairuojami,ratai mtz-80 siaurieji,rezervuaras OP-2000,stangos purkstukai siurblys pagal pasirinkima, variklis MB-813 (6cilindrai 130a/j) greiciu ir paskirstymo deze zil-131,kabina pageidautina sandari su paduodamo oro filtru.Tiek minciu is mano puses,komentuokite. seip visi daro pagal savo kisene ir turimas detales bet mano nuomone t150 remas nera per sunkus, beto patis remai yra lengvai atskiriami nuo lanksto ir juos galima pakeist lengvesniais. Del variklio ko MTZ82 variklis silpnas? jis pukiai veza 3t purkstuva (prikabinama) kurio svoris iki 4t + pats sveria 5t + isviso 6ratai, tai kodel jam nepvesti 7t + 4ratu? manau laisvai. del abie tiltu vairuojamu tai turek galvoj kad backoi turi buti isimos ratams (dideles) kad tilptu ratai posukio metu. o del tiltu jau rasiau auksciau ar laikys ju pusasiai? nes rato apsukimai sumazes, kelias padides Jega ant ratu padides (buksavimai ir t.t. jug bus traktorius visgi ). ps. savaeigis purkstuvas daromas pas mums delto kad padidint nasuma ir padidint prosvaista, ir daryti purkstuva su mazesne nei 3t backa manau ner tikslo nes man 3t backa ispurksti yra 1h 10min. reikalas tai 2t bus 40min. gero nasumo nebus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Balandžio 1, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 1, 2006 Daug idomiu minciu.Bet pastebejimas, naudoti t-150 rema netikslinga,labai didelis svoris purkstuvui visiskai nereikalingas,savaeigiui purkstuvui virs 2tonu talpos mtz variklis truputi silpnokas. Pamastimams, turiu suprojektaves sekanti varianta,remas gaz-66, du priekiniai zil-131 tiltai sinchroniskai vairuojami,ratai mtz-80 siaurieji,rezervuaras OP-2000,stangos purkstukai siurblys pagal pasirinkima, variklis MB-813 (6cilindrai 130a/j) greiciu ir paskirstymo deze zil-131,kabina pageidautina sandari su paduodamo oro filtru.Tiek minciu is mano puses,komentuokite. seip visi daro pagal savo kisene ir turimas detales bet mano nuomone t150 remas nera per sunkus, beto patis remai yra lengvai atskiriami nuo lanksto ir juos galima pakeist lengvesniais. Del variklio ko MTZ82 variklis silpnas? jis pukiai veza 3t purkstuva (prikabinama) kurio svoris iki 4t + pats sveria 5t + isviso 6ratai, tai kodel jam nepvesti 7t + 4ratu? manau laisvai. del abie tiltu vairuojamu tai turek galvoj kad backoi turi buti isimos ratams (dideles) kad tilptu ratai posukio metu. o del tiltu jau rasiau auksciau ar laikys ju pusasiai? nes rato apsukimai sumazes, kelias padides Jega ant ratu padides (buksavimai ir t.t. jug bus traktorius visgi ). ps. savaeigis purkstuvas daromas pas mums delto kad padidint nasuma ir padidint prosvaista, ir daryti purkstuva su mazesne nei 3t backa manau ner tikslo nes man 3t backa ispurksti yra 1h 10min. reikalas tai 2t bus 40min. gero nasumo nebus Pakeisti rema lengvesniu geresnis sprendimas,kas liecia MTZ varikli ,dirbti aisku bus galima bet sakau is patirties tikrai per silpnas(pasidomekit kokie stovi originaliame savaeigyje)rezervuaras neturetu buti platesnis uz rema ir nereiks (dideliu) isimu,del pusasiu nera jokiu abejoniu,(nebent vazinetum bekelem)del tolpos sutinku kuo ji didesne tuo darbas nasesni,cia galimi ivairus variantai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Balandžio 2, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 2, 2006 Daug idomiu minciu.Bet pastebejimas, naudoti t-150 rema netikslinga.Tiek minciu is mano puses,komentuokite. Sutinku su techniku t-150 remas tikrai netikslinga, geriau imti sunkvezimio, Pusasiai tikrai laikys bent jau su mtz motoru, be to ratus galima deti ir t-25 galima ir 9,5 colio ir platesnius, geriau deti trupti platesnius, nes siauri labai ispjaus provezas gilias, o kai kulsi tada keiksi kai kombainas papuls i jas ar reikes atlikti kitus darbus. be to backa ir stangas geriausia daryti nuimamas, pvz principu kai priekabos kuri keicia savo platforma, tuomet galima butu uzdeti trasu barstytuva kokiu 3-4 t talpos. o del cisternos gali paimti 4 plasmasines backas po 1t, pigu ir vietos ne per daugiausia. valdymo pultai yra elektriniu su elektro magnetais, hardi priklausomai nuo sekciju skaiciaus kainuoja apie 1tukstantuka. kabina galima uzmesti nuo ks-6, ar vokisku e-302 ar e281. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Balandžio 2, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 2, 2006 Daug idomiu minciu.Bet pastebejimas, naudoti t-150 rema netikslinga.Tiek minciu is mano puses,komentuokite. Sutinku su techniku t-150 remas tikrai netikslinga, geriau imti sunkvezimio, Pusasiai tikrai laikys bent jau su mtz motoru, be to ratus galima deti ir t-25 galima ir 9,5 colio ir platesnius, geriau deti trupti platesnius, nes siauri labai ispjaus provezas gilias, o kai kulsi tada keiksi kai kombainas papuls i jas ar reikes atlikti kitus darbus. be to backa ir stangas geriausia daryti nuimamas, pvz principu kai priekabos kuri keicia savo platforma, tuomet galima butu uzdeti trasu barstytuva kokiu 3-4 t talpos. o del cisternos gali paimti 4 plasmasines backas po 1t, pigu ir vietos ne per daugiausia. valdymo pultai yra elektriniu su elektro magnetais, hardi priklausomai nuo sekciju skaiciaus kainuoja apie 1tukstantuka. kabina galima uzmesti nuo ks-6, ar vokisku e-302 ar e281. mes kai darysim tai is turimo purktuvo kurio backa 3t, taip kad galim daryt nebent vienus vairuojamus ratus bet klausimas ar uzteks posukiui. o del to pacio agregato naudojimui barstymui mastem bet daug papildomo darba ir dazniausiai kai reikia barstyt trasas reikia ir purksti. Kabina padaryt galima individuolia tai visiskai nesunku (dariau t25). del remo tai sakau reikia gerai matuto ar uztektu posukio is vieno vairuojamo tilto, jei ne lieka tik per puse lankstomas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Rugsėjo 7, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 7, 2006 Sveiki, o kaip atrodo šis variantas? Čia yra visiškai savadarbis traktorius. Jisai turi: normalią 3 taškų galinę ir priekinę pakabas, priekyje ir gale darbinį veleną 2 pavarų (540 ir 1000aps/min), gale, už kabinos, aikštelę, 4 varomi ratai, priekiniai ratai vairuojasi, ratų posūkio kampas 55*, apsisukimo spindulys ~6,2m (priklauso koks gruntas, ar priekinis tiltas įjungtas) dabar yra 6 cylindrų 136 aj MAN variklis. Gale dabar yra prikabintas senas, praplatintas HARDI 600ltr. purkštuvas. Ant aikštelės uždėti 2 po 1000ltr. konteineriai. Priekyje pakabinti 2 po 1000ltr. konteineriai. Viso -4600ltr. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Rugsėjo 7, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 7, 2006 Įdomus variantas , o tai kiek cm prošvaistė ? Ar su juo galima žieminius rapsus purkšti nuo ligų kai jie jau būna pilnai suaugę, nes savaigiai purkštuvai pagrinde mane ir domina dėl tokio purškimo, kadangi su prikabinamais labai išsimina pasėlis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Čia yra ne savaeigis purkštuvas, o universalus traktorius. Prošvaisa yra didesnė nei MTZ ženiausia vieta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Čia yra ne savaeigis purkštuvas, o universalus traktorius. Prošvaisa yra didesnė nei MTZ ženiausia vieta. Jei ne purkstuvas, tai tu nuimineji visa iranga? Kokius tiltus naudojai traktoriuje? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Jei ne purkstuvas, tai tu nuimineji visa iranga? Kokius tiltus naudojai traktoriuje? vat tas idomiausia ir kieno greiciu deze? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Nuiminėju . Ne iš gero gyvenimo. Tenka dirbti ir kitus traktoriui privalomus darbus. Galinis tiltas LAZ (autobuso). Priekinis - pagamintas vairuojamas ir varomas iš LAZ galinio tilto ir vokiško smulkintuvo šoninių pavarų. Dėžė - "Magiruso" (8 130). Paskirstymo dėžė - grynai savo gamybos. Joje yra reversas, "pusikė" ir priekinio tilto įjungimas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Nuiminėju . Ne iš gero gyvenimo. Tenka dirbti ir kitus traktoriui privalomus darbus. Galinis tiltas LAZ (autobuso). Priekinis - pagamintas vairuojamas ir varomas iš LAZ galinio tilto ir vokiško smulkintuvo šoninių pavarų. Dėžė - "Magiruso" (8 130). Paskirstymo dėžė - grynai savo gamybos. Joje yra reversas, "pusikė" ir priekinio tilto įjungimas. O pusasiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Nuiminėju . Ne iš gero gyvenimo. Tenka dirbti ir kitus traktoriui privalomus darbus. Nu tai čia vargo vakarienė o ne purškimas gaunas Ar nepaprasčiau prie MTZ prisikabinti normalų kokių 2 t purkštuvą ir no problem Tikrai daugiau nupurkštum ir vargti nereikėtu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 8, 2006 Porą kart metuose nuimu. Be to 4600ltr. visgi truputi daugiau negu 2000ltr. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Filtras Paskelbta Rugsėjo 9, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 9, 2006 Kaip išsprendei chemikalų maišymą? Talpos tai net keturios. Kranai tarp talpų mechaniniai ar kitokie? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Rugsėjo 9, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 9, 2006 Kranai mechaniniai. Yra dar elektrovarikliu varomas siurbliukas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti